Ш 96 Шурма, Світлана. Індивідуалізація навчання лексичного матеріалу студентів-перекладачів на заняттях із практичного курсу англійської мови / С. Шурма> // Іноземні мови в навчальних закладах : наук.-метод. журн. - 2011. - № 3. - С. 100-104. - Бібліогр.: 11 назв. Рубрики: Англійська мова--студенти-перекладачі--вищі навчальні заклади Індивідуалізація навчання студенти ВНЗ Кафедра англійської мови та методики викладання Кл.слова (ненормовані): англійська мова -- індивідуалізація навчання -- студенти -- студенти-перекладачі -- вищі навчальні заклади -- лексика -- проектна робота -- лексична одиниця -- мовленнєві навички -- мовленнєві вміння Анотація: Метою статті є визначення прийомів та методів індивідуалізації навчання англомовного лексичного матеріалу студентів внз. Є примірники у відділах: нмк іноз. мов Прим. 1 (вільний) |
П 87 Птахова, Л. В. Покупки [Текст] : 6 клас / Л. В. Птахова> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2012. - № 30. - С. 11-12. Рубрики: Англійська мова--методика викладання--уроки Викладання англійської мови в школі Кл.слова (ненормовані): магазини -- спілкування -- діалогічне мовлення -- мовленнєві вміння -- учні Анотація: Подано розробку комбінованого уроку з англійської мови на тему: "Покупки" для учнів 6 класу. Цілі: спонукати до усного спілкування іноземною мовою в типових ситуаціях у магазині, використовуючи вже сформовані мовленнєві вміння; формувати вміння діалогічного мовлення. Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1) Вільні: НМК іноз. мов (1) |
М 74 Мовчур, Антоніна. Учителю - для контролю знань учнів / А. Мовчур> // Укр. мова й л-ра в сучас. шк. : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2012. - № 10. - С. 8-12. Рубрики: Викладання української мови в школі--контроль знань Кл.слова (ненормовані): контроль знань учнів -- мовленнєві вміння -- завдання конкурсу Анотація: У статті подано завдання, що їх виконували учасники конкурсу імені Петра Яцика у 2010 році (І варіант). Завдання для учнів від 5-го до 11-го класу. Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний) |
Царюк, Олена. Речення зі звертаннями та вставними конструкціями [Текст] : українська мова, 8 клас / О. Царюк> // Укр. мова й л-ра в сучас. шк. : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2013. - № 5. - С. 37-38. Рубрики: уроки української мови в 8 класі Кл.слова (ненормовані): звертання -- вставні конструкції -- мовленнєві вміння -- групи звертань -- вставні слова -- синтаксичні конструкції -- робота в парах Анотація: Подано розробку уроку з української літератури. Мета: повторити й систематизувати вивчене з теми; формувати пунктуаційні навички та мовленнєві вміння. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Н 72 Новіцька, Ольга. Дитяча творчість починається з казки : українська література, 5 клас / О. Новіцька> // Укр. мова і л-ра в шк. України : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2014. - № 11. - С. 29-30. Рубрики: Викладання української літератури в школі Кл.слова (ненормовані): розвиток мовлення -- складання казок -- уроки української літератури -- мовленнєві вміння -- мовленнєві навички Анотація: Автор статті пропонує методичну розробку уроку з української літератури для 5-класників по темі: "Розвиток мовлення. Складання казки". Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний) |
П 30 Петрик, О. Реалізація комунікативно-діяльнісного підходу у мовно-мовленнєвій освіті молодших школярів / Ольга Петрик> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 6. - С. 39–43. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): навчання української мови -- комунікативно-діяльнісний підхід -- мовна освіта -- комунікативні ситуації -- комунікативна компетентність -- мовленнєва діяльність -- мовленнєві вміння -- мовленнєвий розвиток -- компетентнісний підхід -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про комунікативно-діяльнісний підхід – засвоєння мови безпосередньо в процесі комунікативної діяльності. Розглянуто поєднання реалізації компетентнісного підходу із формуванням мовної особистості молодшого школяра. Засвоєння особливостей української мовної системи та мовленнєвих умінь у процесі мовленнєвої діяльності передбачає застосування комунікативно-діяльнісного підходу, що, очевидно відповідає психологічним особливостям учнів. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |