Римарева, И. И. Непрерывное образование - определение, структура, специфика, проблема [Текст] / И.И. Римарева> // Психология и соционика межличностных отношений : Международній научно-практический журнал. - 2004. - N4. - С. 51-59
Рубрики: Освітні системи соціум Кл.слова (ненормовані): БЕЗПЕРЕРВНА ОСВІТА Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ш83 Шпак, Олександр Тихонович. Теорія та практика підготовки педагогічних кадрів до економічного виховання школярів у системі безперервної освіти [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени д-ра пед. наук : 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / О. Т. Шпак ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2001. - 34 с. -
РУБ 74 Рубрики: Виховання--економічне Освіта--неперервність--наступність автореферати дисертацій--професійна освіта Кл.слова (ненормовані): безперервна освіта -- підготовка педагогічних кадрів -- автореферати з педагогіки Дод.точки доступу: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
А 91 Астахова, В. Експеримент із запровадження безперервної освіти (З досвіду народної української академії) [Текст] / В. Астахова> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2010. - N 2. - С. 5-14 . - ISSN 1682-2366 Рубрики: освіта неперервна Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): безперервна освіта Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
В 31 Вербицький, В. Прогностичні орієнтири інноваційного розвитку позашкільного закладу еколого-натуралістичного спрямування [Текст] / В. Вербицький> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2009. - N 8/9. - С. 28-32. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Позашкільна освіта Позашкільні заклади Кафедра біології Кл.слова (ненормовані): безперервна освіта Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
З-91 Зуєв, В. Криза освіти: український контекст [Текст] / В. Зуєв, В. Зуєва> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2010. - N 2. - С. 7-13. Рубрики: Освіта Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): СИСТЕМА ОСВІТИ -- ГЛОБАЛІЗАЦІЯ -- ОСВІТНЯ ПАРАДИГМА -- БЕЗПЕРЕРВНА ОСВІТА Дод.точки доступу: Зуєва, В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає Прим. 1 (Ч.З.№2) переплетений (див. ВОУ1/2010/ Подшивка № 1) - cвободен |
В 37 Вершловский, С. Г. Становление андрагогики как науки / С. Г. Вершловский> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 5. - С. 35-44. - Библиогр.: 21 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Освіта--андрагогіка освіта дорослих (освіта впродовж життя, андрагогіка) Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Росія--освіта Кл.слова (ненормовані): безперервна освіта -- післядипломна освіта -- модератор Анотація: У статті аналізуються етапи становлення андрагогіки як науки В статье анализируются этапы становления андрагогики как науки Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
З-69 Змеёв, С. И. Компетенции и компетентности преподавателя высшей щколы ХХІ века / С. И. Змеёв> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 5. - С. 69-74. - Библиогр.: 15 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: освіта дорослих (освіта впродовж життя, андрагогіка) освіта педагогічна Викладачі вищих навчальних закладів Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): зарубіжна вища освіта -- компетенції -- Європейський Союз -- ключові компетенції ЄС -- компетентність -- модель компетентністі -- компетентність викладачів -- компетенції випускників вузів -- освіта дорослих -- безперервна освіта Анотація: У статті показані шляхи та можливості формування компетенцій та компетентності викладачів вузів на основі зарубіжного досвіду В статье показаны пути и возможности формирования компетенций и компетентности преподавателей вузов на основе зарубежного опыта Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: ВШ-3/2012/11 Журнал 2012р. N 11 Прес-служба МОНМС України інформує. - С.3-6 Кл.слова: Кримський інженерно-педагогічний університет, конференція, співпраця систем вищої освіти Сухарніков, Ю. Суть поняття learning outcomes у вищій освіті України / Ю. Сухарніков. - С.7-24 : табл. Кл.слова: учіння, результати учіння, навчання Пендзей, І. Організація навчального процесу з курсу "Новітня історія країн Західної Європи і Америки (1918-1945)" відповідно до вимог Болонської системи навчання / І. Пендзей. - С.25-35 : табл. Кл.слова: Болонський процес, кредитно-модульна схема організації навчального процесу, 100-бальна шкала оцінювання знань Якубов, Ф. Трансформація парадигми підготовки сучасного інженера - імператив інноваційної економіки / Ф. Якубов [и др.]. - С.36-43 Інші автори: Абдулгазіс У., Большаков А., Марковська О. Кл.слова: вища технічна освіта, технічна творчість, винахідництво Артюх, С. Один зі шляхів суттєвого підвищення ефективності системи вищої освіти України / С. Артюх, О. Лазуренко, К. Махотіло. - С.44-48 Кл.слова: вища освіта, якість освіти, зміст освіти Башнянин, Г. Соціопсихологічні аспекти контролю і діагностики інтенсивних методів навчання та перспективи їх впровадження у навчальний процес ВНЗ / Г. Башнянин, П. Мисловський. - С.49-63 : табл. Кл.слова: інформаційний поступ, інтелектуальна еліта, інтенсивні методи Чернігівська, Н. Проблема готовності майбутніх учителів іноземної мови до самоосвітньої діяльності: визначення критеріїв, показників та рівнів / Н. Чернігівська. - С.64-70 : табл. Кл.слова: критеріальна база готовності, показник, самоосвітня діяльність Галиця, О. Безмашинний програмований метод і його застосування у навчальному процесі ВНЗ / О. Галиця. - С.71-76 Кл.слова: контроль знань студентів, безмашинний програмований метод, тестові системи Іванова, О. Методи та прийоми активізації пізнавальної діяльності студентів як один із чинників підвищення мотивації навчання / О. Іванова. - С.77-82 Кл.слова: пізнавальна діяльність, активне навчання, безперервна освіта Шрайберг, Я. Інтеграція бібліотек в інформаційне суспільство, яке розвивається: що нас чекає попереду? / Я. Шрайберг. - С.83-119 : il. Кл.слова: інформаційне суспільство, публічні бібліотеки, вузівські бібліотеки Удод, О. А. Перелік книг, яким надано гриф МОНМС України / О. А. Удод. - С.120-127 Кл.слова: книги, підручники, гриф МОНМС України Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Z99 Іванова, О. Методи та прийоми активізації пізнавальної діяльності студентів як один із чинників підвищення мотивації навчання [Текст] / О. Іванова> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2012. - N 11. - С. 77-82. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Пізнавальна діяльність студентів Мотивація навчання студентів Кл.слова (ненормовані): пізнавальна діяльність -- активне навчання -- безперервна освіта -- методи активізації -- соціально-освітній проект -- економічні знання Анотація: Проблема активізації пізнавальної діяльності студентів розглядається як ключова для підвищення ефективності, мотивації та якості навчального процесу. Представлений досвід Народної української академії в реалізації концепції безперервної економічної освіти і здійсненні соціально-освітнього проекту "Школа підприємництва" як способу підвищення пізнавальної діяльності студентів. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 31 Петрук, Вікторія. Філософський аспект сучасної освіти [Текст] / В. Петрук> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2012. - Том 15, N 4. - С. 102-108. Рубрики: Освіта--філософія освіти Кл.слова (ненормовані): філософія освіти -- картина світу -- безперервна освіта Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Семенюк, Наталія. Нормативно-правове забезпечення розв’язання суперечностей безперервної освіти / Наталія Семенюк> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 2. - С. 26-32. - Бібліогр.: 11 назв. Рубрики: Професійна освіта--неперервна освіта--нормативно-правовий базис--проблеми формування Кл.слова (ненормовані): інноваційний розвиток -- безперервна освіта -- суперечність -- нормативно-правове забезпечення -- освіта дорослих -- післядипломна освіта -- підвищення кваліфікації -- освіта впродовж життя Анотація: Головними проблемами розвитку національної системи безперервної освіти є не тільки невідповідність нормативним ініціативам держави в освітній сфері, а й неготовність державного апарату ці ініціативи реалізовувати. Значною проблемою безперервної освіти є невизначеність і неструктурованість основних системотворчих суб'єктів, здатних ефективно розвивати загальнонаціональну систему освіти впродовж життя. Проблемою української системи освіти також є невідповідність навчальних і наукових програм вимогам сучасного виробництва й економіки. З огляду на ці проблеми важливо визначити основні напрями розвитку правового поля безперервної освіти з метою розв’язання притаманних їй суперечностей і формування концептуально-теоретичного прогнозу її розгортання. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Шугалій, Наталія. Ґенеза та сучасні тенденції розвитку LLL / Наталія Шугалій> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 2. - С. 48-53. - Бібліогр.: 11 назв. Рубрики: Професійна освіта--неперервна освіта Освіта дорослих Історія педагогіки в зарубіжних країнах Данія--історія освіти Кл.слова (ненормовані): безперервна освіта -- навчання впродовж життя -- навчання дорослих -- неформальна освіта -- вищі народні школи -- Lifelong Learning -- система LLL Анотація: Розглянуто генезис ідеї і практики безперервоної освіти, зокрема в аспектах додаткового і розвивального навчання дорослих. Акцентовано роль данського науковця і теолога Н. Ф. С. Ґрундтвіга у створенні вищих народних шкіл як специфічного засобу такого навчання. Дод.точки доступу: Ґрундтвіг, Ніколай Фредерік Северін (данський теолог-реформатор, письменник, історик, громадський і політичний діяч ; 1783-1872) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВШ-3/2013/8 Журнал 2013р. N 8 Прес-служба МОН України інформує. - С.3-6 : табл. Кл.слова: рейтинг ВНЗ, менеджер житлового будинку, Літній університет Брифінг ректора Київського національного університету імені Тараса Шевченка академіка НАН України Леоніда Губерського. - С.7-10 Кл.слова: Губерський Л. В., брифінг, підсумки вступної кампанії Козяр, М. Популяризуємо професію рятівника - одну з найпотребніших у світі / М. Козяр. - С.11-20. - забезпечення безпеки життєдіяльності Кл.слова: надзвичайна ситуація, техногенне навантаження на довкілля Ковалюк, Т. Стан підготовки ІТ-фахівців в Україні / Т. Ковалюк. - С.21-36. - Бібліогр.: 11 назв. : табл. Кл.слова: ІТ-освіта, ІТ-індустрія, якість підготовки ІТ-фахівців Гладченко, М. Особливості управління системою вищої освіти Нідерландів / М. Гладченко. - С.37-45. - Бібліогр.: 14 назв. Кл.слова: автономія, макроефективність, підзвітність Дзевицька, Л. Система освіти Австралії в контексті соціально-історичного розвитку / Л. Дзевицька. - С.46-55. - Бібліогр.: 8 назв. Кл.слова: народна освіта, освітні реформи, основний державний закон Приятельчук, А. Фундаментальність філософської освіти в контексті сучасних соціальних викликів / А. Приятельчук. - С.56-69. - Бібліогр.: 8 назв. Кл.слова: ідеальне, матеріальне, буття Яковенко, М. Естетичні спрямування сьогодення: аналіз тенденцій / М. Яковенко. - С.70-77. - Бібліогр.: 6 назв. Кл.слова: естетика, тенденції, типологія Чернишова, Є. Концептуальні підходи до реалізації ідеї тріумфу особистості у контексті її саморозвитку / Є. Чернишова. - С.78-88. - Бібліогр.: 18 назв. : табл. Кл.слова: вища освіта, людиноцентризм, менеджмент Балагура, О. Глобалізація морально-духовних цінностей в освітньому просторі / О. Балагура. - С.89-94. - Бібліогр.: 12 назв. Кл.слова: мораль, культура, освіта Чибісова, Н. Виховна робота як пріоритетний напрям діяльності приватних ВНЗ України / Н. Чибісова. - С.95-100. - Бібліогр.: 5 назв. Кл.слова: освіта, безперервна освіта, виховання Ткаченко, Н. Навчання фонетиці англійської мови у ВНЗ / Н. Ткаченко. - С.101-107. - Бібліогр.: 5 назв. Кл.слова: узагальнення, фонетичні правила, права дистрибуція Вища освіта і наука: огляд періодичних видань. - С.108-116 Кл.слова: вища освіта, наука, періодичні видання Удод, О. А. Перелік книг, яким надано гриф МОН України у червні 2013 року / О. А. Удод. - С.117-125 Кл.слова: перелік, книги, гриф МОН України Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ч-58 Чибісова, Н. Виховна робота як пріоритетний напрям діяльності приватних ВНЗ України [Текст] / Н. Чибісова> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 8. - С. 95-100. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вищі навчальні заклади України--приватні ВНЗ Кл.слова (ненормовані): безперервна освіта -- виховання -- виховна робота -- студентська молодь -- форми виховної роботи -- методи виховної роботи Анотація: Розглядаються питання організації виховної роботи у приватних ВНЗ України. Виховна робота визначається як пріоритетний напрям діяльності приватних вищих навчальних закладів, що підтверджується певними традиціями та ритуалами, особливими формами і методами виховної роботи, які склалися в окремих закладах освіти. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
А 66 Андрущенко, Віктор. Філософія неформальної освіти: проблеми та перспективи розвитку / Віктор Андрущенко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 4. - С. 5-9. - Бібліогр.: 3 назви. Рубрики: освіта дорослих (освіта впродовж життя, андрагогіка) Кл.слова (ненормовані): неформальна освіта -- неперервність освіти -- освіта впродовж життя -- безперервна освіта Анотація: "Неформальна освіта" аналізується як закономірне явище в освітньому процесі ХХІ століття; розглядається як самоосвіта вільних особистостей, як "освіта дорослих", "освіта впродовж життя". Її характерною особливістю є високий рівень свободи, якою кожен має розпоряджатись вільно. Автор стверджує, що відповідальність за власну освіту та культурний розвиток особистість цілком і повністю бере на себе. Останнє не означає, що держава і суспільство мають пустити цей процес "на самоплив". Навпаки, враховуючи сучасні реалії, державна освітня політика має бути виваженою і цілеспрямованою і в цьому сегменті інтелектуального розвитку. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Z99 Іванова, Ольга. ХІІ Міжнародна науково-практична конференція "Пріоритети розвитку сучасної освіти: теорія, методологія, практика", [18-19 лют. 2014 р., Харк. гуманіт. ун-т "Народна українська академія", м. Харків] / Ольга Іванова> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 2. - С. 113-115 Рубрики: Вища освіта--форуми, конференції Кл.слова (ненормовані): міжнародна конференція -- науково-практична конференція -- сучасна освіта -- модернізація освіти -- безперервна освіта -- підготовка кадрів нової генерації Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Z99 Іванов, Сергій Аркадійович. Медійна й інформаційна грамотність як сукупність базових технологій у системі безперервної освіти [Текст] / С. А. Іванов> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 7. - С. 10-12. Рубрики: Освіта--неперервна освіта--інформаційна грамотність Освіта--неперервна освіта--придбання знань Кл.слова (ненормовані): придбання нового знання -- придбання знань -- безперервна освіта -- післядипломна освіта -- інформаційна грамотність -- медіа технології -- інформаційні технології Анотація: У статті розглядається медіа та інформаційні технології для придбання нових знань у процесі освіти людини впродовж усього життя. Представлено авторське визначення ключових понять “дані”, “інформація”, “знання”, “медіа”, “грамотності”. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 26 Карпець, Л. А. Безперервна освіта в контексті освітньої реальності інформаційного суспільства [Текст] / Л. А. Карпець> // Практична філософія : Науковий журнал. - 2015. - N 1. - С. 167-172. Рубрики: Освіта--неперервна освіта Кафедра педагогіки Кл.слова (ненормовані): безперервна освіта -- дистанційна освіта -- освітня реальність -- самоосвіта -- саморозвиток особистості Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 34 Гончарова-Ільїна, Тетяна Олександрівна. Акмеологічний аспект в навчанні дорослих іноземній мові [Текст] / Т. О. Гончарова-Ільїна> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки : Науковий журнал / Відп. ред. Г. В. Самойленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - Кн. 2. - С. 116-120 РУБ 40 Рубрики: Навчання іноземних мов Викладання іноземної мови акмеологія Кл.слова (ненормовані): безперервна освіта -- навчання дорослих Дод.точки доступу: Самойленко, Григорій Васильович; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Є примірники у відділах: всього 5 : фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (3) Вільні: фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (3) |
С 79 Стеценко, Ірина Безперервна освіта педагогів: інтернет-ресурси [Текст] / Ірина Стеценко> // Дошкільне виховання. - 2016. - № 7. - С. 16-18 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--підвищення кваліфікації педагога-дошкільника Вчителі--безперервна освіта--Інтернет-ресурси Кл.слова (ненормовані): дистанційна освіта -- безперервна освіта -- соціальні мережі -- соціальний сервіс -- електронні педагогічні журнали -- веб-форум -- блог -- електронна бібліотека Анотація: В статті проаналізовано джерела дистанційної освіти для педагогів дошкілля - соціальні мережі Сoogle+, Facebook, Twitter; соціальний сервіс Pinterest; веб-форуми; блоги; електронні бібліотеки; сайти педагогічної преси. Вони надають змогу за найкоротший час дізнатися про нове в освіті, оперативно ознайомлюватися з досвідом колег, ставити запитання й отримувати на них відповіді, налагоджувати контакти, стежити за семінарами, конференціями та іншими очними і заочними освітянськими заходами. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |