Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=КУРИКУЛУМ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.
Шифр: МО-1/2008/2
   Журнал

Мистецтво та освіта [Текст] : Науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. Академія педагогічних наук України. Київська дитяча Академія мистецтв. - К. : "Педагогічна думка", 1995 - . - Виходить кожного кварталу
2008р. N 2
Зміст:
Падалка, Г. Художнє пізнання як взаємодія сприймання, оцінювання і творення / Г. Падалка. - С.3-9
Побережна, Г. Педагогічний потенціал музикотерапії / Г. Побережна. - С.9-12
Отич, О. Педагогіка мистецтва: сутність та місце в системі наук про освіту / О. Отич. - С.13-17
Масол, Л. Національний курикулум: рамкові основи / Л. Масол. - С.17-21
Бойко, І. Сплав музичної та поетичної мови в музиці народній та композиторській (урок музики в 5-му класі) / І. Бойко. - С.23-26
Токарева, І. Міжпредметні зв’язки на уроках мистецького циклу / І. Токарева, Т. Войцешек. - С.26-39
Петрова, Н. Образ людини в мистецтві (цикл уроків у 5-му класі) / Н. Петрова, Т. Шигоріна. - С.41-48
Фурсенко, Т. Архітектура Європи. Модерн в архітектурі (урок художньої культури в 11-му класі) / Т. Фурсенко. - С.51-54
Пилипенко, Л. Сценарій мистецької гри "Інтелект-шоу" / Л. Пилипенко. - С.55-56
Шевнюк, О. Костюм романського Середньовіччя / О. Шевнюк. - С.57-60
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Масол, Л.
    Національний курикулум: рамкові основи [Текст] / Л. Масол // Мистецтво та освіта : Науково-методичний журнал. - 2008. - N2. - С. 17-21
Рубрики: освіта в Україні
Анотація: Національний курикулум - це основний документ нормативно-правової бази, яким регулюється зміст освіти, державна політика та стратегія його впровадження.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

3.
74.2
К 48


    Клепко, С.
    Одне коло" в освіті. Концепція модернізації навчальних програм ЗСО [Текст] / С. Клепко // Управління освітою : Часопис для керівників освітньої галузі. - 2010. - N 7(квітень). - 7-10. Далі буде.
ББК 74.2
Рубрики: Інновації в школі
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   методична допомога вчителям Ніжина

Кл.слова (ненормовані):
ЗСО -- курикулум (стандарт, програма)


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.
74
Л 73


    Локшина, О.
    До питання про сутнісні характеристики шкільного курикулуму [Текст] / О. Локшина // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2009. - N 4. - С. 17-20.
ББК 74
Рубрики: Навчання
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
КУРИКУЛУМ


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
74
П 63


    Постоленко, Ірина Сергіївна.
    Організація педагогічного процесу в середніх загальноосвітніх навчальних закладах Великої Британії [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.01 - загальна педагогіка та історія педагогіки / І. С. Постоленко ; Київський університет імені Бориса Грінченка (Київ). - : КУ імені Б.Грінченка, 2012. - 20 с. -
УДК
ББК 74
РУБ 74
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Освіта в зарубіжних країнах--окремі країни

   Освіта в зарубіжних країнах--заклади шкільної освіти--педагогічний процес

   Великобританія--освіта
Кл.слова (ненормовані):
середня загальноосвітня школа -- педагогічний процес -- курикулум -- ключові етапи навчання -- освітня реформа


Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

6.
74
Я 76


    Ярова, Олена.
    Тенденції розвитку природничо-наукової освіти в початковій школі країн Європейського Союзу / О. Ярова // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 8/9. - С. 36-40. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74
Рубрики: Початкова освіта в зарубіжних країнах--зміст
   освіта природнича

Кл.слова (ненормовані):
курикулум -- природничо-наукова освіта -- початкова школа -- національна стратегія -- інтегрований підхід -- Європейський Союз -- Дитячий університет
Анотація: Автор статті аналізує національну політику та практику природничо-наукову освіту у державах-членах Європейського Союзу.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

7.
74
М 31


    Масол, Людмила.
    Впровадження компетентнісного підходу до змісту загальної мистецької освіти: аналіз державних стандартів [Текст] / Л. Масол // Мистецтво та освіта : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 4. - С. 2-8.
ББК 74 + 85
Рубрики: Мистецька освіта
Кл.слова (ненормовані):
мистецька освіта -- державні освітні стандарти -- курикулум -- компетентнісний підхід -- виховний потенціал предметів мистецтва


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

8.
373.3/.5.043.2-056.2/.3](477)
Ф 33


    Федоренко, О.
    Інклюзивне навчання: оцінювання учнів з особливими освітніми потребами / Оксана Федоренко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 2. - С. 76–86. - Бібліогр.: 16 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Інклюзивна освіта--оцінювання навчальних досягнень--діти з особливими освітніми потребами
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- оцінювання учнів -- діти з особливими освітніми потребами -- оцінка -- навчальні досягнення -- формувальне оцінювання -- самооцінювання -- курикулум
Анотація: Акцентовано увагу на проблемі оцінювання учнів з особлими освітніми потребами. Виявлено, що традиційне оцінювання зорієнтоване на оцінку, як результат оцінювання, що виконує функцію зовнішнього контролю успішності навчання й є мало інформативною. Це ускладнює індивідуалізацію навчання учнів з особливими освітніми потребами. Водночас акцент на порівнянні таких учнів з їхніми однолітками знижує активність і мотивацію, деморалізує менш успішних з-поміж них і не дає змоги прогресувати, ставати більш успішним. На основі аналізу джерел, зважаючи на мету оцінювання досягнень учнів з особливими освітніми потребами, окреслено оцінювання для навчання, оцінювання як навчання, оцінювання самого навчання. З прапктичного досвіду запропоновано апробовані інструменти для оцінювання учнів з особливими освітніми потребами, що сприяють індивідуальному прогресу і плануванню індивідуальної швидкості, а не ранжуванню учнів.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 26.06.2024
Кількість запитів 31550
Кількість відвідувачів 1238
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя