К 67 Корниенко, Д. С. Психогенетическое исследование свойств личности в теории интегральной индивидуальности [Текст] / Д. С. Корниенко> // Вопросы психологии : Научный журнал. - 2010. - N 4. - С. 94-103 . - ISSN 0042-8841 Рубрики: психогенетика розвитку Онтогенез індивідуальність Кафедра психології Кл.слова (ненормовані): ГЕНОТИП -- БЛИЗНЯТА -- ІНТЕГРАЛЬНА ІНДИВІДУАЛЬНІСТЬ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 56 Современный дошкольник как феномен развития [Текст] : подборка статей> // Мир психологии : Научно-методический журнал. - 2010. - N 1. - С. 3-156. - Зміст: Современные проблемы образования детей младшего возраста / В. В. Рубцов, Е. Г. Юдина. Ребенок дошкольного возраста в пространственно-временном режиме детского сада / И. Ю. Запорожец. Специфика гендерных структур интегральной индивидуальности дошкольников / Л. В. Мищенко. Исследование взаимосвязей между структурными компонентами социализации и индивидуализации личности детей-сирот дошкольного возраста / А. Н. Пронина. Мультфильмы-дети: от контента к пониманию / Е. В. Ермизина. Между детством и школой, игрой и познанием, "прамы" и личностью (заметки философа и культуролога) / В. М. Розин. Методология и педагогические технологии воспитания дошкольников ; Влияние воспитателя на психологическую безопасность дошкольника в образовательной среде / М. Б. Калашникова. Внедрение и апробация методики формирования готовности студентов педагогического колледжа к гражданскому воспитанию дошкольников / Е. В. Ворожищева. Дети и пожилые люди: диалог через поколение / М. В. Ермолева. здоровье детей : подборка статей Рубрики: Дошкільна освіта Дошкільне виховання здоров’я дітей--дошкільний вік Заклади дошкільної освіти--вихователі Ігрова діяльність дошкільників Соціалізація дошкільнят Дитинство Педагогічні технології--дошкільна освіта--методичні матеріали психологічна безпека Підготовка майбутніх педагогів дошкільної освіти освіта педагогічна Сенс життя Нейропсихологія Сім’я--діти з вадами розвитку психологія дошкільника Кл.слова (ненормовані): гендерна структура -- гендерні схеми -- половая идентичность -- інтегральна індивідуальність -- дивергентное мышление -- ЖИТТЄВИЙ ДОСВІД -- навчання літніх людей Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Д 53 Дмитриев, С. В. Образовательные технологии - от логики взаимодействия к логике сотворчества / С. В. Дмитриев, С. Д. Неверкович, Е. В. Быстрицкая> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2011. - № 2. - С. 175-181. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 2073-8528 Рубрики: Освітні технології Вища освіта--освітні технології Інтерактивні технології навчання Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): освітнє навчання -- образовательное обучение -- інтерактивне навчальне середовище -- професійна компетентність -- управління -- саморегуляція -- розвиток особистості -- інтегральна індивідуальність Дод.точки доступу: Неверкович, С. Д.; Быстрицкая, Е. В. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Д 53 Дмитриев, С. В. Антропоконструкты самосознания, мышления и деятельности человека в сфере образовательных технологий / С. В. Дмитриев, С. Д. Неверкович, Е. В. Быстрицкая> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 209-222. - Библиогр.: 7 назв. . - ISSN 2073-8528 Рубрики: Освітні технології--вища школа Самосвідомість Мислення Діяльність людини Кафедра психології Кл.слова (ненормовані): самість -- саморегуляція -- розвиток особистості -- особистість -- самоорганізація -- інтегральна індивідуальність Анотація: На основе междисциплинарного подхода проанализированы современные подходы к исследованию образовательных технологий, на новой теоретической и методической основе выделены и описаны базовые компоненты структуры образовательного пространства и методы дидактического моделирования профессиональной деятельности в предметной сфере физической культуры. На основі міждисциплінарного підходу проаналізовані сучасні підходи до дослідження освітніх технологій, на новій теоретичній і методичній основі виділені і описані базові компоненти структури освітнього простору і методи дидактичного моделювання професійної діяльності в предметній сфері фізичної культури. Дод.точки доступу: Неверкович, С. Д.; Быстрицкая, Е. В. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1 |
С 17 Самбикина, Оксана Семеновна. Сравнительный анализ индивидуального стиля учебной деятельности третьеклассников и восьмиклассников / О. С. Самбикина> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 3. - С. 68-74. - Библиогр.: 7 назв. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Психологія навчання--стиль навчальної діяльності--школярі Кл.слова (ненормовані): навчальна діяльність -- стиль навчання -- лонгітюдне дослідження -- лонгітюдний метод -- нейродинамічний рівень -- психодинамічний рівень -- особистісний рівень -- інтегральна індивідуальність Анотація: Представлено результати дослідження, спрямованого на виявлення змін у змісті та організації навчальної діяльності школярів при переході з початкового до основного рівня навчання. Здійснено порівняльний аналіз стилів навчання третьокласників і восьмикласників. Є примірники у відділах: (15.10.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) |