Н 34 Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. Ч. 3 / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 1999. - 142 с. - Літ. в кінці статей. - 3.03 грн. Зміст: Ростовський, О. Я. Музично-естетичне виховання в системі античної педагогіки: Уроки історії / О. Я. Ростовський. - С .5-20 Дряпіка, В. І. Проблеми формування ціннісних орієнтацій студентів у галузі музичної культури / В. І. Дряпіка. - С .21-24 Смікал, В. О. Роль мистецтва у формуванні світоглядної культури особистості / В. О. Смікал. - С .25-28 Біла, Н. Л. Мистецтво у формуванні світогляду майбутнього вчителя музики / Н. Л. Біла. - С .29-31 Чекан, Ю. І. Переінтонування як методологічна основа аналізу історичного функціонування музичного твору / Ю. І. Чекан. - С .32-35 Рудницька, О. П. Розуміння мистецького твору в контексті ідей феноменології / О. П. Рудницька. - С .36-39 Ісьянова, Л. М. Художня форма як цілісна інтелігенція у концепції О. Ф. Лосєва / Л. М. Ісьянова. - С .40-44 Кафтанова, С. В. Функціонування авторського міфу в наніональній культурі як методологічна та навчально-пізнавальна проблема / С. В. Кафтанова. - С .45-50 Кульбака, Т. Г. Принципи періодизації творчості композитора як методологічна та навчально-методична проблема / Т. Г. Кульбака. - С .51-55 Матвєєва, Л. Л. Музичний авангард другої половини ХХ століття в курсі історії музики: творчість Альфреда Шнітке в контексті постмодернізму / Л. Л. Матвєєва. - С .56-59 Матвєєв, В. Ознайомлення студентів музично-педагогічного факультету з духовною музикою крішнаїзму / В. Матвєєв. - С .60-63 Соколова, Т. Деякі питання викладання сучасної української музики в середній ланці освіти / Т. Соколова. - С .64-67 Воєводіна, Л. П. До питання про структуру музичної свідомості особистості / Л. П. Воєводіна. - С .68-70 Шилова, Л. П. Музичне висловлювання як предмет сприймання / Л. П. Шилова. - С .71-76 Гарбар, Г. А. Науково-творчий компонент у системі музично-професійної підготовки студентів / Г. А. Гарбар. - С .77-79 Юник, Д. Г. Психологічний аспект запам’ятовування музичної інформації студентами-інструменталістами / Д. Г. Юник. - С .80-84 Богданович, Л. М. Оптимум збудливості як фактор формування виконавської надійності музикантів-інструменталістів / Л. М. Богданович. - С .89-92 Чайковська, О. А. Проблемні питання комп’ютеризації музичної освіти / О. А. Чайковська. - С .93-96 Семенова, Н. М. Проблема формування оцінних суджень у системі професійної підготовки фахівця-музиканта / Н. М. Семенова. - С .97-100 Римаренко, О. П. Педагогічні умови формування культури почуттів майбутнього фахівця-бандуриста / О. П. Римаренко. - С .101-104 Цвігун, О. А. Музична освіта в професійній підготовці майбутнього педагога / О. А. Цвігун. - С .105-109 Грищенко, Ю. В. Розвиток професійної вокальної освіти в Києві (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / Ю. В. Грищенко. - С .110-112 Панасенко, Т. Г. Формування музично-аналітичних умінь у студентів музичних спеціальностей / Т. Г. Панасенко. - С .113-115 Іващенко, В. М. Структура проведення практик у групах з музичною спеціалізацією педагогічних коледжів / В. М. Іващенко, С. Г. Іващенко. - С .116-119 Головєнко, В. М. Заняття ритмікою та хореографією на сучасному етапі / В. М. Головєнко. - С .120-122 Плєтніченко, В. І. Діяльність духового оркестру як засіб гуманізації навчально-виховного процесу (за матеріалами діяльності духових оркестрів макаренківських виховних установ) / В. І. Плєтніченко. - С .123-126 Булатова, Е. І. Сучасні вимоги до музичної підготовки керівників аматорських колективів / Е. І. Булатова. - С .127-130 Паньків, Л. І. Музична терапія в роботі керівника дитячого художнього колективу / Л. І. Паньків. - С .131-135 Коваль, О. Питання розвитку музичних здібностей дітей у педагогічних працях М. Д. Леонтовича і К. Г. Стеценка / О. Коваль. - С .136-140
РУБ 15 Рубрики: Мистецтво--значення Музична освіта в Україні Здібності музичні--розвиток Духовий оркестр Музика--методика викладання Дод.точки доступу: Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Шнітке, Альфред \о нем\; Леонтович, М. Д. \о нем\; Стеценко, К. Г. \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 18 Ч.З.№2 (12), ав (2), аб (3), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (12), ав (2), аб (3), фб (1) |
Ш37 Шевчук, Марина Олександрівна. Шлях до скарбу знань [Текст] : навчальний посібник з культури праці для студентів вищих закладів освіти / М. О. Шевчук, В. П. Андрущенко; за ред. М. О. Шевчук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 114 с. - 10.00 грн.
РУБ 378(075.3) Рубрики: Культура праці студентів Пам’ять студентів Розумова діяльність студентів мислення студентів Запам’ятовування Мовлення студентів Мотивація навчання студентів працездатність студентів Самостійна робота студентів Тести психологічні Психологія студента Кл.слова (ненормовані): тести на визначення пам’яті Дод.точки доступу: Андрущенко, Віктор Петрович (д-р філос. наук, проф.); Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 72 фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (3), аб (57), Ч.З.№2 (10) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (3), аб (57), Ч.З.№2 (10) |
Закс, Дж.М. и др. Восприятие, запоминание и пересказ структуры событий [Текст] / Дж.М. и др. Закс; Закс Дж.М. Тверски Б., Айер Г.> // Психология обучения : Дайджест российской и зарубежной прессы. - 2002. - N7. - С. 19-21. . - ISSN 1561-2457
Рубрики: Сприймання Запам’ятовування Кл.слова (ненормовані): планирование действий Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Кузьменко, Н. Формування особистості школяра та ейдетика [Текст] / Н. Кузьменко> // Директор школи,ліцею, гімназії : Науково-практичний журнал для керівників закладів освіти. - 2002. - N6. - С. 90-92 Рубрики: Запам’ятовування пам’ять Ейдетика Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Йоунлинас, Э. П. Сознание, контроль и уверенность: три модели узнавания [Текст] / Э.П. Йоунлинас> // Психология обучения : Дайджест российской и зарубежной прессы. - 2002. - N12. - С. 15-18 . - ISSN 1561-2457
Рубрики: пам’ять Запам’ятовування впізнавання Кл.слова (ненормовані): узнавание -- припоминание -- оценка знакомости Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: БШС1/2003/1 Журнал 2003р. N 1 Моргун, В. Розвиток інтелектуально-евристичних здібностей учня / В. Моргун. - С.4-8 Кл.слова: обдарованість, геніальність, задатки, творчість Стрельніков, В. Методики оцінювання інтелекту та критерії творчої особистості / В. Стрельніков. - С.9-17. Кл.слова: здібності, обдарованість Настенко, Н. Творча обдарованість учнів: характерні особливості / Н. Настенко. - С.18-29. Кл.слова: здібності, індивідуальні програми Білик, Н. Моделювання процесу предметних олімпіад / Н. Білик. - С.30-34. Кл.слова: тести Настенко, Н. Тренінг із творчої психотехніки / Н. Настенко. - С.35-38. Кл.слова: релаксація Ручка, І. Підтримка творчого потенціалу учня у навчально-виховному процесі / І. Ручка. - С.39-42. Зоц, В. Колективне та індивідуальне в освітньому результаті / В. Зоц. - С.43-50. Писаренко, О. Творчий потенціал можна розвинути: Програма з розвитку креативності у старшокласників / О. Писаренко. - С.51-59. Сологуб, А. Креативне навчання: талант і здоров’я / А. Сологуб. - С.60-65. Хрипункова, Л. Як підтримувати творчість учнів? / Л. Хрипункова. - С.66-71. Кл.слова: мислення, оцінювання Фрідман, Л. Розвиток здібностей / Л. Фрідман, І. Кулагіна. - С.72-89. Кл.слова: психологія навчання, принципи навчання, навченість Бененсон, О. Робота з розвитку творчого потенціалу учнів / О. Бененсон. - С.90-95. Кл.слова: допитливість, творчість Рева, Ю. Самоосвіта та творчість підлітків / Ю. Рева. - С.96-103. Кл.слова: мислення, запам’ятовування, прочитання Богданова, А. Складові творчості / А. Богданова, С. Борисов. - С.104-127. Кл.слова: мислення. допитливість, майстерня учителя, наукове товариство учнів Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Рева, Ю. Самоосвіта та творчість підлітків [Текст] / Ю. Рева> // Бібліотека "Шкільного світу". - 2003. - N1(Психологічна підтримка творчості учня). - С. 96-103.
Рубрики: психологія творчості самоосвіта мислення Кл.слова (ненормовані): мислення -- запам’ятовування, прочитання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Саймонд, Д. Э. Метакогнитации в моторном научении [Текст] / Д.Э. Саймонд, Р.Э. Бьорк> // Психология обучения : Дайджест российской и зарубежной прессы. - 2002. - N№11. - С. 40-41 . - ISSN 1561-2457
Рубрики: Запам’ятовування Кл.слова (ненормовані): Двигательные навыки Дод.точки доступу: Бьорк, Р.Э. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ван, Овершельде Дж. П Запоминание экспертами новой информации [Текст] / Овершельде Дж.П Ван, Э.Ф. Хили> // Психология обучения : Дайджест российской и зарубежной прессы. - 2003. - N2. - С. 13-15 . - ISSN 1561-2457
Рубрики: Запам’ятовування Дод.точки доступу: Хили, Э.Ф. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Данлоски, Дж. Эмпирический анализ различения внутренних и внешних признаков при вынесении суждений о запоминании: эффекты связи стимулов друг с другом и пожения в последовательности [Текст] / Дж. Данлоски, Г. Мэтви> // Психология обучения : Дайджест российской и зарубежной прессы. - 2003. - N2. - С. 20-21 . - ISSN 1561-2457
Рубрики: Запам’ятовування Дод.точки доступу: Мэтви, Г. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
МакГуайр, М. Дж. Когда увеличение знаний не имеет смысла веера [Текст] / М.Дж. МакГуайр; Ю.В. Микадзе, Н.П. Чурсина; С.Н. Рогачева> // Психология обучения : Дайджест российской и зарубежной прессы. - 2003. - N2. - С. 30-32 . - ISSN 1561-2457
Рубрики: Запам’ятовування Дод.точки доступу: Маки, Р.Х. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Тесты для исследования интеллекта и мотивов профессионального выбора [Текст] / Гагин Ю.А., Соловьева Е. А., Бусыгина И. Н., Рабоненко Т. Н.> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2004. - N8. - С. 42-60.
Рубрики: інтелект мислення Запам’ятовування тести Кл.слова (ненормовані): мышление -- запоминание Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Каплунович, И. Я. Понимание : диагностика и формирование [Текст] / И. Я. Каплунович> // Педагогика : Научно-теоретический журнал. - 2004. - N9. - С. 42-52. . - ISSN 0869-561Х
Рубрики: мислення пам’ять Запам’ятовування психологія навчання розуміння Кл.слова (ненормовані): мышление -- знания -- запоминание, воспроизведение, воспоминание, память Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ВУ/2005/1/4 Журнал 2005р. N 1/4 Галанов, А. Як пройти атестацію : поради психолога / А. Галанов. - С.46-54. Кл.слова: творча діяльність вчителя, методи запам’ятовування Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Галанов, А. Як пройти атестацію : поради психолога [Текст] / А. Галанов> // Відкритий урок : розробки, технології, досвід : Науково-методичний журнал. - 2005. - N1/4. - С. 46-54.
Рубрики: Психологія вчителя атестація педагогічних працівників психологія творчості Запам’ятовування Кл.слова (ненормовані): творча діяльність вчителя -- методи запам’ятовування Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Федько, О. Механізми вдосконалення пам’яті, уваги і мислення старшокласників [Текст] / О. Федько> // Психолог. - 2005. - N26/27(липень). - С. 3-62. - Зміст: Розвивальне навчання старшокласників в особистісно орієнтованій парадигмі ; Розділ 1. Засоби діагностики й корекції (педагогічна діагностика, психодіагностика, корекція) ; Розділ ІІ. Діагностика і корекція окремих психічних процесів (сприймання, увага, пам’ять, запам’ятовування, мислення ,уява)
Рубрики: навчання розвивальне психодіагностика Корекція Сприймання Увага пам’ять Запам’ятовування мислення уява психологія старшокласника Кл.слова (ненормовані): психодіагностика -- корекція -- сприймання, увага, память, мислення, уява Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Панченко, С. Психологічні аспекти ефективності сучасного уроку: Методичні рекомендації [Текст] / С. Панченко> // Психолог. - 2006. - N6(лютий). - С. 3-28
Рубрики: урок сучасний пізнавальна діяльність учнів Запам’ятовування психологічний аналіз уроку Кл.слова (ненормовані): самоорганізація вчителя -- мотивація на уроці -- порушення дисципліни -- самоорганізація школярів -- синдром "емоційного вигорання" вчителя -- функції уяви Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) |
Інтелект людини: розвиток та корекція [Текст]> // Психологічна газета : ТОВ "Мікрос-СВС" за сприяння Інституту психології ім.Г.С.Костюка. - 2006. - N5 (березень). - 1-30 (далі буде)
Рубрики: інтелект Інтелектуальний розвиток пам’ять уява інтуїція Кл.слова (ненормовані): гумор -- МЕТОДИ ЗАПАМ’ЯТОВУВАННЯ -- МНЕМОНІКА Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1) |
М’ясоїд, П. "Паралелограм" Олексія Леонтьєва та основна проблема психології [Текст] / П. М’ясоїд> // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2006. - N1. - С. 53-95 . - ISSN 966-654-0
Рубрики: пам’ять Запам’ятовування Кл.слова (ненормовані): опосередкування -- ЗНАК -- психологічне знаряддя -- генетичний закон -- принцип паралелограму -- переживання -- життя-творчість -- не-класична психологія -- категорія практики -- моністичний принцип -- гносеологічне відношення психології -- основна проблема психології Дод.точки доступу: Леонтьєв, Олексій Михайлович (1903-1979) \о нем\; Виготський, Лев Семенович (російський психолог ; 1896-1934) \о нем\; Рубінштейн, С. \о нем\; Роменець, В. \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: П2/2006/12 Газета 2006р. N 13( квітень) Меєрович, М. Система освіти як основний фактор економіки : Можливості ТРВЗ-педагогіки / М. Меєрович. - С.3-5 Гриценок, Л. Як нараховується педстаж психологу / Л. Гриценок. - С.6-7 Ліщинська, О. Професійна деформація особистості психолога / О. Ліщинська. - С.8-9 Полякова, Г. Розвиток творчого потенціалу учнів засобами групової роботи на уроці / Г. Полякова. - С.10-12 Колесник, Т. Оздоровлення стосунків у системі " педагог- учень : Курс-тренінг / Т. Колесник. - С.13-15 Качаєв, А. Шкільна тривожність : її вплив на розвиток учня / А. Качаєв. - С.16-17 Піддубна, Н. Корекція соціальної адаптації дитини в суспільстві : Формування соціальної компетенції дитини / Н. Піддубна. - С.18-19 Северіна, Л. Розвиток уваги молодших школярів: Метод авторської казки / Л. Северіна. - С.20 Татенко, В. Володимир Роменець: психологія у вчинковому вимірі / В. Татенко, Т. Титаренко. - С.25-28 Антощук, Є. Запам’ятовування людей та їхніх імен:Використання методів української школи ейдетики / Є. Антощук. - С.21-24 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) |