> Шифр: ПШ-2/2003/10 Журнал 2003р. N 10 Келлер, Г. Бути учнем-невдахою - це назавжди? / Г. Келлер. - С.9-11 Кл.слова: Пізнавальні процеси, ПАМ’ЯТЬ, Мозкова недостатність Кодлюк, Я. Підручник для початкової школи : психолого-педагогічні основи побудови / Я. Кодлюк. - С.39-43 Кл.слова: Засвоєння матеріалу, Закріплення Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Келлер, Г. Бути учнем-невдахою - це назавжди? [Текст] / Г. Келлер> // Початкова школа : Науково- методичний журнал. - 2003. - N10. - С. 9-11 . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Пізнавальні процеси--Неуспішність--Молодші школярі--Пам’ять Кл.слова (ненормовані): Пізнавальні процеси -- Пам’ять -- Мозкова недостатність Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: Д199251/2004/5 Журнал 2004р. N 5 Ладивір, С. Плекаймо дослідників і мудрих мислителів! : Індивідуальний підхід до дітей в дошкільному вихованні / С. Ладивір. - С.3-6. Кл.слова: індивідуальні віддмінності дітей, пізнавальні процеси, індивідуальність Луценко, І. Культура мовленнєвого спілкування : зміст і методи роботи / І. Луценко. - С.10- Кл.слова: комунікативно-мовленнєва діяльність дітей, мовленнєва компетентність Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ладивір, С. Плекаймо дослідників і мудрих мислителів! : Індивідуальний підхід до дітей в дошкільному вихованні [Текст] / С. Ладивір> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2004. - N5. - С. 3-6. . - ISSN 0321-1401
Рубрики: психологія дошкільника психологія виховання Кл.слова (ненормовані): індивідуальні віддмінності дітей -- пізнавальні процеси -- індивідуальність Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
В 62 Водоп’янова, Вікторія. Молодший школярик: навчаймо бережно [Текст] / В. Водоп’янова> // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 58-59. - Бібліогр.: 3 назви. Рубрики: Молодші школярі--ставлення до навчання--виховання Психологічні процеси--вікові особливості--початкова школа Кафедра іноземних мов Кл.слова (ненормовані): молодші школярі -- ставлення до навчання -- виховання -- пізнавальні процеси -- відчуття -- мислення -- мотиваційна сфера -- увага -- психологія навчання -- початкова школа -- психологічні процеси -- вікові особливості Анотація: У статті розповідається про навчання дітей молодшого шкільного віку. Проаналізовано вікові особливості деяких психологічних процесів. Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1) Вільні: НМК іноз. мов (1) |
З-17 Заика, Е. В. Заполнение пробелов в схемах как способ развития мышления и воображения [Текст] / Е. В. Заика> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2012. - N 10. - С. 10-18. Рубрики: Тренінг психологічний Мислення (психологія) Уява (психол.) Кафедра психології Кл.слова (ненормовані): ігровий тренінг -- пізнавальні процеси -- логічні зв’язки Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ш 78 Шоакбарова, С. И. Конспекты занятий педагога-психолога с детьми дошкольного возраста [Текст] / С. И. Шоакбарова> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2013. - N 1. - С. 50-52. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1726-0973 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--психологічна служба Кл.слова (ненормовані): педагог-психолог -- пізнавальні процеси -- старші дошкільники -- розвиток саморегуляції -- вправи для дошкільнят -- ігри в дошкільних закладах Анотація: Наведено конспекти занять педагога-психолога по темі: "Розвиток пізнавальних процесів старших дошкільників" та "Розвиток саморегуляції". Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Т 46 Тихомирова, Т. Н. Взаимосвязь когнитивных характеристик учащихся и успешности решения математических заданий (на примере старшего школьного возраста) / Т. Н. Тихомирова, Ю. В. Ковас> // Психол. журн. - 2013. - Т. 34, № 1. - С. 63-73. - Библиогр.: 34 назв. . - ISSN 0205-9592 Рубрики: Дитяча психологія--пізнавальні процеси Мислення учнів--старший шкільний вік Когнітивна психологія Кл.слова (ненормовані): дитяча психологія -- пізнавальні процеси -- когнитивні характеристики учнів -- рішення математичних задач -- мислення старшокласників -- успішність рішення задач Анотація: Взаємозв'язок когнитивних характеристик учнів і успішності рішення математичних задач (на прикладі старшого шкільного віку). Дод.точки доступу: Ковас, Ю.В. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
К 18 Каменская, В. Г. Соотношение темпераментальных свойств личности со скоростными реакциями нервных процессов / В. Г. Каменская, Е. Е. Алексеева> // Психол. журн. - 2013. - Т. 34, № 4. - С. 69-78. - Библиогр.: 22 назв. . - ISSN 0205-9592 Рубрики: Психофізика Темперамент Психологія особистості Кл.слова (ненормовані): вища нервова діяльність -- пізнавальні процеси -- темпераментальні якості особистості -- реакції нервових процесів Анотація: Співвідношення темпераментальних якостей особистості зі скоростними реакціями нервових роцесів. Дод.точки доступу: Алексеева, Е.Е. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Ю 11 Ю. К. Стрелков > // Вопр. психологии : науч. журн. - 2013. - № 5. - С. 171-173. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Психологія--персоналії Кл.слова (ненормовані): пізнавальні процеси -- психічні процеси -- психологічна концепція часу -- психологія праці Дод.точки доступу: Стрелков, Юрій Константинович (російський психолог ; 1943-2013) \о нем\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
К 31 Кашнарьова, Л. Р. Психолого-педагогічний моніторинг навчальних досягнень підлітків [Текст] / Л. Р. Кашнарьова> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - N 5. - С. 30-41 Рубрики: Психологія підлітка--навчальні досягнення Кл.слова (ненормовані): пізнавальні процеси -- рівень розвитку пізнавальних процесів -- соціальні навички -- індивідуальні особливості учнів Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
О-75 Основи загальної та юридичної психології [Текст] : курс лекцій : навч. посібник / Н. Р. Бобечко, В. П. Бойко, І. В. Жолнович, І. І. Когутич ; за ред. В. Т. Нора ; Львівський нац. ун-т ім. Івана Франка. - К. : Правова єдність, 2011. - 223 с. - Бібліогр.: с. 220-223. - ISBN 978-617-566-070-6 (Алерта). - ISBN 978-611-01-0243-8 (ЦУЛ) : 50.00 грн РУБ 151(075.3) Рубрики: Кафедра загальної та практичної психології Психологія--підручники та посібники для ВНЗ--загальна психологія Психологія--підручники та посібники для ВНЗ--юридична психологія Психологія особистості Кл.слова (ненормовані): юридична психологія -- загальна психологія -- судово-психологічна експертиза -- психологія слідчих дій -- пізнавальні процеси -- вольові якості -- емоційні процеси Дод.точки доступу: Бобечко, Назар Ростиславович; Бойко, Володимир Петрович; Жолнович, Ігор Володимирович; Когутич, Іван Іванович; Нор, В. Т. \ред.\; Львівський національний університет імені Івана Франка Примірників всього: 1 Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Ш 16 Шадриков, Владимир Дмитриевич. Мысль и ее порождение / В. Д. Шадриков> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 5. - С. 118-127. - Библиогр.: 25 назв. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Психологія--мислення--думка Кл.слова (ненормовані): предметні думки -- мислення -- пізнавальні процеси -- нейрофізіологічні механізми -- інформація -- свідомість -- інтелектуалізація -- мотивація -- емоції -- хвилювання -- субстанція -- інформаційні моделі -- змістові моделі -- мотиви -- потреби -- розумова змістовна модель -- почуття -- сумління Анотація: Розкрито зміст поняття «предметна думка» як базової психологічної категорії. Розглянуто нейрофізіологічні механізми виникнення думки та її структуру. Розкрито взаємозв’язок думки та інформації. Охарактеризовано процеси виникнення думки. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Ж 77 Жмурина, Н. А. New Year Competitions : (урок-соревнование для 5 - 6 классов) / Н. А. Жмурина> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2014. - № 33. - С. 2-3. Рубрики: Уроки англійської мови в 5-6 класах Кл.слова (ненормовані): мовні образи -- граматичні структури -- пізнавальні процеси -- пам’ять -- увага -- уява Анотація: Автор статті пропонує методичну розробку уроку з англійської мови по темі: "Новорічні Змагання". Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
М 29 Мартиненко, В. Становлення навички читання учнів 1–2 класів в умовах функціональної незрілості пізнавальних функцій / Валентина Мартиненко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 6. - С. 27–33. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): читання -- методика викладання -- навички читання -- пізнавальні процеси -- технічні навички читання -- розвиток зв’язного мовлення -- зорове сприйняття -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про те, що у процесі становлення і розвитку навички читання на початкових етапах труднощі у певної категорії дітей можуть виникати через недостатність сформованості різних властивостей уваги, пам’яті, мислення, дисбаланс у розвитку окремих інтелектуальних функцій, а також через порушення механізмів зорового сприймання. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОДнв/2018/4 Журнал 2018р. N 4 Кобильченко, В. Концептуальні засади психологічної допомоги молодшим школярам із порушеннями зору та їх найближчому соціальному оточенню / Вадим Кобильченко. - С.7–14. - Бібліогр.: 7 назв. Кл.слова: емпатія, психологічне здоров’я, психологічне консультування Кульбіда, С. Конфігурація як компонент жесту / Світлана Кульбіда. - С.15–31. - Бібліогр.: 27 назв. : мал., таб. Кл.слова: жестова мова, жестова одиниця, жестове мовлення Прохоренко, Л. Суб’єктно-когнітивна концепція саморегуляції навчання школярів із затримкою психічного розвитку / Леся Прохоренко. - С.32–39. - Бібліогр.: 6 назв. : мал. Кл.слова: мотивація, самоконтроль, рефлексія Омельченко, І. Методологічні орієнтири екзистенціально-суб’єктного підходу до дослідження комунікативної діяльності у дошкільників із затримкою психічного розвитку / Ірина Омельченко. - С.40–52. - Бібліогр.: 15 назв. Кл.слова: спілкування, комунікація, діалогічне спостереження Данілавічютє, Е. Концептуальна модель використання МКФ-ДП в інклюзивному навчальному процесі / Еляна Данілавічютє. - С.53–64. - Бібліогр.: 7 назв. : мал. Кл.слова: інклюзивна освіта, інклюзивне навчання, діти з особливими освітніми потребами Лещій, Н. Культурологічний підхід у парадигмі фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми зі складними порушеннями розвитку / Наталія Лещій. - С.65–74. - Бібліогр.: 15 назв. : мал. Кл.слова: реабілітаційна робота, спортивно-оздоровча робота, діти з особливими потребами Пахомова, Н. Особистісний потенціал дитини старшого дошкільного віку із моторною алалією: психологічні особливості розвитку / Наталія Пахомова, Інна Баранець. - С.75–87. - Бібліогр.: 13 назв. Кл.слова: мовленнєва діяльність, пізнавальні процеси, моторна алалія Некраш, Л. Теоретичні аспекти формування концепції раннього втручання в психолого-педагогічних дослідженнях / Людмила Некраш. - С.88–95. - Бібліогр.: 15 назв. Кл.слова: раннє втручання, діагностика порушень, діти раннього віку Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 21 Пахомова, Н. Особистісний потенціал дитини старшого дошкільного віку із моторною алалією: психологічні особливості розвитку / Н. Пахомова, І. Баранець> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 4. - С. 75–87. - Бібліогр.: 13 назв. . - ISSN 2312-2781
Кл.слова (ненормовані): мовленнєва діяльність -- пізнавальні процеси -- моторна алалія -- комунікативний потенціал -- комунікативний розвиток -- комунікативна компетентність -- мовлення -- комунікативна діяльність -- старші дошкільники -- вади мовлення -- діти з розладами мовлення Анотація: Розглянуто проблему взаємозв’язку мовлення та пізнавальних процесів дітей дошкільного віку крізь призму тісної взаємодії мислення і мовлення у контексті комунікативно-мовленнєвої діяльності. Розкрито значення цілеспрямованого формування та розвитку у дошкільників мовленнєвої функції і пізнавальної сфери (відчуття, сприймання, памяті, уяви, уваги та мислення) ) для досягнення ефективності логопедичної роботи. Дод.точки доступу: Баранець, І. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |