Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/882
Назва: | КОМУНІКАТИВНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ВОКАЛЬНО-АНСАМБЛЕВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ |
Автори: | Чень, Цзяньїн |
Ключові слова: | міжособистісна комунікація вокально-ансамблева виконавська діяльність студентів комунікативний потенціал принцип партнерської взаємодії |
Дата публікації: | 2018 |
Видавець: | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя |
Короткий огляд (реферат): | У статті окреслено комунікативну природу вокально-ансамблевої музично- виконавської діяльність студентів. З’ясовано, спілкування за допомогою музики відбувається у нерозривному взаємозв’язку комунікативного, перцептивного та інтерактивного аспектів взаємодії. Передача інформації можлива у комуніка- тивних взаємовідносинах ‒ "виконавці ‒ композитор", "виконавець ‒ виконавець", "виконавці ‒ слухачі". Здійснено порівняння характерних рис аматорського спільного музикування XVIII–XIX ст. та професійного ансамблевого виконав- ства. Виявлено особливості спільної виконавської діяльності. Висвітлено комунікативну специфіку сольного, хорового та ансамблевого виконавства. Зазначено, що у великих виконавських колективах (хор, оркестр) стосунки будуються за принципом єдиноначальності. Акцентовано увагу на особли- востях міжособистісних стосунків "виконавець ‒ виконавець" у вокальному ансамблі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/882 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
14.pdf | 163,53 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.