Методи роботи шкільного психолога, який використовує духовний підхід [Текст]> // Позакласний час : На допомогу вчителю. - 2004. - N19/20 (жовтень). - С. 25-34
Рубрики: Шкільний психолог Робота з батьками Педагогічний колектив Духовний розвиток Кл.слова (ненормовані): методи розширення свідомості -- культура мислення -- вербальний вплив -- проблеми розмежованості -- духовний підхід Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (1), Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1), Ч.З.№2 (1) |
Митник, О. Підготовка вчителя до формування культури мислення молодшого школяра - основа формуючого етапу експериментального дослідження [Текст] / О. Митник> // Початкова школа : Науково- методичний журнал. - 2007. - N12. - С. 42-46 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Вчителі початкової школи--педагогічні дослідження Кл.слова (ненормовані): вчителі початкової школи -- культура мислення -- педагогічні дослідження Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
А 67 Анисимов, О. С. Эволюционные процессы и самоопределение в критические момонты цивилизационной динамики / О. С. Анисимов> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 54-63. - Библиогр.: 22 назв. . - ISSN 2073-8528 Рубрики: Еволюційні процеси--цивілізаційна динаміка Самовизначення--цивілізаційна динаміка Кафедра психології Кл.слова (ненормовані): цивілізація -- еволюція -- динаміка -- зміни -- стан -- криза -- самовизначення -- культура мислення -- самоорганізація Анотація: При анализе цивилизационных процессов, их общей динамики, при выявлении решающих факторов смещения в диалектике бытия человечества типология цивилизации, опора на сущность цивилизации, онтологическая основа самой сущности цивилизации с ее неизбежностью предполагают применение культуры мышления, ее высшие формы и оперирование идеальными объектами в соотнесении с историческими, эмпирическими материалами. Это становится обязательным в стратегическом мышлении при выработке судьбоносных решений в критические периоды жизни страны и человечеств в целом. При аналізі цивілізаційних процесів, їх загальної динаміки, при виявленні вирішальних факторів зміщення в діалектиці буття людства типологія цивілізації, опора на сутність цивілізації, онтологічна основа самої сутності цивілізації з її неминучістю припускають застосування культури мислення, її вищі форми і оперування ідеальними об'єктами в співвідношенні з історичними , емпіричними матеріалами. Це стає обов'язковим у стратегічному мисленні при виробленні доленосних рішень в критичні періоди життя країни і людства в цілому. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1 |
З-18 Закерничная, А. Ю. Love makes the world better [Текст] / А. Ю. Закерничная> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2012. - № 25. - С. 26-28.
Кл.слова (ненормовані): англійська мова -- уроки -- любов -- учні -- взаємовідносини -- культура мислення Анотація: Подано розробку уроку з англійської мови на тему: "Любов робить світ кращим". Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1) Вільні: НМК іноз. мов (1) |
К 48 Клепиков, В. Н. Формирование культуры мышления современного школьника / В. Н. Клепиков, М. М. Мартынова> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 3. - С. 36-43. - Библиогр.: 8 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Педагогічна психологія--шкільний вік Навчання--міжпредметні зв’язки Навчання--культура мислення Викладання математики в школі--формування мислення Кафедра вищої математики Росія--освіта Кл.слова (ненормовані): дитяча психологія -- психологія школярів -- культура мислення -- самобутність -- процес навчання -- міжпредметні зв’язки Анотація: Про необхідність формування у школярів культури мислення. Дод.точки доступу: Мартынова, М. М. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
А 47 Алексеенко, А. П. Проблемное поле преподавания философии [Текст] / А. П. Алексеенко> // Практична філософія : Науковий журнал. - 2012. - N 3. - С. 77-84. Рубрики: Філософія освіти Кл.слова (ненормовані): викладання філософії -- філософська освіта -- культура мислення -- духовність Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |