Д36 Деркач, Оксана Олексіївна. Активізація пізнавальної діяльності школярів на початковому етапі навчання гри на струнно-смичкових інструментах [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія та методика навчання музики і музичного виховання / О.О. Деркач ; Київський національний університет культури і мистецтв. - Київ : КНУКМ, 2003. - 19 с. -
Рубрики: музичне виховання пізнавальна діяльність автореферати дисертацій--педагогіка Кл.слова (ненормовані): засоби навчання -- нестандартні завдання -- навчання гри на інструментах Дод.точки доступу: Київський національний університет культури і мистецтв (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Т 48 Ткаченко, Ігор Анатолійович. Методичні основи застосування системи засобів навчання з астрономії у підготовці майбутніх учителів фізики і астрономії [Текст] : на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія і методика навчання / І. А. Ткаченко ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2005. - 21 с. -
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів викладання фізики автореферати дисертацій--фізика--методика викладання Кл.слова (ненормовані): засоби навчання Дод.точки доступу: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Т68 Триус , Юрій Васильович. Комп’ютерно-орієнтовані методичні системи навчання математичних дисциплін у вищих навчальних закладах [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени д-ра пед. наук : 13.00.02 - теорія і методика навчання інформатики / Ю. В. Триус ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2005. - 48 с. -
Рубрики: викладання математики у ВНЗ Навчання студентів--методи Кафедра вищої математики автореферати дисертацій--педагогіка Кл.слова (ненормовані): інформаційне суспільство -- модульно-рейтингова система -- інноваційні методи навчання -- засоби навчання -- інструментально-контролюючі програми -- електронні підручники -- математичні дисципліни -- автореферати з інформатики -- вивчення математики у внз Дод.точки доступу: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
О65 Орищик , Юрій Михайлович. Теорія і практика вдосконалення курсу загальної фізики засобами сучасного навчального фізичного експерименту [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени д-ра пед. наук : 13.00.02-теорія і методика навчання фізики / Ю. М. Орищик ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова , 2006. - 40 с. -
Рубрики: викладання фізики автореферати дисертацій--фізика--методика викладання Кл.слова (ненормовані): загальна фізика -- експеримент -- інновації -- засоби навчання Дод.точки доступу: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
П 79 Волинський, В. П. Проектування і створення аудіовізуальних електронних засобів (проблеми, завдання, шляхи розв’язання) / О. С. Красовський, О. В. Чорноус, Т. В. Якушина В. П. Волинський> // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 1. - С. 79-86. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Проектування (пед.) Електронні засоби навчання Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): електронні засоби -- аудіовізуальні електронні засоби -- програмно педагогічне забезпечення -- апробація -- засоби навчання -- аудіовізуальні засоби навчання -- мультимедійні засоби навчання Анотація: З урахуванням актуальності проблеми проектуванняі створення аудіовізуальних електронних засобів визначені пріоритетні задачі і дії, необхідні для їх вирішення, шляхи удосконалення проектування і створення аудіовізуальних електронних засобів. Дод.точки доступу: Красовський, О. С.; Чорноус, О. В.; Якушина, Т. В. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
М 54 Методологічні основи визначення педагогічних можливостей і технології проектування й створення аудіовізуальних електронних засобів / Красовський О. С., Чорноус О. В., Якушина Т. В., Волинський В. П.> // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 2. - С. 90-97. - Бібліогр.: 3 назв. Рубрики: Засоби навчання--аудіовізуальні Електронні засоби навчання Інформатизація освіти Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): електронні засоби -- аудіовізуальні електронні засоби -- інформатизація освіти -- засоби навчання -- педагогічні можливості -- інформаційні функції -- дидактична роль -- дидактичне призначення -- аудіовізуальні засоби навчання Анотація: Проаналізовано наукові пошуки й перспективи в галузі проектування і створення аудіовізуальних електронних засобів. Наголошено на важливості визначення методологічних основ з'ясування педагогічнизх можливостей. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Я 80 Ясак, Тетяна. Застосування комп’ютерно зорієнтованих засобів навчання на етапі узагальнення і систематизації знань із синтаксису української мови в 11 класі профільної школи / Т. Ясак> // Укр. мова й л-ра в сучас. шк. : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2012. - № 2. - С. 35-38. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: уроки української мови в 11 класі Викладання української мови--синтаксис комп’ютер на уроках української мови Кл.слова (ненормовані): засоби навчання -- комп’ютерно зорієнтовані засоби навчання -- програмно-педгогічні засоби -- програми навчального призначення -- універсальність -- синтаксис української мови Анотація: У статті обгрунтовано доцільність застосування на етапі узагальнення і систематизації знань із синтаксису української мови в 11 класі універсальних комп’ютерно зорієнтованих засобів навчання, висвітлено особливості їх змісту й структури. Розглянуто лінгводидактичні аспекти застосування пропонованих педагогічних програмних засобів. Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний) |
Z99 Єлецька, В. І. Типологія й характеристика дидактичних засобів навчання [Текст] / В. І. Єлецька> // Хімія : науково-методичний журнал. - 2012. - N 20. - С. 2-6 РУБ 24 Рубрики: Викладання хімії в школі Кафедра хімії Кл.слова (ненормовані): дидактичні засоби -- засоби навчання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Я 75 Ярмолюк, А. Технології вдосконлення культури писемного мовлення учнів [Текст] / А. Ярмолюк> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 1. - С. 16-21. Рубрики: Викладання української мови в школі--культура мовлення Методи навчання Кл.слова (ненормовані): писемне мовлення -- прийоми навчання -- засоби навчання Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2) |
Ш 57 Шиліна, Галина Анатолієвна. Створення й упровадження електронного навчального курсу за авторською програмою факультативу "Українська мова" [Текст] / Г. А. Шиліна> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 3. - С. 38-43. Рубрики: Навчання--інформаційні технології Навчання--дистанційне навчання Навчання--засоби навчання Викладання української мови в школі--інформаційно-комунікаційні технології Уроки української мови в 8 класі--дистанційне навчання Кл.слова (ненормовані): дистанційне навчання -- інформаційні технології навчання -- засоби навчання -- електронний навчальний курс -- Українська мова (електронний навчальний курс) -- Школа сучасних знань Анотація: У статті розглядається процес створення дистанційного електронного навчального курсу і програми з української мови для учнів 8 класу. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Голуб, Ніна Категорійний апарат сучасної української лінгводидактики: проблеми і перспективи (виступ на засіданні круглого столу з проблем методів навчання української мови) [Текст] / Ніна Голуб> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 3. - С. 2-6. - Бібліогр.: 10 назв. Рубрики: Викладання української мови--лінгводидактика Кафедра української мови Кл.слова (ненормовані): методи навчання -- прийоми навчання -- форми навчання -- засоби навчання -- технології навчання -- методика навчання -- українська мова Анотація: Автор привертає увагу до проблеми трактування і вживання ключових термінів у царині української лінгводидактики, розглядає відношення між термінами "метод" і "прийом", "метод" і "форма", "технологія" і "метод". Пропонує шляхи розв'язання порушених прблем і визначає наукові перспективи. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2) |
Хом’як, І. Лінгвістично-педагогічні задачі як засіб навчання студентів-філологів [Текст] / Іван Хом’як> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 38-41. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Викладання української мови у ВНЗ Кл.слова (ненормовані): засоби навчання -- навчальний матеріал -- студенти-філологи -- лінгвістично-педагогічні задачі Анотація: У статті обгрунтовано важливість застосування лінгвістично-педагогічних задач у навчальному процесі вищої школи, проілюстровано їх зміст на прикладі вивчення структурного рівня "Загальні відомості про мову". Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільних прим. немає Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий |
Жарковская, Т. Г. Наглядность в духовно-нравственном образовании / Т. Г. Жарковская> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 67-73. - Библиогр.: 8 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Педагогіка--педагогіка та інші науки Навчання--процес навчання--засоби наочності Флософія--етика Дитяча психологія--шкільний вік Педагогічна психологія--навчання Росія--освіта Кл.слова (ненормовані): методологія педагогіки -- педагогіка та інші науки -- процес навчання -- наочність -- засоби наочності -- засоби навчання -- етика -- духовно-моральне виховання -- психологія школярів -- емоційні сфери -- мистецтво -- література Анотація: У статті розглядається проблема становлення та розширення емоційної сфери учнів за допомогою різних засобів наочності. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
В 27 Величко, Л. П. Теоретичні і практичні аспекти педагогічної майстерності та методичної культури педагога / Л. П. Величко, М. М. Савчин> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 4. - С. 74-81. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 2304-0629 Рубрики: Педагоги--педагогічна майстерність Кл.слова (ненормовані): професіоналізм -- педагогічна майстерність -- методична культура -- педагогічна спрямованість -- професійні знання -- організаційні здібності -- діагностичні здібності -- особистісні здібності -- засоби навчання -- методичні прийоми навчання -- техніки навчання Анотація: У статті розкрито теоретичні аспекти понять професіоналізму, педагогічної майстерності та методичної культури педагога. Висвітлено погляд на сутність сучасного вчителя, його роль в одержанні високоосвіченої, компетентністно спрямованої особистості учня. Дод.точки доступу: Савчин, М. М. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Ж 86 Жуковський, С. С. Про перспективу введення мови програмування С++ в навчальний процес загальноосвітніх навчальних закладів [Текст] / С. С. Жуковський, О. В. Коротун> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 1. - С. 23-26. Рубрики: Викладання інформатики в школі--програмування Кл.слова (ненормовані): засоби навчання -- методи і технології навчання -- мова програмування у школі Анотація: Актуальність матеріалу, викладеного у статті, обумовлена тим. що існує необхідність визначення сучасних підходів і шляхів використання мови програмування С++ як засобу навчання на уроках інформатики у загальноосвітніх навчальних закладах. Розглянуто особливості введення в навчальний процес загальноосвітніх закладів мови програмування С++. Дод.точки доступу: Коротун, О. В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
З-38 Захарченко, Тетяна. Роль наочності у процесі викладання професійно орієнтованих дисциплін [Текст] / Т. Захарченко> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. - № 12. - С. 30-38. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта--технічні засоби навчання Кл.слова (ненормовані): принцип наочності -- навчання -- викладання професійно орієнтованих дисциплін -- засоби навчання Анотація: Автор твердить, що завданням викладача спеціальних дисциплін є не тільки надання майбутньому спеціалісту певного обсягу знань, але й формування уміння вирішувати виробничі завдання, удосконалення його професійних навичок з метою підготувати висококласного фахівця. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Т 78 Труневич, Г. О. Використання мультимедійного підручника [Текст] / Г. О. Труневич> // Фізика в школах України : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 5/6. - С. 2-6. Рубрики: Інформаційні технології навчання навчально-виховний процес Кл.слова (ненормовані): засоби навчання -- індивідуалізація навчання -- творча діяльність учня -- мультимедійний підручник Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 64 Мирошніченко, Юрій Борисович. Необхідність створення й основні вимоги до шкільної науково-дослідної інформаційно-комунікаційної лабораторії [Текст] / Ю. Б. Мирошніченко> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 2. - С. 47-50. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Викладання інформатики в школі--шкільні лабораторії Кл.слова (ненормовані): шкільні лабораторії -- шкільна науково-дослідна лабораторія -- засоби навчання -- інформаційно-комунікаційні технології -- електронні засоби навчання -- методика використання Анотація: Стаття присвячена теоретико-методичному обгрунтуванню і практичному використанню інформаційних і телекомунікаційних технологій в навчанні старшої школи й необхідності створення і використання шкільної наково-дослідної інформаційно-комунікаційної лабораторії в навчальному процесі. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Т 58 Топузов, Олег. Вітчизняній школі - якісне навчально-методичне забезпечення : виступ доктора педагогічних наук, директора інституту педагогіки НАПН України Олега Топузова / О. Топузов> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 4/5. - С. 10-11. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Навчання--засоби навчання--підручники Кл.слова (ненормовані): навчально-методичне забезпечення -- загальноосвітні школи -- навчальні підручники -- дидактичні посібники -- засоби навчання Анотація: Подано доповідь доктора педагогічних наук, директора Інституту педагогіки НАПН України О. Топузова щодо проблеми забезпечення загальноосвітніх навчальних закладів якісними навчальними підручниками та дидактичними посібниками, яка була представлена 4 квітня 2014 р. на Загальних зборах НАПН України. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
К 56 Ковалишина, Світлана. Гра-драматизація як форма позакласної роботи з англійської мови / С. Ковалишина> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 10. - С. 64-68. - Бібліогр.: 3 назви. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Викладання англійської мови в школі--позакласні заходи Кл.слова (ненормовані): засоби навчання -- драматизація -- творча діяльність -- творчі здібності -- комунікація -- артистичні вміння -- говоріння -- молодші школярі Анотація: У статті досліджено питання ролі драматизації як способу навчання говоріння молодших школярів на уроках іноземної мови. Проаналізовано її особливості та технологію впровадження у навчальний процес; виявлено основні передумови мотивації дітей до вивчення іноземної мови. З'ясовано, що гра-драматизація розвиває комунікативні вміння і допомагає реалізувати творчий потенціал учнів середніх шкіл. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |