Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/657
Назва: | Сюжетно-концептуальний шлях аналізу літературного твору в школі (на матеріалі новели О. Кобилянської «Valse melancholique») |
Автори: | Бондаренко, Юрій Іванович |
Ключові слова: | сюжетно-концептуальний аналіз розвиток сюжету тематика твору компетентності система уроків методичний алгоритм сюжетний план аналіз синтез |
Дата публікації: | лют-2011 |
Видавець: | Українська мова і література в школі |
Бібліографічний опис: | Метою застосування сюжетно-концептуального аналізу є формування в учнів системи спеціальних компетентностей, які полягають в умінні комплексно аналізувати сюжет та ідейно-тематичний зміст літературного твору, зокрема: • сприймати авторську художню концепцію дійсності як динамічне утворення, пов’язане з особливостями розвитку сюжету; • визначати сюжетні етапи розгортання провідної теми літературного матеріалу; • осмислювати роль основних засобів сюжетотворення (конфлікту, експозиції, зав’язки, розвитку дії, кульмінації, розв’язки) у вираженні авторської концепції дійсності; • виділяти епізоди, які виконують важливу функцію з погляду художнього тематизування, з’ясовувати семантичні зрушення, які відбуваються в них на рівні тематичного простору тексту; • давати узагальнену оцінку авторській художній концепції з урахуванням її еволюції, пов’язаної із розвитком сюжету. |
Короткий огляд (реферат): | У статі розкриті теоретичні основи сюжетно-концептуального аналізу літературного твору, вироблено алгоритм його проведення і систему необхідних компетентностей, здійснено опис застосування на матеріалі конкретного твору, продемонстровано відповідне планування тематики уроків, психологічно обґрунтована діяльності школярів. |
Опис: | The article covers the theoretical ground for plot-based conceptual analysis of a literary work, elaborates the algorithm of how is is to be performed as well as describes its application to a concrete text. It also demonstrates adequate planning of lesson topics and establishes psychological basis for student activities. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/657 |
Розташовується у зібраннях: | ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Сюжетно-концептуальний аналіз літературного твору в школі.pdf | 397,69 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.