Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1662
Назва: ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В МАЙБУТНІХ ДОКТОРІВ ФІЛОСОФІЇ
Автори: Демченко, Н. М.
Ключові слова: інформаційна компетентність
компоненти інформаційної компетентності
інформаційно-комунікативні технології
Дата публікації: 2019
Видавець: Видавництво НДУ імені Миколи Гоголя
Короткий огляд (реферат): У статті визначається, що проблема формування інформаційної компетент- ності є актуальною в умовах зростання вимог до інформаційної освіченості. Стверджується, що у сучасних умовах становлення майбутніх докторів філософії як науковця та науково-педагогічного працівника неможливе без чіткого визначення системи знань, умінь та навичок, особистісних якостей та професійних компетентностей, серед яких чільне місце належить інформа- ційній компетентності. Розкрито базові поняття дослідження такі, як "інформаційна компетентність", "інформативна компетентність", "інформа- тична компетентність", "пошуково-інформаційна компетентність", "інформа- ційно-технологічна компетентність", "комп’ютерна компетентність", "комп’ю- терна грамотність", "технологічна грамотність", "інформаційна грамотність", "інформаційна культура". Визначено, що під інформаційною компетентністю необхідно розуміти якість особистості, яка представляє собою сукупність знань, умінь і ціннісного ставлення до ефективного здійснення інформаційної діяльності, зокрема і використання нових інформаційних технологій, для рішен- ня соціально-значущих завдань, які виникають у повсякденному житті людини в суспільстві. Встановлено, що до основних компонентів інформаційної компе- тентності дослідники відносять інформаційний, технологічний, комунікатив- ний. Розглянуто теоретичні аспекти формування інформаційної компетент- ності. Проаналізовано систему інформаційної підготовки майбутніх докторів філософії з освітньо-професійної програми 011 Освітні, педагогічні науки, зокрема формування системи інформаційної компетентності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1662
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2019 р., № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14.pdf243,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.