Б 91 Буренко, Валентина. Особливості навчання усного мовлення : методичні поради / В. Буренко> // Іноземні мови в навчальних закладах : наук.-метод. журн. - 2011. - №3. - С. 4-6. Рубрики: Кафедра української мови Мовлення Мовленнєва діяльність учнів Кл.слова (ненормовані): усне мовлення -- мовлення -- комунікативна діяльність -- комунікативна мовленнєва компетенція -- лінгвістична компетенція -- соціокультурна компетенція Анотація: Розкриті чинники, які впливають на комунікативну діяльність, види комунікативної мовленнєвої компетенції, вживання привітань, вигуків у повсякденному житті. Є примірники у відділах: нмк іноз. мов Прим. 1 (вільний) |
В 19 Василенко, Марина. Формування професійно-комунікативних умінь у студентів-філологів у межах курсу "Теорія та практика комунікації" [Текст] / М. Василенко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 3. - С. 46-50. Рубрики: Викладання української мови у ВНЗ Кафедра методики викладання української мови та літератури Кл.слова (ненормовані): види мовленнєвої діяльності -- комунікативна діяльність -- професійно-комунікативні вміння Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№3 (3) Вільні: Ч.З.№3 (3) |
Б 91 Буренко, Валентина. Стратегічні напрями розвитку сучасної шкільної іншомовної освіти [Текст] / В. Буренко, В. Редько> // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 4. - С. 28-33. - Бібліогр.: 20 назв. Рубрики: Іноземні мови--зміст освіти--комунікативна діяльність Кафедра іноземних мов Кл.слова (ненормовані): зміст освіти -- комунікативна діяльність -- розвиток освіти -- стратегічні напрями -- іншомовна освіта -- мовна особистість -- інтерактивні методи навчання -- діяльнісна форма навчання -- оновлення змісту навчання -- молодші школярі -- дидактичні принципи -- методичні принципи Анотація: У статті розповідається про значення іноземної мови для учнів. Сучасна парадигма шкільної іншомовної освіти зорієнтована на таку орієнтацію навчання, яка забезпечує комунікативно-діяльнісний характер процесу оволодіння іноземною мовою в інтеграції з міжкультурним спрямуванням його змісту. Дод.точки доступу: Редько, Валерій Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1) Вільні: НМК іноз. мов (1) |
Трубачова, Дар'я Шляхи підвищення ефективності комунікативної діяльності студентів [Текст] / Дар'я Трубачова> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 3. - С. 34-38. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів-філологів--комунікативна діяльність Кафедра української мови Кл.слова (ненормовані): спілкування -- комунікативна діяльність -- діяльнісний підхід -- способи комунікативної діяльності -- студенти-філологи -- майбутні вчителі-філологи Анотація: У статті розкрита актуальність проблеми формування комунікативної діяльності в педагогічній теорії та практиці, розглядається можливість підвищення ефективності учіння студентів філологів на основі оволодіння комунікативними методами. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2) |
Мандрівка до Діда Мороза : квест для дітей середньої/старшої групи [Текст]> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 12. - С. 18-21 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--інтегровані заняття Кл.слова (ненормовані): ігрова діяльність -- комунікативна діяльність -- міжпредметні зв’язки -- образотворча діяльність -- заняття з математики -- ознайомлення з довкіллям -- читання віршів Анотація: Подано квест для дітей середньої/старшої групи, який доречно проводити як міні-проект протягом тематичного дня чи тижня або ж організувати інтегроване заняття чи розвагу. В такому підході поєднуються на основі міжпредметних зв'язків різні види дитячої діяльності: ігрова, комунікативна, пізнавальна, дослідницька, перетворювальна, образотворча, музична тощо. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 21 Пахомова, Н. Особистісний потенціал дитини старшого дошкільного віку із моторною алалією: психологічні особливості розвитку / Н. Пахомова, І. Баранець> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 4. - С. 75–87. - Бібліогр.: 13 назв. . - ISSN 2312-2781
Кл.слова (ненормовані): мовленнєва діяльність -- пізнавальні процеси -- моторна алалія -- комунікативний потенціал -- комунікативний розвиток -- комунікативна компетентність -- мовлення -- комунікативна діяльність -- старші дошкільники -- вади мовлення -- діти з розладами мовлення Анотація: Розглянуто проблему взаємозв’язку мовлення та пізнавальних процесів дітей дошкільного віку крізь призму тісної взаємодії мислення і мовлення у контексті комунікативно-мовленнєвої діяльності. Розкрито значення цілеспрямованого формування та розвитку у дошкільників мовленнєвої функції і пізнавальної сфери (відчуття, сприймання, памяті, уяви, уваги та мислення) ) для досягнення ефективності логопедичної роботи. Дод.точки доступу: Баранець, І. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОДнв/2019/1 Журнал 2019р. N 1 Засенко, В. Дорогі друзі, освітяни! : [привітальне слово головного редактора журналу "Особлива дитина: навчання і виховання", директора Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України про політику функціонування та подальший розвиток часопису] / В’ячеслав Засенко. - С.7–8. Кл.слова: особи з особливими потребами, журнальні рубрики, корекційна робота Всеукраїнська нарада з інклюзивної освіти / [про підсумки Всеукраїнської звітної конференції з питань іклюзивної освіти, яка відбулася 25 січня 2019 року у Києві в Українському домі]. - С.9–15 : фото. Кл.слова: конференції, інклюзивна освіта, інклюзія Щорічний конгрес з питань інклюзивної освіти : [про ІV Міжнародний конгрес зі спеціальної педагогіки та психології "Педагог в інклюзивному просторі", який відбувся 8 листопада 2018 року на базі ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди. Обговорювалися стратегії реформування освіти дітей з особливими освітніми потребами, характеризувалися нові законодавчо-правові напрями, презентувалися інноваційні технології освіти дітей з особливими освітніми потребами та шляхи реалізації Концепції НУШ]. - С.15–17. : фото. Кл.слова: інклюзивна освіта, реформування освіти, освітні конгреси Колупаєва, А. Освітньо-професійна програма підвищення кваліфікації працівників інклюзивно-ресурсних центрів : [представлено освітньо-професійну програму, яку розроблено в контексті реалізації державної освітньої політики, зокрема Нової української школи та з урахуванням сучасних концептуальних підходів щодо формування професійної компетентності спеціалістів, які працюють в новостворених інклюзивно-ресурсних центрах з дітьми з особливими освітніми потребами] / Алла Колупаєва, Оксана Таранченко. - С.18–27. - Бібліогр.: 43 назв. : табл. Кл.слова: освітньо-ресурсні програми, інклюзивна освіта, інклюзивно-ресурсні центри Crocker, C. Політика підтримки інклюзії : [представлено досвід підготовки педагогічних кадрів у провінції Альберта (Канада). Розглянуто послуги, доступні дітям та їх родичам завдяки Уряду провінції Альберта. Окреслено, яким чином інклюзивна освіта підтримується на рівні Міністерства освіти] / Dr. Cheryl Crocker. - С.28–34. - Бібліогр.: 5 назв. Кл.слова: інкюзія, інклюзивна освіта, Канада Адамюк, Н. Бімодальний білінгвізм: новий підхід в освіті осіб із порушеннями слуху : [проаналізовано відмінності бімодально-білінгвального підходу від мономодально-білінгвального підходу. Окреслено ключові положення бімодально-білінгвального підходу в освіті осіб із порушеннями слуху. Обгрунтовано доцільність зміни пріоритету у вивченні словесної мови з усного на писемне мовлення та читання. Розкрито роль та специфіку використання природного жестового мовлення як засобів навчання] / Наталія Адамюк, Олена Дробот, Анна Замша, Оксана Федоренко. - С.35–41. - Бібліогр.: 7 назв. : фото. Інші автори: Дробот О., Замша А., Федоренко О. Кл.слова: білінгвальний підхід, бімодальний білінгвізм, жестове мовлення Воронська, Н. Особливості спілкування дітей з особливими потребами в закладах середньої освіти : [здійснено теоретичний аналіз напрямів взаємодії в загальноосвітніх школах, зокрема між учнями, учнями та вчителем, учнями та батьками. Охарактеризовано основні види спілкування, враховуючи віковий розвиток дітей. Описано специфіку спілкування дітей з особливим потребами за нозологіями: діти з порушеннями мовлення, зору, слуху,опорно-рухового апарату, інтелектуального та психічного розвитку та ін.] / Наталія Воронська. - С.42–51. - Бібліогр.: 17 назв. Кл.слова: спілкування, нозології, взаємодія Боряк, О. Теоретико-методологічні засади функціональної системи формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших учнів із інтелектуальними порушеннями : [проаналізовано комплекс анатомофізіологічних, психологічних та соціальних чинників, які обумовлюють якісну своєрідність процесу мовленнєвого розвитку. Визначено пріоритетні напрями розв’язання проблеми формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших учнів із інтелектуальними порушеннями] / Оксана Боряк. - С.52–60. - Бібліогр.: 5 назв. Кл.слова: мовлення, мовленнєвий розвиток, інтелектуальні порушення Плужник, О. Упровадження STEM-освіти в інклюзивне середовище Нової української школи : [розглянуто сутність steam-освіти. Визначено її переваги у роботі з учнями, що мають особливі освітні потреби] / Оксана Плужник. - С.61–66. - Бібліогр.: 5 назв. Кл.слова: steam-освіта, мейкерство, оригамі Бабяк, О. Особливості діагностики комунікативної діяльності учнів із затримкою психічного розвитку : [представлено результати дослідження, спрямованого на виявлення специфіки комунікативної діяльності учнів із затримкою психічного розвитку в групі. Вивчено особливості функціонування мотиваційних, операційних та когнітивних складових комунікативної діяльності] / Ольга Бабяк. - С.67–75. - Бібліогр.: 7 назв. : мал. Кл.слова: комунікативна діяльність, комунікативні здібності, спілкування Коніна, Н. Інклюзивна освіта в Бразилії : [представлено досвід організації навчання дітей із особливими освітніми потребами в Бразилії] / Надія Коніна. - С.76–78. - Бібліогр.: 3 назв. Кл.слова: інклюзивна освіта, інклюзія, Бразилія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Бабяк, О. Особливості діагностики комунікативної діяльності учнів із затримкою психічного розвитку [Текст] : [представлено результати дослідження, спрямованого на виявлення специфіки комунікативної діяльності учнів із затримкою психічного розвитку в групі. Вивчено особливості функціонування мотиваційних, операційних та когнітивних складових комунікативної діяльності] / О. Бабяк> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2019. - N 1. - С. 67–75 : мал. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--комунікативна діяльність--діагностика Кл.слова (ненормовані): комунікативна діяльність -- комунікативні здібності -- спілкування -- діти із затримкою психічного розвитку Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
О-57 Омельченко, І. Психологічний механізм символізації в структурі комунікативної діяльності дошкільників із затримкою психічного розвитку [Текст] / Ірина Омельченко> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 3. - С. 26-34. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 2312-2781
Кл.слова (ненормовані): комунікативна діяльність -- символізація -- дошкільники -- ситуація невизначеності -- затримка психічного розвитку -- спеціальна освіта -- пізнавальна діяльність Анотація: У статті розглянуто теоретико-емпирічне обґрунтування психологічного механізму символізації в структурі комунікативної діяльності дошкільників із затримкою психічного розвитку. Визначено, що символізація виступає як спосіб орієнтування в ситуації невизначеності, що виникає в пізнавальних і комунікативних ситуаціях суб'єкта. Емпірично досліджено психологічну динаміку ціннісно-смислових категорій у структурі комунікативної діяльності дошкільника із затримкою психічного розвитку. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |