Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (472)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (47)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=чинник<.>
Загальна кількість знайдених документів : 208
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
159.923.3
В 64


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Возна, Валентина Юріївна.
    Ціннісне ставлення до професії як чинник професійної гідності майбутніх фахівців творчих професій [Текст] / В. Ю. Возна // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 291-298 : табл. - Бібліогр.: с. 298 (5 назв)
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
майбутні фахівці -- творчі професії -- мотивація -- професійна діяльність -- ціннісне ставлення
Анотація: На основі результатів теоретичного аналізу та даних експериментального дослідження представлено взаємозв'язок параметрів: ціннісне ставлення до професії та мотиваційна готовність до професійної діяльності. Виявлено специфічні особливості ставлення до професії майбутніх фахівців творчих професій.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
159.922.6
К 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Кирильчук, Інна Василівна.
    Цінності як чинник розвитку учіннєвих здібностей в підлітковому віці [Текст] / І. В. Кирильчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 334-341 : рис. - Бібліогр.: с. 340 (7 назв)
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
цінності -- здібності -- учіннєві здібності -- суб'єкт навчальної діяльності -- підлітковий вік
Анотація: Аналізуються підходи до дослідження проблеми розвитку учіннєвих здібностей підлітків у ціннісному контексті. Описуються результати порівняльного аналізу суб'єктивного відображення здібностей у ціннісній свідомості п'ятикласників та семикласників.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
159.922
Т 86


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Турбан, Вікторія Вікторівна.
    Суб'єктність викладача як чинник становлення професійної культури фахівця педагогічного профілю [Текст] / В. В. Турбан // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 389-401. - Бібліогр.: с. 399 (11 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
професійна культура -- викладач -- майбутні фахівці -- творчість -- суб'єктність -- ціннісне ставлення -- властивості особистості
Анотація: На основі сприйняття суб'єктності як інтегральної властивості особистості визначається успішність виконання професійної діяльності й прояв у викладача педагогічних здібностей та взагалі особистісного потенціалу. Для педагога суб'єктність постає як ціннісне ставлення до студента-майбутнього фахівця, а також власної особистості й педагогічної діяльності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
153.6
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 6. Психологія обдарованості. Вип. 11 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - 414 с. - ISSN 2072-4772. - 26.00 грн.
    Зміст:
Музика, Олександр Леонідович. Ціннісна детермінація становлення та розвитку обдарованої особистості / О. Л. Музика. - С .6-19. - Бібліогр.: с. 17-18 (18 назв)
Аршава, Ірина Федорівна. Особистісні характеристики музикантів-професіоналів та музикантів-аматорів / І. Ф. Аршава, Е. Л. Носенко, В. Ю. Кутєпова-Бредун. - С .20-30. - Бібліогр.: с. 29-30 (16 назв) : табл.
Бабак, Світлана Віталіївна. Про деякі нейробіологічні аспекти розвитку здібностей та обдарованості / С. В. Бабак. - С .31-40. - Бібліогр.: с. 39 (10 назв)
Видра, Олександр Григорович. Багатовимірний цілісний підхід до психології обдарованості і творчості особистості / О. Г. Видра. - С .41-47. - Бібліогр.: с. 46 (16 назв)
Гейко, Євгенія Вікторівна. Специфіка самоорганізації полісистемної цілісност іособистості результати емпіричного дослідження / Є. В. Гейко. - С .48-58. - Бібліогр.: с. 57-585 (10 назв)
Диса, Олена Вікторівна. Відображення взаємозв'язку діалогічності та креативності мислення у вербальних продуктах творчості / О. В. Диса. - С .59-67. - Бібліогр.: с. 66 (19 назв)
Дідковська, Лариса Іванівна. Особливості Я-концепції творчо обдарованих підлітків / Л. І. Дідковська. - С .68-76. - Бібліогр.: с. 75-76 (8 назв) : рис.
Дригус, Марія Трохимівна. Проблема психологічних механізмів у сучасному вітчизняному психологічному просторі / М. Т. Дригус. - С .77-85. - Бібліогр.: с. 84 (12 назв)
Загурська, Інна Станіславівна. Референтність як основа розвитку здібностей у молодшому шкільному віці / І. С. Загурська. - С .86-93. - Бібліогр.: с. 91-92 (15 назв) : рис.
Кириченко, Віктор Васильович. Кризи професійної адаптації: суб'єктно-ціннісний підхід до вивчення / В. В. Кириченко. - С .94-101. - Бібліогр.: с. 100 (6 назв) : рис.
Ковальчук, Юрій Мефодійович. Особистісні здібності: визначення, функціональне призначення, феноменологія / Ю. М. Ковальчук. - С .102-107. - Бібліогр.: с. 107 (6 назв)
Комар, Таїсія Василівна. Психологічні передумови становлення особистісної зрілості майбутнього спеціаліста соціономічного напрямку / Т. В. Комар. - С .108-121. - Бібліогр.: с. 120-121 (7 назв)
Корольов, Дмитро Констянтинович. Напрями дослідження цінностей обдарованої особистості в світовій психології / Д. К. Корольов. - С .122-129. - Бібліогр.: с. 127-128 (15 назв)
Купреева, Ольга Іллівна. Психологічні аспекти самореалізації студентів з інвалідністю / О. І. Купреева. - С .130-140. - Бібліогр.: с. 139-140 (14 назв) : рис.
Кутішенко, Валентина Петрівна. Роль інтелектуального компоненту у становленні життєвих стратегій юнацтва / В. П. Кутішенко, Н. Г. Пилипенко, С. О. Ставицька. - С .141-150. - Бібліогр.: с. 149 (15 назв) : рис.
Левус, Надія Ігорівна. Роль сім'ї і школи у формуванні Я-концепції обдарованої дитини / Н. І. Левус. - С .151-158. - Бібліогр.: с. 157-158 (9 назв) : рис.
Лупійко, Людмила Василівна. Розвиток творчих здібностей старших дошкільників засобами народного фольклору / Л. В. Лупійко. - С .159-165. - Бібліогр.: с. 164-165 (8 назв)
Мазяр, Олег Васильович. Обдарованість як предмет психологічного дослідження на початку ХХ століття / О. В. Мазяр. - С .166-173. - Бібліогр.: с. 171-172 (20 назв)
Малецька, Інна Вячеславівна. Система вмінь у контексті мовнокомунікативної компетенції майбутніх філологів / І. В. Малецька. - С .174-181. - Бібліогр.: с. 180 (7 назв)
Мешко, Олександр Іванович. Розвиток суб'єктності студентів-майбутніх педагогів як аспект становлення їх професійної позиції / О. І. Мешко. - С .182-189. - Бібліогр.: с. 188 (11 назв)
Музика, Олена Оксентівна. Пустощі дітей з ознаками обдарованості як прояви суб'єктної активності / О. О. Музика. - С .190-198. - Бібліогр.: с. 1978 (15 назв) : табл.
Мусіяка, Наталія Іванівна. Дослідження становлення оцінкових ставлень як механізму особистісної ефективності школяра / Н. І. Мусіяка. - С .199-208. - Бібліогр.: с. 207 (8 назв)
Никончук, Наталія Олександрівна. Дослідження рефлексії проградієнтоності здібностей у молодшому шкільному віці / Н. О. Никончук. - С .209-218. - Бібліогр.: с. 218 (3 назви) : табл.
Петренко, Ірина Володимирівна. Застосування технології swot-аналізу для вивчення особливостей діалогічної взаємодії у шкільному середовищі / І. В. Петренко. - С .219-225. - Бібліогр.: с. 225 (6 назв) : рис.
Портницька, Наталія Федорівна. Діагностичний ресурс фотобіографічного методу у вивченні механізмів розвитку творчості та обдарованості особистості / Н. Ф. Портницька, О. М. Савиченко. - С .226-233. - Бібліогр.: с. 232 (14 назв) : табл.
Савченко, Олена Вячеславівна. Інструментальне забезпечення реалізації рефлексивності як загальної здібності особистості / О. В. Савченко. - С .234-244. - Бібліогр.: с. 243 (8 назв) : табл.
Сердюк, Людмила Захарівна. Психологічні особливості мотивації професійного вибору учнів із хронічними соматичними захворюваннями / Л. З. Сердюк, А. О. Курбатова. - С .245-253. - Бібліогр.: с. 252 (13 назв) : рис.
Соловей, Яніна Григорівна. Психологічні особливості ціннісного становлення музично обдарованої особистості / Я. Г. Соловей. - С .254-262. - Бібліогр.: с. 260-261 (15 назв)
Тичина, Ірина Миколаївна. Психологічний аналіз рефлексії творчих здібностей як регуляційно-ціннісних ресурсів розвитку особистості у процесі зміни професії / І. М. Тичина. - С .263-273. - Бібліогр.: с. 270-272 (24 назви) : рис.
Федько, Вікторія Володимирівна. Особливості почуття власної гідності у молодших школярів / В. В. Федько. - С .274-282. - Бібліогр.: с. 281-282 (8 назв) : табл.
Хавула, Роман Михайлович. Теоретико-методологічні засади проблеми розвитку духовності особистості в юнацькому віці / Р. М. Хавула. - С .283-290. - Бібліогр.: с. 289-290 (12 назв)
Возна, Валентина Юріївна. Ціннісне ставлення до професії як чинник професійної гідності майбутніх фахівців творчих професій / В. Ю. Возна. - С .291-298. - Бібліогр.: с. 298 (5 назв) : табл.
Гончарук, Олена Володимирівна. Психофізіологічні фактори діагностики обдарованості у школярів / О. В. Гончарук. - С .299-310. - Бібліогр.: с. 308-309 (21 назва)
Гречуха, Ірина Анатоліївна. Дослідження розвитку літературних здібностей та обдарованості в ранньому юнацькому віці / І. А. Гречуха. - С .311-317. - Бібліогр.: с. 316-317 (8 назв)
Григор'єва, Яна Генадіївна. Теоретичні аспекти дослідження наративу як засобу конструювання внутрішнього світу особистості / Я. Г. Григор'єва. - С .318-324. - Бібліогр.: с. 323 (16 назв)
Зінченко, Олександр Володимирович. Динаміка поняттєвого мислення у підлітковому віці / О. В. Зінченко. - С .325-333. - Бібліогр.: с. 331-332 (19 назв) : табл.
Кирильчук, Інна Василівна. Цінності як чинник розвитку учіннєвих здібностей в підлітковому віці / І. В. Кирильчук. - С .334-341. - Бібліогр.: с. 340 (7 назв) : рис.
Лотоцька-Голуб, Людмила Леонідівна. Ціннісне ставлення до професійної діяльності як передумова профілактики професійного вигорання у лікарів / Л. Л. Лотоцька-Голуб. - С .342-351. - Бібліогр.: с. 350 (12 назв)
Мпайстренко, Тетяна Миколаївна. Особливості ціннісної регуляції навчальної діяльності академічно обдарованих студентів / Т. М. Мпайстренко. - С .352-359. - Бібліогр.: с. 358 (9 назв) : табл.
Поладко, Ганна Олександрівна. Комплекс корекційних заходів, спрямованих на конструктивну психологічну адаптацію пацієнтів з феохромоцитомною дисфункцією / Г. О. Поладко. - С .360-368. - Бібліогр.: с. 367-368 (5 назв)
Притула, Олеся Арсенівна. Професійні деформації кризис-менеджерів: оцінка та перспективи / О. А. Притула. - С .369-375. - Бібліогр.: с. 375 (5 назв) : рис.
Сабліна, Наталія Володимирівна. Умови активізації процесу адаптації студентів першого курсу медичного коледжу / Н. В. Сабліна. - С .376-382. - Бібліогр.: с. 382 (3 назви) : табл.
Ставицький, Геннадій Анатолійович. Використання проективних методик у дослідженні етнічної самосвідомості особистості старшого юнацького віку / Г. А. Ставицький. - С .383-392. - Бібліогр.: с. 390-391 (23 назви)
Цавалюк, Тетяна Олександрівна. Психологічний супровід формування інтелектуальних почуттів молодших школярів / Т. О. Цавалюк. - С .393-400. - Бібліогр.: с. 399 (13 назв)
Чекрижова, Марія Михайлівна. Особливості професійної самооцінки студентів медичних спеціальностей на початку професіоналізації у ВНЗ / М. М. Чекрижова. - С .401-410. - Бібліогр.: с. 407-408 (22 назви) : табл.
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
15(08)
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 9. Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія. Вип. 13 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ,[Ніжин] : [ПП Лисенко М. М.], 2020. - 498 с. - ISSN 2072-4772. - 25.00 грн.
    Зміст:
Афанасенко, В. І. Науково-теоретичні засади дослідження проблеми стратегії реалізації творчого потенціалу особистості / В. І. Афанасенко, Т. В. Комар. - С .8-18. - Бібліогр.: с. 16-17 (18 назв)
Березіна, О. О. Вплив тривалої соціальної ізоляції на формуванні страхів та фобій / О. О. Березіна. - С .19-25. - Бібліогр.: с. 24-25 (4 назви)
Блискун, О. О. Дослідження проблем сучасної молоді: соціологічні та психологічні аспекти / О. О. Блискун. - С .26-37. - Бібліогр.: с. 35-36 (10 назв)
Брисковська, О. М. Можливості розвитку творчих здібностей курсантів, як одна з умов успішної адаптації до навчання у зво мвс із специфічними умовами навчання / О. М. Брисковська, Т. І. Юрченко-Шеховцова. - С .38-48. - Бібліогр.: с. 45-47 (14 назв)
Бугайова, Н. М. Психологічна кібербезпека в умовах соціальної ізоляції та наслідки впливу карантину на психіку людини / Н. М. Бугайова. - С .49-59. - Бібліогр.: с. 57-59 (17 назв)
Вернік, О. Л. Середовище розвитку особистості в поглядах вітчизняних науковців ХХ століття / О. Л. Вернік. - С .60-69. - Бібліогр.: с. 67-69 (16 назв)
Гаврилькевич, В. К. Психологічний зміст і співвідношення понять "благородна людина" і "гуманна людина" / В. К. Гаврилькевич, С. Л. Крук. - С .70-78. - Бібліогр.: с. 76-77 (7 назв)
Гейко, Є. В. Комплексний підхід до висвітлення поняття "цілісність особистості" / Є. В. Гейко. - С .79-88. - Бібліогр.: с. 87-88 (6 назв)
Дерев'янко, Н. З. Допомога іншому в контексті про соціальності підлітка в умовах інклюзивного освітнього середовища / Н. З. Дерев'янко. - С .89-97. - Бібліогр.: с. 95-97 (16 назв)
Доценко, Л. В. Дискусія як метод розвитку комунікативної компетентності студентів практичних психологів / Л. В. Доценко, І. В. Каряка, О. О. Волошина. - С .98-106. - Бібліогр.: с. 105 (9 назв)
Дригус, М. Т. Парадигма "особистісна ефективність-психологічне благополуччя особистості" у концепції професійного самовизначення Г.С. Костюка / М. Т. Дригус. - С .107-115. - Бібліогр.: с. 112-115 (16 назв)
Іванцанич, В. В. Стресостійкість: чинники та особливості прояву в учнівській молоді / В. В. Іванцанич. - С .116-124. - Бібліогр.: с. 122-123 (16 назв)
Калашникова, Л. В. Молодший шкільний вік у контексті формування просоціальної поведінки / Л. В. Калашникова. - С .125-133. - Бібліогр.: с. 131-132 (8 назв)
Кириленко, В. Г. Особливості впливу навчальної прокрастинації на особистісне самовизначення сучасної молоді / В. Г. Кириленко, Т. Р. Хасанова. - С .134-145. - Бібліогр.: с. 143-144 (10 назв)
Коваленко, А. Б. Чинники професійного благополуччя трудових мігрантів / А. Б. Коваленко, А. Р. Печиборщ. - С .146-156. - Бібліогр.: с. 154-156 (14 назв)
Копилов, С. О. Взаємозначення системного синтезу та діалогу культур як стратегічних орієнтирів інтеграції психологічного знання / С. О. Копилов. - С .157-176. - Бібліогр.: с. 174-175 (21 назва)
Афанасенко, В. І. Особливості психологічного благополуччя жінок з різним шлюбним статусом / В. І. Афанасенко, Т. В. Комар. - С .177-188. - Бібліогр.: с. 185-187 (15 назв)
Купрєєва, О. І. Часова перспектива як особистісний ресурс самореалізації студентів з інвалідністю / О. І. Купрєєва. - С .189-201. - Бібліогр.: с. 199-201 (18 назв)
Мамчур, І. В. Особливості структури, критеріїв та рівнів розвитку компонентів готовності до самопізнання старшокласників у навчально-ігровій діяльності / І. В. Мамчур. - С .202-209. - Бібліогр.: с. 208-209 (6 назв)
Марусинець, М. М. Стресостійкість ветеранів АТО/ООС: емпіричний контекст дослідження / М. М. Марусинець, Є. В. Губська. - С .210-220. - Бібліогр.: с. 218-220 (11 назв)
Мельник, О. А. Розвиток психіки людини як процес самовдосконалення у вітчизняній філософсько-психологічній традиції / О. А. Мельник. - С .221-229. - Бібліогр.: с. 229 (6 назв)
Мул, С. А. Мотиваційна цілісність як суб'єктивний психологічний чинник особистісної діяльності / С. А. Мул. - С .230-238. - Бібліогр.: с. 237 (11 назв)
Мусіяка, Н. І. Концептуальна характеристика І.О. Сікорським вчителя як особистого чинника навчання / Н. І. Мусіяка. - С .239-247. - Бібліогр.: с. 245-247 (12 назв)
Петяк, О. В. Особливості взаємозв'язку задоволеності шлюбом та міжособистісних стосунків шлюбних партнерів, зайнятих педагогічною діяльністю / О. В. Петяк, Н. В. Ханецька. - С .248-256. - Бібліогр.: с. 254-255 (12 назв)
Ортікова, Н. В. Особливості проведення тренінгової програми розвитку кар'єрного потенціалу фахівців державної служби зайнятості / Н. В. Ортікова. - С .257-267. - Бібліогр.: с. 265-266 (13 назв)
Павелків, В. Р. Роль неформальної референтної групи однолітків у формуванні девіацій у підлітковому віці / В. Р. Павелків. - С .268-277. - Бібліогр.: с. 275-277 (15 назв)
Палько, Т. В. Професійний стрес: причини та наслідки / Т. В. Палько. - С .278-284. - Бібліогр.: с. 282-284 (23 назви)
Пенькова, О. І. Мотивація особистості: соціально-психологічна сутність / О. І. Пенькова. - С .285-292. - Бібліогр.: с. 290-291 (23 назви)
Петяк, О. В. Методи психологічної діагностики проявів почуття ревнощів у шлюбних партнерах / О. В. Петяк, Т. В. Комар. - С .293-302. - Бібліогр.: с. 300-301 (14 назв)
Побокіна, Г. М. Соціально-психологічні особливості формування життєвого вибору у віці ранньої дорослості / Г. М. Побокіна. - С .303-311. - Бібліогр.: с. 309-310 (8 назв)
Сердюк, Л. З. Вплив парадагмальних змін у психології на сучасні дослідження особистості в Україні / Л. З. Сердюк. - С .312-325. - Бібліогр.: с. 321-324 (39 назв)
Стрижак, А. Є. Взаємозв'язок категорій розвитку особистості: успіх, успішність, соціальний успіх, соціальна успішність / А. Є. Стрижак. - С .326-338. - Бібліогр.: с. 335-337 (28 назв)
Солодчук, С. Є. Професійне спілкування як предмет дослідження у психології / С. Є. Солодчук. - С .339-348. - Бібліогр.: с. 346-348 (21 назва)
Толмачевська, В. О. Складові емоційної експресії у представників професій з високим психологічним навантаженням / В. О. Толмачевська, О. Є. Самара. - С .349-359. - Бібліогр.: с. 357-358 (15 назв)
Третяк, Т. М. Творче мислення старшокласників в ускладнених інформаційних умовах / Т. М. Третяк. - С .360-369. - Бібліогр.: с. 368-369 (6 назв)
Туз, Л. Г. Синдром емоційного вигорання медичних сестер на етапі ранньої професіоналізації / Л. Г. Туз. - С .370-380. - Бібліогр.: с. 379 (8 назв)
Турбан, В. В. Самоактуалізація особистості як засіб подолання деструктивних наслідків пов'язаних із фрустраційним станом, тривогою та страхом / В. В. Турбан. - С .381-396. - Бібліогр.: с. 393-395 (14 назв)
Турбан, В. В. Особистість в психологічному дискурсі: концептуалізація поняття / В. В. Турбан. - С .397-405. - Бібліогр.: с. 404 (5 назв)
Чайка, Г. В. Психологічні характеристики людини постмодерну і самодетермінація особистості / Г. В. Чайка. - С .406-415. - Бібліогр.: с. 412-414 (20 назв)
Широбоков, Ю. М. Психологічна характеристика використовуваних представниками незаконних збройних фомрувань методів психологічного впливу на військовополонених / Ю. М. Широбоков. - С .416-427. - Бібліогр.: с. 424-426 (18 назв)
Яворська-Вєтрова, І. В. Проблема ставлень особистості у площині підходів позитивної психології та психотерапії / І. В. Яворська-Вєтрова. - С .428-435. - Бібліогр.: с. 433-436 (13 назв)
Поклад, І. М. Історія інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України в іменах: до 75-річчя з дня заснування / І. М. Поклад. - С .436-446. - Бібліогр.: с. 445-446 (12 назв)
Яценко, Т. С. Вияви архаїчного мислення в глибинному пізнанні психіки / Т. С. Яценко. - С .447-489. - Бібліогр.: с. 485-488 (29 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія


Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

6.
153.6
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 6. Психологія обдарованості. Вип. 7 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - 281 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 15.00 р.
    Зміст:
Семенова, Рима Олександрівна. Теоретичні основи побудови концептуальної моделі психодіагностики обдарованості / Р. О. Семенова. - С .5-27. - Бібліогр.: с. 25-27 (17 назв)
Корольов, Дмитро Констянтинович. Діагностичні можливості методу оцінки проявів обдарованості / Д. К. Корольов. - С .27-44. - Бібліогр.: с. 44 (8 назв)
Борисюк, Алла Степанівна. Взаємозв'язок соціального та особистісного компонентів професійної ідентичності фахівця / А. С. Борисюк. - С .44-55. - Бібліогр.: с. 54-55 (15 назв)
Василькевич, Я. З. Проблема первинної діагностики вчителями обдарованості школярів / Я. З. Василькевич. - С .55-66. - Бібліогр.: с. 66 (10 назв)
Євдокімова, Олена Олександрівна. Психологічні особливості виникнення комп'ютерної залежності у дітей / О. О. Євдокімова. - С .66-78. - Бібліогр.: с. 77-78 (14 назв)
Жигайло, Наталія Ігорівна. Генетична теорія становлення і здійснення особистості в науковій діяльності академіка С.Д. Максименка / Н. І. Жигайло. - С .78-89. - Бібліогр.: с. 88 (9 назв)
Карабаєва, Ірина Іванівна. психологічні умови виявлення інтелектуальної обдарованості старших дошкільників / І. І. Карабаєва. - С .89-101. - Бібліогр.: с. 101 (5 назв)
Козлова, О. С. Зовнішність як чинник професійного іміджу викладача ВНЗ / О. С. Козлова. - С .101-112. - Бібліогр.: с. 111-112 (14 назв)
Крицька, Альона Михайлівна. Психолого-педагогічні умови розвитку професійної компетентності майбутніх дизайнерів / А. М. Крицька. - С .112-123. - Бібліогр.: с. 122 (10 назв)
Матвеєва, Н. О. Розвиток обдарованості дітей молодшого шкільного віку / Н. О. Матвеєва. - С .123-135. - Бібліогр.: с. 134 (7 назв)
Мельник, Мирослава Олексіївна. Психодіагностика інтелектуальної обдарованості та прогноз індивідуальних досягнень / М. О. Мельник. - С .135-149. - Бібліогр.: с. 148-149 (12 назв)
Мельник, Оксана Андріївна. Університетська психологія в Україні початку ХІХ-ХХст. (на прикладі Імператорського університету св. Володимира) / О. А. Мельник. - С .149-161. - Бібліогр.: с.160 (11 назв)
Нечаєва, Ольга Сергіївна. Принципи й умови проведення діагностики обдарованої особистості на етапі отроцтва / О. С. Нечаєва. - С .161-174. - Бібліогр.: с. 172-173 (16 назв)
Садовая, М. А. Творческие способности как составляющая профессиональной компетенции будущих специалистов социально-культурной сферы / М. А. Садовая. - С .174-185. - Бібліогр.: с. 184 (6 назв)
Сніжна, М. А. Діагностика образотворчих здібностей і здатності до символізації в підлітковому віці / М. А. Сніжна. - С .185-203. - Бібліогр.: с. 197 (5 назв)
Субота, Марія Василівна. Суб'єктні особливості сприймання музики як психологічна проблема / М. В. Субота. - С .203-214. - Бібліогр.: с. 213 (14 назв)
Черевко, І. С. Модифікація опитувальника В.П. Прядеїна для діагностики екологічної відповідальності / І. С. Черевко. - С .214-230. - Бібліогр.: с. 229-230 (12 назв)
Щербан, Т. Д. Навчальне спілкування у системі підготовки учителя / Т. Д. Щербан. - С .230-245. - Бібліогр.: с. 244 (7 назв)
Щербатюк, Богдана Анатоліївна. Социально-психологические параметры взаимопонимания и коммуникативные затруднения субъектов речевого общения / Б. А. Щербатюк. - С .245-257. - Бібліогр.: с. 257 (6 назв)
Яланська, Світлана Павлівна. Психолого-педагогічні засоби розвитку творчої компетентності майбутніх учителів / С. П. Яланська. - С .257-268. - Бібліогр.: с. 267 (10 назв)
Янковчук, Марина Миколаївна. Семантична сутність "освітнього простору" та "освітнього середовища" в міжгалузевому контексті освітньої термінології / М. М. Янковчук. - С .268-280. - Бібліогр.: с. 278-280 (21 назва)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
15(5А2.2)П
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 5. Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія. Вип. 16 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2016. - 196 с. : табл. - ISSN 2072-4772. - 12.00 р.
    Зміст:
Болотнікова, Інга Вікторівна. Акмеологічні основи особистісного самоздійснення / І. В. Болотнікова. - С .3-12. - Бібліогр.: с. 10-12 (12 назв)
Гуменюк, Галина Вадимівна. Феномен самоздійснення у вимірі акмеологічного розвитку професіоналу / Г. В. Гуменюк. - С .12-24. - Бібліогр.: с. 21-23 (20 назв)
Дзвоник, Галина Петрівна. Роль емоційної стійкості в професійному самоздійсненні фахівця / Г. П. Дзвоник. - С .24-29. - Бібліогр.: с. 28-29 (6 назв)
Дубчак, Галина Михайлівна. Порівняльний аналіз навчального стресу у студентів вищих та середніх навчальних закладів / Г. М. Дубчак. - С .30-38. - Бібліогр.: с. 38 (3 назви) : табл.
Завадська, Тетяна Василівна. Психологічні особливості професійного самоздійснення вихователів дошкільних закладів / Т. В. Завадська. - С .39-48. - Бібліогр.: с. 46-48 (16 назв)
Івашкевич, Едуард Зенонович. Моделі соціальних репрезентацій в парадигмі дослідження соціального інтелекту педагога / Е. З. Івашкевич. - С .49-58. - Бібліогр.: с. 55-57 (14 назв)
Каплуненко, Ярина Юріївна. Особистісні чинники розвитку соціального інтелекту у фахівців соціономічного профілю / Я. Ю. Каплуненко. - С .58-73. - Бібліогр.: с. 71-73 (14 назв) : табл.
Кокун, Олег Матвійович. Чинники професійного самоздійснення особистості (статеві особливості) / О. М. Кокун. - С .74-82. - Бібліогр.: с. 80-81 (7 назв) : табл.
Корніяка, Ольга Миколаївна. Комунікативна компетентність як визначальний чинник професійного самоздійснення викладача вищої школи / О. М. Корніяка. - С .82-92. - Бібліогр.: с. 90-92 (11 назв)
Кружева, Тетяна Володимирівна. Індивідуальні особливості мотиваційних компонентів в професійному самоздійсненні вчених-дослідників / Т. В. Кружева. - С .93-99. - Бібліогр.: с. 98-99 (6 назв)
Лахтадир, Олена Володимирівна. Психологічна характеристика комунікативної компетентності майбутнього фахівця з фізичної культури і спорту: факторний аналіз / О. В. Лахтадир. - С .100-109. - Бібліогр.: с. 108 (4 назви) : табл.
Литвинчук, Леся Михайлівна. Основні підходи до вивчення проблеми наркотичної залежності / Л. М. Литвинчук. - С .109-117. - Бібліогр.: с. 115-117 (11 назв)
Панасенко, Наталія Миколаївна. Вплив криз професійного розвитку на професійне самоздійснення вчителя / Н. М. Панасенко. - С .117-126. - Бібліогр.: с. 124-126 (13 назв)
Панасенко, Наталія Миколаївна. Психологічні особливості подолання особистістю життєвих криз / Н. М. Панасенко, М. В. Войтович. - С .126-135. - Бібліогр.: с. 133-135 (13 назв)
Пилипенко, Наталія Миколаївна. Психологічні захисти та самоставлення особистості / Н. М. Пилипенко. - С .136-144. - Бібліогр.: с. 142-143 (14 назв)
Савченко, Тетяна Леонідівна. Психологічні сприяння психофізіологічному забезпеченню професійного самоздійснення фахівця в умовах соціально-економічних перетворень / Т. Л. Савченко. - С .144-149. - Бібліогр.: с. 148-149 (5 назв)
Сердюк, Людмила Захарівна. Психологічні основи самореалізації особистості / Л. З. Сердюк, О. М. Шамич. - С .150-157. - Бібліогр.: с. 155-157 (14 назв)
Удод, Максим Олександрович. Концептуальні основи психологічного відбору працівників служби екстреної медичної допомоги та медицини катастроф / М. О. Удод. - С .157-166. - Бібліогр.: с. 164-166 (15 назв)
Ходос, Олександр Сергійович. Стрес, тривога та агресія, як небажані складові адаптаційного процесу для військовослужбовців / О. С. Ходос. - С .167-175. - Бібліогр.: с. 174-175 (12 назв) : граф.
Шелестова, Олена Вікторівна. Особливості протікання розладів адаптації у різних вікових та соціальних группах / О. В. Шелестова. - С .176-184. - Бібліогр.: с. 180-184 (21 назва)
Шульга, В. В. Взаємозв'язок рівня шкільної тривожності та адаптації школярів / В. В. Шульга. - С .184-190. - Бібліогр.: с. 189-190 (5 назв)
УДК
РУБ 15(5А2.2)П
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
Психофізіологія -- Психологія праці

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

8.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Мул, С. А.
    Мотиваційна цілісність як суб'єктивний психологічний чинник особистісної діяльності [Текст] / С. А. Мул // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ,[Ніжин] : [ПП Лисенко М. М.], 2020. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13. - С. 230-238. - Бібліогр.: с. 237 (11 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
мотивація -- особистість -- організація -- діяльність -- дослідження -- персонал -- лідер -- процес -- кар'єра -- психіка
Анотація: В статті продовжується дослідження теми мотивації. Автор на основі власних психологічних спостережень розкриває основні аспекти необхідності мотивування персоналу організацій, особливості її планування та впливу на особистість працівника. На основі теоретичного вивчення проблеми мотивації розглядаються її місце у психологічному вимірі виробничо-діяльнісного існування людини. Зроблено припущення, що при нормальному функціонуванні організації повинен існувати баланс позитивних мотиваторів та демотиваторів. Розмірковуючи про природу мотивації, робиться висновок, що мотивація та міжстанове психічне новоутворення, яке при визначених особливостях може ставати психологічним станом і впливати на все психічне. Значна роль приділена роботі лідера організації. Вказано, що уся діяльність керівника організації теж є своєрідною мотивацією для усіх членів колективу. При сучасних глобальних викликах людству лідер організації має великий вибір у підборі персоналу організації, мати вищу освіту, чи мати стаж роботи, в сьогоднішніх виробничих умовах є недостатнім для вибудовування та розвитку стратегії кар'єри. Час на вирішення власних планів та стратегій організацій скоротився. Перемагає той, хто робить свою роботу професійно і шкидко. Такі умови, власне, і розвивають весь мотиваційний процес організації. В контексті існування мотиваційного середовища автором розкрито таке поняття, як діяльність, діяльність - можливості поєднані зі знаннями, помножені на мотиваційне очікування. Перспективами дослідження мотивацій можуть бути дослідження особистості в її духовному, психоідеологічному, експериментальному сегментах, психічних спроможностей особистості здійснювати свою діяльність в умовах існування значних демотиваторів, створенні мінімальних мотиваційних середовищ організацій.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

9.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Козлова, О. С.
    Зовнішність як чинник професійного іміджу викладача ВНЗ [Текст] / О. С. Козлова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 7. - С. 101-112. - Бібліогр.: с. 111-112 (14 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
імідж -- викладач ВНЗ -- зовнішність
Анотація: Розглянуто психологічні особливості впливу зовнішності на формування позитивного професійного іміджу викладача ВНЗ. Розглядаються особливості впливу на професійний імідж викладача таких елементів зовнішності як природні фізичні дані, одяг, міміка, жести, пантоміміка, хода. голос та мовлення.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

10.
159.922.2:502/504
Л 34


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Льовочкіна, Антоніна Михайлівна.
    Екологічна культура як чинник подолання екологічної кризи [Текст] / А. М. Льовочкіна // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 139-148. - Бібліогр.: с. 145-146 (16 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
екологічна культура -- екологічна свідомість -- екологічна діяльність -- Екологічна психологія -- охорона довкілля
Анотація: Здійснено аналіз підходів до проблеми визначення поняття "екологічна культура". Екологічна культура розглядається як система індивідуальних морально-етичних норм, поглядів, знань, установок, цілей і цінностей, що стосуються взаємовідносин у системі "людина - довкілля".


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 07.09.2024
Кількість запитів 17432
Кількість відвідувачів 772
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя