88
К 67


    Корниенко, Д. С.
    Психогенетическое исследование свойств личности в теории интегральной индивидуальности [Текст] / Д. С. Корниенко // Вопросы психологии : Научный журнал. - 2010. - N 4. - С. 94-103 . - ISSN 0042-8841
ББК 88
Рубрики: психогенетика розвитку
   Онтогенез

   індивідуальність

   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
ГЕНОТИП -- БЛИЗНЯТА -- ІНТЕГРАЛЬНА ІНДИВІДУАЛЬНІСТЬ


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.1
С 56


   
    Современный дошкольник как феномен развития [Текст] : подборка статей // Мир психологии : Научно-методический журнал. - 2010. - N 1. - С. 3-156. - Зміст: Современные проблемы образования детей младшего возраста / В. В. Рубцов, Е. Г. Юдина. Ребенок дошкольного возраста в пространственно-временном режиме детского сада / И. Ю. Запорожец. Специфика гендерных структур интегральной индивидуальности дошкольников / Л. В. Мищенко. Исследование взаимосвязей между структурными компонентами социализации и индивидуализации личности детей-сирот дошкольного возраста / А. Н. Пронина. Мультфильмы-дети: от контента к пониманию / Е. В. Ермизина. Между детством и школой, игрой и познанием, "прамы" и личностью (заметки философа и культуролога) / В. М. Розин. Методология и педагогические технологии воспитания дошкольников ; Влияние воспитателя на психологическую безопасность дошкольника в образовательной среде / М. Б. Калашникова. Внедрение и апробация методики формирования готовности студентов педагогического колледжа к гражданскому воспитанию дошкольников / Е. В. Ворожищева. Дети и пожилые люди: диалог через поколение / М. В. Ермолева. здоровье детей : подборка статей
ББК 74.1 + 88.8
Рубрики: Дошкільна освіта
   Дошкільне виховання

   здоров’я дітей--дошкільний вік

   Заклади дошкільної освіти--вихователі

   Ігрова діяльність дошкільників

   Соціалізація дошкільнят

   Дитинство

   Педагогічні технології--дошкільна освіта--методичні матеріали

   психологічна безпека

   Підготовка майбутніх педагогів дошкільної освіти

   освіта педагогічна

   Сенс життя

   Нейропсихологія

   Сім’я--діти з вадами розвитку

   психологія дошкільника

Кл.слова (ненормовані):
гендерна структура -- гендерні схеми -- половая идентичность -- інтегральна індивідуальність -- дивергентное мышление -- ЖИТТЄВИЙ ДОСВІД -- навчання літніх людей


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


74.58
Д 53


    Дмитриев, С. В.
    Образовательные технологии - от логики взаимодействия к логике сотворчества / С. В. Дмитриев, С. Д. Неверкович, Е. В. Быстрицкая // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2011. - № 2. - С. 175-181. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 74.58
Рубрики: Освітні технології
   Вища освіта--освітні технології

   Інтерактивні технології навчання

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
освітнє навчання -- образовательное обучение -- інтерактивне навчальне середовище -- професійна компетентність -- управління -- саморегуляція -- розвиток особистості -- інтегральна індивідуальність


Дод.точки доступу:
Неверкович, С. Д.; Быстрицкая, Е. В.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


88.37
Д 53


    Дмитриев, С. В.
    Антропоконструкты самосознания, мышления и деятельности человека в сфере образовательных технологий / С. В. Дмитриев, С. Д. Неверкович, Е. В. Быстрицкая // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 209-222. - Библиогр.: 7 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88.37
Рубрики: Освітні технології--вища школа
   Самосвідомість

   Мислення

   Діяльність людини

   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
самість -- саморегуляція -- розвиток особистості -- особистість -- самоорганізація -- інтегральна індивідуальність
Анотація: На основе междисциплинарного подхода проанализированы современные подходы к исследованию образовательных технологий, на новой теоретической и методической основе выделены и описаны базовые компоненты структуры образовательного пространства и методы дидактического моделирования профессиональной деятельности в предметной сфере физической культуры.
На основі міждисциплінарного підходу проаналізовані сучасні підходи до дослідження освітніх технологій, на новій теоретичній і методичній основі виділені і описані базові компоненти структури освітнього простору і методи дидактичного моделювання професійної діяльності в предметній сфері фізичної культури.


Дод.точки доступу:
Неверкович, С. Д.; Быстрицкая, Е. В.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1


88.840
С 17


    Самбикина, Оксана Семеновна.
    Сравнительный анализ индивидуального стиля учебной деятельности третьеклассников и восьмиклассников / О. С. Самбикина // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 3. - С. 68-74. - Библиогр.: 7 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.840
Рубрики: Психологія навчання--стиль навчальної діяльності--школярі
Кл.слова (ненормовані):
навчальна діяльність -- стиль навчання -- лонгітюдне дослідження -- лонгітюдний метод -- нейродинамічний рівень -- психодинамічний рівень -- особистісний рівень -- інтегральна індивідуальність
Анотація: Представлено результати дослідження, спрямованого на виявлення змін у змісті та організації навчальної діяльності школярів при переході з початкового до основного рівня навчання. Здійснено порівняльний аналіз стилів навчання третьокласників і восьмикласників.


Є примірники у відділах:
(15.10.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)