Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/882
Назва: КОМУНІКАТИВНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ВОКАЛЬНО-АНСАМБЛЕВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ
Автори: Чень, Цзяньїн
Ключові слова: міжособистісна комунікація
вокально-ансамблева виконавська діяльність студентів
комунікативний потенціал
принцип партнерської взаємодії
Дата публікації: 2018
Видавець: Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя
Короткий огляд (реферат): У статті окреслено комунікативну природу вокально-ансамблевої музично- виконавської діяльність студентів. З’ясовано, спілкування за допомогою музики відбувається у нерозривному взаємозв’язку комунікативного, перцептивного та інтерактивного аспектів взаємодії. Передача інформації можлива у комуніка- тивних взаємовідносинах ‒ "виконавці ‒ композитор", "виконавець ‒ виконавець", "виконавці ‒ слухачі". Здійснено порівняння характерних рис аматорського спільного музикування XVIII–XIX ст. та професійного ансамблевого виконав- ства. Виявлено особливості спільної виконавської діяльності. Висвітлено комунікативну специфіку сольного, хорового та ансамблевого виконавства. Зазначено, що у великих виконавських колективах (хор, оркестр) стосунки будуються за принципом єдиноначальності. Акцентовано увагу на особли- востях міжособистісних стосунків "виконавець ‒ виконавець" у вокальному ансамблі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/882
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14.pdf163,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.