Ф 59 Фініков, Тарас Володимирович. Сучасна вища освіта: Світові тенденції і Україна [Текст] / Т. В. Фініков ; Міжнародний фонд досліджень освітньої політики, Інститут економіки та права "КРОК". - К. : Таксон, 2002. - 176 с. - (Вища освіта в сучасному світі). - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-7128-26-1 : 18.10 грн., 23.10 грн., 41.30 грн. Зміст: Актуальність і стан розробки проблем вищої освіти . - С .3 Методологічні засади дослідження проблем вищої освіти . - С .24 Проблеми взаємовпливу вищої освіти і економіки . - С .54 Місце і роль вищої освіти в суспільно-політичному житті . - С .72 Криза державної вищої освіти: причини, характер, шляхи подолання . - С .88 Децентралізація державної вищої освіти: сутність, моделі, напрями, цілі . - С .109 Вищі навчальні заклади недержавної форми власності: стан і проблеми розвитку . - С .134 Освітня політика, вплив середовища та адаптивність . - С .165
РУБ 378 Дод.точки доступу: Міжнародний фонд досліджень освітньої політики; Інститут економіки та права "КРОК" Примірників всього: 9 фб (1), ав (1), пед. (1), Ч.З.№2 (2), аб (4) Свободны: фб (1), ав (1), пед. (1), Ч.З.№2 (2), аб (4) |
З-41 Збірник наукових доробків студентів-дослідників факультету психології та соціальної роботи [Текст]. Вип. 1 / відп. ред. А. І. Конончук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2007. - 194 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 21.65 грн. Зміст: Адморок, І. В. Вплив сімейного середовища та соцалізацію дітей дошкільного віку з синдромом аутизму / І. В. Адморок. - С .5-13 Балабайко, Р. А. Причини та наслідки насильства дощо дітей в сім’ї / Р. А. Балабайко. - С .14-17 Бобник, І. А. Інклюзивна освіта як засіб включення людини з особливими потребами в суспільство / І. А. Бобник. - С .18-24 Білан, Т. М. Дитяча праця в Україні / Т. М. Білан. - С .25-29 Безпала, Т. В. Багатодітня сім’я як соціально-педагогічна проблема / Т. В. Безпала. - С .30-37 Верещака, О. М. Роль ДНЗ у збереженні психічного здоров’я дитини дошкільного віку / О. М. Верещака. - С .38-44 Грановська, Т. О. Роль дошкільного навчального закладу у формуванні навичок здорового способу життя дошкільників / Т. О. Грановська. - С .45-51 Дудка, Є. В. Ціннісні орієнтації сучасної студентської молоді / Є. В. Дудка. - С .52-53 Двойнос, Т. М. Психологічна природа мови / Т. М. Двойнос. - С .54-60 Зінченко, Н. С. Мотивація досягнення майбутніми вчителями професійної компетентності / Н. С. Зінченко. - С .61-66 Кизим, В. А. Волонтерство на факультеті психології та соціальної роботи НДУ ім. М. Гоголя / В. А. Кизим. - С .67-72 Красна, Т. В. Неблагополучна сім’я як фактор педагогічної занедбаності дошкільників / Т. В. Красна. - С .73-82 Кононенко, Я. В. Корекція поведінки дітей із синдромом дефіциту уваги та гіперактивності в умовах дошкільного навчального закладу / Я. В. Кононенко. - С .83-92 Колесник, А. В. Роль гри у навчанні та вихованні дошкільників / А. В. Колесник. - С .93-99 Козленко, Т. М. Роль і значення мистецтва у процесі соціалізації підлітків / Т. М. Козленко. - С .100-108 Лукаш, Л. В. Трансформація соціально-педагогічних ідей С. Русової у практику сучасної системи дошкільного виховання (на прикладі вивчення досвіду роботи освітньо-виховного центру ім. С. Русової м. Ніжин) / Л. В. Лукаш. - С .109-114 Лаврук, С. Сучасний стан та актуальні тенденції інституту неповної сім’ї в Україні / С. Лаврук. - С .115-117 Матвієнко, Н. Ю. Історико-педагогічний аналіз проблеми використання дидактичної гри в навчально-виховному процесі дошкільного навчального закладу / Н. Ю. Матвієнко. - С .118-126 Половко, Т. М. Соціалізація дітей в умовах дошкільних навчальних закладів / Т. М. Половко. - С .127-135 Сідік, І. М. Особливості формування відхилень у поведінці дітей дошкільного віку / І. М. Сідік. - С .136-142 Солдатенко, С. В. Мовленнєва компетенція старших дошкільників / С. В. Солдатенко. - С .143-149 Салівон, Н. В. Вікова психолого-педагогічна адиптивність дорослої людини / Н. В. Салівон. - С .150-156 Старова, Н. В. Вікова психолого-педагогічна адаптивність дорослої людини / Н. В. Старова. - С .150-156 Стукало, О. В. Структура та функції професійного спілкування соціального педагога / О. В. Стукало. - С .162-169 Уніат, Н. М. Особливості розвитку соціальної зрілості підлітків сіз неповних сімей / Н. М. Уніат. - С .170-175 Устимко, Н. М. Особливості організації та діяльності студентських соціальних служб у ВНЗ України / Н. М. Устимко. - С .176-182 Шкарутіна, К. В. Виховання культури мовлення як педагогічна проблема / К. В. Шкарутіна. - С .183-194
РУБ 371(05) Рубрики: Дошкільне виховання Дошкільний вік--теорія навчання Здоровий спосіб життя--дошкільники Соціальні педагоги Культура мовлення Дод.точки доступу: Конончук, Антоніна Іванівна; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 15 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (6), НМК ф-т ПСР (2), аб (5) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (6), НМК ф-т ПСР (2), аб (5) |
> Шифр: ПП/2004/6 Журнал 2004р. N 6 Татенко, В. О. Ще раз про предмет психологічної науки / В.О. Татенко. - С.6-8 Донченко, О. А. Психофрактал як частковість і універсальність людини: методи розпізнавання / О.А. Донченко. - С.9-12 Васютинський, В. О. Психогенетичні рівні ідеологічного залучення особи як суб’єкта взаємодії / В.О. Васютинський. - С.13-15 Позняк, Д. В. Психологічний зміст рефлексивних механізмів свідомості виборців / Д.В. Позняк. - С.16-18 Найдьонова, Л. А. Соціально-психологічні феномени створення територіальних спільнот / Л.А. Найдьонова. - С.19-22 Петрунько, О. В. Умови поширення політичних чуток / О.В. Петрунько. - С.22-25 Хаирова, С. И. Этнокультурные особенности формирования адаптивного поведения детей / С.И. Хаирова. - С.26-29 Слюсаревський, М. Деякі особливості сучасних уявлень молоді про шлюб (аналіз символічної репрезентації) / М. Слюсаревський. - С.30-32 Жадан, І. В. Методика дослідження політичної толерантності: показники, критерії, інструментарій / І.В. Жадан. - С.33-35 Горностай, П. П. Психодіагностична методика "Локус рольового конфлікту" / П.П. Горностай. - С.36-38 Фролов, П. Д. Техніка експертного оцінювання потенційного впливу інформації з елементами відверто сексуального змісту, жахів та насильства на дитячу, підліткову та юнацьку психіку / П.Д. Фролов. - С.39-42 Булка, Н. І. Ресурси соціального інтелекту: адаптивність, комунікативність, креативність / Н.І. Булка. - С.43-53 Титаренко, Т. м. Специфіка настанов молоді на здоровий спосіб життя / Т.м. Титаренко. - С.65-68 Шаповаленко, И. В. Тяжелое заболевание ребенка: горестные переживания / И.В. Шаповаленко, Т.Б. Миронова. - С.68-75 Казміренко, В. П. Програма дослідження психо-соціальних чинників адаптації молодої людини до навчання у ВНЗ та майбутньої професії / В.П. Казміренко. - С.76-78 Моляко, Р. В. Психокорекційні стратегії деформацій Я-образу зовнішності в юнацькому віці / Р.В. Моляко. - С.78-80 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Булка, Н. І. Ресурси соціального інтелекту: адаптивність, комунікативність, креативність [Текст] / Н.І. Булка> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2004. - N6. - С. 43-53
Рубрики: Соціальний інтелект тести опитувальник К.Роджерса-Р.Даймонда Анотація: Подаються кілька методик, які використовуються для вивчення людської особистості Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: П2/2006/1(січень) Газета 2006р. N 1(січень) Репнова, Т. Психологічне дослідження в системі профільного навчання / Т. Репнова. - С.5-11. Кл.слова: профорієнтаційна робота, шкільний психолог, здібності, інтелект Новак, О. Психологічний супровід педагогів / О. Новак, Н. Башкатова. - С.12-15. Кл.слова: психологічна адаптивність, школа М.Монтессорі, поведінка вчителя Павлюк, Г. Спілкування дітей різного віку в умовах сучасної школи / Г. Павлюк. - С.16-20. Кл.слова: виховання, взаєморозомуння, творча діяльність учнів Васьківська, С. Психологічна ситуація як інтелектуальне завдання : Практикум з психологічного консультування / С. Васьківська. - С.21-27. Кл.слова: ідентифікація проблеми, психологічна інтерпретація, консультування Баранюк, С. Формування психологічної культури гімназиста / С. Баранюк. - С.28-29. Кл.слова: учнівське самоврядування, психологічна міні-служба, почуття дорослості Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) |
Новак, О. Психологічний супровід педагогів [Текст] / О. Новак, Н. Башкатова> // Психолог. - 2006. - N1(січень). - С. 12-15.
Рубрики: Психологія вчителя психологічний супровід Професійна підготовка Кл.слова (ненормовані): психологічна адаптивність -- школа М.Монтессорі -- поведінка вчителя Дод.точки доступу: Башкатова, Н. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) |
Рябко, Ю. А. Психологічна адаптація людини в умовах глобалізації суспільства [Текст] / Ю. А. Рябко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2006. - N1. - С. 68-74 Рубрики: адаптація Кл.слова (ненормовані): ПСИХОЛОГІЧНА АДАПТИВНІСТЬ Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Л 11 Лєпіхова, Л. А. Соціально-психічні відмінності провідних особистісних властивостей у життєвому самоздійсненні старшокласників / Л. А. Лєпіхова> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 4. - С. 85-97 : табл. - Бібліогр.: 12 назв. Рубрики: психологія старшокласника Кл.слова (ненормовані): індивідуальні відмінності -- життєві завдання -- соціально-психічна адаптивність -- взаємодія Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
П 27 Перепечина, Н. М. Психологічна характеристика адаптації першокурсників до навчання у ВНЗ [Текст] / Н. М. Перепечина> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2012. - N 8. - С. 61-65. Рубрики: Адаптація студентів до ВНЗ Навчальна діяльність Кл.слова (ненормовані): психологічна адаптація -- адаптивність -- соціальна адаптація Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ш 37 Шевченко, Марія Іванівна. Особливості комунікативної компетентності майбутніх психологів з різними типами співвідношення адаптивності та креативності [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.психологічних наук. Спец.19.00.05 - соціальна психологія;психологія соціальної роботи / М. І. Шевченко ; Інститут соціальної та політичної психології АПН України (Київ). - : ІСПП НАПН України, 2013. - 17 с. -
РУБ 88 Рубрики: Майбутній психолог--комунікативна компетентність Кафедра психології Кл.слова (ненормовані): комунікативна компетентність -- адаптивність -- креативність Дод.точки доступу: Інститут соціальної та політичної психології АПН України (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Я 55 Ямбург, Евгений Александрович. Служба сопровождения: разносторонняя помощь школьникам / Е. А. Ямбург> // Соц. педагогика : науч.-практ. журн. для соц. работников и педагогов. - 2013. - № 3. - С. 33-45. . - ISSN 2220-6051
Педагогіка--адаптивна педагогіка Педагогіка--психолого-педагогічний супровід Кл.слова (ненормовані): адаптивність -- міждисциплінарна взаємодія -- компенсуюче навчання -- класи вирівнювання -- шкільна медицина -- лікувальна педагогіка -- психолого-педагогічний супровід -- медико-психолого-педагогічний супровід -- служби супроводу Анотація: В статье представлен опыт Московского Центра образования № 109 по работе с детьми с разными учебными возможностями, способностями и склонностями, различным психофизическим статусом: в широком диапазоне от сохранных детей - до детей, имеющих серьезные проблемы в развитии. У статті представлено досвід Московського Центру освіти № 109 по роботі з дітьми з різними навчальними можливостями, здібностями і схильностями, різним психофізичним статусом: в широкому діапазоні від збережених дітей - до дітей, що мають серйозні проблеми в розвитку. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Н 34 Сойма, Наталія Дмитрівна. Діагностико-корекційна робота з дітьми, які мають порушення в адаптації [Текст] / Н. Д. Сойма> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - № 1. - С. 85-90 РУБ 15 Рубрики: Корекційно-розвивальна робота--діти--девіантна поведінка Кл.слова (ненормовані): адаптивність -- соціально-педагогічна робота -- діагностика -- корекція -- реабілітація -- девіантна поведінка Анотація: У статті розглядаються питання соціально-педагогічної роботи з дітьми, які мають порушення в адаптації. Суттєва увага звертається на особливості діагностико-корекційної роботи з такими учнями в школі, яка забезпечується соціальними педагогами, психологами, вчителями. Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Є примірники у відділах: всього 5 : ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2) Вільні: ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ОДнв/2019/3 Журнал 2019р. N 3 Родименко, І. Корекційні прийоми реалізації індивідуального підходу в умовах спеціального навчання учнів з комплексними порушеннями / Ірина Родименко, Оксана Михайленко. - С.7–22. - Бібліогр.: 17 назв. : фото. Кл.слова: індивідуальний підхід, корекційна робота, діти з порушеннями слуху Шевченко, В. Розвиток систем спеціальної освіти в Україні та Польщі / Володимир Шевченко. - С.23–34. - Бібліогр.: 14 назв. Кл.слова: спеціальна освіта, історіографія, розвиток освіти Бужинецька, К. Психологічні бар’єри в навчанні дітей із затримкою психічного розвитку / Ксенія Бужинецька. - С.35–43. - Бібліогр.: 5 назв. Кл.слова: психологічні бар’єри, затримка психічного розвитку, молодші школярі Орлов, О. Транскраніальна нейромодуляція в реабілітації та психологічному супроводі дітей з особливим освітніми потребами / Олег Орлов. - С.44–52. - Бібліогр.: 15 назв. Кл.слова: мікрополяризація, нейромодуляція, психологічний супровід Шипелік, Т. Можливості дельфінотерапії у роботі з підлітками з порушеннями інтелектуального розвитку легкого ступеня / Тетяна Шипелік. - С.53–63. - Бібліогр.: 10 назв. : мал., табл. Кл.слова: дельфінотерапія, інтелектуальний розвиток, підлітки Кобильченко, В. Адаптаційний потенціал особистості як внутрішній чинник успішної адаптації молодших школярів із порушеннями зору / Вадим Кобильченко. - С.64–75. - Бібліогр.: 8 назв. : рис. Кл.слова: адаптивність, соціальна адаптація, адаптаційний потенціал Лещій, Н. Діагностика фізичного стану дітей молодшого шкільного віку зі складними порушеннями розвитку / Наталія Лещій. - С.76–83. - Бібліогр.: 7 назв. : табл. Кл.слова: фізичний стан, діагностика, порушення розвитку Махновецька, І. Структура та зміст програми формування взаємовідносин старших дошкільників із синдромом Дауна / Ірина Махновецька. - С.84–94. - Бібліогр.: 4 назв. : табл. Кл.слова: взаємовідносини, дошкільники, діти із синдромом Дауна Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 55 Кобильченко, В. Адаптаційний потенціал особистості як внутрішній чинник успішної адаптації молодших школярів із порушеннями зору [Текст] / В. Кобильченко> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 3. - С. 64–75 : рис. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2312-2781
Кл.слова (ненормовані): адаптивність -- соціальна адаптація -- адаптаційний потенціал -- молодші школярі -- порушення зору -- діти з порушеннями зору -- шкільна дезадаптація -- адаптованість -- поліфакторна депривація -- рефлексивна активність -- ресурсний підхід -- соціалізація дітей Анотація: Розкрито сутність та функції адаптаційного потенціалу особистості як внутрішнього чинника успішної соціальної адаптації молодших школярів із порушеннями зору. Розроблено та презентовано модель адаптаційного потенціалу особистості. Теоретично обгрунтовано його структуру. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОФ/2023/4 Журнал 2023р. N 4 Оксаніченко, В. Л. Проблеми із забезпеченням якості освіти здобувачів передвищої освіти в умовах воєнного стану / В. Л. Оксаніченко. - С.4-6. Гаврилюк, В. Ю. Формування національно-культурної ідентичності здобувачів позашкільної освіти засобами українського народознавства / В. Ю. Гаврилюк. - С.7-9. Зіновєєва, Марина Ігорівна. Підвищення якості позашкільної освіти - пріоритетний напрям роботи з обдарованими вихованцями в гуртках МАН / М. І. Зіновєєва, І. В. Комиса. - С.10-14. Шубчинський, В. Д. Гурткові заняття - основа формування самоосвітньої компетентності здобувачів освіти / В. Д. Шубчинський, Ю. В. Мєнафова. - С.15-16. Маруш, І. В. Якісна освітня підготовка фахівців - один з компонентів процвітання країни / І. В. Маруш. - С.17-18. Рудик, Олександр Борисович. Якість освіти й міфи освітян / О. Б. Рудик. - С.19-23. Сьома, С. О. Розвиток інформаційно-цифрової компетентності педагога позашкільника як важлива складова його професійної діяльності / С. О. Сьома. - С.24-25. Горбань, Н. І. Деякі аспекти використання міжпредметних зв’язків при викладанні дисциплін природничого циклу / Н. І. Горбань. - С.26-27. Рудяшко, Олена Олексіївна. Сучасні тенденції підвищення якості освіти / О. О. Рудяшко. - С.28-29. Гуцало, Т. А. Природотерапія як метод психологічної і соціальної реабілітації учнівської молоді в умовах воєнного та післявоєнного стану / Т. А. Гуцало. - С.30-31. Мисько, Володимир Зіновієвич. Значущість науково-дослідної діяльності у розвитку творчого потенціалу дитини / В. З. Мисько, Т. О. Мисько. - С.32-37. Юркова, О. Ф. Завдання дослідницького характеру при вивченні "Мисливських усмішок” Остапа Вишні / О. Ф. Юркова. - С.37-38. Ясінська, Н. В. Організація освітньої діяльності закладу позашкільної освіти в умовах війни та тимчасової окупації міста / Н. В. Ясінська, І. А. Самойлова. - С.39-42. Грицку, В. С. Діяльність Чернівецького обласного центру еколого-натуралістичної творчості під час воєнного стану в Україні / В. С. Грицку. - С.43-45. Сусахіна, Л. В. Діяльність Полтавського обласного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді щодо підвищення якості освітнього процесу / Л. В. Сусахіна. - С.46-48. Дементьєва, Н. В. Заклад позашкільної освіти - простір безпеки для дітей / Н. В. Дементьєва. - С.49-50. Шевченко, Людмила. Брендинг - від ефективної діяльності педагога до позитивного іміджу закладу / Л. Шевченко, І. Пахомова. - С.51-52. Терещенко, Н. Д. Навичка "4К” для підвищення якості освіти та розвитку й успіху особистості / Н. Д. Терещенко. - С.53-54. Ясінська, Н. В. Адаптивність в діяльності закладу позашкільної освіти в умовах воєнного часу / Н. В. Ясінська, І. А. Самойлова. - С.55-56. Аніщенко, В. О. Концептуальні напрями формування цифрової компетентності науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти із специфічними умовами навчання / В. О. Аніщенко, Н. С. Разумейко. - С.57-58. Ашихміна, Н. В. Цифрова конективність сучасної вищої музично-педагогічної освіти / Н. В. Ашихміна. - С.59-60. Щербина, О. О. STEM-лабораторія для учнів початкових класів "Що таке експерименти” / О. О. Щербина. - С.61-62. Заярна, Вікторія Сергіївна. Упровадження освітніх STEM-технологій як складова підвищення якості позашкільної освіти / В. С. Заярна. - С.63-64. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ясінська, Н. В. Адаптивність в діяльності закладу позашкільної освіти в умовах воєнного часу [Текст] / Н. В. Ясінська, І. А. Самойлова> // Освітній фактор : всеукраїнський науково-педагогічний журнал. - 2023. - N 4. - С. 55-56. Кл.слова (ненормовані): позашкільна освіта -- освіта в умовах війни -- заклади позашкільної освіти -- адаптивні процеси в освіті -- вонний час Дод.точки доступу: Самойлова, І. А. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |