Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1670
Назва: СОЦІАЛІЗУЮЧИЙ ПОТЕНЦІАЛ ПЕДАГОГА ЯК ПРЕДСТАВНИКА СОЦІОНОМІЧНОЇ ПРОФЕСІЇ
Автори: Тюльпа, Т. М.
Ключові слова: соціономічні професії
соціалізація особистості
соціалізуючий потенціал педагога
Дата публікації: 2019
Видавець: Видавництво НДУ імені Миколи Гоголя
Короткий огляд (реферат): У статті представлене наукове обґрунтування соціалізуючого потенціалу діяльності педагогів як представників соціономічних професій, у якій професійні знання і навички усвідомлено використовуються для безпосередньої взаємодії з людиною з метою її успішної соціалізації. Подана характеристика закладу за- гальної середньої освіти як культурно-освітнього центру, що формує соціокуль- турне освітнє середовище в навколишньому соціумі. Розкрито соціалізувальні функції педагога, що спрямовані на процес соціалізації особистості в умовах навчально-виховних освітніх закладів. Схарактеризовано педагогічні аспекти впливу на процеси соціалізації в діяльності вчителя.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1670
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2019 р., № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6.pdf182,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.