Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/887
Назва: | ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО МУЗИЧНО-ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ |
Автори: | Прищепа, О.П. |
Ключові слова: | підготовка майбутній учитель початкової школи музично- освітня діяльність |
Дата публікації: | 2018 |
Видавець: | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя |
Короткий огляд (реферат): | У статті аналізуються останні дослідження, наукові праці вітчизняних авторів, які присвячені розв’язанню проблем підготовки майбутніх учителів початкової школи до музично-освітньої діяльності. Підкреслюється, що музично-освітня діяльність розглядається в різних аспектах: як забезпечення основ загальної музичної освіти і музичної культури молодших школярів; як організація музично- ігрової і спільної навчальної діяльності учнів; як позакласна музично-виховна робота з молодшими школярами й керівництво учнівськими музичними колективами; як формування естетичного досвіду молодших школярів тощо. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/887 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
9.pdf | 154,7 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.