78(07)
М 34


   
    Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції "Професійна підготовка майбутнього вчителя" (31 березня - 3 квітня 2003 року) [Текст] / ред кол.: М. Д. Ярмаченко, В. П. Яковець, М. Г. В'ялий та ін.; упоряд., заг. ред. Ж. М. Володченко ; Міністерство освіти і науки України, Національна Всеукраїнська музична спілка, Асоціація музичної освіти та виховання, Національна академія мистецтв України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя, Музичний факультет, Кафедра вокально-хорової майстерності, Служба у справах сім’ї та молоді Ніжинського міськвиконкому. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2003. - 124 с. - (Другий Всеукраїнський юніорський конкурс вокальної та диригентської майстерності. Ніжин - 2003). - Літ. в кінці статей. - 3.90 грн.
    Зміст:
Тітов, С. І. Підготовка майбутнього вчителя до естетичного виховання молодших школярів / С. І. Тітов. - С .3-5
Котлінська, Л. Г. Визначення критеріїв поняття "музичності" живопису як засіб інтерпретації художніх знань майбутніх учителів музики / Л. Г. Котлінська. - С .6-8
Голуб, Н. В. Ансамблеве музикування - ефективний засіб творчого розвитку майбуиніх вчителів у класі бандури / Н. В. Голуб. - С .9-12
Пащенко, Л. І. Професійне становлення майбутніх вчителів музики у процесі вивчення творів Й. С. Баха / Л. І. Пащенко. - С .13-17
Люлюк, Л. Я. Психолого-педагогічні основи професійної підготовки вчителя музики / Л.Я. Люлюк, О. В. Люлюк. - С .18-20
Мірошниченко, Н. А. Сценічна підготовка майбутніх вчителів музики / Н. А. Мірошниченко. - С .21-27
Курсон, В. М. Особливості вивчення народнопісенної музичної творчості при підготовці майбутніх вчителів музики / В. М. Курсон. - С .28-32
Афанасенко, А. М. Психолого-педагогічна та методична підготовка майбутнього вчителя музики / А. М. Афанасенко. - С .33-35
Неретін, В. О. Підготовка майбутнього вчителя в умовах індивідуалізації навчально-виховного процесу / В. О. Неретін. - С .36-38
Галішевська, Н. А. Особливості вокально-хорової педагогіки Глухівської співацької школи / Н. А. Галішевська. - С .39-41
Даллада, Т. Г. До питання організації та проведення виробничо-виконавської практики студентів музичного факультету в класі основного інструменту / Т. Г. Даллада. - С .42-47
Розен, В. А. Структура музично-слухових уявлень студентів-піаністів музичних факультетів / В. А. Розен. - С .48-51
Петренко, М. Б. Інтерпретація камерної вокальної лірики С. В. Рахманінова в концертмейстерському класі / М. Б. Петренко. - С .52-58
Коробка, В. І. Удосконалення майстерності виконання камерної музики у вокальному класі музичних факультетів педагогічних вузів / В. І. Коробка. - С .59-64
Касьянова, В. О. Формування творчих здібностей студентів у навчально-виховному процесі / В. О. Касьянова. - С .65-71
Гроздовська, О. Г. Духовне спілкування у становленні та розвитку творчого потенціалу студента як особистості (з досвіду роботи клубу "Ліра") / О. Г. Гроздовська. - С .72-74
Біла, Н. Л. Специфіка формування навичок гри на додатковому інструменті (студентів-піаністів на баяні) / Н. Л. Біла, М. О. Шумський. - С .75-81
Коваль, О. В. Методика цілісного формування музичних здібностей першокурсників на уроках музики / О. В. Коваль. - С .82-85
Хоменко, А. Б. До проблеми розвитку самостійності студентів та виховання їх виконавської майстерності в класі постановки голосу на музичному факультеті / А. Б. Хоменко. - С .86-91
Зуєва, Л. В. До питання удосконалення музичного інструментарію / Л. В. Зуєва, П. К. Зуєв. - С .92-95
Кравченко, О. І. Використання пісенно-обрядового фольклору у процесі підготовки вчителя музики як педагогічна проблема / О. І. Кравченко. - С .96-98
Колос, М. Г. Українська народна пісня - основа формування національної свідомості школяра на уроках музики / М. Г. Колос. - С .99-103
Петлій, Ю. В. Внесок українських композиторів-класиків у становлення та розвиток сучасної музичної педагогіки / Ю. В. Петлій. - С .104-106
Мішедченко, В. В. Глухівська співацька школа - колиска музичної культури / В. В. Мішедченко. - С .107-111
Матвієнко, С. І. Наукова та педагогічна спадщина викладача Ніжинської вищої школи професора І. М. Забарного / С. І. Матвієнко. - С .112-116
Розгон, В. Г. Пізнавальне та виховне значення хорової музики та роль хорового співу у професійній підготоці майбутнього вчителя музики / В. Г. Розгон. - С .117-121
ДРНТІ
ББК 85.31р30я46 + 74.200.55
РУБ 78(07)
Рубрики: Вчитель музики--майстерність
Анотація: В книгу ввійшли матеріали конференції ІІ Всеукраїнського юніорського конкурсу вокальної та диригентської майстерності (м. Ніжин, 2003 р.)


Дод.точки доступу:
Ярмаченко, М. Д. (радник Президії АПН України, дійсний член АПН України, доктор пед. наук, проф.); Яковець, Василь Павлович (ректор НДПУ ім. М. Гоголя, д. ф.-м. наук, проф., заслужений працівник освіти України); В’ялий, М. Г. (проректор з наукової роботи та міжнародних зв'язків, канд. ф.-м. наук, доцент); Ростовський, О. Я. (декан муз. мак-ту, доктор пед. наук, проф.); Юцевич, Ю. Є. (ст. наук. співробітник, канд. пед. наук інституту проблем виховання АПН України); Яковець, Наталія Іванівна (зав. кафедри пед. майстерності, канд. пед. наук, доцент); Володченко, Ж. М.; Забарний, Іван Михайлович (проф. ; 1892 - ?) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Національна Всеукраїнська музична спілка; Асоціація музичної освіти та виховання; Національна академія мистецтв України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя; Музичний факультет; Кафедра вокально-хорової майстерності; Служба у справах сім’ї та молоді Ніжинського міськвиконкому
Примірників всього: 19
Ч.З.№2 (10), аб (5), ІБв (1), ав (1), фб (2)
Свободны: Ч.З.№2 (10), аб (5), ІБв (1), ав (1), фб (2)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 2 / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2003. - 142 с. - Літ. в кінці статей. - 10.60 грн.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Ростовський, О. Я. Проблема методологічної переорієнтації професійної підготовки майбутніх учителів музики у контексті реформування сучасної загальноосвітньої школи / О. Я. Ростовський. - С .5-8
Дряпіка, В. І. Аксіологічний аспект професійно-педагогічної підготовки вчителя музики / В. І. Дряпіка. - С .9-11
Смирнова, Т. А. Організація педагогічного експерименту з метою перевірки функціонування організаційно-методичної системи / Т. А. Смирнова. - С .12-16
Михаськова, М. А. Проблеми формування фахової компетентності майбутнього вчителя музики / М. А. Михаськова. - С .17-19
Дашківська, Т. Г. Проблеми організованого дозвілля та музичні орієнтири студентської молоді / Т. Г. Дашківська. - С .20-23
Кречківський, А. Ф. Умови хормейстерської підготовки майбутнього вчителя музики (ступеневий характер фахової підготовки вчителя-хормейстера) / А. Ф. Кречківський. - С .24-26
Хижна, О. П. До проблеми професійного вдосконалення майбутнього вчителя початкової школи / О. П. Хижна. - С .27-31
Резан, Л. І. Педагогічні проблеми структури та змісту музично-виконавського процесу / Л. І. Резан. - С .32-34
Арделян, О. М. Художні та естетичні цінності музичного мистецтва / О. М. Арделян. - С .35-37
Свещинська, Н. В. Новий "образ" фортепіано у сучасній музичній педагогіці / Н. В. Свещинська. - С .38-40
Бірюкова, Л. А. Диригент хору: комунікативний аспект / Л. А. Бірюкова. - С .41-44
Бузова, О. Д. Виховний протенціал стильової інтеграції у сучасній музичній культурі / О. Д. Бузова. - С .45-47
Дорохін, В. Г. Виховання баяніста. Деякі проблеми та суперечності методик / В. Г. Дорохін. - С .48-50
Ростовська, В. Г. Професійні переконання як якісна характеристика особистості вчителя хореографії / В. Г. Ростовська. - С .51-53
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Тимошко, Г. М. Вивчення стану готовності складу кадрового резерву до управління загальноосвітньою школою / Г. М. Тимошко. - С .54-56
Заболотний, І. П. Репертуар як основа діяльності хорового колективу / І. П. Заболотний. - С .57-59
Крицький, В. М. Формування діагностичних умінь у процесі музично-виконавської підготовки / В. М. Крицький. - С .60-62
Абдуліна, Н. В. Естетичне виховання у розвитку креативності майбутніх учителів / Н. В. Абдуліна. - С .63-64
Єременко, О. В. Чуття ладу як основа розвитку музичного сприймання у підлітків / О. В. Єременко. - С .65-67
Ростовська, І. О. Використання нетрадиційних форм музикування у процесі навчання гри на фортепіано учнів загальноосвітніх шкіл з поглибленим вивченням музики / І. О. Ростовська. - С .68-69
Фалько, М. І. Розробка і використання педагогічних технологій як важливий чинник формування дослідницьких умінь майбутнього вчителя музики / М. І. Фалько. - С .70-73
Скрипець, С. В. Реалізація принципів особистісного підходу в педагогічній взаємодії музичного керівника з дитячим хоровим колективом / С. В. Скрипець. - С .74-76
Баладинська, І. В. Патріотичне виховання майбутніх учителів музики / І. В. Баладинська. - С .77-79
Станіславська, К. І. Використання елементарних вокально-хорових вправ у процесі підготовки студентів театральних спеціалізацій / К. І. Станіславська. - С .80-82
Зуєва, Л. В. Специфіка роботи над поліфонічними творами І. С. Баха в класі баяна та акордеона / Л. В. Зуєва, П. К. Зуєв. - С .83-85
Долматова, М. П. Формування естетичного досвіду студентів педагогічних вузів / М. П. Долматова. - С .86-89
Хоменко, З. В. До проблеми формування навичок розспівування хору у майбутніх учителів музики / З. В. Хоменко. - С .90-92
Кузьменко, В. Ю. Формування в учнів позитивного ставлення до свого здоров’я та здорового способу життя на уроках фізичної культури / В. Ю. Кузьменко, П. І. Щербак, Ф. С. Сипченко. - С .93-95
Маруфенко, О. В. Аналіз ефективності технології формування вокально-слухових навичок майбутніх учителів музики / О. В. Маруфенко. - С .96-99
Дарійчук, Л. П. Структура навчання продуктивного мовлення у мовних закладах вищої освіти / Л. П. Дарійчук. - С .100-103
Салан, К. О. Оптимізація практичної підготовки майбутніх вчителів музики (Деякі аспекти з досвіду експериментально-дослідницької роботи) / К. О. Салан, О. П. Петрикова. - С .104-107
Кондратенко, Г. Г. Формування дитячої творчої активності майбутніх вчителів музики в процесі їх професійної підготовки / Г. Г. Кондратенко. - С .108-111
ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Юцевич, Ю. Є. Витоки підготовки учителів музики в Україні / Ю. Є. Юцевич. - С .112-114
Дорохина, Л. А. Аматорское хоровое движение в музыкальной культуре Черниговщины начала ХХ века / Л. А. Дорохина. - С .115-119
Новікова, В. М. Рух і музика у музично-педагогічній концепції Карла Орфа / В. М. Новікова. - С .120-123
Баленко, Н. М. Особистість Каменяра у спогадах сучасників / Н. М. Баленко. - С .124-127
Малашевська, І. А. Історико-стильова орієнтація як необхідна навичка майбутнього вчителя музики / І. А. Малашевська. - С .128-131
Киричок, І. І. Система виховання у професійній підготовці вчителів Ніжинського історико-філологічого інституту (1875-1917) / І. І. Киричок. - С .132-136
Коваль, О. В. Проблема формування музичності у педагогічній спадщині Е. Жак-Далькроза, К. Орфа, та З. Кодая / О. В. Коваль. - С .137-138
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Вчитель музики--підготовка
   Вчитель початкової школи--підготовка

   Музичне мистецтво

   Фортепіано--навчання гри

   Диригент хору

   Вчитель хореографії

   Управління школою--кадри

   Репертуар хору

   Естетичне виховання--майбутні вчителі

   Музичне сприймання--підлітки

   Здоровий спосіб життя--формування



Дод.точки доступу:
Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Коваленко, Євгенія Іванівна (к. пед. н., доц.); Орф, Карл \о нем\; Франко, Іван Якович \о нем\; Жак-Далькроз, Е. \о нем\; Кодай, З. \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя; Ніжинський історико-філологічний інститут \о нем\
Примірників всього: 5
аб (2), Ч.З.№2 (2), фб (1)
Свободны: аб (2), Ч.З.№2 (2), фб (1)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2008. - 216 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 29.00 грн.
    Зміст:
Ростовський, О. Я. Основні напрямки досліджень проблем музичної освіти у Ніжинській вищій школі на початку ХХІ ст. / О. Я. Ростовський. - С .6-11
Ніколаї, Г. Ю. Музично-педагогічна освіта як феномен ХХ століття / Г. Ю. Ніколаї. - С .12-15
Щолокова, О. П. Проблема якості вищої музично-педагогічної освіти в контексті системного аналізу / О. П. Щолокова. - С .16-19
Олексюк, О. М. Сенергетична парадигма і модернізація змісту мистецької освіти / О. М. Олексюк. - С .20-23
Реброва, О. Є. Методологічні та методичні основи формування художньох-ментального досвіду майбутніх учителів мистецьких дисциплін / О. Є. Реброва. - С .24-28
Кайдановська, О. О. Інтеграційні тенденції розвитку вищої мистецької освіти / О. О. Кайдановська. - С .28-30
Бодрова, Т. О. Освітні функції української музично-педагогічної спадщини та їх реалізація у процесі практичної підготовки майбутніх учителів музики / Т. О. Бодрова. - С .31-34
Велінова, Н. Г. Принципи формування інтерпретаційної культури майбутнього вчителя музики / Н. Г. Велінова. - С .35-37
Горбенко, С. С. Цілі та завдання загальної музичної освіти сьогодення у контексті її гуманізації / С. С. Горбенко. - С .38-40
Алексєєва, І. М. Проблема педагогічного розуміння в музичній освіті / І. М. Алексєєва. - С .41-43
Корінець, З. М. Теорія інтонації як методологічна основа функціонування та розуміння музичного мистецтва / З. М. Корінець. - С .44-46
Гончаренко, Л. П. Актуальні проблеми музично-виконавської інтерпретації / Л. П. Гончаренко. - С .47-49
Пірошенко, С. Ю. Інтегративні тенденції у вивченні предметів художньо-естетичного циклу / С. Ю. Пірошенко. - С .50-52
Растригіна, А. Самовираження педагога-музиканта як умова ефективної професійної діяльності / А. Растригіна. - С .53-55
Вергунова, В. С. До сутності поняття "Досвід емоційно-ціннісного ставлення до музичного мистецтва" / В. С. Вергунова. - С .56-58
Поліщук, В. А. Досвід підготовки фахівців соціальної роботи у США / В. А. Поліщук. - С .59-61
Косенко, П. Б. Принцип діалогічної взаємодії як один з оснвоположних факторів особистісного підходу до інструментальної підготовки студента / П. Б. Косенко. - С .62-64
Морозова, О. О. Сутність і зміст педагогічної спрямованості майбутніх учителів музики / О. О. Морозова. - С .65-67
Цяньцянь, Лю. Художньо-перцептивний компонент у структурі художньої компетентності майбутніх учителів музики та хореографії / Лю Цяньцянь. - С .68-70
Михайлюк, О. В. Інтеграція змісту у фахової підготовки вчителів як педагогічна проблема / О. В. Михайлюк. - С .71-73
Спіліоті, О. В. До сутності поняття "музична інтонація" / О. В. Спіліоті. - С .74-76
Щербініна, О. М. Актуальні проблеми музичного навчання у контексті загальної та фортепіанної освіти / О. М. Щербініна. - С .77-79
Ревенчук, В. В. Технологія впровадження методики організації навчальної взаємодії викладача та студента у класі фортепіано / В. В. Ревенчук. - С .80-84
Кожевникова, Л. В. До проблеми організації самостійної роботи судентів у класі основного музичного інструмента / Л. В. Кожевникова, І. А. Малашевська. - С .85-88
Пляченко, Т. М. Робота над штриховою технікою у навчальному оркестрі / Т. М. Пляченко. - С .89-91
Радковська, Л. М. Шляхи впровадження духовної музики в навчально-виховний процес вищої школи / Л. М. Радковська. - С .92-94
Яківчук, Г. В. Траєкторія творчого розвитку майбутнього вчителя музики в процесі вивчення українського музичного фольклору / Г. В. Яківчук. - С .95-98
Бондаренко, О. О. Організація культурно-дозвіллєвої діяльності студентів класичних університетів засобами мистецтва / О. О. Бондаренко. - С .99-102
Михайлюк, В. В. Забезпечення фахового спрямування змісту живопису як навчальної дисципліни / В. В. Михайлюк. - С .103-104
Гуріч, З. В. Значення декоративного мистецтва у процесі виховання творчої особистості студентів художньої спеціальності / З. В. Гуріч. - С .105-107
Мужикова, І. М. Методичне забезпечення процесу вивчення образотворчого мистецтва майбутніми вчителями початкових класів / І. М. Мужикова. - С .108-110
Ростовська, І. О. Стан сформованості мотивації учіння гри на фортепіано у школярів (на матеріалі констатувального дослідження) / І. О. Ростовська. - С .11-116
Ліпська, С. Л. Науково-методичні засади удосконалення процесу музично-виконавської підготовки учнів / С. Л. Ліпська. - С .117-120
Турчин, Т. М. Особистісно орієнтоване естетичне виховання молодших школярів у процесі виконавської діяльності / Т. М. Турчин. - С .121-123
Мартинюк, М. В. Педагогічні умови застосування національних традицій у навчально-виховному процесі / М. В. Мартинюк. - С .124-126
Кривоносова, О. В. Деякі питання формування базису вокального слуху молодших школярів / О. В. Кривоносова. - С .127-130
Дорошенко, Т. В. Роль театрального мистецтва у формування емоційної культури молодших школярів / Т. В. Дорошенко. - С .130-132
Жигінас, Т. В. Естетико-виховна робота концертно-просвітницького спрямування серед учнівської молоді / Т. В. Жигінас. - С .133-136
Плотникова, О. М. Особливості кіноосвіти дітей молодшого шкільного віку / О. М. Плотникова. - С .137-139
Малежик, Ю. М. Програмно-методична діяльність педагогів у галузі викладання образотворчого мистецтва в загальноосвітній школі (друга половина ХХ ст.) / Ю. М. Малежик. - С .140-142
Алексійчук, О. С. Ігрові форми організації навчального процесу в шкільному курсі світової художньої культури / О. С. Алексійчук. - С .143-145
Паньків, Л. І. Педагогічні умови забезпечення творчої самореалізації учнів у мистецькому колективі / Л. І. Паньків. - С .146-148
Садовенко, С. М. Музично-фольклорне середовище як чинник підготовки дітей дошкільного віку до музичної діяльності / С. М. Садовенко. - С .149-153
Зайцева, А. В. Напрями формування здатності майбутніх учителів музики до творчої самореалізації у процесі виконавської діяльності / А. В. Зайцева. - С .154-156
Казарцева, Т. С. Виконавсько-методична компетентність у формуванні основ педагогічної майстерності студентів-піаністів / Т. С. Казарцева. - С .157-159
Михаськова, М. А. Стан сформованострі ціннісних орієнтацій студентів як складової частини фахової компетентності майбутніх учителів музики / М. А. Михаськова. - С .160-162
Тімашева, Т. М. Самостійна робота як складова частина професійної підготовки майбутнього вчителя музики / Т. М. Тімашева. - С .163-165
Чжао, Дянь Юнь. Вокальна підготовка майбутнього вчителя музики у контексті професійної культури / Дянь Юнь Чжао. - С .166-169
Юрчак, В. В. Зміст професійної підготовки майбутнього вчителя музики у класі сольфеджіо / В. В. Юрчак. - С .170-172
Назаренко, М. П. Музично-інструментальна підготовка вчителів музики у першій половині ХХ століття / М. П. Назаренко. - С .173-175
Захарченко, А. Підготовка майбутніх учителів до керівництва музично-театральною діяльністю учнів початкової школи / А. Захарченко. - С .176-178
Хижко, О. В. Естрадно-джасове музикування як засіб розвитку майбутнього викладача музичної школи / О. В. Хижко. - С .179-181
Долматова, М. П. Використання дидактичних функцій іншомовних художніх текстів у формуванні інтеркультурної свідомості студентів / М. П. Долматова. - С .182-184
Пушкар, Л. В. Структура фахових музичних компетенцій майбутніх учителів-гуманітаріїв / Л. В. Пушкар. - С .185-191
Саєнко, Т. В. Живопис на склі у професійній підготовці вчителя образотворчого мистецтва / Т. В. Саєнко. - С .189-191
Ткачов, К. В. Професійна підготовка дизайнерів як об’єкт педагогічних досліджень / К. В. Ткачов. - С .192-193
Фурсикова, Т. В. Комп’ютерна графіка як засіб у професійній підготовці вчителів образотворчого мистецтва / Т. В. Фурсикова. - С .194-196
Грисюк, О. М. Психолого-педагогічні основи особистісно орієнтованого музичного виховання / О. М. Грисюк. - С .197-199
Матвієнко, С. І. Залучення учнівської молоді Чернігівщини до музичної етнографії краю: історичний аспект / С. І. Матвієнко. - С .200-204
Токар, Я. Досвід вітчизняних та зарубіжних волонтерських організацій у формуванні здорового способу життя молоді / Я. Токар. - С .205-209
Самойленко, О. В. Директори юридичного ліцею князя Безбородька як організатори навчально-виховного процесу в Ніжинській класичній гімназії / О. В. Самойленко. - С .210-213
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Вчителі музики--підготовка
   Вчителі образотворчого мистецтва--підготовка



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)

Шифр: РШ/2006/1
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2006р. N 1
Зміст:
Пустовіт, Г. Формування особистісного ставлення учнів до природи у психолого-педагогічному контексті / Г. Пустовіт. - С.3-6
Галів, М. Характер особистості: педагогічний контекст / М. Галів. - С.6-9
Скрябіна, Т. Сутність поняття "інноваційний стиль діяльності" / Т. Скрябіна. - С.10-12
Ананьян, Е. Генезис становлення і розвитку ідей полікультурної освіти / Е. Ананьян. - С.12-14
Лебідь, І. Цінності як категорія педагогічного дослідження / І. Лебідь. - С.15-17
Бейзеров, В. Педагогічні умови художньо-творчого виховання дітей молодшого шкільного віку засобами традиційних форм українського музикування у позашкільний час / В. Бейзеров. - С.18-20
Шелестова, Л. Дитяче об’єднання: можливості впливу на особистісне становлення / Л. Шелестова. - С.20-21
Бут, А. Вплив системи проблемних завдань на розвиток пізнавального інтересу школярів до географії / А. Бут. - С.23-24
Ястребова, Г. Європейське бачення викладання історії для формування критичного мислення і толерантності / Г. Ястребова, Л. Ляшенко. - С.24-26
Шепотько, В. П. Організація навчання обдарованих і талановитих школярів: Навчально-методичний посібник / В. П. Шепотько, І. С. Волощук. - С.27-54
Долбенко, Т. Формування пізнавального інтересу учнів засобами науково-пізнавальної літератури / Т. Долбенко. - С.55-57
Гусак, Т. Методологія викладання іноземних мов / Т. Гусак. - С.58-59
Бродський, Я. Про прикладну спрямованість навчання математики / Я. Бродський, С. Великодний, О. Павлов
Теплицький, І. Інформаційна безпека як нова складова інформаційної культури / І. Теплицький, С. Семеріков. - С.63-64
Уфімцева, С. Особливості творчого розвитку дошкільника і молодшого школяра / С. Уфімцева. - С.65-67
Корсак, К. "Ринковізація" освіти - хибний шлях у майбутнє / К. Корсак. - С.68-70
Пугач, А. Проблема вчителя - важливий аспект науково-педагогічних досліджень / А. Пугач. - С.71-73
Шевченко, С. Я.Б.Рєзнік про використання лекційного методу викладання в школі / С. Шевченко. - С.74
Лаврова, О. Проблема розумового розвитку дошкільників засобами гри у педагогічній спадщині І.О.Сікорського / О. Лаврова. - С.75-77
Сбруєва, А. Уроки сучасних освітніх реформ розвинутих англомовних країн: визначення цілей та розробка стратегій / А. Сбруєва. - С.78-80
Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)
Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)




    Бейзеров, В.
    Педагогічні умови художньо-творчого виховання дітей молодшого шкільного віку засобами традиційних форм українського музикування у позашкільний час [Текст] / В. Бейзеров // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2006. - N1. - С. 18-20 . - ISSN 0131-6788
Рубрики: молодші школярі
Кл.слова (ненормовані):
дозвілля музичне -- колективне музикування


Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)
Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)


   784(072.8)
   К 78


   
    Краєзнавство у сценічній практиці студентів мистецьких факультетів [Текст] : навчально-методичний посібник / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Центр гуманітарної співпраці з українською діаспорою, Навчально-науковий інститут культури і мистецтв імені О. Я. Ростовського, Кафедра вокально-хорової майстерності ; уклад.: А. Б. Хоменко, Н. П. Онищенко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2019. - 64 с. : іл., фот. - 33.33 грн.
УДК
Рубрики: Музична освіта в Україні
   Музичне мистецтво--історія--Чернігівщина

   Вокальна музика

   Краєзнавство--музичне краєзнавство

   Ніжинщина--історичне краєзнавство
    Ніжинщина--музичне мистецтво--персоналії видатних діячів

Кл.слова (ненормовані):
музичне краєзнавство -- салонне музикування Ніжинщини -- музичні вечори -- музичне мислення


Дод.точки доступу:
Хоменко, Алла Борисівна \уклад.\; Онищенко, Надія Петрівна \уклад.\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Центр гуманітарної співпраці з українською діаспороюНавчально-науковий інститут культури і мистецтв імені О. Я. Ростовського. Кафедра вокально-хорової майстерності
Примірників всього: 12
фб (1), Ч.З.№2 (2), муз. (5), аб (4)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2), муз. (5), аб (4)

373.31.036
Б 87


    Браніцька, Тетяна Ромуальдівна.
    Формування у молодших школярів інтересу до музикування на народних інструментах в позакласній роботі [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія і методика навчання музики і музичного виховання / Т. Р. Браніцька ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2003 (НПУ імені М.П.Драгоманова). - 19 с. -
ДРНТІ
УДК
ББК 85
Рубрики: Музичне виховання
   Навчання музики

   Позакласна робота

   автореферати дисертацій--музичне мистецтво--музичне виховання



Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

372.878
Ф33


    Федоришин, Василь Ілліч.
    Формування виконавської майстерності студентів музично-педагогічних факультетів у процесі колективного музикування [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія та методика навчання музики і музичного виховання / В. І. Федоришин ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2006. - 18 с. -
ДРНТІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів
   вчитель музики

   професійна підготовка

   вища мистецька освіта

   автореферати дисертацій--музичне мистецтво--музичне виховання

Кл.слова (ненормовані):
виконавська майстерність -- творча взаємодія


Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

74
Б 74


    Богонос, Петро Леонтійович.
    Дидактичні основи колективного народно-інструментального музикування підлітків у процесі аматорської діяльності [Текст] : автореферат на здобуття наукового ступеня канд. пед. наук. Спец.13.00.02-методика викладання музики та методика музичного виховання / П. Л. Богонос ; Київський державний інститут культури (Київ). - К. : КДІК, 1994. - 27 с. -
ББК 74
РУБ 74
Рубрики: Викладання музики
   Кафедра музичної педагогіки та хореографії

   автореферати дисертацій--музичне мистецтво--музичне виховання



Дод.точки доступу:
Київський державний інститут культури (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

Шифр: ВМДЗ/2010/11
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2010р. N 11
Зміст:
Шинкаренко, В. Інклюзивна освіта : навчаємо і виховуємо разом / В. Шинкаренко. - С.4-7
Євтушенко, С. Організація роботи з дітьми, що мають обмежені можливості здоров’я / С. Євтушенко, О. Бикова. - С.16-21
Шевчук, В. Гіперактивна дитина у дошкільному закладі / В. Шевчук. - С.22-31
Кондратенко, В. Єдина система контролю роботи з охорони життя і здоров’я учасників освітнього процесу / В. Кондратенко, Л. Котова. - С.38-47
Шаповал, О. Упровадження концепції "елементарного музикування" Карла Орфа у систему музичного виховання дошкільників / О. Шаповал. - С.57-62
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


85
К 26


    Карпенко, Євген.
    Застосування фонограми супроводу в роботі зі школярами [Текст] / Є. Карпенко, Н. Карпенко // Мистецтво та освіта : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 3. - С. 19-22.
ББК 85
Рубрики: Кафедра музичної педагогіки та хореографії
   викладання музики в школі

Кл.слова (ненормовані):
музикування -- караоке -- НАВЧАННЯ СПІВУ -- спів під фонограму


Дод.точки доступу:
Карпенко, Наталія

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


74.1
Ш 24


    Шаповал, О.
    Упровадження концепції "елементарного музикування" Карла Орфа у систему музичного виховання дошкільників [Текст] / О. Шаповал // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2010. - N 11. - С. 57-62
ББК 74.1
Рубрики: дошкільне виховання--музичний розвиток
   Кафедра дошкільної освіти

Кл.слова (ненормовані):
система Карла Орфа


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Шаповал, Олена.
    Свято квітів / О. Шаповал // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 7. - С. 72-79.
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільна освіта--свята, розваги, сценарії
   сценарії свят у ДНЗ

Кл.слова (ненормовані):
розваги на природі -- музичне виховання -- імпровізоване музикування -- концепція "елементарного музикування" -- система Карла Орфо -- сценарії розваг для дошкільників


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


85.30р10
Б 76


    Божок, Тетяна Володимирівна.
    Музика в житті козаків [Текст] / Т. В. Божок // Все для вчителя : Інформаційно-практичний бюлетень. - 2013. - N 9. - С. 19-23
ББК 85.30р10
Рубрики: викладання музики в школі
Кл.слова (ненормовані):
музика в житті козаків -- вокально-хорова робота -- музикування -- сприйняття творів мистецтва -- розспівування


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2013. - 297 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 75.46 грн.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Білан, Людмила Леонідівна. Професійна педагогічна діяльність / Л. Л. Білан. - С .8-11
Велігура, Олена Олександрівна. До проблеми наступності в музично-естетичному вихованні дошкільників та молодших школярів / О. О. Велігура. - С .12-15
Горбенко, Сергій Семенович. Методологічні основи гуманістично спрямованого виховання особистості засобами мистецтва / С. С. Горбенко. - С .16-19
Карпенко, Антоніна Петрівна. Виховне значення Богослужбового співу / А. П. Карпенко. - С .20-23
Красницька, Ольга Володимирівна. Депривація як соціально-педагогічна проблема / О. В. Красницька. - С .24-28
Лі Данься. Теоретичні основи формування виконавської культури майбутнього вчителя музики / Лі Данься. - С .29-31
Мельник, Ольга Петрівна. Когнітивно-орієнтаційний компонент досвіду музично-просвітницької діяльності майбутнього вчителя музики / О. П. Мельник. - С .32-35
Мен Фаньцзюань. Критерії діагностики сформованості інтонаційно-образного мислення молодших школярів / Мен Фаньцзюань. - С .36-39
Паньків, Людмила Іванівна. Жанри української фортепіанної музики у контексті розвитку світової культури / Л. І. Паньків, Н. А. Василенко. - С .40-43
Пархоменко, Олександр Миколайович. Структура діяльності балетмейстера-педагога у різножанрових хореографічних колективах / О. М. Пархоменко. - С .44-47
Пахомова, Галина Анатоліївна. Сприймання музики молодшими школярами як психолого-педагогічна проблема / Г. А. Пахомова. - С .48-52
Плющик, Єлизавета Василівна. Змістова характеристика поняття "інноваційне мислення вчителя музики" / Є. В. Плющик. - С .53-55
Пономарьова, Олена Миколаївна. Методологічні засади підготовки фахівців мистецьких спеціальностей у вищих навчальних закладах України / О. М. Пономарьова. - С .56-60
Сверлюк, Лілія Іванівна. Соціокультурний концепт хорового виконавства / Л. І. Сверлюк. - С .61-65
Сверлюк, Ярослав Васильович. Концептуалізація компетентнісного підходу в диригентсько-оркестровій освіті / Я. В. Сверлюк. - С .66-70
Федюра, Світлана Анатоліївна. Хорове виконавство на сучасному етапі / С. А. Федюра. - С .71-74
Харицька, Світлана Василівна. Пошуково-інформаційна компетентність як складова професійної компетентності майбутніх учителів / С. В. Харицька. - С .75-78
Харківська, Алла Анатоліївна. Критерії оцінювання якості програми інноваційного розвитку ВНЗ / А. А. Харківська. - С .79-83
Холоденко, Вікторія Олександрівна. Сутність, зміст та структура творчої активності особистості / В. О. Холоденко. - С .84-88
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Арсеньєва, Наталя Борисівна. КСН "БЕЗПЕКА" як засіб навчання курсантів-вертольотчиків основ безпеки польотів у МПП / Н. Б. Арсеньєва. - С .89-95
Блуашвілі, Нана. Діти та метод ТРR / Н. Блуашвілі. - С .96-101
Глушаниця, Наталія Вікторівна. Методичні засади формування іншомовної професійно-комунікативної компетентності у майбутніх бакалаврів з авіоніки у процесі фахової підготовки / Н. В. Глушаниця. - С .102-108
Золотарьова, Олена Олександрівна. Сучасні технології естетичного виховання молодших підлітків на уроках мистецтва / О. О. Золотарьова. - С .109-111
Конопля, Вікторія Олександрівна. Методичне забезпечення елективного курсу "Фрактали" / В. О. Конопля, С. О. Бурчак. - С .112-117
Михалюк, Алла Михайлівна. Педагогічні умови ефективного формування виконавської культури студентів у процесі вивчення фортепіанних творів українських композиторів / А. М. Михалюк. - С .118-121
Роговська, Єлизавета Владиславівна. Патріотична свідомість майбутнього вчителя музики: етапи формування / Є. В. Роговська. - С .122-127
Рудик, Ярослав Михайлович. Методика підготовки тестів успішності з дисципліни "Слюсарна справа" / Я. М. Рудик, Р. А. Струк. - С .127-132
Спіліоті, Олена Володимирівна. Педагогічні умови формування музично-інтонаційного мислення майбутніх учителів музики / О. В. Спіліоті. - С .133-136
Тепла, Оксана Миколаївна. Використання свідомо-практичного методу у навчанні української мови як іноземної / О. М. Тепла. - С .137-139
Циганюк, Люція Ігорівна. Педагогічні умови формування основ художньої свідомості підлітків у дитячих музичних школах / Л. І. Циганюк. - С .140-143
Цюряк, І. О. Новітні технології навчання в диригентській підготовці майбутнього вчителя музики / І. О. Цюряк. - С .144-147
Чурікова-Кушнір О., Ольга Дмитрівна. Інноваційні технології навчання майбутніх учителів музики у ВНЗ / О. Д. Чурікова-Кушнір. - С .148-151
Шевчук, М. О. Невербальна мова як засіб емпатійного спілкування вчителя з учнями в умовах суб’єкт-суб’єктної парадигми / М. О. Шевчук. - С .152-155
Щербакова, Надія Миколаївна. Шляхи формування пізнавальної самостійності учнів / Н. М. Щербакова. - С .156-159
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Бодрова, Тетяна Олександрівна. Аксіологічні орієнтири підготовки майбутніх викладачів мистецьких дисциплін / Т. О. Бодрова. - С .160-164
Вергунова, Валерія Сергіївна. Формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у майбутніх учителів музики: теоретичні та практичні аспекти / В. С. Вергунова. - С .165-168
Горбенко, Олена Борисівна. До питання формування інструментально-виконавської майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва / О. Б. Горбенко. - С .169-172
Заплішний, Іван Іванович. Особливості професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів до фізкультурно-оздоровчої діяльності / І. І. Заплішний, В. В. Боровик, П. І. Кузьменко. - С .173-176
Княжева, Ірина Анатоліївна. Методична підготовка майбутніх викладачів педагогічних дисциплін в умовах магістратури / І. А. Княжева. - С .177-182
Комиссаренко, Елена Валентиновна. Формирование готовности к аналитической деятельности выпускников инженерных факультетов агротехнологических университетов средствами высшей математики / Е. В. Комиссаренко. - С .183-187
Костриця, Наталія Миколаївна. Інтегративний підхід до структурування знань у контексті гуманітарної підготовки фахівців-аграрників / Н. М. Костриця. - С .188-191
Мішедченко, Валентина Василівна. Використання музично-дидактичних ігор на уроках музики в початковій школі / В. В. Мішедченко. - С .192-196
Неретін, Валерій Олександрович. Організація самоосвітньої діяльності майбутнього вчителя в умовах мистецького навчання / В. О. Неретін. - С .196-198
Новосадова, Світлана Артемівна. Музично-теоретична підготовка у формуванні творчої самостійності майбутнього вчителя музики / С. А. Новосадова. - С .199-202
Пастушенко, Любомир Андрійович. Принцип інтеграції у формуванні професійної компетентності учителя музики / Л. А. Пастушенко. - С .203-206
Полозенко, Оксана Василівна. Психологічна підготовка майбутніх фахівців аграрної галузі на засадах професіографічного й аксіологічного підходів / О. В. Полозенко. - С .207-212
Пришупа, Юлія Юріївна. Основні компоненти формування професійної компетенції майбутніх архітектурних дизайнерів / Ю. Ю. Пришупа. - С .213-216
Стратан-Артишкова Т., Тетяна Борисівна. Синтез мистецтв у композиторсько-виконавській підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва / Б. Стратан-Артишкова Т. - С .217-220
Фурсикова, Тетяна Володимирівна. Особливості підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва до застосування комп’ютерної графіки у професійній діяльності / Т. В. Фурсикова. - С .221-224
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Біла, Наталія Леонідівна. Інструментальне музикування у системі музичного виховання Карла Орфа / Н. Л. Біла, Н. О. Штурман. - С .225-227
Благінін, Валерій Михайлович. Просвітницька діяльність директора Новгород-Сіверської гімназії І. І. Халанського / В. М. Благінін. - С .228-230
Ген Цзинхен. Основи формування співацької культури особистості в історичному аспекті / Ген Цзинхен. - С .231-234
Гладченко, Мирослава Миколаївна. Етапи формування стратегічних варіантів і прийняття рішень як складові частини процесу стратегічного менеджменту у вищих навчальних закладах країн Європейського Союзу / М. М. Гладченко. - С .235-239
Кавунник, Олена Анатоліївна. Ніжинська вокальна школа: віхи розвитку, представники / О. А. Кавунник. - С .240-245
Ковнер, Віра Володимирівна. Фактори виховного впливу сім’ї на формування особистості (за матеріалами просвітницько-педагогічної діяльності товариства "Знання" в Україні) / В. В. Ковнер. - С .246-249
Кресан, Надія Петрівна. Стан розвитку дистанційної педагогічної освіти у вищих навчальних закладах Великої Британії, Ізраїлю, України / Н. П. Кресан. - С .250-255
Лимарєва, Юлія Миколаївна. Роль запитань у формуванні свідомого ставлення до навчання у практиці педагогів ХІХ століття / Ю. М. Лимарєва. - С .256-259
Лукашова, Ніна Іванівна. Непересічна постать визначного педагога і вченого-хіміка в історії розвитку кафедри хімії Гоголівського вишу : До 95-ї річниці з дня народження О. М. Барама / Н. І. Лукашова. - С .260-264
Мачача, Юлія Миколаївна. Проблема роздільного навчання на матеріалах з’їздів з проблем освіти жінок (початок ХХ ст.) / Ю. М. Мачача. - С .265-269
Михайленко, Олена Вікторівна. Вимоги до навчальних програм освітньо-кваліфікаційного рівня "Магістр права" у коледжах США / О. В. Михайленко. - С .270-275
Раструба, Тетяна Віталіївна. Вітчизняна педагогічна думка останньої чверті ХХ – початку ХХІ століття про особистісно орієнтоване мистецьке навчання та виховання / Т. В. Раструба. - С .276-280
Стець, Галина Володимирівна. Музичне виховання в Україні: ретроспективний аналіз / Г. В. Стець. - С .281-286
Тарнавська, Тетяна Вердіївна. Дослідницькі університети світу: досвід спільної роботи / Т. В. Тарнавська. - С .287-293
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Педагогіка--порівняльна педагогіка

   викладання музики в школі

   Викладання музики у ВНЗ

   Педагогічна діяльність

   Музично-педагогічна освіта

   Естетичне виховання--засобами музики

   Підготовка майбутніх вчителів музики

   Виконавська майстерність

   творча активність

   Інструментальна музика

   Дистанційна освіта

   Педагогіка зарубіжних країн--історія

   Ніжинщина--освіта
    Великобританія--освіта

    Ізраїль--освіта

    Україна--Освіта

    США--освіта



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Орф, Карл (1895-1982) \о нем\; Халанський, Іван Іванович (директор Новгород-Сіверської гімназії ; 1749-1825) \о нем\; Барам, Оскар Мойсейович (вчений-хімік, педагог НДУ ; 1918-1993) \о нем\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 2 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - 242 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 98.00 грн
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Абрамова, Катерина Анатоліївна. Соціально-психологічні ознаки ВІЛ-інфікованих дітей / К. А. Абрамова. - С .7-12
Алєко, Оксана Анатоліївна. Порівняльний аналіз результатів експериментального дослідження з формування соціального досвіду дитини у взаємодії ДНЗ і родини / О. А. Алєко. - С .12-17
Аносов, Іван Павлович. Інновації в галузі антропологічного контексту освіти / І. П. Аносов. - С .18-22
Бабенко, Леонід Вікторович. Закономірності навчання учнів образотворчого мистецтва в сучасній школі / Л. В. Бабенко. - С .23-29
Бадьора, Сергій Миколайович. Задачний підхід при вивченні педагогіки в університеті / С. М. Бадьора. - С .30-34
Бережна, Таміла Іванівна. Здоров’язбережувальні педагогічні технології – важлива складова здоров’язбережувального середовища загальноосвітнього навчального закладу / Т. І. Бережна. - С .35-39
Біла, Наталія Леонідівна. Ансамблеве музикування: до сутності поняття / Н. Л. Біла, Н. О. Штурман. - С .40-46
Білоусова, Надія Валентинівна. Умови формування бажання самовдосконалюватись у молодших підлітків / Н. В. Білоусова. - С .47-49
Бобро, Артур Анатолійович. Аналіз проблеми формування соціального здоров’я студентської молоді в науковій літературі / А. А. Бобро. - С .50-54
Вайнола, Ренате Хейкіївна. Сімейна депривація як негативний чинник розвитку та становлення особистості вихованців інтернатних закладів спортивного профілю / Р. Х. Вайнола, О. В. Красницька. - С .55-61
Вікторова, Леся Вікторівна. Модернізація іншомовної підготовки співробітників сектора безпеки у контексті загальноєвропейських інтеграційних процесів / Л. В. Вікторова. - С .62-67
Гуцан, Леся Андріївна. Компетентнісно спрямована освіта – сучасний орієнтир навчально-виховного процесу / Л. А. Гуцан. - С .68-72
Завацька, Людмила Миколаївна. Дослідження соціальних потреб дітей трудових мігрантів у новому соціально-освітньому середовищі / Л. М. Завацька. - С .73-76
Капська, Алла Йосипівна. Змістова структура процесу самоактуалізації старших підлітків у центрах соціально-психологічної реабілітації / А. Й. Капська, М. С. Сидорчук. - С .77-81
Кнодель, Людмила Володимирівна. Некоторые современные аспекты преподавания иностранных языков / Л. В. Кнодель. - С .82-94
Коваль, Оксана Євгеніївна. Активізація професійного саморозвитку аспірантів – майбутніх викладачів вищої економічної школи / О. Є. Коваль. - С .95-99
Копил, Оксана Анатоліївна. Особистісно-діяльнісний розвиток студента-математика у процесі навчання письмового перекладу фахової літератури / О. А. Копил. - С .100-105
Коробченко, Ангеліна Анатоліївна. Виховний потенціал сучасної шкільної природничої освіти / А. А. Коробченко. - С .106-112
Кубанов, Руслан Анатолійович. Сутність та освітньо-кваліфікаційні рівні вищої економічної освіти / Р. А. Кубанов. - С .113-118
Малиношевський, Руслан Васильович. Соціально-педагогічні орієнтири виховання альтруїзму / Р. В. Малиношевський. - С .119-124
Маслова, Марина Єнівна. Обучение иностранному языку в высшем профессиональном образовании: к проблеме реализации системного подхода / М. Е. Маслова, Ю. В. Маслов. - С .125-132
Новгородська, Юлія Григорівна. Організаційна культура майбутнього керівника дошкільного навчального закладу як складова управлінської діяльності / Ю. Г. Новгородська. - С .133-137
Отчич, Сергій Валерійович. Психологія любові та диференціація понять кохання та закоханості / С. В. Отчич. - С .138-141
Соловйова, Тетяна Геннадіївна. Особливості профорієнтаційної діяльності соціального педагога з молоддю з обмеженими можливостями / Т. Г. Соловйова. - С .142-146
Харченко, Сергій Якович. Тенденції розвитку понятійного апарату соціальної педагогіки у сучасному науковому контексті / С. Я. Харченко, О. І. Рассказова. - С .147-152
Шеремет, Алла Михайлівна. Педагогічні засади функціонування центрів матері і дитини та потреба професійної діяльності у них кваліфікованих соціальних педагогів / А. М. Шеремет. - С .153-157
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Бобир, Світлана Леонідівна. Педагогічний потенціал технології tеаm teaching для професійного розвитку майбутнього вчителя іноземних мов / С. Л. Бобир. - С .158-162
Богушевич, Ніна Володимирівна. Розробка комплексу вправ у межах курсової, бакалаврської чи магістерської роботи з методики навчання іноземних мов / Н. В. Богушевич. - С .163-166
Гурина, Наталія Вікторівна. Рефлексія у професійно орієнтованому навчанні майбутніх учителів англійської інтонації / Н. В. Гурина. - С .167-172
Проць, Роман Омелянович. "Захист Вітчизни" у системі військово-патріотичного виховання учнівської молоді / Р. О. Проць. - С .173-178
Родчин, Зоряна Ярославівна. Деякі аспекти викладання української мови як іноземної для студентів-медиків / З. Я. Родчин. - С .179-182
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Біляченко, Галина Петрівна. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до співпраці з недержавними організаціями в контексті діяльнісного підходу / Г. П. Біляченко. - С .183-189
Міщик, Людмила Іванівна. Основні аспекти підготовки соціальних педагогів до організації виховної роботи в закладах інклюзивного навчання / Л. І. Міщик. - С .190-194
Падун, Ніна Олексіївна. Інтерактивне навчання як засіб ефективної підготовки спеціалістів / Н. О. Падун, А. О. Падун. - С .195-198
Самойленко, Юлія. Критерії та показники рівнів готовності вчителя-філолога до профільного навчання старшокласників засобами інформаційних технологій / Ю. Самойленко. - С .199-203
Ушакова, Людмила Іванівна. Лінгвокультурологічний компонент у змісті іншомовної підготовки майбутніх учителів іноземних мов / Л. І. Ушакова. - С .204-208
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Багрій, Іванна Петрівна. Особливості організації змісту професійної підготовки заняттєвих терапевтів у Канаді / І. П. Багрій. - С .209-213
Бойчевська, Ілона Борисівна. Вивчення іноземної мови у вищих навчальних закладах ФРН як важливий елемент професійної соціалізації / І. Б. Бойчевська. - С .217-220
Коляда, Тетяна Василівна. Становлення системи професійної підготовки майбутніх вчителів у Великобританії (ХІХ ст.) / Т. В. Коляда. - С .221-224
Лаухіна, Інна Станіславівна. Релігієзнавчий компонент у змісті суспільствознавчих дисциплін у колежах та ліцеях Франції / І. С. Лаухіна. - С .225-229
Малько, Наталія Миколаївна. Система виховання неповнолітніх правопорушників у педагогічній спадщині О. Я. Герда / Н. М. Малько. - С .230-234
Поприткіна, Дурсунгозель Шамирадівна. Проблема бюджету часу майстра виробничого навчання у закладах професійно-технічної освіти в Україні (друга половина ХХ століття) / Д. Ш. Поприткіна. - С .235-239
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
   Викладання іноземної мови

   Дитяча психологія

   Керівник ДНЗ

   соціальний педагог--підготовка

   Військово-патріотичне виховання

   історія зарубіжної педагогіки

   Історія педагогіки--Україна

   Кафедра загальної та практичної психології

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Канада--Освіта. Педагогіка
    Німеччина--освіта

    Великобританія--освіта

    Франція--Освіта.Педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
виховання альтруїзму


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Герд, Олександр Якович (рос. педагог ; 1841-1888) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - 154 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 117.17 грн.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Вергунова, Валерія Сергіївна. Досвід ціннісного ставлення до музичного мистецтва як сутнісна якість особистості вчителя музики / В. С. Вергунова. - С .7-10
Гао Іюань. Зміст та структура інноваційного потенціалу педагогів-музикантів / Гао Іюань. - С .11-15
Гусейнова, Лариса Василівна. До сутності поняття "готовність до інструментально-виконавської діяльності" майбутнього вчителя музичного мистецтва / Л. В. Гусейнова. - С .16-20
Дворник, Юрій Федосійович. До проблеми творчості: процесуальний та особистісний аспекти / Ю. Ф. Дворник. - С .21-25
Ковальова, Вікторія Василівна. Правова компетентність як складова управлінської діяльності майбутніх менеджерів / В. В. Ковальова. - С .26-31
Сокол, Мар’яна Олегівна. Фундаменталізація педагогічних реалій понятійно-категорійного апарату ХІХ ст. / М. О. Сокол. - С .32-36
Спіліоті, Олена Володимирівна. Теоретичні основи дослідження сутності поняття музично-інтонаційного мислення / О. В. Спіліоті. - С .37-41
Шкляр, Наталія Анатоліївна. Психофізіологічні особливості розвитку дітей молодшого дошкільного віку / Н. A. Шкляр. - С .42-49
Щербініна, Ольга Миколаївна. Музично-конкурсна практика: тенденції розвитку / О. М. Щербініна. - С .50-53
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Павленко, Олексій Миколайович. Використання методу гармонічного варіювання в процесі формування вмінь джазової імпровізації майбутнього вчителя музики / О. М. Павленко. - С .54-58
Пархоменко, Олександр Миколайович. До проблеми балетмейстерської підготовки майбутніх учителів хореографії / О. М. Пархоменко. - С .59-62
Ростовська, Юлія Олександрівна. Використання інноваційних технологій доведення і віри у професійній підготовці майбутніх учителів хореографії / Ю. О. Ростовська. - С .63-66
Силко, Роман Миколайович. Художньо-естетичний розвиток дошкільників засобами дитячої анімації / Р. М. Силко, Т. М. Шавро. - С .67-70
ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА
Біла, Наталія Леонідівна. Підготовка майбутнього вчителя музики до організації ансамблево-оркестрового музикування / Н. Л. Біла, М. О. Шумський. - С .71-75
Ван Яюєци. Формування поліхудожнього світогляду майбутнього вчителя музики як педагогічна проблема / Ван Яюєци. - С .76-79
Грисюк, Олена Миколаївна. Педагогічні умови інтегративного підходу до формування музично-педагогічної компетентності майбутніх учителів / О. М. Грисюк. - С .80-84
Дорошенко, Тетяна Володимирівна. Суб’єктно-особистісний підхід як теоретична основа забезпечення ефективності підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва / Т. В. Дорошенко. - С .85-89
Лукашова, Ніна Іванівна. Формування інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх учителів хімії під час вивчення фахової методики / Н. І. Лукашова, Є. А. Козир, С. А. Циганков. - С .90-96
Пелешко, Людмила Володимирівна. Формування професійної компетентності фахівців з менеджменту / Л. В. Пелешко. - С .97-102
Пісоцький, Олександр Петрович. Знання про продуктивні види діяльності дошкільників у структурі професійної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти / О. П. Пісоцький, Л. М. Пісоцька. - С .103-107
Скорик, Тамара Володимирівна. Формування комунікативної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва / Т. В. Скорик. - С .108-111
Хань Юйцень. Художньо-освітній простір як чинник художньо-творчої самоорганізації майбутнього вчителя музичного мистецтва / Хань Юйцень. - С .112-116
Чорногор, Наталія Олексіївна. Інтегративний підхід у формуванні конфліктологічної культури під час підготовки менеджерів у вищих навчальних закладах авіаційної галузі / Н. О. Чорногор. - С .117-124
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Богданович, Володимир Володимирович. Історіографія дослідження проблеми музично-естетичного виховання учнів початкової школи / В. В. Богданович. - С .125-128
Коваль, Олена Віталіївна. Новаторські ідеї музикантів-педагогів ХІХ–ХХ століть як фундаментальна основа педагогіки музичних здібностей третього тисячоліття / О. В. Коваль. - С .129-134
Кузьменко, Людмила Олегівна. Педагог, учений-хімік, видатна особистість України – Федір Овчаренко / Л. О. Кузьменко, С. В. Цінько. - С .135-140
Солдатенко, Олександр Ігорович. Використання японського досвіду музичного навчання учнів старшого віку під час підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва в Україні / О. І. Солдатенко. - С .141-145
Сунь Пенфей. Педагогический потенциал художественной символики в музыкальном искусстве эпохи барокко (на примере творчества И. С. Баха) / Сунь Пенфей. - С .146-151
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
   Історія педагогіки--Україна

   Історія педагогіки в зарубіжних країнах

   Методика навчання і виховання

   Професійна підготовка

   Педагогіка--збірники наукових праць

   Кафедра педагогіки



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)

15
Н 34


    Біла, Наталія Леонідівна.
    Підготовка майбутнього вчителя музики до організації ансамблево-оркестрового музикування [Текст] / Н. Л. Біла, М. О. Шумський // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - № 3. - С. 71-75
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Підготовка вчителів музики


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Шумський, Микола Олександрович; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 5 : фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Вільні: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)


15
Н 34


    Ван Чжун.
    Специфіка і зміст підготовки студентів до керівництва ансамблевим музикуванням школярів [Текст] / Ван Чжун. // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - № 1 : I мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Актуальні проблеми мистецької освіти". - С. 83-88
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів музики
Кл.слова (ненормовані):
вчитель музики -- ансамблеве музикування -- шкільний музично-самодіяльний анчамбль -- підготовка керівника музичного ансамблю


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 5 : фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Вільні: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)




    Жулковський, Б.
    Зарубіжні системи музичного виховання дошкільнят і молодших школярів [Текст] / Б. Жулковський // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 12. - С. 48-52. . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Початкова школа--виховання--музичне виховання
Кл.слова (ненормовані):
виховання музичне -- молодші школярі -- ритмічна гімнастика -- евритміка -- елементарне музикування


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)