Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (29)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=навчальна діяльність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 50
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50  
1.
37.091.312.043(477)
Я 77


    Ярош, Н.
    Групові методи роботи на уроках у початковій школі / Наталія Ярош // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 6. - С. 50–52. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--навчання--групові методи
Кл.слова (ненормовані):
кооперативне навчання -- групові методи -- робота в парах -- групова робота -- навчальна діяльність -- інтерактивні технології -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про організацію групової форми навчальної діяльності в початковій школі.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
373.3.091.26(477)
Я 51


    Яланська, С.
    Як оцінювати шкільні успіхи дітей / Світлана Яланська // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 4. - С. 36–38. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--навчання--оцінювання знань учнів
Кл.слова (ненормовані):
оцінювання знань -- навчальні досягнення -- шкільні успіхи -- навчальна діяльність -- оцінювальна діяльність
Анотація: У статті розповідається про оцінювання навчальних досягнень учнів у початковій школі.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
88.37
Ш 16


    Шадриков, В. Д.
    Понимание развития в культурно-исторической психологии / В. Д. Шадриков // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 15-33. - Библиогр.: 7 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88.37
Рубрики: Культурно-історична психологія
   Людина--розвиток

   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
розвиток людини -- примітивна людина -- культурний розвиток -- сигнифікація -- психічні функції -- здібності людини -- інтелектуальні операції -- дитина -- навчальна діяльність
Анотація: Рассматривается динамика взглядов на развитие человека с позиции примитивного человека, ребенка, ученика. Показывается оригинальность взглядов на развитие как процесс сигнификации. Подчеркивается, что развитие ребенка связано, прежде всего, с формированием внутренних механизмов психической деятельности и овладением этими механизмами. Рассматривается процесс развития способностей через овладение интеллектуальными операциями, которые осваивают ученики в учебной деятельности. Приведены эксперементальные данные, подтверждающие эффективность данного пути ментального развития ученика.
Розглядається динаміка поглядів на розвиток людини з позиції примітивної людини, дитини, учня. Показується оригінальність поглядів на розвиток як процес сигніфікації. Підкреслюється, що розвиток дитини пов'язаний, перш за все, з формуванням внутрішніх механізмів психічної діяльності та опануванням цими механізмами. Розглядається процес розвитку здібностей через оволодіння інтелектуальними операціями, які освоюють учні в навчальній діяльності. Наведено експерементальні дані, що підтверджують ефективність даного шляху ментального розвиток учня.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1

Знайти схожі

4.
81.43.21-90
Х 77


    Хонда, Т. І.
    Інтерактивні технології навчання / Т. І. Хонда // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2014. - № 4/5. - С. 59-62.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Викладання англійської мови в школі
   Інтерактивні технології--уроки англійської мови

Кл.слова (ненормовані):
інтерактивне навчання -- навчальна діяльність -- "мозковий штурм" -- методи навчання -- кооперативне навчання
Анотація: У статті розглянуто інтерактивні методи навчання іноземних мов та подано приклади інтерактивних технологій, які автор впроваджує на своїх уроках.


Є примірники у відділах:
НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

5.
373.3.091.26(477)
Ф 11


    Фідкевич, О.
    Етап цілепокладання у процесі формувального оцінювання: мета, роль та форми актуалізації / Олена Фідкевич // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 3(609). - С. 7–10. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--навчання--оцінювання знань учнів
Кл.слова (ненормовані):
оцінювання знань -- формувальне оцінювання -- цілепокладання -- навчальні цілі -- таксономія Б. Блума -- навчальна діяльність -- система запитань -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про постановку цілей уроку – важливий етап і умова ефективної реалізації формувального оцінювання в початковій школі.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
22.1р
Т58


    Тополя, Лариса Василівна.
    Дидактичні ігри під час вивчення алгебри та геометрії в 7-9-х класах [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія і методика навчання математики / Л. В. Тополя ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2003. - 20 с. -
УДК
РУБ 22.1р
Рубрики: Викладання алгебри і початків аналізу в школі
   викладання геометрії в школі

   автореферати дисертацій--математика--методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
ігрова діяльність -- навчальна діяльність -- дидактичні ігри


Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

7.
371.311:81'243
Т 36


    Тесленко, С. В.
    Развитие иноязычных способностей как основа индивидуализации обучения иностранному языку / С. В. Тесленко // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 13. - С. 5-7. - Бібліогр.: 8 назв.
УДК
Рубрики: Індивідуальне навчання--іноземні мови
Кл.слова (ненормовані):
індивідуальне навчання -- індивідуалізація навчання -- іноземні мови -- здібності -- учні -- творчий підхід -- навчальна діяльність
Анотація: У статті розкривається сутність індивідуального навчання. Індивідуалізація навчання - це спеціально організований педагогічний вплив на учнів, що передбачає врахування їх індивідуальніх особливостей, і що призводить до розвитку здібностей школярів.


Є примірники у відділах: всього 1 : нмк іноз. мов (1)
Вільні: нмк іноз. мов (1)

Знайти схожі

8.
376-056.2/.3(477)
Т 19


    Таранченко, О.
    Ефективні технології викладання в інклюзивній школі / О. Таранченко // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 5. - С. 50–53. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Інклюзивна освіта--технології викладання--диференційоване викладання
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- технології викладання -- диференційоване викладання -- навчальний процес -- інклюзивні підходи -- індивідуальні особливості -- навчальна діяльність -- індивідуальний стиль
Анотація: У статті розповідається про втілення диференційованого викладання в інклюзивній школі. Диференційоване викладання-це концептуальний підхід і практична технологія реалізації освітнього стандарту та організації навчального процесу, що грунтується на усвідомленні відмінностей між учнями.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.
373.3.042.2-056.45(477)
С 67


    Сотнічук, Л.
    Долаємо вершини разом [Текст] / Лариса Сотнічук // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 7. - С. 59–60. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--обдаровані діти--проекти
Кл.слова (ненормовані):
обдаровані діти -- науково-педагогічний проект -- Інтелект України, проект -- особистісно орієнтоване навчання -- проблемне навчання -- інтерактивне навчання -- компетентнісна освіта -- педагогіка співпраці -- навчальна діяльність -- розвиток здібностей -- особистісний досвід -- проектні класи -- початкова школа
Анотація: У статті розглянуто участь Рівненської ЗОШ І-ІІІ ст. № 3 Рівненської міської ради в науково-педагогічному проекті "Інтелект України" в початковій школі. Цей проект – особистісно орієнтоване, проблемне та інтерактивне навчання, педагогіка співпраці, яка запобігає виникненню конфліктів між учасниками педагогічного процесу.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.
74.5
С64


    Сопнєва, Надія Богданівна.
    Педагогічні умови формування навчальної етичної діяльності майбутнього вчителя [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.04-теорія і методика професійної освіти / Н. Б. Сопнєва ; Харківський державний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди (Харків). - Х. : ХДПУ, 2003. - 17 с. -
ДРНТІ
УДК
РУБ 74.5
Рубрики: Професійна освіта
   автореферати дисертацій--професійна освіта

Кл.слова (ненормовані):
НАВЧАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ -- ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ -- ЕТАПИ -- ВЗАЄМОДІЯ


Дод.точки доступу:
Харківський державний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди (Харків)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50  
 
Статистика
за 22.09.2024
Кількість запитів 62484
Кількість відвідувачів 1826
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя