Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1654
Назва: ПИТАННЯ ПРО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМ ФУНКЦІЙ ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТУ В УКРАЇНІ НАПРИКІНЦІ ХІХ – НА ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ
Автори: Черненко, Т. В.
Ключові слова: спеціальна освіта
ортопедагогік
діти з обмеженнями життєдіяльності
навчання
Дата публікації: 2019
Видавець: Видавництво НДУ імені Миколи Гоголя
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена актуальній проблемі сучасної спеціальної освіти – історії розвитку освіти дітей з порушеннями функцій опорно-рухового апарату в Україні. Метою статті є висвітлення процесу становлення системи навчання дітей з порушеннями функцій опорно-рухового апарату в Україні наприкінці ХІХ – на початку ХХ століття. Автором проаналізовано шляхи забезпечення освітою дітей з порушенням функ- цій опорно-рухового апарату у зазначений період. Розглянуті проблеми діяльності лікарсько-консультативних кабінетів та визначені їх основні завдання. У процесі наукового дослідження були використані такі методи: метод вивчен- ня наукової літератури; метод теоретичного аналізу (узагальнення і система- тизація) з метою розкриття змісту дослідження; порівняльно-історичний метод.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1654
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2019 р., № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
22.pdf232,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.