Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1672
Назва: | ЗМІСТ ПОНЯТТЯ "ХУДОЖНЬО-ТВОРЧИЙ ДОСВІД" ПЕДАГОГА-ХОРЕОГРАФА В КОНТЕКСТІ ІНТЕГРАЦІЇ МИСТЕЦТВА |
Автори: | Максименко, В. І. |
Ключові слова: | мистецтво хореографія танець |
Дата публікації: | 2019 |
Видавець: | Видавництво НДУ імені Миколи Гоголя |
Короткий огляд (реферат): | У статті на основі узагальнення наукових джерел розкривається проблема інтеграції мистецтва як важливого засобу формування художньо-творчого досвіду педагога-хореографа. Розглянуті особливості формування художньо- творчого потенціалу в сучасній педагогічній і психологічній науці, а також вплив різних видів мистецтва на становлення студента-хореографа як професіо- нала. Підкреслюється важливість інтегративного використання мистецтва у системі фахової підготовки майбутніх педагогів-хореографів. Відповідно худож- ньо-творчий досвід представлений у дослідженні як особистісне фахове утво- рення, котре формується під час хореографічного навчання і власного самороз- витку студентів. Він пов’язаний з тривалим накопиченням корисних для хорео- графічної діяльності знань та умінь, а також аналітичного мислення, які розвиваються завдяки індивідуальної свідомості та бажання удосконалити свою професійну діяльність. Автором доводиться, що на сучасному етапі свого розвитку танець став складним видом мистецтва, який інтегрує в собі: художній рух (міміку й пантоміміку); музику (вокальний та інструментальний; мелодичний і ритмічний супровід); елементи образотворчого мистецтва (ком- позиція, орнаментальний малюнок танцю, костюми, маски, декорації) та театралізації (розподіл танцювальних партій; сюжетна лінія й драматургія тощо). У зв’язку з цим зазначається, що мистецтво у сукупності його різно- видів виступає важливим засобом формування художньо-творчого досвіду майбутнього педагога-хореографа. Тому в процесі фахової підготовки важливо формувати у студентів хореографічну культуру, яка повинна шліфуватися вправами на розвиток фантазії й уяви, а також на виявлення нових виразних засобів у галузі хореографічного мистецтва. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1672 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2019 р., № 4 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
4.pdf | 219,14 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.