Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2166
Назва: | ІНТЕГРАЦІЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА У ЗМІСТ ГУМАНІТАРНИХ ПРЕДМЕТІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ |
Автори: | Прищепа, О. П. |
Ключові слова: | інтеграція музичне мистецтво інтегроване завдання |
Дата публікації: | 2021 |
Видавець: | Видавництво НДУ |
Короткий огляд (реферат): | У статті наголошено, що інтеграція є найперспективнішим напрямом розвитку Нової української школи. Підкреслено, що інтегративний підхід у музично-освітній діяльності вчителя початкової школи реалізується шляхом взаємопроникнення елементів музичного мистецтва у зміст гуманітарних предметів. За мету дослідження визначено опис різноманітних варіантів інтеграції музичного мистецтва у змістову частину гуманітарних навчальних дисциплін початкової школи. Методологічною основою дослідження є положення міждисциплінарного й інтегративного наукового підходів. Теоретичні методи аналізу й узагальнення педагогічних, методичних і дисертаційних праць та інтернет-ресурсів застосо- вані з метою аналізу джерельної бази дослідження. Розглянуто особливості, переваги, цілі та кінцеві результати застосування інтегрованих завдань та проведення інтегрованих уроків у початкових класах. Зазначено, що впрова- дження інтегрованих уроків значною мірою сприяє поглибленому усвідомленню школярами навчального матеріалу, формуванню навички застосовувати знання з галузі мистецтва в інших галузях, стимулює необхідність аналізувати та порівнювати різноманітні процеси й явища, сприяє розвитку творчих здібностей учнів. Запропоновано тематичну міжпредметну інтеграцію музичного мистецт- ва в освітні галузі «Українська мова та література», «Я досліджую світ». Доведено, що запропонована модель міжпредметної інтеграції музичного мис- тецтва у зміст гуманітарних предметів початкової школи підвищує ефектив- ність формування в учнів молодшого шкільного віку мовних, музичних, екологічних знань, умінь та навичок. Зазначено, що застосування інтеграції музичного мистецтва у змістову частину гуманітарних навчальних дисциплін початкової школи сприяє як необхідності звернення учнями до музичного мистецтва, так і загальному естетичному вихованню молодших школярів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2166 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2021 р., № 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
6.pdf | 214,82 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.