37.014.14
Д36


    Деркач, Оксана Олексіївна.
    Активізація пізнавальної діяльності школярів на початковому етапі навчання гри на струнно-смичкових інструментах [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія та методика навчання музики і музичного виховання / О.О. Деркач ; Київський національний університет культури і мистецтв. - Київ : КНУКМ, 2003. - 19 с. -
ДРНТІ
УДК
ББК 85
Рубрики: музичне виховання
   пізнавальна діяльність

   автореферати дисертацій--педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
засоби навчання -- нестандартні завдання -- навчання гри на інструментах


Дод.точки доступу:
Київський національний університет культури і мистецтв (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

520.8+52(07)+378
Т 48


    Ткаченко, Ігор Анатолійович.
    Методичні основи застосування системи засобів навчання з астрономії у підготовці майбутніх учителів фізики і астрономії [Текст] : на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія і методика навчання / І. А. Ткаченко ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2005. - 21 с. -
ДРНТІ
УДК
ББК 22.3р + 74.200
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів
   викладання фізики

   автореферати дисертацій--фізика--методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
засоби навчання


Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

378:147:51:004.588
Т68


    Триус , Юрій Васильович.
    Комп’ютерно-орієнтовані методичні системи навчання математичних дисциплін у вищих навчальних закладах [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени д-ра пед. наук : 13.00.02 - теорія і методика навчання інформатики / Ю. В. Триус ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2005. - 48 с. -
ДРНТІ
УДК
ББК 74.58 + 22.1р
Рубрики: викладання математики у ВНЗ
   Навчання студентів--методи

   Кафедра вищої математики

   автореферати дисертацій--педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
інформаційне суспільство -- модульно-рейтингова система -- інноваційні методи навчання -- засоби навчання -- інструментально-контролюючі програми -- електронні підручники -- математичні дисципліни -- автореферати з інформатики -- вивчення математики у внз


Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

53(07)
О65


    Орищик , Юрій Михайлович.
    Теорія і практика вдосконалення курсу загальної фізики засобами сучасного навчального фізичного експерименту [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени д-ра пед. наук : 13.00.02-теорія і методика навчання фізики / Ю. М. Орищик ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова , 2006. - 40 с. -
ДРНТІ
УДК
ББК 22.3
Рубрики: викладання фізики
   автореферати дисертацій--фізика--методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
загальна фізика -- експеримент -- інновації -- засоби навчання


Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

74.2
П 79


    Волинський, В. П.
    Проектування і створення аудіовізуальних електронних засобів (проблеми, завдання, шляхи розв’язання) / О. С. Красовський, О. В. Чорноус, Т. В. Якушина В. П. Волинський // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 1. - С. 79-86. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.2
Рубрики: Проектування (пед.)
   Електронні засоби навчання

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
електронні засоби -- аудіовізуальні електронні засоби -- програмно педагогічне забезпечення -- апробація -- засоби навчання -- аудіовізуальні засоби навчання -- мультимедійні засоби навчання
Анотація: З урахуванням актуальності проблеми проектуванняі створення аудіовізуальних електронних засобів визначені пріоритетні задачі і дії, необхідні для їх вирішення, шляхи удосконалення проектування і створення аудіовізуальних електронних засобів.


Дод.точки доступу:
Красовський, О. С.; Чорноус, О. В.; Якушина, Т. В.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74
М 54


   
    Методологічні основи визначення педагогічних можливостей і технології проектування й створення аудіовізуальних електронних засобів / Красовський О. С., Чорноус О. В., Якушина Т. В., Волинський В. П. // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 2. - С. 90-97. - Бібліогр.: 3 назв.
ББК 74
Рубрики: Засоби навчання--аудіовізуальні
   Електронні засоби навчання

   Інформатизація освіти

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
електронні засоби -- аудіовізуальні електронні засоби -- інформатизація освіти -- засоби навчання -- педагогічні можливості -- інформаційні функції -- дидактична роль -- дидактичне призначення -- аудіовізуальні засоби навчання
Анотація: Проаналізовано наукові пошуки й перспективи в галузі проектування і створення аудіовізуальних електронних засобів. Наголошено на важливості визначення методологічних основ з'ясування педагогічнизх можливостей.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


81.411.1-90
Я 80


    Ясак, Тетяна.
    Застосування комп’ютерно зорієнтованих засобів навчання на етапі узагальнення і систематизації знань із синтаксису української мови в 11 класі профільної школи / Т. Ясак // Укр. мова й л-ра в сучас. шк. : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2012. - № 2. - С. 35-38. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 81.411.1-90
Рубрики: уроки української мови в 11 класі
   Викладання української мови--синтаксис

   комп’ютер на уроках української мови

Кл.слова (ненормовані):
засоби навчання -- комп’ютерно зорієнтовані засоби навчання -- програмно-педгогічні засоби -- програми навчального призначення -- універсальність -- синтаксис української мови
Анотація: У статті обгрунтовано доцільність застосування на етапі узагальнення і систематизації знань із синтаксису української мови в 11 класі універсальних комп’ютерно зорієнтованих засобів навчання, висвітлено особливості їх змісту й структури. Розглянуто лінгводидактичні аспекти застосування пропонованих педагогічних програмних засобів.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний)


24
Z99


    Єлецька, В. І.
    Типологія й характеристика дидактичних засобів навчання [Текст] / В. І. Єлецька // Хімія : науково-методичний журнал. - 2012. - N 20. - С. 2-6
ББК 24
РУБ 24
Рубрики: Викладання хімії в школі
   Кафедра хімії

Кл.слова (ненормовані):
дидактичні засоби -- засоби навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


81.411.1-9
Я 75


    Ярмолюк, А.
    Технології вдосконлення культури писемного мовлення учнів [Текст] / А. Ярмолюк // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 1. - С. 16-21.
ББК 81.411.1-9
Рубрики: Викладання української мови в школі--культура мовлення
   Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
писемне мовлення -- прийоми навчання -- засоби навчання


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2)
Вільні: Ч.З.№3 (2)


74.202
Ш 57


    Шиліна, Галина Анатолієвна.
    Створення й упровадження електронного навчального курсу за авторською програмою факультативу "Українська мова" [Текст] / Г. А. Шиліна // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 3. - С. 38-43.
ББК 74.202 + 32.973 + 81.411.1-90
Рубрики: Навчання--інформаційні технології
   Навчання--дистанційне навчання

   Навчання--засоби навчання

   Викладання української мови в школі--інформаційно-комунікаційні технології

   Уроки української мови в 8 класі--дистанційне навчання

Кл.слова (ненормовані):
дистанційне навчання -- інформаційні технології навчання -- засоби навчання -- електронний навчальний курс -- Українська мова (електронний навчальний курс) -- Школа сучасних знань
Анотація: У статті розглядається процес створення дистанційного електронного навчального курсу і програми з української мови для учнів 8 класу.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Голуб, Ніна
    Категорійний апарат сучасної української лінгводидактики: проблеми і перспективи (виступ на засіданні круглого столу з проблем методів навчання української мови) [Текст] / Ніна Голуб // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 3. - С. 2-6. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 81.411.1-9
Рубрики: Викладання української мови--лінгводидактика
   Кафедра української мови

Кл.слова (ненормовані):
методи навчання -- прийоми навчання -- форми навчання -- засоби навчання -- технології навчання -- методика навчання -- українська мова
Анотація: Автор привертає увагу до проблеми трактування і вживання ключових термінів у царині української лінгводидактики, розглядає відношення між термінами "метод" і "прийом", "метод" і "форма", "технологія" і "метод". Пропонує шляхи розв'язання порушених прблем і визначає наукові перспективи.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2)
Вільні: Ч.З.№3 (2)




    Хом’як, І.
    Лінгвістично-педагогічні задачі як засіб навчання студентів-філологів [Текст] / Іван Хом’як // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 38-41. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: Викладання української мови у ВНЗ
Кл.слова (ненормовані):
засоби навчання -- навчальний матеріал -- студенти-філологи -- лінгвістично-педагогічні задачі
Анотація: У статті обгрунтовано важливість застосування лінгвістично-педагогічних задач у навчальному процесі вищої школи, проілюстровано їх зміст на прикладі вивчення структурного рівня "Загальні відомості про мову".


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільних прим. немає
Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий




    Жарковская, Т. Г.
    Наглядность в духовно-нравственном образовании / Т. Г. Жарковская // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 67-73. - Библиогр.: 8 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в2 + 74.202.21 + 74.202.235 + 87.7 + 88.8
Рубрики: Педагогіка--педагогіка та інші науки
   Навчання--процес навчання--засоби наочності

   Флософія--етика

   Дитяча психологія--шкільний вік

   Педагогічна психологія--навчання

   Росія--освіта
Кл.слова (ненормовані):
методологія педагогіки -- педагогіка та інші науки -- процес навчання -- наочність -- засоби наочності -- засоби навчання -- етика -- духовно-моральне виховання -- психологія школярів -- емоційні сфери -- мистецтво -- література
Анотація: У статті розглядається проблема становлення та розширення емоційної сфери учнів за допомогою різних засобів наочності.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.204.2
В 27


    Величко, Л. П.
    Теоретичні і практичні аспекти педагогічної майстерності та методичної культури педагога / Л. П. Величко, М. М. Савчин // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 4. - С. 74-81. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 2304-0629
ББК 74.204.2
Рубрики: Педагоги--педагогічна майстерність
Кл.слова (ненормовані):
професіоналізм -- педагогічна майстерність -- методична культура -- педагогічна спрямованість -- професійні знання -- організаційні здібності -- діагностичні здібності -- особистісні здібності -- засоби навчання -- методичні прийоми навчання -- техніки навчання
Анотація: У статті розкрито теоретичні аспекти понять професіоналізму, педагогічної майстерності та методичної культури педагога. Висвітлено погляд на сутність сучасного вчителя, його роль в одержанні високоосвіченої, компетентністно спрямованої особистості учня.


Дод.точки доступу:
Савчин, М. М.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


22.183.4р10
Ж 86


    Жуковський, С. С.
    Про перспективу введення мови програмування С++ в навчальний процес загальноосвітніх навчальних закладів [Текст] / С. С. Жуковський, О. В. Коротун // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 1. - С. 23-26.
ББК 22.183.4р10
Рубрики: Викладання інформатики в школі--програмування
Кл.слова (ненормовані):
засоби навчання -- методи і технології навчання -- мова програмування у школі
Анотація: Актуальність матеріалу, викладеного у статті, обумовлена тим. що існує необхідність визначення сучасних підходів і шляхів використання мови програмування С++ як засобу навчання на уроках інформатики у загальноосвітніх навчальних закладах. Розглянуто особливості введення в навчальний процес загальноосвітніх закладів мови програмування С++.


Дод.точки доступу:
Коротун, О. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.584
З-38


    Захарченко, Тетяна.
    Роль наочності у процесі викладання професійно орієнтованих дисциплін [Текст] / Т. Захарченко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. - № 12. - С. 30-38. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 1682-2366
ББК 74.584
Рубрики: Вища освіта--технічні засоби навчання
Кл.слова (ненормовані):
принцип наочності -- навчання -- викладання професійно орієнтованих дисциплін -- засоби навчання
Анотація: Автор твердить, що завданням викладача спеціальних дисциплін є не тільки надання майбутньому спеціалісту певного обсягу знань, але й формування уміння вирішувати виробничі завдання, удосконалення його професійних навичок з метою підготувати висококласного фахівця.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.04(4Укр)
Т 78


    Труневич, Г. О.
    Використання мультимедійного підручника [Текст] / Г. О. Труневич // Фізика в школах України : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 5/6. - С. 2-6.
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Інформаційні технології навчання
   навчально-виховний процес

Кл.слова (ненормовані):
засоби навчання -- індивідуалізація навчання -- творча діяльність учня -- мультимедійний підручник


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


22.183.4р10
М 64


    Мирошніченко, Юрій Борисович.
    Необхідність створення й основні вимоги до шкільної науково-дослідної інформаційно-комунікаційної лабораторії [Текст] / Ю. Б. Мирошніченко // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 2. - С. 47-50. - Библиогр. в конце ст.
ББК 22.183.4р10
Рубрики: Викладання інформатики в школі--шкільні лабораторії
Кл.слова (ненормовані):
шкільні лабораторії -- шкільна науково-дослідна лабораторія -- засоби навчання -- інформаційно-комунікаційні технології -- електронні засоби навчання -- методика використання
Анотація: Стаття присвячена теоретико-методичному обгрунтуванню і практичному використанню інформаційних і телекомунікаційних технологій в навчанні старшої школи й необхідності створення і використання шкільної наково-дослідної інформаційно-комунікаційної лабораторії в навчальному процесі.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.202.245
Т 58


    Топузов, Олег.
    Вітчизняній школі - якісне навчально-методичне забезпечення : виступ доктора педагогічних наук, директора інституту педагогіки НАПН України Олега Топузова / О. Топузов // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 4/5. - С. 10-11. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.202.245
Рубрики: Навчання--засоби навчання--підручники
Кл.слова (ненормовані):
навчально-методичне забезпечення -- загальноосвітні школи -- навчальні підручники -- дидактичні посібники -- засоби навчання
Анотація: Подано доповідь доктора педагогічних наук, директора Інституту педагогіки НАПН України О. Топузова щодо проблеми забезпечення загальноосвітніх навчальних закладів якісними навчальними підручниками та дидактичними посібниками, яка була представлена 4 квітня 2014 р. на Загальних зборах НАПН України.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


81.43.21-90
К 56


    Ковалишина, Світлана.
    Гра-драматизація як форма позакласної роботи з англійської мови / С. Ковалишина // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 10. - С. 64-68. - Бібліогр.: 3 назви. . - ISSN 0131-6788
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Викладання англійської мови в школі--позакласні заходи
Кл.слова (ненормовані):
засоби навчання -- драматизація -- творча діяльність -- творчі здібності -- комунікація -- артистичні вміння -- говоріння -- молодші школярі
Анотація: У статті досліджено питання ролі драматизації як способу навчання говоріння молодших школярів на уроках іноземної мови. Проаналізовано її особливості та технологію впровадження у навчальний процес; виявлено основні передумови мотивації дітей до вивчення іноземної мови. З'ясовано, що гра-драматизація розвиває комунікативні вміння і допомагає реалізувати творчий потенціал учнів середніх шкіл.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)