Б 51 Берн, Шон. Гендерная психология [Текст] : научное издание / Ш. Берн. - 2-е международное изд. - СПб. : Прайм - ЕВРОЗНАК : "Издательский дом НЕВА" ; М. : "ОЛМА-ПРЕСС", 2002. - 320 с. - (Секреты психологии). - Библиогр.: с. 306-318. - ISBN 5-93878-019-5 : 16.90 грн.
РУБ 156 Рубрики: Гендер--аналіз --цінності--культура Психологія статі Емпатія Гендер--соціальна категорія Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
З-32 Записки перекладацької майстерні: 2000 - 2001 [Текст] / упоряд. М. Прокопович; Львівський національнийі університет імені Івана Франка, Центр гуманітарних досліджень, Перекладацька майстерня. - Львів : [б. в.], 2002 - . Т. 3 : Тижні 3-4. Яремче, 23 липня - 4 серпня 2001 року. - Львів : [б. в.], 2002. - 360 с. - укр. та англ. мовами. - Бібліограф. в кінці ст. - 5.10 грн. Зміст: Архипова, Л. Переклад як інтерпретація / Л. Архипова. - С .19-49 Зубрицька, М. Новітні літературні теорії / М. Зубрицька. - С .49-53 Зубрицька, М. Категорія читача в літературно-теоретичних дослідженнях ХХ століття / М. Зубрицька. - С .53-64 Бенкендорф, Г. Тоталітаризм та тоталітарна мова / Г. Бенкендорф. - С .83-88 Сербенська, О. Нове в сучасній українській мові / О. Сербенська. - С .95-122 Сербенська, О. Риторика як наука про успішну мовну комунікацію / О. Сербенська. - С .122-138 Содомора, А. Моральні листи до Луцілія як зразок ораторського мистецтва / А. Содомора. - С .143-156 Содомора, А. Гораціїв "Пам’ятник" крізь призму одного рядка / А. Содомора. - С .156-164 Содомора, А. Поетика Овідія крізь призму одного вірша / А. Содомора. - С .164-172 Содомора, А. "Осіння пісня" Поля Верлена та її українські інтерпретації / А. Содомора. - С .176-190 Купчинський, О. Церковнослов’янська мова: Курс лекцій / О. Купчинський. - С .268-320 Церковнослов’янська мова як найдавніша літературна слов’янська мова: її минуле, сучасне і майбутнє . - С .320-336 Високий і низький стиль у мовленні, літературі, житті . - С .336-346
РУБ 40-09 + 801.58 Дод.точки доступу: Прокопович М. \сост.\; СЕНЕКА, ЛУЦИЙ АННЕЙ \о нем\; Овидий, Публий Назон \о нем\; Верлен, Поль \о нем\; Гораций \о нем\; Луцілій \о нем\; Львівський національний університет імені Івана Франка; Центр гуманітарних досліджень; Перекладацька майстерня Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
П 69 Практична граматика англійської мови з вправами [Text] : посібник для студентів вищих закладів освіти / За ред. Л. М. Черноватого та В. І. Карабана. - Вінниця : Нова книга, 2005 - . - (Dictum Factum) (До 200-річчя Харківського національного університету ім. В. Н. Каразіна). Т. 1 : Речення, іменник, прикметник, прислівник, займенник, категорія кількості, прийменник, система часу та способу дієслова. - 2005. - 276 p. - ISBN 966-8609-05-0 : 29.00 грн., 20.00 грн.
РУБ 4И(Англ)(075.3) Рубрики: Англійська мова--граматика Дод.точки доступу: Черноватий, Леонід Миколайович; Карабан, В'ячеслав Іванович Примірників всього: 21 фб (1), Ч.З.№2 (2), аб (3), НМК іноз. мов (15) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2), аб (3), НМК іноз. мов (15) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 211 с. - 11.60 грн. Зміст: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Гончарова, О. М. Проблеми інформатизації освіти / О. М. Гончарова. - С .6-10 Виговська, С. В. Теоретичні аспекти та педагогічні умови оптимізації професійного становлення студенток вищих навчальних закладів / С. В. Виговська. - С .10-14 Бондаренко, Ю. І. Виявлення авторської позиції у літературних творах історичного жанру: методичний аспект проблеми / Ю. І. Бондаренко. - С .14-20 Головань, Т. О. Проблема використання різних моделей навчання у процесі формування інтересу до правознавства / Т. О. Головань. - С .20-24 Глазиріна, В. М. Зміст навчання як педагогічна категорія / В. М. Глазиріна, В. М. Караваєва. - С .24-31 Глазиріна, В. М. Самостійна робота студентів як чинник професійної підготовки майбутніх фахівців / В. М. Глазиріна, В. О. Снітковська. - С .31-35 Коваленко, Є. І. Гуманістичні тенденції у вітчизняній педагогіці / Є. І. Коваленко. - С .35-40 Безхлєбнова, О. А. Антропософські засади щодо формування та реалізації змісту курсу нової історії / О. А. Безхлєбнова. - С .40-44 Павченко, В. Аспекти модернізації традиційних компонентів історичних студій / В. Павченко. - С .44-48 Чуткий, А. І. Вища гуманітарна освіта вУкраїні: погляд на проблеми очима викладача і студентів / А. І. Чуткий. - С .48-51 Краснощок, А. В. Проблема періодизації історії педагогіки України / А. В. Краснощок. - С .51-54 Закалюжний, В. М. Роль прикладного змісту навчального матеріалу у формуванні мотивації учіння фізики / В. М. Закалюжний. - С .54-57 Василюк, А. В. Освіта в суспільстві знань / А. В. Василюк. - С .57-63 Отич, О. М. Художньо-естетичний розвиток особистості в системі професійної освіти: теорія і практика / О. М. Отич. - С .63-68 Білоусова, Н. В. З історії розвитку поняття самовдосконалення особистості / Н. В. Білоусова. - С .68-73 Турянська, О. Ф. Позитивна "Я-концепція" особистості як психологічний критерій ефективності особистісно-орієнтованого навчання історії в школі / О. Ф. Турянська. - С .73-77 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ТА ВИХОВАННЯ Баранков, О. Г. Застосування інтерактивних технологій навчання історії у сучасній шкільній практиці: перспективи та проблеми / О. Г. Баранков, Ю. В. Кузьменко. - С .77-81 Брижатенко, О. Ігрова діяльність як фактор творчого розвитку старшокласників на уроках історії / О. Брижатенко. - С .81-84 Горохівський, П. Вивчення історії української національної і державної символіки у 7-9 класах загальноосвітніх шкіл / П. Горохівський. - С .84-90 Дудка, Р. А. Викладання курсу античної історії у класичних університетах / Р. А. Дудка. - С .90-93 Желіба, О. В. Використання програми Power Point у навчанні історії / О. В. Желіба. - С .93-97 Луняк, М. О. Методика використання статистичних звітів під час викладання курсу "Кримінологія" та суміжних дисциплін / М. О. Луняк. - С .97-102 Мицик, Л. М. Викладання історії як складова громадянської освіти у вищій школі / Л. М. Мицик. - С .102-108 Пилипенко, О. Є. Сучасні методи та технічні засоби навчання історико-правовим дисциплінам у вищій школі України / О. Є. Пилипенко, Н. М. Пилипенко. - С .108-111 Шевченко, С. І. Інформаційні технології навчання ознайомлювального читання студентів / С. І. Шевченко. - С .111-115 Селюнін, С. М. Рейтинг силових вправ для розвитку м’язів рук і плечового поясу / С. М. Селюнін, М. М. Красновид, С. М. Коченко. - С .115-119 Булавенко, С. Д. Економічна освіта як засіб формування соціально адаптованої особисості / С. Д. Булавенко. - С .119-124 Чудовська, Г. Й. Інноваційні підходи до вивчення менделізма (Моногібридне схрещування. Курс загальної біології) / Г. Й. Чудовська. - С .124-131 Юрченко, Н. Н. Организация учебно-поисковой работы студентов в процессе изучения методики преподавания русского языка в начальных классах / Н. Н. Юрченко. - С .131-136 Сорокіна, Н. В. Мовленнєві механізми іноземної мови / Н. В. Сорокіна. - С .136-139 Носаченко, І. М. Сучасні підходи до економічної освіти в ПТНЗ будівельного профілю / І. М. Носаченко. - С .139-141 ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА Баранков, О. Г. Підготовка майбутніх учителів історії та правознавства до роботи в полікультурному освітньому середовищі / О. Г. Баранков. - С .142-147 Стеченко, Т. О. Психологічні передумови формування у майбутніх учителів професійно-орієнтованої англомовної граматичної компетенції в усному мовленні / Т. О. Стеченко. - С .147-153 Артьоменко, О. І. Педагогічна культура викладача вищих наук як умова оптимізації професійнох підготовки майбутніх фахівців / О. І. Артьоменко, В. М. Глазиріна. - С .153-156 Кочерга, О. М. Проблема особистісного розвитку підготовки вчителя початкової школи в умовах педагогічного училища / О. М. Кочерга. - С .156-158 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Акіншева, І. П. Методи викладання соціальної історії в європейських школах / І. П. Акіншева. - С .159-163 Крапив’янський, С. М. Сторінками методичного журналу учителів Республіки Білорусь "Історія: проблеми викладання" / С. М. Крапив’янський. - С .163-167 Крапив’янський, С. М. Українські та білоруські національні меншини І пол. ХХ ст. у дзеркалі новітніх білоруських та українських підручників з історії / С. М. Крапив’янський, В. В. Мартиненко. - С .167-171 Самойленко, О. Г. Освітньо-виховні функції та методика викладання історії за щоденниками М. М. Бережкова / О. Г. Самойленко. - С .171-174 Кривобок, О. П. Григорій Зенгер і Петро Люперсольський як автори навчального плану історичного відділення Ніжинського історико-філологічного інституту 1882 року / О. П. Кривобок. - С .174-177 Новгородський, Р. Г. Соціалізація дитини в умовах "Школи дії" В. Лая / Р. Г. Новгородський. - С .177-183 Чувакова, Т. Г. Альтернативні шляхи підготовки вчителів у США / Т. Г. Чувакова. - С .183-186 Василенко, Т. А. Оцінка педагогічної системи Ф. Фребеля вітчизняними діячами дошкільного виховання / Т. А. Василенко. - С .186-191 Благінін, В. М. Реформування змісту шкільної історичної освіти України: радянський спадок і європейські перспективи / В. М. Благінін, М. В. Потапенко. - С .191-193 Кожуховська, А. І. Ідеї національного виховання в творчій спадщині О. П. Довженка / А. І. Кожуховська. - С .193-196 Баленко, Н. М. Освітня діяльність та історико-педагогічна спадщина А. С. Будиловича (1846-1919) / Н. М. Баленко. - С .197-204 Новгородська, Ю. Г. Особливості соціалізації особистості в педагогічній спадщині В. Сухомлинського / Ю. Г. Новгородська. - С .202-204 Марченко, Г. В. Екологічна спрямованість змісту історії в середніх школах Великої Британії / Г. В. Марченко. - С .205-207
РУБ 15 Рубрики: Студенти викладання правознавства Зміст навчання Самостійна робота студентів Професійна освіта викладання фізики Я - теорія Викладання історії Економічна освіта Викладання біології в школі Викладання кримінології Технології навчання Вчителі--підготовка Майбутні вчителі Викладачі вищих навчальних закладів Реформа школи Національне виховання Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Зенгер, Григорій \о нем\; Люперсольський, Петро \о нем\; Лай, В. \о нем\; Фребель, Фрідрих (видатний німецький педагог і теоретик дошкільного виховання, засновник перших дитячих садків ; 1782-1852) \о нем\; Довженко, Олександр \о нем\; Будилович, А. С. (1846-1919) \о нем\; Бережков, М. М. \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Ніжинський історико-філологічний інститут \о нем\ Примірників всього: 5 Ч.З.№2 (2), аб (1), ав (1), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (2), аб (1), ав (1), фб (1) |
Н34 Наукові записки Національного університету "Києво-Могилянська Академія" [Текст] : научное издание. Т. 19. Філософія та релігієзнавство / Національний університет "Києво-Могилянська Академія". - К. : КМ Академія, 2001. - 100 с. - Бібліогр. в кінці ст. - ISBN 966-518-015-0 : 3.00 грн. Зміст: Осипов, А. О. Символічне: поле дослідження й аспекти аналізу / А. О. Осипов. - С .11-17 Ларцев, В. С. Особистість як культурно-історичний феномен / В. С. Ларцев. - С .17-23 Піговська, І. Р. Переформулюванняельмівського аргументу Джоном Дунсом Скоттом: історія та сучасний стан досліджень / І. Р. Піговська. - С .24-27 Колесник, А. С. Філософсько-релігійні переконання Бенджаміна Вічкоута: погляди на природу людського розуму / А. С. Колесник. - С .28-33 Гусєв, В. І. Ідея свободи у філософії Д. Локка / В. І. Гусєв. - С .34-40 Сватко, Ю. І. Європа Сада, або Об'явлення від "божественного маркіза" / Ю. І. Сватко. - С .41-46 Маєвський, О. Л. Реальність пізнання: моріц Шлік versus Іммінуїл Кант / О. Л. Маєвський. - С .47-53 Киричок, О. Б. Рефлексія межі та категорія імперативу в філософській культурі Київської Русі / О. Б. Киричок. - С .54-58 Завгородній, Ю. Ю. Образ Єрусалима в книжній культурі Київської Русі ХІ - першої половини ХІІІ ст. / Ю. Ю. Завгородній. - С .59-64 Кирильчук, О. Ю. Проблема віри та розуму в київській духовно-академічній філософії (20-30-ті роки ХІХ столітт) / О. Ю. Кирильчук. - С .65-69 Ткачук, М. Л. Теоретичні і методологічні проблеми історико-філософського знання у спадщині Сильвестра Гогоцького / М. Л. Ткачук. - С .70-75 Луцишина, О. А. Людина у релігійно-філософському вченні найдавніших упанішад / О. А. Луцишина. - С .76-80 Костюков, О. К. Ідея спасіння в християнстві та самореалізація в буддизмі (порівняльна сотеріологія) / О. К. Костюков. - С .81-86 Головащенко, С. І. Київська духовно-академічна традиція ХІХ - початку ХХ ст. в історії вітчизняного біблієзнавства / С. І. Головащенко. - С .87-93
РУБ 1 Рубрики: Історія філософії--Україна Релігієзнавство Дод.точки доступу: Скотт, Джон Дунс \о нем\; Вічкоут, Бенджамін \о нем\; Локк, Джон \о нем\; Сад, Донасьен Альфонс Франсуа (французький письменник, філософ ; 1740-1814) \о нем\; Шлік, Моріц \о нем\; Кант, Іммануїл (німецький філософ ; 1724-1804) \о нем\; Гогоцький, Сильвестр \о нем\; Національний університет "Києво-Могилянська Академія" Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Н 34 Наукові записки Національного університету "Києво-Могилянська Академія" [Текст] : научное издание. Т. 48. Філологічні науки / Національний університет "Києво-Могилянська Академія". - К. : Києво-Могилянська Академія, 2005. - 94 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 3.00 грн., 3.00 грн. Є рецензія / реферат Зміст: Агеєва, В. П. Формалізм у концепціях київських неокласиків / В. П. Агеєва. - С .3-11 Лімборський, І. В. Художня парадигматика українського рококо і європейський контекст / І. В. Лімборський. - С .11-20 Стадницька, Т. І. Відчуження як теоретично-літературна категорія / Т. І. Стадницька. - С .20-24 Якубчак, Н. В. Поетика ліричного циклу Б.-І. Антонича / Н. В. Якубчак. - С .24-32 Борисюк, І. В. Міфологема космічної ієрогамії в поезії вісімдесятників / І. В. Борисюк. - С .32-40 Моренець, В. П. Естетизм ( уривок зі студії "Стильові течії української поезії другої половини XX століття") / В. П. Моренець. - С .40-46 Нарчинська, Т. М. Схід у поезії Володимира Цибулька / Т. М. Нарчинська. - С .46-50 Плітка, В. В. Місячна тріада в міфопоетиці драми Лесі Українки "Лісова пісня" / В. В. Плітка. - С .50-56 Свято, Р. В. Сюрреалістичні аспекти поетичного світу Олега Лишеги / Р. В. Свято. - С .56-62 Яровенко, А. В. 24 години Івана Величковського: функція числа у бароковій традиції / А. В. Яровенко. - С .62-69 Білоножко, Л. В. Комплекс функціональних характеристик образу Улюбленої у романі Тоні Моррісон "Улюблена" / Л. В. Білоножко. - С .69-76 Стефанова, Н.-А. В. Герой та його двійник у романах Чака Палагнюка (Паланіка) "Бійцівський клуб" та "Невидимі потвори" / Н.-А. В. Стефанова. - С .76-82 Шалагінов, Б. Б. Кант: мислитель, естетик, мораліст (матеріали до лекції) / Б. Б. Шалагінов. - С .82-91
РУБ 8 Дод.точки доступу: Кант, Іммануїл (німецький філософ ; 1724-1804) \о нем\; Цибулько, Володимир Миколайович (український поет, перекладач, есеїст, політичний діяч ; 1964 р. н.) \о нем\; Антонич, Богдан-Ігор Васильович (український поет ; 1909-1937) \о нем\; Моррисон, Тони (американская писательница) \о ней\; Лишега, Олег Богданович (український поет, перекладач ; 1949) \о нем\; Палагнюк, Чак \о нем\; Національний університет "Києво-Могилянська Академія" Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№3 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№3 (1) |
П84 Професійна освіта: педагогіка і психологія [Текст] : Польсько- український, українсько-польський журнал. Т. ІІ / За ред.Т. Левовицького, І. Вільш, І. Зязюна, Н. Ничкало. - К. : Ченстохова, 2000. - 486 с. - Загл. на доп.тит.листе : Ksytalcenie Zawodowe: pedagogika i psychologia. - укр. і польською мовами. - ISBN 83-7098-672-2 : 5.00 грн. Зміст: Кремень, В. Система освіти в Україні: сучасні тенденції і перспективи / В. Кремень. - С .11-30 Денек, К. Навколо реформи системи освіти / К. Денек. - С .31-46 Ничкало, Н. Стандарти професійної освіти: проблеми методології і творчих пошуків / Н. Ничкало. - С .47-64 Вятровський, З. Новий вимір допрофесійної, передпрофесійної та професійної освіти у Польщі / З. Вятровський. - С .65-76 Биков, В. Наукове забезпечення дистанційної професійної освіти: проблеми та напрями досліджень / В. Биков. - С .93-116 Беднарчик, Г. Польська система неперервної професійної освіти віч-на-віч з міжнародним ринком праці / Г. Беднарчик. - С .117-134 Рудницька, О. Педагогіка мистецтва: пошуки та перспективи / О. Рудницька. - С .233-246 Рибалка, В. Особистість як суб’єкт творчої трудової діяльності та професійного становлення / В. Рибалка. - С .267-276 Подобінський, С. Категорія престижу вчителя / С. Подобінський. - С .289-294 Юрас, І. Визначний український філософ та педагог П. Д. Юркевич / І. Юрас. - С .295-306 Сисоєва, С. Освітні технології: методологічний аспект / С. Сисоєва. - С .351-368 Щербак, О. Багаторівнева підготовка педагога професійного навчання в умовах неперервної професійної освіти / О. Щербак. - С .445 Радкевич, В. Деякі аспекти неперервної професійно-художньої освіти в Україні / В. Радкевич. - С .463-474
РУБ 371(4Укр) Рубрики: Професійна освіта--Польща Професійне навчання Дод.точки доступу: Левовицький, Тадеуш \ред.\; Вільш, Іоланта \ред.\; Зязюн, Іван \ред.\; Ничкало, Неллі \ред.\; Юркевич, Памфіл Данилович \о нем\ Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Л 64 Література та культура Полісся [Текст] : сборник научных трудов. Вип. 41. Спадщина М. Гоголя та проблеми вітчизняної і світової історії, філології та культури у сучасній інтерпретації / Відп. ред. та упоряд. Г. В. Самойленко ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2008. - 284 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 24.40 грн. Зміст: Иванова, Н. П. О поэтических особенностях гоголевских циклов "Вечера на хуторе близ Диканьки" и "Миргород" / Н. П. Иванова. - С .3-7 Сквіра, Н. М. Другий том "Мертвих душ" Миколи Гоголя: проблеми поетики / Н. М. Сквіра. - С .8-22 Прохоренко, Є. Є. Про видання творів Миколи Гоголя українською мовою на рубежі 20-30- років ХХ століття / Є. Є. Прохоренко. - С .23-35 Ісаєнко, К. П. Ейдос М. Гоголя як пошук наративної стратегії П. Куліша / К. П. Ісаєнко. - С .36-46 Самойленко, Г. В. Историко-бытовая основа повести Н. Гоголя "Нечто о Нежине, или дуракам закон не писан" / Г. В. Самойленко. - С .47-64 Українець, Л. Ф. Естетика консонантної структури українських лексем / Л. Ф. Українець. - С .65-69 Гаврилюк, О. Р. Інтенсивність як лінгвістична категорія та її вираження у складних синтаксичних конструкціях інтенсивної допустово-протиставної семантики / О. Р. Гаврилюк. - С .70-77 Рудюк, Т. В. Культурно-національна (етнічна) конотація власних назв-компонентів фразеологічних одиниць / Т. В. Рудюк. - С .78-83 Коткова, Л. І. Функціональні особливості відносних прикметників української мови / Л. І. Коткова. - С .84-88 Ворона, Я. М. Експресивна енантіосемія як засіб увиразнення художнього мовлення Павла Глазового / Я. М. Ворона. - С .89-95 Шемет, В. Г. Способи творення слів з афіксоїдними основами / В. Г. Шемет. - С .96-104 Хархун, В. П. "Загибель ескадри" О. Корнійчука крізь призму тоталітарної естетики / В. П. Хархун. - С .105-111 Шилова, К. А. Новоанглійський пуританізм у дзеркалі ранньої американської літератури / К. А. Шилова. - С .112-117 Михед, Т. В. Історико-культурні та літературні передумоив становлення національного канону в американській культурі ХІХ ст. / Т. В. Михед. - С .118-131 Ищенко, Н. А. Поэма "Мод" А. Теннисона в контексте политической ситуации в Великобритании накануне Крымской войны 1853-1856 годов / Н. А. Ищенко. - С .132--142 Нямцу, А. Є. Функціональність світових традицій у літературі ХХ ст. (історико-літературні аспекти" / А. Є. Нямцу. - С .143-156 Драненко, Г. "Антігона" А. Бошо: до проблеми трактування традиційного сюжетно-образного матеріалу міфологічного походження в сучасній європейській літературі / Г. Драненко. - С .157-168 Фоміна, Г. В. Окремі аспекти трансформації біблійних образів у п’єсі Ф. Дюрренматта "Портрет планети" / Г. В. Фоміна. - С .169-176 Самойленко, О. Г. Місце історії південних слов’ян у науковому доробку вчених Ніжинської славістичної школи (остання чверть ХІХ - на початку ХХ століть" / О. Г. Самойленко. - С .177-192 Крот, Л. М. Економічна діяльність Ніжинського повітового земства в другій половині ХІХ - на початку ХХ століть / Л. М. Крот. - С .193-198 Нікітін, Ю. О. Іудейське населення в містах Чернігівської губернії в останній третині ХІХ ст. / Ю. О. Нікітін. - С .199-212 Вовк, О. Г. Спроба згуртування українського селянства в умовах радянізації (20-ті рр. ХХ ст.) / О. Г. Вовк. - С .213-225 Потапенко, М. В. Діяльність Міністерства Польських Справ УНР (січень - квітень 1918 року) / М. В. Потапенко. - С .236-249 Коваленко, Л. І. Кадрова ситуація в архівах Сумщини у 1943-1955 рр. / Л. І. Коваленко. - С .250-256 Іващук, В. М. Контакти представників Наддніпрянської поліеміграції в Галичині та місцевих політичних сил у 1930-х рр. / В. М. Іващук. - С .257-263 Дорохина, Л. А. Специфические особенности культуротворческого и музыкально-исторического процесса на Черниговщине в начале ХХ века / Л. А. Дорохина. - С .264-269 В’яла, О. М. Науково-педагогічна та громадська діяльність професора В. К. Піскорського: джерельна база дослідження / О. М. В'яла. - С .270-275 Кушнірова, Л. В. Відомий педагог і лінгвіст В. І. Масальський / Л. В. Кушнірова. - С .276-279
РУБ 8У Дод.точки доступу: Самойленко, Григорій Васильович; Гоголь, Микола Васильович (рос. та укр. прозаїк, драматург ; 1809-1852) \о нем\; Глазовий, Павло Прокопович \о нем\; Корнйчук, Олександр \о нем\; Теннисон, Альфред \о нем\; Бошо, А. \о нем\; ДЮРРЕНМАТТ, ФРИДРИХ \о нем\; Піскорський, Володимир Костянтинович (історик, іспанолог-медієвіст ; 1867-1910) \о нем\; Масальський, Володимир Іванович (укр. мовознавець, педагог ; 1896-1979) \о нем\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб Гоголіана (1), ав (1), ІБв (1), Ч.З.№3 (2) Свободны: фб Гоголіана (1), ав (1), ІБв (1), Ч.З.№3 (2) |
Л 64 Література та культура Полісся [Текст] : сборник научных трудов. Вип. 14. Полісся в історичному та культурологічному контексті: до 195 річчя заснування Ніжинської вищої школи / Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя ; Відп. ред. та упоряд. Г. В. Самойленко. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2000. - 242 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 10.00 грн., 6.85 грн. Зміст: Яковець, В. П. Про реалізацію комплексної цільової програми "Вчитель" у Ніжинському державному педагогічному університеті імені Миколи Гоголя / В. П. Яковець. - С .5 Воропаєв, В. А. Гоголь и Государь Николай Павлович / В. А. Воропаєв. - С .16 Виноградов, И. А. Гоголь и Н. Н. Шереметева в их отношении к декабристам / И. А. Виноградов. - С .29 Николаенко, А. И. Гоголь и Кукольник / А. И. Николаенко. - С .46 Милюгина, Е. Г. "Эстетическая историософия" Н. В. Гоголя и университетские идеи иенских романтиков / Е. Г. Милюгина. - С .56 Киченко, А. С. О поэтике гоголевских пейзажей / А. С. Киченко. - С .64 Обийкіна, С. П. Розвиток ад’єктивованих і субстантивованих значень у дієприкметниках (на матеріалі новелістики Є. Гуцала) / С. П. Обийкіна. - С .67 Зеленько, А. С. Історико-філологічна спадщина науковців Ніжинської вищої школи (про укладення словника діалектної лексики Східного Полісся) / А. С. Зеленько. - С .74 Бойко, Н. І. Внутрішня форма як показник експресивної лексичної одиниці / Н. І. Бойко. - С .80 Топтун, В. М. Способи словотворення у зоонімії Чернігівщини / В. М. Топтун. - С .89-95 Торкут, Н. М. Категорія humanity як концептуально-змістове ядро етико-виховного трактату Томаса Еліота "Правитель" (1531) / Н. М. Торкут. - С .96 Самойленко, Г. В. Перші кроки і злети поетичної творчості Євгена Гуцала / Г. В. Самойленко. - С .105 Пугач, В. М. Деякі граматичні особливості виданих В. І. Рєзановим драм XVII - початку XVIII ст. / В. М. Пугач. - С .116 Андрощук, Ф. А. О времени и обстоятельствах возникновения Шестовицкого археологического комплекса / Ф. А. Андрощук; Ф. А. Ангрощук. - С .119 Пусь, В. М. Денежная система на малороссийской территории Брянщины в XVII - начале XVIII вв. / В. М. Пусь. - С .122 Пилипчук, О. Я. Михайло Максимович як зоолог, натурфілософ-еволюціоніст та українознавець ХІХ століття / О. Я. Пилипчук, Т. В. Крамкова. - С .126 Самойленко, О. Г. Спадщина істориків Ніжинської вищої школи в історіографії ХІХ - ХХ ст. / О. Г. Самойленко. - С .131 Дудко, О. О. Олександр Лотоцький: сімнадцять років у "російському Римі" / О. О. Дудко. - С .148 Коник, О. О. Політичні обставини обрання депутатів першої Державної думи російської імперії від Чернігівської губернії / О. О. Коник. - С .152 Григорчук, П. С. Хліборобський дух на Полтавщині в 1918 р. та його роль у встановленні гетьманату / П. С. Григорчук, О. І. Яременко. - С .153 Страшко, Е. М. Гоголівська вища школа у розвої 20-30-х рр. / Е. М. Страшко. - С .156 Петренко, Є. Д. Переселення козаків і селян з Лівобережної України на Північний Кавказ (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.) / Є. Д. Петренко. - С .162 Рудик, С. К. Кінь у житті, побуті та культурі наших далеких предків / С. К. Рудик, К. С. Рудик. - С .166 Шапоренко, В. В. Портретний живопис у художній колекції Г. П. Галагана: галерея родинних портретів / В. В. Шапоренко. - С .171 Самойленко, Г. В. Ніжинському філологічному - 125 років / Г. В. Самойленко. - С .177 Ситий, І. М. Церковні печатки XVI - XX ст. / І. М. Ситий. - С .184 Зеленська, Л. І. Листи Сергія Єфремова до Михайла Коцюбинського / Л. І. Зеленська. - С .192 Михайльский, Е. Н. Внезапная кончина В. К. Кукольника. Временное правление Гимназии высших наук князя Безбородко / Е. Н. Михайльский. - С .219
РУБ 8У Дод.точки доступу: Самойленко, Григорій Васильович; Гоголь, Микола Васильович (рос. та укр. прозаїк, драматург ; 1809-1852) \о нем\; Максимович, Михайло Олександрович \о нем\; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя; Ніжинська вища школа \о ней\ Примірників всього: 6 фб Гоголіана (1), ІБв (1), Ч.З.№3 (2), фб (1), ав (1) Свободны: фб Гоголіана (1), ІБв (1), Ч.З.№3 (2), фб (1), ав (1) |
> Шифр: ШО1/2003/4 Журнал 2003р. N 4 Донченко, О. Психофрактал як категорія педагогіки ненасильства / О. Донченко. - С.8-12. Кл.слова: "МИ"-режим, "Я"-режим, психоінстинкт Фрицюк, В. До питання про дефініції креативності / В. Фрицюк. - С.12-14., формування творчої особистості вчителя Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Донченко, О. Психофрактал як категорія педагогіки ненасильства [Текст] / О. Донченко> // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2003. - N4. - С. 8-12.
Рубрики: психіка Психофрактал Кл.слова (ненормовані): "МИ"-режим -- "Я"-режим -- психоінстинкт Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> (Немає відомостей про примірники) Шифр: ПП1/2004/2 Журнал 2004р. N 2 Татенко, В. О. Суб’єктна парадигма у психології освіти / В.О. Татенко. - С.11-23 Кл.слова: життєдіяльність Іванчук, М. Г. Інтеграція як наукова категорія / М.Г. Іванчук. - С.23-31 Кл.слова: синтез Демиденко, В. К. Самореалізація : сутність, становлення, розвиток / В.К. Демиденко. - С.31-36 Мартинова, Р. Ю. Дидактичне обгрунтування змісту навчання іноземних мов / Р.Ю. Мартинова. - С.36-50 Заболотна, О. А. Культурно-історичні відмінності американського і українського стилів соціалізації / О.А. Заболотна. - С.51-61. Вєтохов, О. М. Основні етапи, напрями і способи подання психологічної допомоги учням ( на матеріалі навчання іноземної мови ) / О.М. Вєтохов. - С.62-70 Долматова, М. П. Художній текст як чинник мовно-естетичного впливу / М.П. Долматова. - С.79-86 Пархоменко, О. М. Виховання гуманістичної спрямованої особистості підлітка в позаурочний час / О.М. Пархоменко. - С.86-97 Власко, М. П. Про переваги модульно-рейтингової технології навчання / М.П. Власко, О.В. Устименко. - С.98-106 Бовть, О. Б. Проблеми психологічного дослідження особливостей віктимної поведінки у разі агресивної взаємодії / О.Б. Бовть. - С.113-119 |
Іванчук, М. Г. Інтеграція як наукова категорія [Текст] / М.Г. Іванчук> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2004. - N2. - С. 23-31 Кл.слова (ненормовані): синтез |
> Шифр: РШ/2004/12 Журнал 2004р. т.3 N 12 Ерніязова, В. Нейротичні ускладнення розвитку дитини за шкільним чинником походження / В. Ерніязова. - С.54-56 Ткаченко, О. Духовність та міждисциплінарна категорія "справи життя" / О. Ткаченко. - С.56-58 Рева, О. Комплексне визначення кількісних харктеристик недисциплінованої поведінки студентів / О. Рева, І. Добрянський, А. Чабак. - С.63-66 Живицька, Т. Чиатння як пріоритетний напрям у сучасному інформаційному просторі / Т. Живицька. - С.72-73 Грищук, А. Проблема морального виховання підлітків з нейротичними ускладненнями, які навчаються у загальноосвітніх школах / А. Грищук. - С.76-77 Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (2), ректор (1) Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1) |
Ткаченко, О. Духовність та міждисциплінарна категорія "справи життя" [Текст] / О. Ткаченко> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2004. - N12. - С. 56-58 . - ISSN 0131-6788
Рубрики: психологія особистості акмеологія сенс життя Кл.слова (ненормовані): справа життя -- духовний потенціал Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (2), ректор (1) Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1) |
> (Немає відомостей про примірники) Шифр: ПП1/2005/2 Журнал 2005р. N 2 Зарубінська, І. Б. Синдром набутої безпорадності та його профілактика в студентів у процесі викладання іноземної мови / І. Б. Зарубінська. - С.42-48. Кл.слова: типи поведінки студентів М’ясоїд, П. А. Категорія практики у психології / П. А. М’ясоїд. - С.77-89. Кл.слова: практика і теоретизація у психології, самопізнання, психолог-практик Психолого-педагогічна характеристика основних сучасних методичних підходів до навчання іноземних мов у школі / О. М. Вєтохов. - С.89-97. Кл.слова: особистісний підхід, гуманістичний підхід, комунікативний підхід Грибенюк, Г. С. Мотиви в структурі саморегуляції суб’єкта / Г. С. Грибенюк. - С.98-105. Кривонос, І. В. Місце національного характерусеред інших етнопсихологічних понять / І. В. Кривонос. - С.105-116. Пилипенко, Н. М. Вплив кризи професійного становлення на саморозвиток особистості / Н. М. Пилипенко. - С.116-126. Кл.слова: я-концепція Замовлені прим-ки для відділів: Ч.З.№2 |
М’ясоїд, П. А. Категорія практики у психології [Текст] / П. А. М’ясоїд> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2005. - N2. - С. 77-89.
Рубрики: психологія--розвиток науки Практичні психологи самопізнання Кл.слова (ненормовані): практика і теоретизація у психології -- самопізнання -- психолог-практик Замовлені прим-ки для відділів: Ч.З.№2 |
М’ясоїд, П. "Паралелограм" Олексія Леонтьєва та основна проблема психології [Текст] / П. М’ясоїд> // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2006. - N1. - С. 53-95 . - ISSN 966-654-0
Рубрики: пам’ять Запам’ятовування Кл.слова (ненормовані): опосередкування -- ЗНАК -- психологічне знаряддя -- генетичний закон -- принцип паралелограму -- переживання -- життя-творчість -- не-класична психологія -- категорія практики -- моністичний принцип -- гносеологічне відношення психології -- основна проблема психології Дод.точки доступу: Леонтьєв, Олексій Михайлович (1903-1979) \о нем\; Виготський, Лев Семенович (російський психолог ; 1896-1934) \о нем\; Рубінштейн, С. \о нем\; Роменець, В. \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: РШ/2006/1 Журнал 2006р. N 1 Пустовіт, Г. Формування особистісного ставлення учнів до природи у психолого-педагогічному контексті / Г. Пустовіт. - С.3-6 Галів, М. Характер особистості: педагогічний контекст / М. Галів. - С.6-9 Скрябіна, Т. Сутність поняття "інноваційний стиль діяльності" / Т. Скрябіна. - С.10-12 Ананьян, Е. Генезис становлення і розвитку ідей полікультурної освіти / Е. Ананьян. - С.12-14 Лебідь, І. Цінності як категорія педагогічного дослідження / І. Лебідь. - С.15-17 Бейзеров, В. Педагогічні умови художньо-творчого виховання дітей молодшого шкільного віку засобами традиційних форм українського музикування у позашкільний час / В. Бейзеров. - С.18-20 Шелестова, Л. Дитяче об’єднання: можливості впливу на особистісне становлення / Л. Шелестова. - С.20-21 Бут, А. Вплив системи проблемних завдань на розвиток пізнавального інтересу школярів до географії / А. Бут. - С.23-24 Ястребова, Г. Європейське бачення викладання історії для формування критичного мислення і толерантності / Г. Ястребова, Л. Ляшенко. - С.24-26 Шепотько, В. П. Організація навчання обдарованих і талановитих школярів: Навчально-методичний посібник / В. П. Шепотько, І. С. Волощук. - С.27-54 Долбенко, Т. Формування пізнавального інтересу учнів засобами науково-пізнавальної літератури / Т. Долбенко. - С.55-57 Гусак, Т. Методологія викладання іноземних мов / Т. Гусак. - С.58-59 Бродський, Я. Про прикладну спрямованість навчання математики / Я. Бродський, С. Великодний, О. Павлов Теплицький, І. Інформаційна безпека як нова складова інформаційної культури / І. Теплицький, С. Семеріков. - С.63-64 Уфімцева, С. Особливості творчого розвитку дошкільника і молодшого школяра / С. Уфімцева. - С.65-67 Корсак, К. "Ринковізація" освіти - хибний шлях у майбутнє / К. Корсак. - С.68-70 Пугач, А. Проблема вчителя - важливий аспект науково-педагогічних досліджень / А. Пугач. - С.71-73 Шевченко, С. Я.Б.Рєзнік про використання лекційного методу викладання в школі / С. Шевченко. - С.74 Лаврова, О. Проблема розумового розвитку дошкільників засобами гри у педагогічній спадщині І.О.Сікорського / О. Лаврова. - С.75-77 Сбруєва, А. Уроки сучасних освітніх реформ розвинутих англомовних країн: визначення цілей та розробка стратегій / А. Сбруєва. - С.78-80 Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) |