Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3361
Назва: ОСОБЛИВОСТІ САМОРОЗУМІННЯ ПІДЛІТКІВ У СИТУАЦІЇ ВІЙНИ
Автори: Нестеренко, Тетяна Володимирівна
Ключові слова: САМОРОЗУМІННЯ
САМОСВІДОМІСТЬ
ПІДЛІТКОВИЙ ВІК
КРИЗА ПІДЛІТКОВОГО ВІКУ
Я-КОНЦЕПЦІЯ
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Майбутнє за дітьми, тож вони також повинні його творити. Саме тому у контексті воєнного стану важливо приділити увагу підтримці підлітків із покращенням їх саморозуміння. Це може включати психологічну підтримку, розвиток стратегій копінгу, надання можливостей для висловлення емоцій та створення підтримуючого оточення. Також важливо наголосити на залученні родини, школи та спільноти в цей процес, щоб створити оптимальні умови для розвитку саморозуміння підлітків у ситуації війни
Опис: The future belongs to children, so they must also create it. That is why, in the context of martial law, it is important to pay attention to supporting adolescents to improve their self-understanding. This can include psychological support, development of coping strategies, providing opportunities for expressing emotions and creating a supportive environment. It is also important to emphasize the involvement of family, school, and community in this process to create optimal conditions for the development of adolescents' self-understanding in a situation of war.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3361
Розташовується у зібраннях:053 (Психологія) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Нестеренко Т.В.pdf830,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.