Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1058
Назва: ФОРМУВАННЯ ГРАМАТИЧНИХ НАВИЧОК У ПРОЦЕСІ ОСВОЄННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ НА ПОЧАТКОВОМУ ЕТАПІ
Автори: Голованенко, Є. О.
Дунь, Н. Л.
Ключові слова: українська мова як іноземна
граматичні навички
комунікативна спрямованість
етапи формування навичок
Дата публікації: 2017
Видавець: Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлюється досвід роботи, пов’язаний з пошуком шляхів удоскона-лення процесу формування граматичних навичок на основі поєднання комуніка-тивної спрямованості і системного підходу в процесі засвоєння іноземними студентами початкового курсу української мови. У роботі акцентується увага на етапах формування продуктивних і рецептив-них граматичних навичок. Дослідження питання, що розглядається у статті, є актуальним, тому що сформованість граматичних навичок – одна з передумов формування вміння висловлювати свої думки в усній та письмовій формах, а також уміння розуміти викладені іншими людьми думки, що важливо для процесу комунікації. Досвід роботи з формування граматичних навичок знайшов відображення у посібнику "Вступний курс з української мови для студентів-іноземців", що являє собою комплекс, який складається з двадцяти уроків, додаткових теоретичних матеріалів, матеріалів з розвитку мовлення і текстів для самостійного читан-ня з актуальною для іноземців тематикою. Авторами звертається увага на доцільність попередньої стадії формування граматичних навичок – зняття психологічного бар’єра, пов’язаного з трудно-щами сприйняття нового матеріалу. У статті наводяться приклади презен-тації граматичних форм і структур, зокрема приклад побудови презентацій-ного блоку, наголошується на тому, що така організація матеріалу в комплексі "Вступний курс з української мови для студентів-іноземців" дозволяє включити студентів у безпосередній акт спілкування українською мовою вже в процесі поетапного засвоєння її лексико-граматичної бази, коли форма засвоюється разом з функцією.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1058
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15.pdf388,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.