Д 31 Дем’яненко, Н. Трансформація концепції освіти дорослих у другій половині XX - на початку XXI століття [Текст] / Н. Дем’яненко> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2011. - N 2. - С. 59-65 Рубрики: освіта неперервна андрагогіка освіта дорослих (освіта впродовж життя, андрагогіка) Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): освіта дорослого населення -- освіта протягом життя Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 61 Колошин, Володимир. Як виконується головне завдання школи: [навчити учня вчитися] [Текст] / В. Колошин> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 7. - С. 54-56. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Навчання--закони--принципи--правила Навчання--самостійсне учіння Кл.слова (ненормовані): навчити вчитися -- особистісна система навчання -- освічений учень -- навчальні уміння -- уміння самостійно навчатися -- освіта протягом життя -- принципи навчання -- володіння навичками самостійного учіння -- самостійне учіння учнів Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
О-23 Образование как воспроизводство Субъекта исторического действия и развитие личностного потенциала [Текст] : [подборка статей]> // Мир психологии : Научно-методический журнал. - 2013. - N 3. - С. 66-139. - Зміст: Кризис педагогики знания и становление новой образовательной формации / В. М. Розин. Роль методологических в разработке образовательных технологий / Г. А. Берулава. Образовательное знание как стратегия субъекта образовательной деятельности: размышления о новом понятии / Г. В. Мухаметзянова, Ф. Г. Мухаметзянова. Рефлексивно-психологические принципы и рефлетехнологии как средства развития инновационного образования / И. И. Семенов. Образование в контексте управления крупномасштабными системами / Д. В. Реут. Современные подходы к изучению мотивации непрерывного образования на протяжении жизненного пути / М. В. Ермолаева, Д. В. Лубовский. Рубрики: Освіта--філософія освіти Освіта--інновації--рефлетехнології Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): філософія освіти -- кризис педагогіки знання -- освітня діяльність -- развитие личностного потенциала -- нова освітня формація -- феномен управління -- неперервна освіта -- освіта протягом життя -- стереотипы психической активности -- рефлексивна психологія -- рефлексивна акмеологія -- рефлексивна педагогіка Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 32 Сергеєва, Ольга Степанівна. Пріоритетні тенденції розвитку освіти дорослих в освітній політиці Європейського Союзу [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.01- загальна педагогіка та історія педагогіки / О. С. Сергеєва ; Київський університет імені Бориса Грінченка (Київ). - : КУ імені Б.Грінченка, 2014. - 21 с. -
РУБ 74 Рубрики: освіта дорослих (освіта впродовж життя, андрагогіка) Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Освіта в зарубіжних країнах--Європейський Союз автореферати дисертацій--педагогіка Країни Європейського Союзу--освіта Кл.слова (ненормовані): освіта дорослих -- освіта у Європі -- освіта протягом життя Дод.точки доступу: Київський університет імені Бориса Грінченка (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |