Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Педагогічна психологія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 47
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-47 
1.
159.964.072:616.89-008.442.335
И 21


    Іванова, Наталія Олександрівна.
    Психодіагностика мазохізму у процесі глибинного пізнання психіки майбутнім психологом [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н. О. Іванова ; наук. керів. Т. С. Яценко ; ДВНЗ "Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника". - Івано-Франківськ, 2018. - 21 с. - Бібліогр.: с. 17-18 (13 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
   Вікова психологія

Кл.слова (ненормовані):
активне соціально-психологічне пізнання -- блокування лібідо -- глибинні механізми психіки -- епідальна залежність -- мазохізм -- несвідоме -- почутя вини -- процесуальна діагностика -- самопокарання -- самодепривація
Анотація: Дисертаційна робота доводить спроможність психодинамічної парадигми, у форматі, на якій базується використаний в дисертації метод АСПП, що спроможній забезпечити пізнання глибинних витоків мазохізму, як і нівелювання його деструктивних наслідків, що позначаються на особистісно-професійній готовності майбутнього психолога до фахової діяльності. Досліджено глибинні передумови виникнення мазохізму, які пов’язані з едіпальними залежностями суб’єкта та їхніми наслідками: почуттям вини, тенденції «до психологічної смерті», «психологічним імпотуванням», «самодепривуванням», самопокаранням. Мазохізм розглядається як парадоксальний спосіб вирішення «незавершених справ дитинства», що зумовлені порушенням взаємин із первинними лібідними об’єктами (батьками). Розкрито особливості процесуальної психодіагностики, що спирається на спонтанність поведінки учасників АСПП, діалогічну взаємодію та інтерпретацію поведінкового матеріалу в його сукупності. Основу доказової бази в роботі представляють стенограми діагностико-корекційної роботи з майбутніми психологами та їх структурно-семантичний аналіз. Доведено необхідність здійснення глибинної психокорекції як обов’язкової передумови становлення майбутнього психолога шляхом виявлення в його психіці деструктивних тенденцій з мазохістичним ухилом.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Яценко, Тамара Семенівна \наук. керів.\; ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" (Івано-Франківськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.9:[-043.86:17.022]-053.67
И 21


    Іванова, Оксана Вікторівна.
    Психологічні особливості розвитку смисложиттєвих орієнтацій в юнацькому віці [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / О. В. Іванова ; наук. кер. Е. О. Помиткін ; Інститут пед. освіти і освіти для дорослих НАПН України. - Київ, 2018. - 20 с. - Бібліогр.: с. 15-17 (23 назви). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
   Вікова психологія

Кл.слова (ненормовані):
смисложиттєві орієнтації -- смисл життя -- юнацький вік -- розвиток -- життєві цінності -- психологічні особливості -- психолого-педагогічні умови -- програма розвитку
Анотація: У дисертації здійснено теоретичний аналіз досліджуваної проблеми в зарубіжній та вітчизняній психології . І філософське , і психологічне розкриття змісту поняття смисложиттєвих орієнтацій особистості уможливило виокремлення його центрального ядра – “ смисл життя ”. На основі інтегрованого підходу розкрито сутність поняття “ смисложиттєві орієнтації особистості юнацького віку ”, аргументовано його авторське визначення як індивідуальної динамічної ієрархічної структури усвідомлених й актуальних цінностей - цілей , що становлять особистісний смисл й визначають життєві сфери та вектори діяльності людини у період юнацтва . Виявлено особливості сформованості смисложиттєвих орієнтацій юнаків і дівчат , систематизовано структуру досліджуваного феномену . Визначено психолого - педагогічні умови , обґрунтовано механізми , критерії , показники та рівні розвитку смисложиттєвих орієнтацій в юнацькому віці , розроблено класифікацію і спроектовано модель розвитку , в чому полягає новизна та теоретичне значення дисертаційного дослідження . Застосовані в експериментальному дослідженні взаємодоповнювані психодіагностичні методи дали змогу виявити цілісну картину розвитку смисложиттєвих орієнтацій в юнацькому віці . Набула подальшого розвитку система знань про їх особливості , сутність , зміст і структуру . На засадах особистісно орієнтованого підходу , з урахуванням положень духовно - особистісного , діяльнісного і вчинкового підходів , розроблено та апробовано психолого - педагогічну програму розвитку смисложиттєвих орієнтацій особистості в юнацькому віці , а також підготовлено методичні рекомендації для практичних психологів і соціальних педагогів .

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Помиткін, Едуард Олександрович \наук. кер.\; Інститут пед. освіти і освіти для дорослих НАПН України
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
378
А 72


    Антонова, Наталія Олександрівна.
    Психологічні основи розвитку готовності до професійної діяльності психолога [Текст] : монографія / Н. О. Антонова ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Слов'янськ : Маторін Б.І., 2010. - 561 с. - ISBN 978-966-1554-48-0 : 34.00 грн
УДК
РУБ 378
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
професійна діяльність -- готовність до діяльності -- професіографічний аналіз -- професійна підготовка психолога

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

4.
371.015
Б 46


    Бенеке, Ф. Э. (д-р).
    Руководство к воспитанию и учению [Текст] : редкая книга. Ч. 2. Руководство к воспитанию / Ф. Э. Бенеке ; пер. Н. Х. Вессель. - С.-Петербург : [б. в.], 1871-72. - 456 с. - пер. с нем. - Б. ц.
Збереження документу: задов.
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Вессель, Н. Х. \пер.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
15(075)
В 42


    Видро
    Педология (підручник для педагогічних технікумів) [Текст] : редкая книга / Видро, Г. С. Костюк, П. Р. Чамата ; ред. Г. С. Костюк ; Київська філія Всеукраїнського наук.-дослід. Ін-ту педагогіки. - Київ-Харків : Радянська школа, 1933. - 293 с. - Б. ц.
Екслібрис: (Штамп: "Библиотека Проф. А. Н. Раевского")
Збереження документу: задов.
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Костюк, Григорий Силович; Чамата, П. Р.; Костюк, Григорий Силович \ред.\; Київська філія Всеукраїнського наук.-дослід. Ін-ту педагогіки
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
159.923:378-057.87
В 61


    Вовк, Валентина Олегівна.
    Психолого-педгогічні чинники розвитку суб'єктної позиції студентської молоді [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / В. О. Вовк ; наук. керів. Г. К Радчук ; ДВНЗ "Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника". - Івано-Франківськ, 2018. - 20 с. - Бібліогр.: с. 17-18 (9 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
суб'єктна позиція тудента -- професійно-особистісне становлення -- студентська молодь -- психолого-педагогічний супровід -- рівні розвитку суб'єктної позиції

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Радчук, Галина Кіндратівна \наук. керів.\; ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" (Івано-Франківськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
371.015:01
Г 47


    Гильбух, Ю. З.
    Учитель и психологическая служба школы [Текст] / Ю. З. Гильбух ; АПН Украины. - Киев : Ин-т психологии АПН Украины, 1993. - 142 с. - ("Учитель и психодиагностика" ; № 12). - ISBN 5-8238-0124-6 : 25.00 грн.
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
учитель -- психологическая служба -- школа

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
159.922.76:159.922.6:371.71
Д 43


    Дзюбинська, Марія Ярославівна.
    Вікова динаміка розвитку внутрішньої картини здоров'я дітей, хворих на епілепсію [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / М. Я. Дзюбинська ; наук. керів. М. Б. Гасюк ; ДВНЗ "Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника". - Івано-Франківськ, 2018. - 21 с. - Бібліогр.: с. 17-18 (9 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
внутрішня картина здоров'я -- діти -- хворі на епілепсію -- молодший шкільний вік -- підлітковий вік -- період ранньої юності -- компоненти внутрішньої картини здоров'я

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Гасюк, Мирослава Богданівна \наук. керів.\; ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" (Івано-Франківськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
378
Д 71


    Доцевич, Тамілія Іванівна.
    Компетентність суб'єкта педагогічної діяльності у вищій школі: метакогнітивний аспект [Текст] : монографія / Т. І. Доцевич ; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. - Харків : ХНПУ, 2015. - 346 с. - ISBN 978-617-7064-61-8 : 21.00 грн
УДК
РУБ 378
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
метакогнітивна компетентність -- вища школа -- викладач -- педагогічна рефлексивність -- рольова компетентність -- стильові характеристики діяльності

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди (Харків)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
371.015:01
Д 79


    Дубровина, И. В.
    Школьная психологическая служба: вопросы теории и практики [Текст] : монография / И.В. Дубровина ; Научно-исследовательский институт общей и педагогической психологии АПН СССР. - Москва : Педагогика, 1991. - 232 с. - ISBN 5-7155-0371-Х : 2.00 руб.
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
школьная психологическая служба -- школьный психолог -- научно-организационные вопросы

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-47 
 
Статистика
за 11.06.2024
Кількість запитів 25038
Кількість відвідувачів 1423
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя