15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. Ч. 3 / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 1999. - 142 с. - Літ. в кінці статей. - 3.03 грн.
    Зміст:
Ростовський, О. Я. Музично-естетичне виховання в системі античної педагогіки: Уроки історії / О. Я. Ростовський. - С .5-20
Дряпіка, В. І. Проблеми формування ціннісних орієнтацій студентів у галузі музичної культури / В. І. Дряпіка. - С .21-24
Смікал, В. О. Роль мистецтва у формуванні світоглядної культури особистості / В. О. Смікал. - С .25-28
Біла, Н. Л. Мистецтво у формуванні світогляду майбутнього вчителя музики / Н. Л. Біла. - С .29-31
Чекан, Ю. І. Переінтонування як методологічна основа аналізу історичного функціонування музичного твору / Ю. І. Чекан. - С .32-35
Рудницька, О. П. Розуміння мистецького твору в контексті ідей феноменології / О. П. Рудницька. - С .36-39
Ісьянова, Л. М. Художня форма як цілісна інтелігенція у концепції О. Ф. Лосєва / Л. М. Ісьянова. - С .40-44
Кафтанова, С. В. Функціонування авторського міфу в наніональній культурі як методологічна та навчально-пізнавальна проблема / С. В. Кафтанова. - С .45-50
Кульбака, Т. Г. Принципи періодизації творчості композитора як методологічна та навчально-методична проблема / Т. Г. Кульбака. - С .51-55
Матвєєва, Л. Л. Музичний авангард другої половини ХХ століття в курсі історії музики: творчість Альфреда Шнітке в контексті постмодернізму / Л. Л. Матвєєва. - С .56-59
Матвєєв, В. Ознайомлення студентів музично-педагогічного факультету з духовною музикою крішнаїзму / В. Матвєєв. - С .60-63
Соколова, Т. Деякі питання викладання сучасної української музики в середній ланці освіти / Т. Соколова. - С .64-67
Воєводіна, Л. П. До питання про структуру музичної свідомості особистості / Л. П. Воєводіна. - С .68-70
Шилова, Л. П. Музичне висловлювання як предмет сприймання / Л. П. Шилова. - С .71-76
Гарбар, Г. А. Науково-творчий компонент у системі музично-професійної підготовки студентів / Г. А. Гарбар. - С .77-79
Юник, Д. Г. Психологічний аспект запам’ятовування музичної інформації студентами-інструменталістами / Д. Г. Юник. - С .80-84
Богданович, Л. М. Оптимум збудливості як фактор формування виконавської надійності музикантів-інструменталістів / Л. М. Богданович. - С .89-92
Чайковська, О. А. Проблемні питання комп’ютеризації музичної освіти / О. А. Чайковська. - С .93-96
Семенова, Н. М. Проблема формування оцінних суджень у системі професійної підготовки фахівця-музиканта / Н. М. Семенова. - С .97-100
Римаренко, О. П. Педагогічні умови формування культури почуттів майбутнього фахівця-бандуриста / О. П. Римаренко. - С .101-104
Цвігун, О. А. Музична освіта в професійній підготовці майбутнього педагога / О. А. Цвігун. - С .105-109
Грищенко, Ю. В. Розвиток професійної вокальної освіти в Києві (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / Ю. В. Грищенко. - С .110-112
Панасенко, Т. Г. Формування музично-аналітичних умінь у студентів музичних спеціальностей / Т. Г. Панасенко. - С .113-115
Іващенко, В. М. Структура проведення практик у групах з музичною спеціалізацією педагогічних коледжів / В. М. Іващенко, С. Г. Іващенко. - С .116-119
Головєнко, В. М. Заняття ритмікою та хореографією на сучасному етапі / В. М. Головєнко. - С .120-122
Плєтніченко, В. І. Діяльність духового оркестру як засіб гуманізації навчально-виховного процесу (за матеріалами діяльності духових оркестрів макаренківських виховних установ) / В. І. Плєтніченко. - С .123-126
Булатова, Е. І. Сучасні вимоги до музичної підготовки керівників аматорських колективів / Е. І. Булатова. - С .127-130
Паньків, Л. І. Музична терапія в роботі керівника дитячого художнього колективу / Л. І. Паньків. - С .131-135
Коваль, О. Питання розвитку музичних здібностей дітей у педагогічних працях М. Д. Леонтовича і К. Г. Стеценка / О. Коваль. - С .136-140
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Мистецтво--значення
   Музична освіта в Україні

   Здібності музичні--розвиток

   Духовий оркестр

   Музика--методика викладання



Дод.точки доступу:
Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Шнітке, Альфред \о нем\; Леонтович, М. Д. \о нем\; Стеценко, К. Г. \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 18
Ч.З.№2 (12), ав (2), аб (3), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (12), ав (2), аб (3), фб (1)

378(075.3)
Ш37


    Шевчук, Марина Олександрівна.
    Шлях до скарбу знань [Текст] : навчальний посібник з культури праці для студентів вищих закладів освіти / М. О. Шевчук, В. П. Андрущенко; за ред. М. О. Шевчук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 114 с. - 10.00 грн.
ДРНТІ
ББК 74.58.2я73
РУБ 378(075.3)
Рубрики: Культура праці студентів
   Пам’ять студентів

   Розумова діяльність студентів

   мислення студентів

   Запам’ятовування

   Мовлення студентів

   Мотивація навчання студентів

   працездатність студентів

   Самостійна робота студентів

   Тести психологічні

   Психологія студента

Кл.слова (ненормовані):
тести на визначення пам’яті


Дод.точки доступу:
Андрущенко, Віктор Петрович (д-р філос. наук, проф.); Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 72
фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (3), аб (57), Ч.З.№2 (10)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (3), аб (57), Ч.З.№2 (10)



    Закс, Дж.М. и др.
    Восприятие, запоминание и пересказ структуры событий [Текст] / Дж.М. и др. Закс; Закс Дж.М. Тверски Б., Айер Г. // Психология обучения : Дайджест российской и зарубежной прессы. - 2002. - N7. - С. 19-21. . - ISSN 1561-2457
ДРНТІ
ББК 88
Рубрики: Сприймання
   Запам’ятовування

Кл.слова (ненормовані):
планирование действий


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Кузьменко, Н.
    Формування особистості школяра та ейдетика [Текст] / Н. Кузьменко // Директор школи,ліцею, гімназії : Науково-практичний журнал для керівників закладів освіти. - 2002. - N6. - С. 90-92
ББК 88.8
Рубрики: Запам’ятовування
   пам’ять

   Ейдетика



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Йоунлинас, Э. П.
    Сознание, контроль и уверенность: три модели узнавания [Текст] / Э.П. Йоунлинас // Психология обучения : Дайджест российской и зарубежной прессы. - 2002. - N12. - С. 15-18 . - ISSN 1561-2457
ДРНТІ
ББК 88.351.2
Рубрики: пам’ять
   Запам’ятовування

   впізнавання

Кл.слова (ненормовані):
узнавание -- припоминание -- оценка знакомости


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: БШС1/2003/1
   Журнал

Бібліотека "Шкільного світу" [Текст]. Психолог. Бібліотека/ Шкільний світ. - К. : Редакції загальнопедагогічних газет, 2003 - . - Виходить щомісячно
2003р. N 1
Зміст:
Моргун, В. Розвиток інтелектуально-евристичних здібностей учня / В. Моргун. - С.4-8
Кл.слова: обдарованість, геніальність, задатки, творчість
Стрельніков, В. Методики оцінювання інтелекту та критерії творчої особистості / В. Стрельніков. - С.9-17.
Кл.слова: здібності, обдарованість
Настенко, Н. Творча обдарованість учнів: характерні особливості / Н. Настенко. - С.18-29.
Кл.слова: здібності, індивідуальні програми
Білик, Н. Моделювання процесу предметних олімпіад / Н. Білик. - С.30-34.
Кл.слова: тести
Настенко, Н. Тренінг із творчої психотехніки / Н. Настенко. - С.35-38.
Кл.слова: релаксація
Ручка, І. Підтримка творчого потенціалу учня у навчально-виховному процесі / І. Ручка. - С.39-42.
Зоц, В. Колективне та індивідуальне в освітньому результаті / В. Зоц. - С.43-50.
Писаренко, О. Творчий потенціал можна розвинути: Програма з розвитку креативності у старшокласників / О. Писаренко. - С.51-59.
Сологуб, А. Креативне навчання: талант і здоров’я / А. Сологуб. - С.60-65.
Хрипункова, Л. Як підтримувати творчість учнів? / Л. Хрипункова. - С.66-71.
Кл.слова: мислення, оцінювання
Фрідман, Л. Розвиток здібностей / Л. Фрідман, І. Кулагіна. - С.72-89.
Кл.слова: психологія навчання, принципи навчання, навченість
Бененсон, О. Робота з розвитку творчого потенціалу учнів / О. Бененсон. - С.90-95.
Кл.слова: допитливість, творчість
Рева, Ю. Самоосвіта та творчість підлітків / Ю. Рева. - С.96-103.
Кл.слова: мислення, запам’ятовування, прочитання
Богданова, А. Складові творчості / А. Богданова, С. Борисов. - С.104-127.
Кл.слова: мислення. допитливість, майстерня учителя, наукове товариство учнів
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Рева, Ю.
    Самоосвіта та творчість підлітків [Текст] / Ю. Рева // Бібліотека "Шкільного світу". - 2003. - N1(Психологічна підтримка творчості учня). - С. 96-103.
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: психологія творчості
   самоосвіта

   мислення

Кл.слова (ненормовані):
мислення -- запам’ятовування, прочитання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Саймонд, Д. Э.
    Метакогнитации в моторном научении [Текст] / Д.Э. Саймонд, Р.Э. Бьорк // Психология обучения : Дайджест российской и зарубежной прессы. - 2002. - N№11. - С. 40-41 . - ISSN 1561-2457
ДРНТІ
ББК 88.351
Рубрики: Запам’ятовування
Кл.слова (ненормовані):
Двигательные навыки


Дод.точки доступу:
Бьорк, Р.Э.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Ван, Овершельде Дж. П
    Запоминание экспертами новой информации [Текст] / Овершельде Дж.П Ван, Э.Ф. Хили // Психология обучения : Дайджест российской и зарубежной прессы. - 2003. - N2. - С. 13-15 . - ISSN 1561-2457
ДРНТІ
ББК 88.351.2
Рубрики: Запам’ятовування


Дод.точки доступу:
Хили, Э.Ф.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Данлоски, Дж.
    Эмпирический анализ различения внутренних и внешних признаков при вынесении суждений о запоминании: эффекты связи стимулов друг с другом и пожения в последовательности [Текст] / Дж. Данлоски, Г. Мэтви // Психология обучения : Дайджест российской и зарубежной прессы. - 2003. - N2. - С. 20-21 . - ISSN 1561-2457
ДРНТІ
ББК 88.351.2
Рубрики: Запам’ятовування


Дод.точки доступу:
Мэтви, Г.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    МакГуайр, М. Дж.
    Когда увеличение знаний не имеет смысла веера [Текст] / М.Дж. МакГуайр; Ю.В. Микадзе, Н.П. Чурсина; С.Н. Рогачева // Психология обучения : Дайджест российской и зарубежной прессы. - 2003. - N2. - С. 30-32 . - ISSN 1561-2457
ДРНТІ

Рубрики: Запам’ятовування


Дод.точки доступу:
Маки, Р.Х.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




   
    Тесты для исследования интеллекта и мотивов профессионального выбора [Текст] / Гагин Ю.А., Соловьева Е. А., Бусыгина И. Н., Рабоненко Т. Н. // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2004. - N8. - С. 42-60.
ДРНТІ
ББК 88.37
Рубрики: інтелект
   мислення

   Запам’ятовування

   тести

Кл.слова (ненормовані):
мышление -- запоминание


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)




    Каплунович, И. Я.
    Понимание : диагностика и формирование [Текст] / И. Я. Каплунович // Педагогика : Научно-теоретический журнал. - 2004. - N9. - С. 42-52. . - ISSN 0869-561Х
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: мислення
   пам’ять

   Запам’ятовування

   психологія навчання

   розуміння

Кл.слова (ненормовані):
мышление -- знания -- запоминание, воспроизведение, воспоминание, память


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)


Шифр: ВУ/2005/1/4
   Журнал

Відкритий урок : розробки, технології, досвід [Текст] : Науково-методичний журнал. - Київ : "Плеяди". - Виходить двічі на місяць
2005р. N 1/4
Зміст:
Галанов, А. Як пройти атестацію : поради психолога / А. Галанов. - С.46-54.
Кл.слова: творча діяльність вчителя, методи запам’ятовування
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)




    Галанов, А.
    Як пройти атестацію : поради психолога [Текст] / А. Галанов // Відкритий урок : розробки, технології, досвід : Науково-методичний журнал. - 2005. - N1/4. - С. 46-54.
ДРНТІ
ББК 88.4
Рубрики: Психологія вчителя
   атестація педагогічних працівників

   психологія творчості

   Запам’ятовування

Кл.слова (ненормовані):
творча діяльність вчителя -- методи запам’ятовування


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)




    Федько, О.
    Механізми вдосконалення пам’яті, уваги і мислення старшокласників [Текст] / О. Федько // Психолог. - 2005. - N26/27(липень). - С. 3-62. - Зміст: Розвивальне навчання старшокласників в особистісно орієнтованій парадигмі ; Розділ 1. Засоби діагностики й корекції (педагогічна діагностика, психодіагностика, корекція) ; Розділ ІІ. Діагностика і корекція окремих психічних процесів (сприймання, увага, пам’ять, запам’ятовування, мислення ,уява)
ДРНТІ
ББК 88.8
Рубрики: навчання розвивальне
   психодіагностика

   Корекція

   Сприймання

   Увага

   пам’ять

   Запам’ятовування

   мислення

   уява

   психологія старшокласника

Кл.слова (ненормовані):
психодіагностика -- корекція -- сприймання, увага, память, мислення, уява


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Панченко, С.
    Психологічні аспекти ефективності сучасного уроку: Методичні рекомендації [Текст] / С. Панченко // Психолог. - 2006. - N6(лютий). - С. 3-28
ДРНТІ
ББК 74.2
Рубрики: урок сучасний
   пізнавальна діяльність учнів

   Запам’ятовування

   психологічний аналіз уроку

Кл.слова (ненормовані):
самоорганізація вчителя -- мотивація на уроці -- порушення дисципліни -- самоорганізація школярів -- синдром "емоційного вигорання" вчителя -- функції уяви


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)




   
    Інтелект людини: розвиток та корекція [Текст] // Психологічна газета : ТОВ "Мікрос-СВС" за сприяння Інституту психології ім.Г.С.Костюка. - 2006. - N5 (березень). - 1-30 (далі буде)
ДРНТІ
ББК 88.37
Рубрики: інтелект
   Інтелектуальний розвиток

   пам’ять

   уява

   інтуїція

Кл.слова (ненормовані):
гумор -- МЕТОДИ ЗАПАМ’ЯТОВУВАННЯ -- МНЕМОНІКА


Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1)
Вільні: Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1)




    М’ясоїд, П.
    "Паралелограм" Олексія Леонтьєва та основна проблема психології [Текст] / П. М’ясоїд // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2006. - N1. - С. 53-95 . - ISSN 966-654-0
ДРНТІ
ББК 88.1
Рубрики: пам’ять
   Запам’ятовування

Кл.слова (ненормовані):
опосередкування -- ЗНАК -- психологічне знаряддя -- генетичний закон -- принцип паралелограму -- переживання -- життя-творчість -- не-класична психологія -- категорія практики -- моністичний принцип -- гносеологічне відношення психології -- основна проблема психології


Дод.точки доступу:
Леонтьєв, Олексій Михайлович (1903-1979) \о нем\; Виготський, Лев Семенович (російський психолог ; 1896-1934) \о нем\; Рубінштейн, С. \о нем\; Роменець, В. \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: П2/2006/12
   Газета

Психолог. Шкільний світ [Текст]/ Всеукраїнська газета для психологів, учителів, соціальних педагогів. - К. : Шкільний світ, 2001 - . - Виходить щотижня
2006р. N 13( квітень)
Зміст:
Меєрович, М. Система освіти як основний фактор економіки : Можливості ТРВЗ-педагогіки / М. Меєрович. - С.3-5
Гриценок, Л. Як нараховується педстаж психологу / Л. Гриценок. - С.6-7
Ліщинська, О. Професійна деформація особистості психолога / О. Ліщинська. - С.8-9
Полякова, Г. Розвиток творчого потенціалу учнів засобами групової роботи на уроці / Г. Полякова. - С.10-12
Колесник, Т. Оздоровлення стосунків у системі " педагог- учень : Курс-тренінг / Т. Колесник. - С.13-15
Качаєв, А. Шкільна тривожність : її вплив на розвиток учня / А. Качаєв. - С.16-17
Піддубна, Н. Корекція соціальної адаптації дитини в суспільстві : Формування соціальної компетенції дитини / Н. Піддубна. - С.18-19
Северіна, Л. Розвиток уваги молодших школярів: Метод авторської казки / Л. Северіна. - С.20
Татенко, В. Володимир Роменець: психологія у вчинковому вимірі / В. Татенко, Т. Титаренко. - С.25-28
Антощук, Є. Запам’ятовування людей та їхніх імен:Використання методів української школи ейдетики / Є. Антощук. - С.21-24
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)