Ф 42 Феномен інновацій [Текст]> // Управління освітою : Часопис для керівників освітньої галузі. - 2010. - N 13(липень). - С. 3-6 Рубрики: Виховання особистості Інновації в школі Вища освіта--інновації методична допомога вчителям Ніжина Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): освітня парадигма -- громадянські навички -- гра та праця Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
З-91 Зуєв, В. Криза освіти: український контекст [Текст] / В. Зуєв, В. Зуєва> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2010. - N 2. - С. 7-13. Рубрики: Освіта Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): СИСТЕМА ОСВІТИ -- ГЛОБАЛІЗАЦІЯ -- ОСВІТНЯ ПАРАДИГМА -- БЕЗПЕРЕРВНА ОСВІТА Дод.точки доступу: Зуєва, В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає Прим. 1 (Ч.З.№2) переплетений (див. ВОУ1/2010/ Подшивка № 1) - cвободен |
Кузь, В. Г. Нова освітня парадигма - нові освітні технології / В. Г. Кузь> // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 2. - С. 28-35. - Бібліогр.: 12 назв. Рубрики: Освіта--інновації нові педагогічні технології Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): освітня парадигма -- суспільство знань -- інформаційне суспільство -- випускники шкіл ХХІ ст. -- інноваційна діяльність -- інновації в освіті Анотація: Сучасна освітня концепція спирається на такі новітні ідеї: 1) учитель - це не джерело знання, а посередник між учнем і знанням, тому теж потребує постійного навчання; 2) взаємний інформаційний обмін між учителями і учнями має відбуватися в процесі спільної освітньої, дослідницької та практичної діяльності на основі новітніх інформаційних комунікаційних технологій; 3) розроблення принципово нових технологій, що грунтуються на єдності освіти, науки та інноваційної діяльності. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Л 64 Литньова, Тамара. Періодизація історії розвитку змісту загальної середньої освіти (30-ті рр. XX ст. - початок XXI ст.) [Текст] / Т. Литньова> // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2010. - N 2. - С. 68-72. Рубрики: історія педагогіки України, 1917-1991 Зміст освіти Педагогічні дослідження Кл.слова (ненормовані): освітня парадигма -- історико-педагогічні дослідження Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 11 Біда, Олена. Пошук ефективних шляхів підвищення якості освітніх послуг у ВНЗ / О. Біда, Л. Прокопенко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 10. - С. 8-10. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Вища освіта--якість вищої освіти Якість вищої освіти Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): едукаційний процес -- освітня парадигма -- педагогічний досвід -- менеджмент -- музеї-лабораторії -- освітні послуги Анотація: У статті розкриваються шляхи забезпечення зростання якості освітніх послуг, реалізації завдань модернізації едукаційного процесу, впровадження інноваційних технологій навчання в ННІ педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва. Дод.точки доступу: Прокопенко, Людмила; \про нього\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний) |
П 78 Проблеми дошкілля та початкової освіти у творчій спадщині В. О. Сухомлинського> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 11. - С. 47 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: історія педагогіки України(1917- Дошкільна освіта в Україні Початкова освіта в Україні--історія, 20 ст. 2 пол. Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): історія педагогіки -- дошкільна освіта -- проблеми дошкільної освіти -- початкова освіта -- проблеми початкової освіти -- дитиноцентризм -- освітня парадигма -- сучасна освітня парадигма -- читання -- педагогічні читання -- міжнародні педагогічні читання -- всеукраїнські педагогічні читання -- українські педагоги Анотація: Стаття присвячена ІV Міжнародним та ХVІІІ Всеукраїнським педагогічним читанням, темою яких були проблеми дошкілля та початкової школи. Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
К 43 Кириленко, Світлана. Моделювання діяльності загальноосвітнього навчального закладу як стратегія його інноваційного розвитку [Текст] / С. Кириленко> // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2015. - N 7/8. - С. 8-11. Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--моделювання діяльності Кл.слова (ненормовані): модель -- освітня парадигма -- педагогічне моделювання -- постулати моделювання -- проектування -- педагогічний експеримент Анотація: У статті розглядаються теоретичні аспекти поняття “моделювання”, “педагогічна модель” у контексті розвитку ЗНЗ. Зроблено спробу створення його структури. Визначено мету, об’єкт, предмет педагогічного моделювання. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 13 Давидов, П. Г. Феномен "освіта”: лексико-семантичний та онтологічний аналіз [Текст] / П. Г. Давидов> // Практична філософія : Науковий журнал. - 2010. - N 4. - С. 109-115. Рубрики: Освіта--філософія освіти Освіта--категорія “освіта”--соціально-філософський феномен Кафедра педагогіки Кл.слова (ненормовані): освітня парадигма -- реформування освіти -- модернізація освіти -- університетська освіта -- філософія освіти -- категорія “освіта” Анотація: Головним завданням статті є різнобічний аналіз концепту “освіта” як соціально-філософського феномену. В першу чергу це лексико-семантичний аналіз, а також логіко-порівняльний аналіз “науково-галузевого” тлумачення цього концепту. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |