Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/721
Назва: Теорія і практика навчання української літератури на філософсько-історичних засадах у старших класах загальноосвітньої школи. Монографія.
Автори: Бондаренко, Юрій Іванович
Ключові слова: філософсько-історичний підхід
мікроісторія
макроісторія
історична інверсія
"нейтралізований" історизм
міфологізм
Дата публікації: 2009
Видавець: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Короткий огляд (реферат): Розвиток української літератури тісно пов’язаний з історіософським мисленням в Україні. Художньо-філософське освоєння дійсності є константною тенденцією у творчості вітчизняних письменників різних століть. Історична картина світу наявна не тільки в історичних жанрах, але й у творах, присвячених сучасній для письменників епосі. Отже, більшість художніх джерел, що вивчаються в середній школі, демонструють філософське бачення митцями або ж окремих етапів історії (конкретної доби), або ж надчасових (універсальних) вимірів світового чи національного буття.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/721
Розташовується у зібраннях:ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.