Г 67 Горащук, Валерій Павлович. Валеологія [Текст] : підручник для 10-11 класів загальноосвітніх шкіл / В. П. Горащук. - К. : Генеза, 1999. - 144 с. : іл. - ISBN 966-504-126-6 : 4.10 грн., 5.02 грн.
РУБ 613(075.2) Рубрики: Валеологія--підручники для ЗНЗ Гімнастика--дихальна Здоровий спосіб життя Родина (сім’я) Сім’я--відносини Кл.слова (ненормовані): голодування -- кохання -- самопізнання -- лазня Примірників всього: 32 аб (3), фб (2), Ч.З.№2 (23), ав (2), бот. (2) Свободны: аб (3), фб (2), Ч.З.№2 (23), ав (2), бот. (2) |
Е 45 Економіка. 10-11 клас [Текст] : програми для профільних класів загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання / Міністерство освіти і науки України, Управління змісту освіти. - К. : Педагогічна преса, 2005. - 80 с. - 3.17 грн.
РУБ 33(073.1) Рубрики: Економіка--навчальні програми для ЗНЗ Кл.слова (ненормовані): програми з економіки Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Управління змісту освіти Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 6 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 196 с. - (Ніжинській вищій школі - 200 років). - 12.10 грн. Зміст: Заліський, А. А. Освіта Чернігівщини: модернізація в умовах переходу до інформаційного суспільства / А. А. Заліський. - С .5-8 Химинець, В. В. Соціально-педагогічні аспекти управлінського процесу загальноосвітніми навчальними закладами / В. В. Химинець. - С .9-13 Калініна, Л. М. Якість інформаційного забезпечення управління загальноосвітнім навчальним закладом із використанням технічних засобів (29.05.05 р.) / Л. М. Калініна. - С .14-18 Швидун, В. М. Методологічні основи підвищення професійної компетенції керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів / В. М. Швидун. - С .19-23 Тимошко, Г. М. Педагогічний менеджмент як система управління якістю роботи загальноосвітньої школи / Г. М. Тимошко. - С .24-26 Малафіїк, І. В. Системний характер формування понять у школярів / І. В. Малафіїк. - С .27-30 Василенко, Н. В. Педагогічні основи змісту і структури інноваційної діяльності директора школи / Н. В. Василенко. - С .31-35 Рогова, Т. В. Персоналізований підхід в управлінні педагогічним колективом загальноосвітньої школи / Т. В. Рогова. - С .36-38 Купенко, О. В. Педагогічне обгрунтування зв’язку творчої та пректної діяльностей / О. В. Купенко. - С .39-42 Землянська, О. В. Проекція міської структури та змісту науково-методичної діяльності на план шкільного методичного об’єднання / О. В. Землянська. - С .43-45 Ріхтер, О. Є. Роль дидактичних засобів управління у формуванні професійних умінь студентів при вивченні дисциплін метрологічного профілю / О. Є. Ріхтер. - С .46-48 Логвін, В. Л. Проблема інформаційного забезпечення постановки цілей діяльності педагогічного колективу / В. Л. Логвін. - С .49-52 Слєсаренко, О. В. Освіта та інформаційне суспільство / О. В. Слєсаренко. - С .53-57 Петренко, А. А. Шляхи вдосконалення роботи з кадровим резервом освіти / А. А. Петренко. - С .58-64 Новченкова, К. Д. Стратегії управління системою загальної середньої освіти в місті / К. Д. Новченкова. - С .61-64 Онаць, О. Організаційно-управлінські засади самоосвіти молодого вчителя / О. Онаць. - С .65-69 Вознюк, Л. В. Модель гуманістично зорієнтованої системи внутрішкільного управління в загальноосвітніх навчальних закладах / Л. В. Вознюк. - С .70-76 Гурець, В. Т. Технологія прогнозування якості освіти / В. Т. Гурець. - С .77-79 Давидова, Т. М. Збереження й зміцнення здоров’я учнів - стратегічний напрям роботи сучасної школи / Т. М. Давидова. - С .80-82 Тверезовський, В. А. Загальні принципи побудови дистанційної освіти / В. А. Тверезовський. - С .83-85 Дупляк, Т. В. Підготовка керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів до управління якістю освіти / Т. В. Дупляк. - С .86-88 Климчук, І. О. Деякі аспекти якості економічної освіти в ЗНЗ / І. О. Климчук. - С .89-92 Блакитна, Т. І. Автоматизоване робоче місце керівника навчального закладу / Т. І. Блакитна. - С .93-97 Тельнова, С. А. Управлінський супровід процесу профільного навчання старшої школи / С. А. Тельнова. - С .87-99 Тверезовська, Н. Т. Погляд на інформатизацію освіти черед призму площин / Н. Т. Тверезовська. - С .100-103 Михайленко, Т. В. Управління розвитком персоналу в освітній організації: ретроспектива ровитку та сучасні підходи / Т. В. Михайленко. - С .104-106 Артюх, М. С. Розробка локальних освітніх програм як шлях розвитку періональної системи освіти / М. С. Артюх. - С .107-110 Кивлюк, О. П. Інформаційно-комунікаційні технології в навчальній діяльності закладів освіти І ступеня / О. П. Кивлюк. - С .111-112 Рябуха, М. І. Проблеми формування соціальної компетенції учнів багатопрофільного ліцею інтернатного типу / М. І. Рябуха. - С .117-120 Вдовиченко, Р. П. Зміст і структура управлінської компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів / Р. П. Вдовиченко. - С .121-123 Письменна, М. Ф. Інформаційний супровід навчального процесу / М. Ф. Письменна. - С .124-126 Філіппова, Л. Л. Інформативна компетентність викладача вищого нвчального закладу / Л. Л. Філіппова. - С .127-129 Губаш, О. П. Управління підвищенням професійного рівня учителів іноземної мови з використанням інформаційно-комунікаційних технологій / О. П. Губаш, В. В. Лапінський. - С .130-133 Звоник, В. Управління навчальним закладом в умовах реалізації освітніх інновацій / В. Звоник. - С .134-137 Деркач, Г. І. Управління сучасною школою на засадах педагогічних інновацій / Г. І. Деркач. - С .138-140 Бережний, С. В. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в управлінській та навчальній діяльності Першої української гімназії імені Миколи Аркаса м. Миколаєва / С. В. Бережний, Л. С. Аристова. - С .141-143 Удовиченко, О. О. Діяльність методичної служби з підготовки керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів до управління якістю освіти / О. О. Удовиченко. - С .144-146 Федоренко, В. О. Інформаційно-комунікативні технології як засіб розвитку гімназії / В. О. Федоренко. - С .147-150 Грушова, А. А. Організаційні умови інформаційного забезпечення управління навчальним закладом / А. А. Грушова. - С .151-153 Петровський, С. С. Ретроспективний аналіз використання методу проектів у контексті вивчення інформатики учнями 10-11 класів / С. С. Петровський. - С .154-156 Коваленко, Є. І. Моніторинг якості професійної підготовки майбутніх учителів / Є. І. Коваленко. - С .157-159 Авраменко, К. Б. Моніторинг внутрішкільного управління як механізм трансформації освітянської галузі / К. Б. Авраменко. - С .160-162 Островерхова, Н. Оцінка компетентності суб’єктів навчальногопроцесу - стратегія управління якістю уроку / Н. Островерхова. - С .163-167 Пасечнікова, Л. П. Моніторинг динаміки особистісного розвитку учнів / Л. П. Пасечнікова. - С .168-170 Петренко, Л. М. Технологія підготовки педагогічного колективу до експертного оцінювання результатів навчальної діяльності учнів / Л. М. Петренко. - С .171-174 Шалар, Л. В. Індивідуалізація навчально-виховного процесу як засіб самоактуалізації особистості / Л. В. Шалар. - С .175-177 Лебідь, І. Управління становленням початкової освіти в Україні (1917 - 1920 рр.) / І. Лебідь. - С .178-183 Хоменко, В. В. Підготовка керівників освітніх установ другого ступеня у Франції / В. В. Хоменко. - С .184-187 Лисенко, І. В. Розвиток вищої початкової освіти на Чернігівщині в контексті проведення освітніх реформ у кінці ХІХ - на початку ХХ століття / І. В. Лисенко. - С .188-191
РУБ 15 Рубрики: Управління школою Викладання інформатики Директор школи Педагогічний колектив Управління освітою Вища освіта в Україні--якість освіти Здоров’я учнів Дистанційна освіта Економічна освіта Профільне навчання Управління персоналом Викладачі вищих навчальних закладів Початкова освіта в Україні--історія, 1917-1920 рр. освіта в зарубіжних країнах Чернігівщина--початкова освіта--історія Франція--освіта Кл.слова (ненормовані): підвищення якості освіти Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
С76 Сталий розвиток України: Матеріали Всеукраїнської студентської конференції [Текст] / Всеукраїнська екологічна ліга. - К. : Центр екологічної освіти та інформації, 2006. - 312 с. - Бібліогр. в кінці глав. - ISBN 966-8670-22-1 : 5.00 грн. Зміст: Лебедев, М. Устойчивое развитие в Украине: проблемы и возможности / М. Лебедев. - С .5-9 Загоруй, Я. Застосування новітніх інформаційних технологій в екологічній освіті громадян для сталого розвитку суспільства / Я. Загоруй, О. Голубов. - С .20-23 Костриця, М. Актуальні проблеми туризму в умовах сталого розвитку / М. Костриця. - С .23-27 Весна, Г. Чи можливий сталий розвиток в Україні / Г. Весна. - С .47-50 Кричковська, І. Екологічна освіта для сталого розвитку / І. Кричковська. - С .50-54 Размєтаєва, Ю. Сутність юридичної природи екологічних прав / Ю. Размєтаєва. - С .54-57 Семків, О. Торгівля викидами для України - шлях до сталого розвитку / О. Семків. - С .62-68 Лактіонова, В. Природно-заповідна справа як фактор сталого розвитку (на прикладі Донбасу) / В. Лактіонова. - С .93-100 Гуда, В. Екологія людини: дослідження холестерину / В. Гуда. - С .128-131 Косяк, Т. Урбанфлора М. Ніжин Чернігівської області / Т. Косяк. - С .181-184 Редька, І. Причини вад розвитку немовлят / І. Редька. - С .210-216 Костюк, Я. Забруднення харчових продуктів нітратами / Я. Костюк. - С .216-221 Кисель, М. Комплексный подход к решению проблемы молодежной наркомании / М. Кисель. - С .221-225 Парван, А. Проблеми утворення, розміщення і утилізації відходів / А. Парван. - С .225-230 Клюс, О. Необхідність перебкдови вищої екологічної освіти / О. Клюс. - С .236-238 Мурадова, О. Використання екологічних акцій як засобу формування екологічного світогляду дітей / О. Мурадова, І. Мікульська. - С .238-244 Ляшенко, Г. Впровадження новітніх методів та форм викладання екологічний дисциплін, що застосовуються в американських екоцентрах в освітній процес вітчизняних позашкільних закладів освіти / Г. Ляшенко. - С .247-252 Черевко, І. Розробка концепції "екологічного освітнього комп’ютерно-ігрового пакету "QK" / І. Черевко. - С .252-260 Ковбасюк, М. Проблеми екологічного виховання у розвитку суспільства / М. Ковбасюк. - С .260-263 Дунда, Д. Проблеми екологічного виховання студентів у контексті концепції сталого розвитку / Д. Дунда. - С .263-268 Вознюк, О. Безперервна еекологічна освіта - шлях до гармонізації суспільства / О. Вознюк. - С .273-277 Талах, М. Розробка лабораторно-практичної бази до теми "Екосистема" в курсі "Екології для ЗНЗ" / М. Талах. - С .277-283 Омелечко, М. Екологічна інформація - важливий фактор сталого розвитку / М. Омелечко. - С .289-294 Рак, О. Особливості створення екологічних стежок на природно-заповідних територіях Чернігівської області / О. Рак : 294-297
РУБ 5 Рубрики: Екологічна освіта Природно-заповідна справа Екологія людини Забруднення води Дод.точки доступу: Всеукраїнська екологічна ліга Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
К 78 Кращі учнівські твори. 5-11 класи [Текст]. Українська мова та література. Зарубіжна література. Узгоджено з новітніми програмами Міністерства освіти і науки України / уклад. С. С. Скляр. - Х. : Торсінг, 2005. - 752 с. - (Унікальна збірка 2007) (Свічадо). - ISBN 966-670-048-4 : 21.00 грн.
РУБ 8У(075.2) Рубрики: Викладання зарубіжної літератури в школі--підручники та посібники для ЗНЗ Дод.точки доступу: Скляр, С. С. \сост.\ Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Т67 Три тисячі триста тридцять три нові твори [Текст] : учебное пособие. Українська література. Зарубіжна література. Розвиток мовлення. Усна народна творчість. Вільні теми. Вступні іспити: 6-11 класи. Твори, есе, плани, теми, доповіді. - К. : Майстер-клас, 2006. - 608 с. - Загл. обл. : 3333 нові твори. - ISBN 966-8882-22-9 : 20.00 грн.
РУБ 8У(075.2) Рубрики: Викладання зарубіжної літератури в школі--підручники та посібники для ЗНЗ Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Р95 Римкевич, Андрій Павлович. Збірник задач з фізики [Текст] : Для 9-11 класів середньої школи / А. П. Римкевич. - Х. : Олант, 2005. - 224 с. : іл. - ISBN 5-7664-0490-8 : 10.00 грн., 16.00 грн.
РУБ 53(075.23) Рубрики: Викладання фізики в школі--збірники задач для ЗНЗ Примірників всього: 4 фб (1), Ч.З.№2 (3) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (3) |
З-35 Зарубіжна література. 9 клас [Текст] : хрестоматія / упоряд. І. Л. Столій. - Х. : Ранок : Веста, 2004. - 544 с. - ISBN 966-314-084-4 : 17.00 грн.
РУБ 8И(075.2) Рубрики: Веди Біблія Коран Викладання зарубіжної літератури в школі--підручники та посібники для ЗНЗ Кл.слова (ненормовані): авеста Дод.точки доступу: Столій, Ірина Леопольдівна \сост.\ Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
П78 Проблеми сучасного підручника [Текст] : Збірник наукових праць. Вип. 8 / Інститут педагогіки АПН України. - К. : Педагогічна думка, 2008. - 544 с. - ISBN 978-966-644-096-2 : 15.50 грн. Зміст: Загальні питання теорії сучасного підручникотворення Шамелашвілі, Р. М. Підручник для загально-освітньої школи як феномен навчально-методичного та деякі питання його експертного оцінювання / О. М. Топузов; В. В. Мелешко. - С .8-19 Топузов, О. М. Профільне навчання: проблеми формування змісту курсів за вибором та організація навчальної діяльності в загально-освітніх навчальних закладах / В. В. Мелешко; І. М. Семененко. - С .20-27 Мелешко, В. В. Використання навчальної книги як основного засобу фомування ключових компетенцій учнів сільскої малочисельної школи / І. М. Семененко; Т. П. Соколовська. - С .28-34 Семененко, І. М. Підручник як засіб організації навчальної діяльності / Т. П. Соколовська; Ю. С. Мельник. - С .35-41 Теорія і практика створення й використання електронних засобів навчання Соколовська, Т. П. Інноваційні електронні навчально-методичні комплекти як засіб модифікації традиційної системи навчання / Ю. С. Мельник; Л. М. Калініна. - С .42-46 Волинський, В. П. Конструювання і впровадження електронних підручників: проблеми, завдання, шляхи вирішення / К. Г. Назаренко; В. П. Корнєєв. - С .47-55 Мельник, Ю. С. Методичні аспекти використання електронного підручника з фізики у сільській школі / Л. М. Калініна; Л. І. Круглик. - С .56-65 Назаренко, К. Г. Методичні можливості застосування електронних засобів навчання на уроках англійської мови / В. П. Корнєєв; Л. Б. Паламарчук. - С .66-70 Калініна, Л. М. Програмно-методичне забеспечення навчального модулю "інформаційне управління в сфері освіти" для керівників шкіл / Л. І. Круглик; І. В. Лов’янова. - С .71-84 Особливості підручникотворення в галузях природничо-математичних дисціплін і технологій Корнєєв, В. П. Дидактичні і методичні засади підручника географії / Л. Б. Паламарчук; О. В. Корнєєв. - С .85-101 Круглик, Л. І. Результати апробації підручника "загальна географія" для 6-го класу ЗНЗ 12-річної школи / І. В. Лов’янова; В. М. Андрєєва. - С .102-106 Назаренко, Т. Г. Методичні засади та реалізація ії у новому підручнику з географії / Г. М. Ісаєва; П. С. Скавронський. - С .107-111 Паламарчук, Л. Б. Реалізація соціокультурної складової змісту шкільних підручників з географії / О. В. Корнєєв; Т. В. Коршевнюк. - С .112-120 Лов’янова, І. В. Задачі у підручниках з природничих дисциплін як засіб формування інтелектуальних умінь старшокласників / В. М. Андрєєва; Т. В. Колесник, Т. В. Хмара. - С .121-129 Ісаєва, Г. М. Формування умінь і навичок роботи з текстом підручника географії / П. С. Скавронський; О. І. Глобін. - С .130-137 Корнєєв, О. В. Роль і значення географічного краєзнавства в підручниках географії / Т. В. Коршевнюк; Н. Д. Мацько, Д. В. Ситник, А. В. Гривко. - С .138-144 Андрєєва, В. М. Роль шкільного підручника фізичної географії в розвитку творчої діяльності учнів / Т. В. Колесник, Т. В. Хмара; І. П. Крячко. - С .168-175 Скавронський, П. С. Шкільний підручник з географії - один з основних засобів формування картознавчої компетенції учнів основної школи / О. І. Глобін; Є. П. Соколов. - С .188-198 Коршевнюк, Т. В. Знання про молекулярні основи життя у змісті чинних підручників біології для учнів 10 класів / Н. Д. Мацько, Д. В. Ситник, А. В. Гривко; П. В. Мороз. - С .215-223 Колесник, Т. В. Про дидактичні можливості педагогічних программних засобів з алгебри і початків аналізу / І. П. Крячко; М. М. Сидоренко. - С .239-247 Глобін, О. І. Модель побудови системи текстових задач у підручниках з математики / Є. П. Соколов; О. В. Іванова. - С .248-255 Мацько, Н. Д. Оцінювання якості шкільного підручника з математики / П. В. Мороз; В. Собко. - С .256-262 Крячко, І. П. Дидактичні принципи та концептуальні засади створення підручника з астрономії / М. М. Сидоренко; Н. Васильківська. - С .269-277 Соколов, Є. П. Про складні етапи в розв’язуванні фізичних задач шкільного курсу фізики / О. В. Іванова; О. Д. Карпюк. - С .306-316 Проблеми шкільного підручника з гуманітарних дисциплін Мороз, П. В. Роль і місце навчального тексту шкільного підручника історії в умовах дослідницького навчання (на прикладі експериментального підручника історії стародавнього світу) / В. Собко. - С .340-351 Сидоренко, М. М. Система вправ і завдань підручника з іноземної мови як засіб розвитку пізнавальної активності учнів / Н. Васильківська. - С .407-414 Шкільний підручник для початкових та спеціальних шкіл Іванова, О. В. Буквар - видання приоритетне / О. Д. Карпюк. - С .421-425 Суржук, Т. Індивідуалізований підхід до навчання грамоти / Т. Суржук. - С .444-457 Собко, В. Граматична пропедевтика у процесі навчання грамоти / В. Собко. - С .476-482 Васильківська, Н. Громадянське виховання особистості молодшого школяра засобами матеріалів букваря / Н. Васильківська. - С .483-488 Григор’єва, О. Матеріал букваря як засіб формування і розвитку культури мовлення першокласників / О. Григор’єва, С. Олійник. - С .489-498 Карпюк, О. Д. Обгрунтування концепції авторської серії навчальних видань з англійської мови для початкових класів загальноосвітніх шкіл України / О. Д. Карпюк. - С .532
РУБ 371.01 Рубрики: Профільне навчання Електронні підручники Електронні засоби навчання Викладання англійської мови Викладання фізики Підручники географії Підручники математики Підручники астрономії Підручники фізики Підручники біології Підручники інформатики Підручники іноземної мови Підручники англійської мови Підручники історії Підручники для школи Буквар Культура мовлення першокласників навчання грамоти Кл.слова (ненормовані): електронні підручники -- індивідуальне навчання Дод.точки доступу: Академія педагогічних наук України; Інститут педагогіки Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
>
Рубрики: Педагогіка -- періодика (журнали, газети) Кл.слова (ненормовані): періодика нду -- управління знз Зареєстровані надходження: 2007 2006 2004 2003 2002 |
Сагірова, О. Розвиток мовлення через гру та рухи: Спецвипуск [Текст] / О. Сагірова> // Психолог. - 2004. - N39/40 (жовтень). - С. 1-60
Рубрики: Шестирічні діти психологія дошкільника Дошкільники--підготовка до школи адаптація дошкільника до ЗНЗ (загальноосвітнього навчального закладу) адаптація шкільна Ігрові методи навчання психомоторика логоритміка мовленнєвий розвиток Мовлення дошкільнят мовлення--порушення ігри рухливі Навички арт-терапія логопедія практична психологія Кл.слова (ненормовані): УМІННЯ -- психогімнастика Анотація: Момент вступу дитини до колективу своїх однолітків дуже відповідальний. Наявність будь-яких, навіть незначних, вад ставить дитину в невигідне становище. Особливо це стосується вад мовлення. Виникаючи на грунті неврозів, вони нерідко призводять до їхнього підсилення і є джерелом психогенних нашарувань. Оздоровлення мовлення дитини в таких умовах має виняткове значення. Догопедична ритміка є одним із методів цієї роботи. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Венгер, Л. А. Первые шаги в школе: причины успеха и неуспеха [Текст] / Л.А. Венгер; З. Петрасинський; А.М. Зимичев> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2004. - N7. - С. 26-28
Рубрики: психологія навчання адаптація дошкільника до ЗНЗ (загальноосвітнього навчального закладу) Кл.слова (ненормовані): УСПІХ Дод.точки доступу: Венгер, А.Л. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Захарова, Н. Ігрові техніки на допомогу адаптації [Текст] / Н. Захарова> // Палітра педагога : Ефективні технології освіти дошкільнят і молодших школярів. - 2004. - N4. - С. 11-13
Рубрики: психологія дошкільника адаптація дошкільника до ЗНЗ (загальноосвітнього навчального закладу) психологічні ігри Кл.слова (ненормовані): ігрові техніки Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Бильгильдеева, Т. Здравствуй, цветочный город!: Развивающие занятия для адаптации детей в образовательной среде [Текст] / Т. Бильгильдеева> // Библиотечка "Первого сентября": Серия "Школьный психолог". - 2006. - N1. - С. 3-30 . - ISSN 5-9667-00
Рубрики: адаптація дошкільника до ЗНЗ (загальноосвітнього навчального закладу) Анотація: Цикл развивающих занятий предназначен для работы с детьми, вступающими в школьную жизнь. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Кнорр, Н. Технологія оцінювання ефективності функціонування обласного ліцею [Текст] / Н. Кнорр> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2006. - Том9, N1. - С. 117-122 Рубрики: атестація навч.закладів типи ЗНЗ Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (2), ректор (1) Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1) |
Матюшина, Л. Менеджмент у системі виховної роботи ліцею [Текст] / Л. Матюшина> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2007. - N1. - С. 19-21 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Виховна система типи ЗНЗ Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Крутогорська, Н. Ліцейське товариство, батьки і науковці - запорука успіху виховання в педагогічному ліцеї [Текст] / Н. Крутогорська> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2007. - N1. - С. 21-22 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: виховання--методика типи ЗНЗ Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Положення про науково-методичну кафедру гімназії [Текст]> // Підручник для Директора : Журнал управлінської компетентності. - 2007. - N7. - С. 23-24 Рубрики: типи ЗНЗ Управління освітою Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> (Вільних примірників немає) Шифр: ОІУ/2007/10/1 Журнал 2007р. т.10 N 1 Осадчий, І. Проектно-цільове управління навчальним закладом: предметні цільові проекти / І. Осадчий. - С.33-36 Тимошко, Г. Організація самоменеджменту в процесі підготовки керівника ЗНЗ до управління якістю освіти / Г. Тимошко. - С.37-40 Липова, Л. Профільне навчання: проблеми, перспективи, досвід / Л. Липова, В. Малишев, Т. Паламарчук. - С.49-56 Губачов, О. Побудова структурно-функціональної моделі індивідуалізації допрофільної підготовки учнів основної школи: дидактичні аспекти / О. Губачов. - С.57-62 Кравченко, Т. Взаємодія сім’ї і школи: принципи реалізації / Т. Кравченко. - С.63-67 Чобітько, М. Особистісні компоненти у професійному становленні майбутнього вчителя / М. Чобітько. - С.70-74 Потапчук, Т. Молитва - засада формування духовних цінностей української людини / Т. Потапчук. - С.75-80 Лук, М. Феномен ментальності народу в історіософських концепціях українських романтиків (М. Костомаров і П. Куліш) / М. Лук. - С.81-88 Постовий, В. Національна ідея в освіті й вихованні дітей і молоді в Україні / В. Постовий. - С.89-97 Волинський, В. Ліцензійні операційні системи MICROSOFT для персональних комп’ютерів / В. Волинський, Г. Кондратюк. - С.98-100 Вірування, традиції, символи. - С.105-115 Тур, О. Взаємодія школи і сім’ї у подоланні негативного впливу телебачення на здоров’я дітей та підлітків / О. Тур ; О. Пивоварова. - С.116-120 Пивоварова, О. Організаційно-педагогічні особливості професійної підготовки фахівців у вищих навчальних закладах США / О. Пивоварова. - С.121-128 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає |