Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1104
Назва: ПРИНЦИП АДАПТАЦІЇ У ФОРМУВАННІ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА ДО ПРОФЕСІЙНОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ
Автори: Дорошенко, Т. В.
Ключові слова: учитель музичного мистецтва
практична підготовка
принцип адаптації
професійна самореалізація
Дата публікації: 2017
Видавець: Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито зміст поняття "адаптація", його сутність, особливості професійної адаптації майбутнього вчителя музичного мистецтва; представ-лено авторське визначення терміну "професійна адаптація майбутнього вчителя музичного мистецтва"; обґрунтовано принцип адаптації у формуванні готовності майбутнього вчителя музичного мистецтва до професійної самореалізації; визначено організаційно-методичні умови реалізації принципу адаптації. Зроблений висновок про те, що професійна адаптація є завершаль-ним етапом професійного самовизначення особистості і робить професійну діяльність можливою, а тому принцип адаптації є важливим у формуванні готовності майбутнього вчителя музичного мистецтва до професійної самореалізації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1104
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
26.pdf380,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.