Ардобацька, К. Забезпечення корекційно-розвивальної спрямованості навчання дітей з обмеженими розумовими можливостями на уроках математики [Текст] / К. Ардобацька> // Дефектологія : Науково-методичний журнал. - 2006. - N2. - С. 16-19. Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання Кл.слова (ненормовані): діти з обмеженими можливостями здоров’я -- інклюзивна освіта -- уроки математики Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 19 Малофеев, Н. Н. Школа должна учить ребенка быть независимым [Текст] / Н. Н. Малофеев> // Социальная педагогика : Деловой журнал для социальных работников и педагогов. - 2011. - N 3. - С. 121-125 Рубрики: освіта інклюзивна діти-інваліди Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи Кл.слова (ненормовані): спеціальна освіта -- діти з обмеженими можливостями здоров’я -- незалежність дитини Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ю 42 Юматова, Д. Б. Интеграция физиотерапевтических и психолого-педагогических методов в коррекции тяжелых нарушений речи у детей с ограниченными возможностями здоровья [Текст] / Д. Б. Юматова, С. А. Былинкина> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2013. - N 1. - С. 33-36 . - ISSN 1726-0973 Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота Кл.слова (ненормовані): важкі порушення мови -- діти з обмеженими можливостями здоров’я -- порушення мови дітей -- фізіотерапевтичні методи корекції -- психолого-педагогічні методи корекції Анотація: Стаття знайомить з одним із нестандартних підходів до проведення фізіотерапевтичних процедур в реалібітаційному центрі, який відвідують діти з різними порушеннями мови, в тому числі і при її повній відсутності. Дод.точки доступу: Былинкина, С. А. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 25 Маралова, Екатерина Александровна. Совершенствование педагогических условий в ДОУ: коммуникативно-речевой каркас образовательной среды [Текст] / Е. А. Маралова> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2013. - N 3. - С. 6-11. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1726-0973 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--освітнє середовище--спеціальне освітнє середовище Дошкільники--вади розвитку--корекційна робота Росія--дошкільна освіта Кл.слова (ненормовані): логосередовище -- діти з особливостями в розвитку -- спеціальні освітні умови -- мовленнєва діяльність -- комунікативно-мовне середовище -- гіперактивні діти -- педагогічні проекти -- корекційно-розвиваюче середовище -- діти з обмеженими можливостями здоров’я Анотація: У статті розповідається про роботу ДНЗ комбінованого виду, яка направлена на забезпечення мовленнєвого розвитку дітей з обмеженими можливостями. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
В 93 Высотина, Татьяна Николаевна. Сенсорное развитие дошкольников с ограниченными возможностями здоровья [Текст] / Т. Н. Высотина, С. Ю. Кондратьева> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2013. - N 3. - С. 36-38. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1726-0973 Рубрики: Дошкільники--вади розвитку--корекційна робота Росія--дошкільна освіта Кл.слова (ненормовані): дошкільний вік -- корекційна педагогіка -- аутизм -- сенсорний розвиток дитини -- аутична дитина -- конспект заняття -- діти з обмеженими можливостями здоров’я Анотація: У статті йдеться мова про розвиток аутичних дітей з розумовою відсталістю і надаються конспекти занять з такими дітьми. Дод.точки доступу: Кондратьева, Светлана Юрьевна Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 91 Бурцева, Ирина Викторовна. Дидактические игры и упражнения в обучении детей с ограниченными возможностями здоровья. Средний дошкольний возраст [Текст] / И. В. Бурцева> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2013. - N 3. - С. 63-68. - Продовження. . - ISSN 1726-0973 Рубрики: Дошкільники--вади розвитку--навчання Діти з особливими потребами Дошкільна освіта--ігри--дидактичні ігри Росія--дошкільна освіта Кл.слова (ненормовані): дидактичні ігри -- середній дошкільний вік -- математичні уявлення -- діти з обмеженими можливостями здоров’я -- розвиток мовлення -- ознайомлення з навколишнім середовищем Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 91 Бурцева, И. В. Дидактические игры и упражнения в обучении детей с ограниченными возможностями здоровья. Подготовительная к школе группа [Текст] / И. В. Бурцева> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2013. - N 6. - С. 61-65. . - ISSN 1726-0973 Рубрики: Дошкільна освіта--ігри--дидактичні ігри Кл.слова (ненормовані): діти з обмеженими можливостями здоров’я -- дидактичні ігри -- математичні уявлення -- ознайомлення з оточенням -- розвиток мови Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 95 Кучмаева, Оксана Викторовна. Нормативное обеспечение инклюзивного образования: региональный опыт / О. В. Кучмаева, Г. В. Сабитова, О. Л. Петрякова> // Соц. педагогика : науч.-практ. журн. для соц. работников и педагогов. - 2013. - № 4. - С. 45-56. - Библиогр.: 10 назв. . - ISSN 2220-6051 Рубрики: освіта інклюзивна Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- інклюзія -- діти з обмеженими можливостями здоров’я -- діти-інваліди -- нормативне забезпечення Дод.точки доступу: Сабитова, Галина Валентиновна; Петрякова, Ольга Леонидовна Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |