Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/881
Назва: | ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ЕТНОНАЦІОНАЛЬНОГО ВИКОНАВСЬКОГО СТИЛЮ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ І ХОРЕОГРАФІЇ |
Автори: | Чжан, Їн |
Ключові слова: | етнонаціональний виконавський стиль виконавець творча діяльність |
Дата публікації: | 2018 |
Видавець: | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя |
Короткий огляд (реферат): | У статті здійснено теоретичний аналіз етнонаціонального виконавського стилю майбутніх учителів музики і хореографії, запропоновано визначення поняття "стиль", діалектична природа якого передбачає взаємодію проти- лежних начал – стихійного пошуку інтерпретаторської моделі й адекватного відбору виконавських засобів музичної виразності, духовного руху до висоти композиторської ідеї та точності її матеріально-технічної виконавської реалізації. Доведено, що у стилі реалізовується індивідуальний імпульс виконав- ця, який формується на основі етнокультурних національно-виконавських традицій. З одногу боку, етнонаціональний виконавський стиль має автопор- третний сенс, з іншого – історичний. Зазначено, що індивідуально-виконавські характеристики стилю відбиваються в процесі інтерпретації та знаходження "духовного центру" художнього твору митцем. Саме в момент пошуково- творчої діяльності виконавця розкривається його автопортрет, відтворю- ється індивідуальний складник особистого стилю. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/881 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
15.pdf | 193,89 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.