Г 68 Гордеева, Т. О. Внутренняя и внешняя учебная мотивация академически успешных школьников [Текст] / Т. О. Гордеева, Е. А. Шепелева> // Вестник Московского университета. Серия 14. Психология : Научный журнал. - 2011. - N 3. - С. 33-45 . - ISSN 0201-7385. - ISSN 0137-0936 Рубрики: Психологія навчання--мотивація навчальної діяльності Кл.слова (ненормовані): академічна успішність -- зовнішня навчальна мотивація -- внутрішня навчальна мотивація -- академічна обдарованість Дод.точки доступу: Шепелева, Е. А. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 50 Клочко, Анатолій. Поняттєво-термінологічний апарат проблеми навчання здібних і обдарованих учнів початкової школи / А. Клочко, О. Холтобіна> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 10. - С. 19-23. - Бібліогр.: 11 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Обдаровані діти--навчання--термінологія Обдарованість--психологія--термінологія Кл.слова (ненормовані): здібності -- обдарованість -- загальні здібності -- творча обдарованість -- академічна обдарованість -- інтелектуальна обдарованість -- спеціальні здібності Дод.точки доступу: Холтобіна, Олександра Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
В 23 Ващук, Олена Василівна. Формування готовності вчителів природничих дисциплін до розвитку академічної обдарованості старшокласників на засадах інтегративного підходу [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / О. В. Ващук ; Житомирський державний університет імені Івана Франка (Житомир). - Житомир : ЖДУ ім. І. Франка, 2014. - 22 с. -
РУБ 74 Рубрики: Обдаровані учні--розвиток здібностей автореферати дисертацій--педагогіка Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): академічна обдарованість -- інтегративний підхід -- обдарованість учнів -- вчителі природничо-математичного циклу Дод.точки доступу: Житомирський державний університет імені Івана Франка (Житомир) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Зелюк, В. В. Обдарована дитина: самореалізація й успіх у дорослому житті [Текст] / В. В. Зелюк> // Завуч. Усе для роботи : науково-методичний журнал. - 2018. - N 17/18. - С. 22-26. Рубрики: Обдаровані діти--теоретичний аспект Кл.слова (ненормовані): обдарованість -- академічна обдарованість -- академічна успішність -- здібності -- геніальність Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 79 Степанян, Н. Позаурочна робота в класах, які працюють за проектом "Інтелект України" / Нуне Степанян, Валентина Рожнова> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 12. - С. 4–6. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): позаурочна робота -- обдаровані діти -- Інтелект України, проект -- особистісно орієнтований підхід -- проектні класи -- творчий процес -- академічна обдарованість -- самовизначення особистості -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про те, що різноманітні форми позаурочної роботи, що організовуються вчителями, які працюють у проектних класах, сприяють вияву різнобічних здібностей учнів початкових класів, їхньому гармонійному розвиткові. У позаурочній діяльності вчителі прагнуть забезпечувати не тільки розвиток академічної обдарованості учнів, а й всебічний розвиток молодших школярів завдяки особистісно орінтованого підходу. Дод.точки доступу: Рожнова, В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 18 Камишин, Володимир Вікторович. Методи і моделі управління розвитком академічної обдарованості [Текст] : монографія / В. В. Камишин, О. М. Рева ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут обдарованої дитини (Київ). - К. : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2018. - 266 с. - Бібліогр.: с. 226-265. - ISBN 978-966-2633-98-6 : 162.00 грн.
Методи аналізу Дитяча психологія Педагогічна психологія Кл.слова (ненормовані): академічна обдарованість -- обдаровані старшокласники -- кваліметрія -- управління навчально-виховним процесом -- навчально-виховний процес Дод.точки доступу: Рева, Олексій Миколайович; Національна академія педагогічних наук УкраїниІнститут обдарованої дитини (Київ) Примірників всього: 5 фб (2), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1) Свободны: фб (2), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1) |
К 90 Кулик, В. З. Модель ефективної системи розвитку академічної обдарованості школярів [Текст] / В. З. Кулик, О. І. Хафізова> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 28/30(652-654). - С. 69–77.
Кл.слова (ненормовані): обдаровані учні -- академічна обдарованість -- наукове товариство учнів -- Мала академія наук -- науково-дослідна діяльність -- творчі здібності -- творчість Анотація: У статті розглянуто середовище, мету, суб’єкти й об’єкти моделі наукового товариства учнів Малої академії наук. Дод.точки доступу: Хафізова, О. І. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
З-50 Зелюк, В. В. Обдарована дитина: самореалізація й успіх у дорослому житті [Текст] / В. В. Зелюк> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 34/36(658-660). - С. 67–71. - Бібліогр.: 5 назв.
Кл.слова (ненормовані): обдаровані діти -- обдарованість -- академічна обдарованість -- академічна успішність -- здібності -- талант -- геніальність -- творчість -- самореалізація -- успіх Анотація: Стаття присвячена аналізу проблеми навчання й виховання учнів у педагогічній теорії та практиці, виоеремлено розуміння змісту та структури обдарованості. Проаналізовано статистичні дані досягнень, працевлаштування призерів Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів та реалізації їх у дорослому житті, з’ясовано напрями реалізації призерів у певній галузі. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |