Ф 39 Фельдштейн, Д. И. Психолого-педагогическая наука как ресурс развития современного социума / Д. И. Фельдштейн> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 1. - С. 204-220 . - ISSN 2073-8528 Рубрики: Педагогіка та інші науки соціологія освіти Кл.слова (ненормовані): філософія освіти -- когнітивні технології -- інформаційно-комунікаційні технології -- електронні технології -- індивідуальний розвиток -- наукова робота -- психологічні дослідження -- випереджальний розвиток Дод.точки доступу: \о нем\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Т 58 Топузов, Олег. Педагогічна прогностика: теоретико-методична основа прогнозування розвитку педагогічних наук і педагогічної практики / О. Топузов> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 7. - С. 32-37 : схеми. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Прогностика--педагогічна Кл.слова (ненормовані): педагогічна прогностика -- дидактична прогностика -- педагогічне прогнозування -- випереджальний розвиток -- система освіти Анотація: У статті розглянуто проблему розвитку педагогічної прогностики як основи теоретико-методичного забезпечення педагогічного прогнозування. Визначено предмет, структуру та найважливіші галузі педагогічної прогностики, становлення яких відбуватиметься в процесі її розвитку та диференціації. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
П 52 Половіна, О. Ранній розвиток дитини: потреба соціуму чи батьківські амбіції? / Олена Половіна> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 10. - С. 23–30. - Зміст: Що таке емоційний інтелект ; Які чинник сприяють успішності особистості, а які їй перешкоджають ; Як змінити стереотипи щодо чинників успішності ; Які є методи формування емоційного інтелекту.
Кл.слова (ненормовані): дошкільна освіта -- емоційний розвиток -- емоційний інтелект -- інтелектуальний розвиток -- складові -- структура -- успішність особистості -- чинники -- ранній розвиток -- негативні механізми -- роль батьків -- успішність -- чинники -- випереджальний розвиток -- методи формування Анотація: У статті йдеться про проблеми пов’язані з випереджальним розвитком дітей раннього віку та формування емоційного інтелекту дітей як передумови успішності особистості. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |