Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (10)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=поведінковий<.>
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-16 
1.
159.922.73-053.4+316.614.6-053.4:33
Ф 43


    Фера, Світлана Володимирівна.
    Соціально-психологічна гра як засіб економічної соціалізації дітей старшого дошкільного віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Фера Світлана Володимирівна ; наук. кер. Москаленко В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 280 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 262-282. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Соціально-психологічна гра--Дисертації
   Вікова психологія--Старші дошкільники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
економічна соціалізація -- старший дошкільний вік -- економічна соціалізованість -- когнітивний компонент -- афективний компонент -- поведінковий компонент -- гра
Анотація: Здійснено теоретичний аналіз дослідження даної проблеми вітчизняними та зарубіжними науковціями. У ході експериментального дослідження з`ясовано особливості економічної соціалізації на етапі старшого дошкільного віку. Виявлено достовірний зв`язок мід рівнем економічної соціалізації дітей старшого дошкільного віку і такими факторами як: наявність і кількість кишенькових грошей у дошкільника, склад родини, кількість дітей у сім`ї, вік, освіта та професія батьків.Розроблено методики дослідження економічної соціалізації та критерії визначення рівня економічної соціалізованості дітей старшого дошкільного віку. Розроблено модель соціально-психологічної гри з економічним змістом, яка побудована згідно компонентів економічної соціалізації. Розроблено і апробовано авторську програму "Економіка в нашому житті". Матеріали дослідження можуть бути використані у діяльності дошкільних навчальних закладів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Москаленко, Валентина Володимирівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.923.3+159.922.4
Б 48


    Березін, Андрій Миколайович.
    Психологічні чинники генези національної самосвідомості особистості [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Березін Андрій Миколайович ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2002. - 208 с. : табл. - Бібліогр.: с. 186-204. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Самосвідомість--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
національна самосвідомість -- етнічна психологія -- нація -- етнос -- етнізація -- філогенеза -- традиційність -- поведінковий стереотип
Анотація: Дисертація присвячена дослідженню психологічної сутності, структури, джерел і чинників формування національної самосвідомості, розкрито її взаємозв`язок зі змісотм ціннісни х орієнтацій, етнокультурних потреб у контексті життєвих ідеалів, способу буття людини, показано історико-психологічні детермінанти, соціально-психологічні фактори національного самоусвідомлення. Висвітлюється психомоделюючий вплив національної самосвідомості на соціальні процеси в Україні.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.922.8+159.947.5
І-26


    Ігнатенко, Ольга Василівна.
    Психологічні особливості прояву репродуктивної установки в юнацькому віці [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Ігнатенко Ольга Василівна; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 233 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 213-233. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Репродуктивна установка--Дисертації
   Вікова психологія--Юнацький вік--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
репродуктивна установка -- когнітивний рівень -- афективний рівень -- поведінковий рівень -- усвідомлене батьківство -- тренінгові психотехнології -- юнацький вік
Анотація: Дослідження присвячено теоретико-експерементальному вивченню прояву репродуктивної установки у юнацькому віці. Розкрито ступінт поняття "репродуктивної установки" як психологічного феномена. Вивчено зміст та структуру репродуктивної установки у юнаків і дівчат, що має когнітивний, афективний та поведінковий рівні. Здійснено диференціацію особистісних проявів репродуктивної установки у юнаків та дівчат. Визначено психологічні детермінанти формування репродуктивної установки в юнацької молоді. Розроблено й апробовано програму тренінгових психотехнологій з активації особистісного потенціалу репродуктивної установки "Усвідомлене батьківство юнацької молоді", а також розроблено комплекс методів психопрофілактики та упередження девіантного батьківства.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.923
Ф 55


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Філоненко, Л. А.
    Комплексність і системність як основа успішності процесу соціальної реадаптації неповнолітніх до сучасного соціокультурного середовища [Текст] / Л. А. Філоненко // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 229-236. - Бібліогр.: с. 235-236 (7 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
девіантна поведінка -- соціальна реадаптація -- когнітивно-поведінковий підхід -- принцип комплексності
Анотація: Розглядаються концептуальні основи процесу соціальної реадаптації неповнолітніх до сучасного соціокультурного середовища та обгрунтовується необхідність модеонізації та реформування системи соціального захисту і допомогидезадаптованим дітям.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

5.
159.9.072
С 53


    Сняданко, Ірина Ігорівна.
    Методика "Самоефективність у майбутній організації" : опис та рекомендації до застосування [Текст] / І. І. Сняданко // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 659-670 : табл. - Бібліогр.: с. 669 (3 назви)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
самоефективність -- самооцінка -- спрямованість активності -- когнітивно-поведінковий підхід -- професійна діяльність -- психологічна готовність -- управлінська діяльність -- поведінка -- організаційна самооцінка -- психологічна підготовка
Анотація: Методику "Самоефективність у майбутній організації" розроблено в рамках дослідження психологічної готовності студентів технічних університетів до майбутньої професійно-управлінської діяльності. Встановлено, що дана методика дає можливість виявити особливості спрямованості активності студента в майбутній організації, виявити його позицію в майбутній організації. У цій методиці виділено поняття "організаційна самооцінка" та її рівні.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

6.
15(57.026)
А 43


    Дубініна, Д. Е.
    Психологічні складові екологічної компетентності студентської молоді [Текст] / Д. Е. Дубініна // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 41. - С. 127-134. - Бібліогр.: с. 132-34 (8 назв)
УДК
РУБ 15(57.026)
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
екологічна компетентність -- діяльнісно-поведінковий -- когнітивний -- емоційно-вольовий -- рефлексивний компоненти
Анотація: У статті розглядаються психологічні складові екологічної компетентності. Представлено результати емпіричного дослідження компонентів екологічної компетентності у студентів психологічного профілю навчання. Показано, що більш виражений ціннісно-смисловий компонент екологічної компетентності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

7.
316.613:159.94/95+159.9:331
К 20


    Каплуненко, Ярина Юріївна.
    Особистісні чинники розвитку соціального інтелекту у фахівців соціономічних професій [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.01 / Я. Ю. Каплуненко ; наук. кер. О. М. Кокун ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2016. - 262 с. : табл. - Бібліогр.: с. 172-190. -
УДК
Рубрики: Соціальний інтелект--Соціономічні професії--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
соціальний інтелект -- особистісні чинники -- когнітивний, емоційний та поведінковий компоненти соціального інтелекту -- фахівці соціономічних професій
Анотація: Зроблено теоретичний аналіз історії дослідження соціального інтелекту, сучасних уявлень про його розвиток та складові компоненти. Представлено емпіричне дослідження особистісних чинників розвитку соціального інтелекту; вивчено рівень розвитку когнітивного, емоційного та поведінкового складових соціального інтелекту у працюючих фахівців професійного середовища.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кокун, Олег Матвійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
15(5А2.2)П
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Каплуненко, Ярина Юріївна.
    Особистісні чинники розвитку соціального інтелекту у фахівців соціономічного профілю [Текст] / Я. Ю. Каплуненко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2016. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 16. - С. 58-73 : табл. - Бібліогр.: с. 71-73 (14 назв)
УДК
РУБ 15(5А2.2)П
Рубрики: Психофізіологія
Кл.слова (ненормовані):
соціальний інтелект -- особистісні чинники соціального інтелекту -- когнітивний -- емоційний та поведінковий компоненти -- фахівці соціономічного профілю
Анотація: У статті представлені результати емпіричного дослідження особистісних чинників соціального інтелекту у фахівців соціономічних професій; взаємозв'язок різних груп особистісних чинників з показниками складових СІ; виділені та проаналізовані основні чинники, які зумовлюють розвиток когнітивного, емоційного та поведінкового компонентів соціального інтелекту.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

9.
378.015.3
С 53


    Сняданко, Ірина Ігорівна.
    Психологічні засади підготовки студентів технічних університеттів до професійно-управлінської діяльності [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.10 / І. І. Сняданко ; наук. конс. Л. М. Карамушка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2017. - 558 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 397-443. -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
технічні університети -- студенти -- професійно-управлянські компетенції -- організаційно-психологічні чинники -- самоефективний підхід -- когнітивно-поведінковий метод -- навчальні курси -- психологічне консультування
Анотація: У дисертації розкрито психологічні засади підготовки студентів технічних університетів до професійно-управлінської діяльності. Розроблено та обґрунтовано модель психологічної підготовки студентів технічних університетів до здійснення професійно-управлінської діяльності. Розкрито зміст професійно-управлінської діяльності в широкому та вузькому значеннях. Виділено види професійно-управлінських компетенцій студентів технічних університетів для підготовки та здійснення професійно-управлінської діяльності (особистісну, навчальну, навчально-професійну, ціннісну та управлінську). Розроблено діагностичний інструментарій, у тому числі авторські методики, для дослідження рівня розвитку компетенцій студентів технічних університетів до професійно-управлінської діяльності та організаційно- психологічних чинників їхнього розвитку. У результаті емпіричного дослідження показано недостатній рівень розвитку професійно-управлінських компетенцій студентів технічних університетів. Виокремлено типи студентів технічних університетів за рівнем розвитку в них професійно-управлінських компетенцій. Здійснено аналіз зв’язку між типами студентів за рівнем розвитку в них професійно- управлінських компетенцій та організаційно-психологічними чинниками, які стосуються макрорівня (особливості діяльності технічних університетів), мезорівня (особливості діяльності студентської групи), мікрорівня (характеристики студентів). Проаналізовано психолого-організаційні умови психологічної підготовки студентів технічних університетів до професійно-управлінської діяльності. Представлено зміст, структуру та результати впровадження навчального курсу та програму психологічного консультування студентів, які спрямовані на розвиток компетенцій для здійснення професійно-управлінської діяльності. Визначено, що ефективність психологічної підготовки студентів забезпечується самоефективним підходом та когнітивно-поведінковим методом. Гіпотези, що були висунуті на початку дисертаційного дослідження, знайшли своє підтвердження в ході емпіричного дослідження.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. конс.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Івашкевич, Е. З.
    Категоріальні підходи до визначення соціального інтелекту особистості [Текст] / Е. З. Івашкевич // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 209-220. - Бібліогр.: с. 219 (9 назв) . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія--Історична психологія--Етнічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
інтелект -- соціальний інтелект -- факторний -- когнітивно-вербальний -- поведінковий -- невербальний
Анотація: В статті проаналізовано сутність поняття «інтелект», окреслено його як своєрідну систему психічних механізмів, які зумовлюють можливість побудови індивідом суб’єктивної картини світу. Окреслено сутність та зміст категоріальних підходів до визначення поняття «інтелект», а саме факторного, когнітивно-вербального, поведінкового, невербального, функці-онально-рівневого, імпліцитного та процесуально-діяльнісного підходів. Запропоновано та описано авторську концепцію соціального інтелекту, яка передбачає, що соціальний інтелект вміщує когнітивну, мнемічну та емпатійну підструктури. Зазначено, що, зокрема, когнітивна підструктура соціального інтелекту включає в себе сукупність досить стійких знань, оцінок, правил інтерпретації подій, поведінки людей, їх взаємовідносин і т.д. на основі сформованої системи інтерпретацій на мікроструктурному і макроструктурному рівнях, деталізовано зміст цих рівнів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-16 
 
Статистика
за 07.06.2024
Кількість запитів 33684
Кількість відвідувачів 1698
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя