Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1052
Назва: ПРОБЛЕМА ГОТОВНОСТІ ДИТИНИ ДО ШКОЛИ
Автори: Тестова, І. Ю.
Білоусова, Н. В.
Ключові слова: дитина
готовність дитини до школи
Дата публікації: 2017
Видавець: Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлюється практичний аспект проблеми готовності дитини до школи. Наголошується на важливості нового етапу в житті дитини – вступу до школи. Розглядаються підходи різних науковців до проблеми трактування готовності дитини до школи. В статті зазначається, що готовність дитини до школи та адаптація в шкільному середовищі прямо пов’язані з рівнем її тривожності; залежить від початку зміни зубів; від вміння читати, писати, рахувати, міркувати та запам’ятовувати; від вміння спілкуватись з дорослими, однолітками, вчителем та однокласниками; від ставлення дитини до школи, до навчання, до вчителя, до предметів; від вміння контролювати себе та свої вчинки, керувати своїми діями, словами, емоціями. Характеризуються різні види готовності дитини до школи: фізична, психічна, моральна, вольова, мотива-ційна та інтелектуальна. Даються практичні поради батькам.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1052
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9.pdf351,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.