Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3387
Назва: Лінгвістика рекламного тексту
Автори: Бондаренко, А. І.
Ключові слова: лінгвістика
реклама
рекламний текст
Дата публікації: 2023
Видавець: Видавництво НДУ ім. М. Гоголя
Бібліографічний опис: Бондаренко А. І. Лінгвістика рекламного тексту: навчально-методичний посібник. Ніжин: НДУ ім. Миколи Гоголя, 2023. 100 с.
Короткий огляд (реферат): Видання пояснює структурно-змістові, функційні та категорійні особливості рекламного тексту та його зв’язок із контекстами різних типів. Зорієнтоване на оволодіння прийомами рекламної комунікації. Розкриває роль мовленнєвих засобів фоносемантичного, лексико-семантичного, фразеологічного, морфологічного та синтаксичного рівнів у створенні рекламних повідомлень.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3387
Розташовується у зібраннях:ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бондаренко_Лінгві-рекламДо друку.pdf647,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.