Римарева, И. И.
    Непрерывное образование - определение, структура, специфика, проблема [Текст] / И.И. Римарева // Психология и соционика межличностных отношений : Международній научно-практический журнал. - 2004. - N4. - С. 51-59
ДРНТІ
ББК 88.5
Рубрики: Освітні системи
   соціум

Кл.слова (ненормовані):
БЕЗПЕРЕРВНА ОСВІТА


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74
Ш83


    Шпак, Олександр Тихонович.
    Теорія та практика підготовки педагогічних кадрів до економічного виховання школярів у системі безперервної освіти [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени д-ра пед. наук : 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / О. Т. Шпак ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2001. - 34 с. -
УДК
ББК 74
РУБ 74
Рубрики: Виховання--економічне
   Освіта--неперервність--наступність

   автореферати дисертацій--професійна освіта

Кл.слова (ненормовані):
безперервна освіта -- підготовка педагогічних кадрів -- автореферати з педагогіки


Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

74.04(4Укр)
А 91


    Астахова, В.
    Експеримент із запровадження безперервної освіти (З досвіду народної української академії) [Текст] / В. Астахова // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2010. - N 2. - С. 5-14 . - ISSN 1682-2366
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: освіта неперервна
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
безперервна освіта


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74
В 31


    Вербицький, В.
    Прогностичні орієнтири інноваційного розвитку позашкільного закладу еколого-натуралістичного спрямування [Текст] / В. Вербицький // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2009. - N 8/9. - С. 28-32. . - ISSN 0131-6788
ББК 74
Рубрики: Позашкільна освіта
   Позашкільні заклади

   Кафедра біології

Кл.слова (ненормовані):
безперервна освіта


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)


74
З-91


    Зуєв, В.
    Криза освіти: український контекст [Текст] / В. Зуєв, В. Зуєва // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2010. - N 2. - С. 7-13.
ББК 74
Рубрики: Освіта
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
СИСТЕМА ОСВІТИ -- ГЛОБАЛІЗАЦІЯ -- ОСВІТНЯ ПАРАДИГМА -- БЕЗПЕРЕРВНА ОСВІТА


Дод.точки доступу:
Зуєва, В.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільних прим. немає
Прим. 1 (Ч.З.№2) переплетений (див. ВОУ1/2010/ Подшивка № 1) - cвободен


74.4
В 37


    Вершловский, С. Г.
    Становление андрагогики как науки / С. Г. Вершловский // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 5. - С. 35-44. - Библиогр.: 21 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.4
Рубрики: Освіта--андрагогіка
   освіта дорослих (освіта впродовж життя, андрагогіка)

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Росія--освіта
Кл.слова (ненормовані):
безперервна освіта -- післядипломна освіта -- модератор
Анотація: У статті аналізуються етапи становлення андрагогіки як науки
В статье анализируются этапы становления андрагогики как науки


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.584(2Рос)
З-69


    Змеёв, С. И.
    Компетенции и компетентности преподавателя высшей щколы ХХІ века / С. И. Змеёв // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 5. - С. 69-74. - Библиогр.: 15 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.584(2Рос)
Рубрики: освіта дорослих (освіта впродовж життя, андрагогіка)
   освіта педагогічна

   Викладачі вищих навчальних закладів

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
зарубіжна вища освіта -- компетенції -- Європейський Союз -- ключові компетенції ЄС -- компетентність -- модель компетентністі -- компетентність викладачів -- компетенції випускників вузів -- освіта дорослих -- безперервна освіта
Анотація: У статті показані шляхи та можливості формування компетенцій та компетентності викладачів вузів на основі зарубіжного досвіду
В статье показаны пути и возможности формирования компетенций и компетентности преподавателей вузов на основе зарубежного опыта


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


Шифр: ВШ-3/2012/11
   Журнал

Вища школа [Текст] : Науково-практичне видання/ Міністерство освіти і науки України. - К. : Товариство " Знання" України, КОО, 2001 - . - ISSN 1682-2366. - Виходить щомісячно
2012р. N 11
Зміст:
Прес-служба МОНМС України інформує. - С.3-6
Кл.слова: Кримський інженерно-педагогічний університет, конференція, співпраця систем вищої освіти
Сухарніков, Ю. Суть поняття learning outcomes у вищій освіті України / Ю. Сухарніков. - С.7-24 : табл.
Кл.слова: учіння, результати учіння, навчання
Пендзей, І. Організація навчального процесу з курсу "Новітня історія країн Західної Європи і Америки (1918-1945)" відповідно до вимог Болонської системи навчання / І. Пендзей. - С.25-35 : табл.
Кл.слова: Болонський процес, кредитно-модульна схема організації навчального процесу, 100-бальна шкала оцінювання знань
Якубов, Ф. Трансформація парадигми підготовки сучасного інженера - імператив інноваційної економіки / Ф. Якубов [и др.]. - С.36-43
Інші автори: Абдулгазіс У., Большаков А., Марковська О.
Кл.слова: вища технічна освіта, технічна творчість, винахідництво
Артюх, С. Один зі шляхів суттєвого підвищення ефективності системи вищої освіти України / С. Артюх, О. Лазуренко, К. Махотіло. - С.44-48
Кл.слова: вища освіта, якість освіти, зміст освіти
Башнянин, Г. Соціопсихологічні аспекти контролю і діагностики інтенсивних методів навчання та перспективи їх впровадження у навчальний процес ВНЗ / Г. Башнянин, П. Мисловський. - С.49-63 : табл.
Кл.слова: інформаційний поступ, інтелектуальна еліта, інтенсивні методи
Чернігівська, Н. Проблема готовності майбутніх учителів іноземної мови до самоосвітньої діяльності: визначення критеріїв, показників та рівнів / Н. Чернігівська. - С.64-70 : табл.
Кл.слова: критеріальна база готовності, показник, самоосвітня діяльність
Галиця, О. Безмашинний програмований метод і його застосування у навчальному процесі ВНЗ / О. Галиця. - С.71-76
Кл.слова: контроль знань студентів, безмашинний програмований метод, тестові системи
Іванова, О. Методи та прийоми активізації пізнавальної діяльності студентів як один із чинників підвищення мотивації навчання / О. Іванова. - С.77-82
Кл.слова: пізнавальна діяльність, активне навчання, безперервна освіта
Шрайберг, Я. Інтеграція бібліотек в інформаційне суспільство, яке розвивається: що нас чекає попереду? / Я. Шрайберг. - С.83-119 : il.
Кл.слова: інформаційне суспільство, публічні бібліотеки, вузівські бібліотеки
Удод, О. А. Перелік книг, яким надано гриф МОНМС України / О. А. Удод. - С.120-127
Кл.слова: книги, підручники, гриф МОНМС України
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.58(4Укр)
Z99


    Іванова, О.
    Методи та прийоми активізації пізнавальної діяльності студентів як один із чинників підвищення мотивації навчання [Текст] / О. Іванова // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2012. - N 11. - С. 77-82. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 1682-2366
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: Пізнавальна діяльність студентів
   Мотивація навчання студентів

Кл.слова (ненормовані):
пізнавальна діяльність -- активне навчання -- безперервна освіта -- методи активізації -- соціально-освітній проект -- економічні знання
Анотація: Проблема активізації пізнавальної діяльності студентів розглядається як ключова для підвищення ефективності, мотивації та якості навчального процесу. Представлений досвід Народної української академії в реалізації концепції безперервної економічної освіти і здійсненні соціально-освітнього проекту "Школа підприємництва" як способу підвищення пізнавальної діяльності студентів.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74
П 31


    Петрук, Вікторія.
    Філософський аспект сучасної освіти [Текст] / В. Петрук // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2012. - Том 15, N 4. - С. 102-108.
ББК 74
Рубрики: Освіта--філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
філософія освіти -- картина світу -- безперервна освіта


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Семенюк, Наталія.
    Нормативно-правове забезпечення розв’язання суперечностей безперервної освіти / Наталія Семенюк // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 2. - С. 26-32. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 74.5
Рубрики: Професійна освіта--неперервна освіта--нормативно-правовий базис--проблеми формування
Кл.слова (ненормовані):
інноваційний розвиток -- безперервна освіта -- суперечність -- нормативно-правове забезпечення -- освіта дорослих -- післядипломна освіта -- підвищення кваліфікації -- освіта впродовж життя
Анотація: Головними проблемами розвитку національної системи безперервної освіти є не тільки невідповідність нормативним ініціативам держави в освітній сфері, а й неготовність державного апарату ці ініціативи реалізовувати. Значною проблемою безперервної освіти є невизначеність і неструктурованість основних системотворчих суб'єктів, здатних ефективно розвивати загальнонаціональну систему освіти впродовж життя. Проблемою української системи освіти також є невідповідність навчальних і наукових програм вимогам сучасного виробництва й економіки. З огляду на ці проблеми важливо визначити основні напрями розвитку правового поля безперервної освіти з метою розв’язання притаманних їй суперечностей і формування концептуально-теоретичного прогнозу її розгортання.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Шугалій, Наталія.
    Ґенеза та сучасні тенденції розвитку LLL / Наталія Шугалій // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 2. - С. 48-53. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 74.03(4/8)
Рубрики: Професійна освіта--неперервна освіта
   Освіта дорослих

   Історія педагогіки в зарубіжних країнах

   Данія--історія освіти
Кл.слова (ненормовані):
безперервна освіта -- навчання впродовж життя -- навчання дорослих -- неформальна освіта -- вищі народні школи -- Lifelong Learning -- система LLL
Анотація: Розглянуто генезис ідеї і практики безперервоної освіти, зокрема в аспектах додаткового і розвивального навчання дорослих. Акцентовано роль данського науковця і теолога Н. Ф. С. Ґрундтвіга у створенні вищих народних шкіл як специфічного засобу такого навчання.


Дод.точки доступу:
Ґрундтвіг, Ніколай Фредерік Северін (данський теолог-реформатор, письменник, історик, громадський і політичний діяч ; 1783-1872) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ВШ-3/2013/8
   Журнал

Вища школа [Текст] : Науково-практичне видання/ Міністерство освіти і науки України. - К. : Товариство " Знання" України, КОО, 2001 - . - ISSN 1682-2366. - Виходить щомісячно
2013р. N 8
Зміст:
Прес-служба МОН України інформує. - С.3-6 : табл.
Кл.слова: рейтинг ВНЗ, менеджер житлового будинку, Літній університет
Брифінг ректора Київського національного університету імені Тараса Шевченка академіка НАН України Леоніда Губерського. - С.7-10
Кл.слова: Губерський Л. В., брифінг, підсумки вступної кампанії
Козяр, М. Популяризуємо професію рятівника - одну з найпотребніших у світі / М. Козяр. - С.11-20. - забезпечення безпеки життєдіяльності
Кл.слова: надзвичайна ситуація, техногенне навантаження на довкілля
Ковалюк, Т. Стан підготовки ІТ-фахівців в Україні / Т. Ковалюк. - С.21-36. - Бібліогр.: 11 назв. : табл.
Кл.слова: ІТ-освіта, ІТ-індустрія, якість підготовки ІТ-фахівців
Гладченко, М. Особливості управління системою вищої освіти Нідерландів / М. Гладченко. - С.37-45. - Бібліогр.: 14 назв.
Кл.слова: автономія, макроефективність, підзвітність
Дзевицька, Л. Система освіти Австралії в контексті соціально-історичного розвитку / Л. Дзевицька. - С.46-55. - Бібліогр.: 8 назв.
Кл.слова: народна освіта, освітні реформи, основний державний закон
Приятельчук, А. Фундаментальність філософської освіти в контексті сучасних соціальних викликів / А. Приятельчук. - С.56-69. - Бібліогр.: 8 назв.
Кл.слова: ідеальне, матеріальне, буття
Яковенко, М. Естетичні спрямування сьогодення: аналіз тенденцій / М. Яковенко. - С.70-77. - Бібліогр.: 6 назв.
Кл.слова: естетика, тенденції, типологія
Чернишова, Є. Концептуальні підходи до реалізації ідеї тріумфу особистості у контексті її саморозвитку / Є. Чернишова. - С.78-88. - Бібліогр.: 18 назв. : табл.
Кл.слова: вища освіта, людиноцентризм, менеджмент
Балагура, О. Глобалізація морально-духовних цінностей в освітньому просторі / О. Балагура. - С.89-94. - Бібліогр.: 12 назв.
Кл.слова: мораль, культура, освіта
Чибісова, Н. Виховна робота як пріоритетний напрям діяльності приватних ВНЗ України / Н. Чибісова. - С.95-100. - Бібліогр.: 5 назв.
Кл.слова: освіта, безперервна освіта, виховання
Ткаченко, Н. Навчання фонетиці англійської мови у ВНЗ / Н. Ткаченко. - С.101-107. - Бібліогр.: 5 назв.
Кл.слова: узагальнення, фонетичні правила, права дистрибуція
Вища освіта і наука: огляд періодичних видань. - С.108-116
Кл.слова: вища освіта, наука, періодичні видання
Удод, О. А. Перелік книг, яким надано гриф МОН України у червні 2013 року / О. А. Удод. - С.117-125
Кл.слова: перелік, книги, гриф МОН України
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.58(4Укр)
Ч-58


    Чибісова, Н.
    Виховна робота як пріоритетний напрям діяльності приватних ВНЗ України [Текст] / Н. Чибісова // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 8. - С. 95-100. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 1682-2366
ДРНТІ
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: Вищі навчальні заклади України--приватні ВНЗ
Кл.слова (ненормовані):
безперервна освіта -- виховання -- виховна робота -- студентська молодь -- форми виховної роботи -- методи виховної роботи
Анотація: Розглядаються питання організації виховної роботи у приватних ВНЗ України. Виховна робота визначається як пріоритетний напрям діяльності приватних вищих навчальних закладів, що підтверджується певними традиціями та ритуалами, особливими формами і методами виховної роботи, які склалися в окремих закладах освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.4
А 66


    Андрущенко, Віктор.
    Філософія неформальної освіти: проблеми та перспективи розвитку / Віктор Андрущенко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 4. - С. 5-9. - Бібліогр.: 3 назви.
ББК 74.4
Рубрики: освіта дорослих (освіта впродовж життя, андрагогіка)
Кл.слова (ненормовані):
неформальна освіта -- неперервність освіти -- освіта впродовж життя -- безперервна освіта
Анотація: "Неформальна освіта" аналізується як закономірне явище в освітньому процесі ХХІ століття; розглядається як самоосвіта вільних особистостей, як "освіта дорослих", "освіта впродовж життя". Її характерною особливістю є високий рівень свободи, якою кожен має розпоряджатись вільно. Автор стверджує, що відповідальність за власну освіту та культурний розвиток особистість цілком і повністю бере на себе. Останнє не означає, що держава і суспільство мають пустити цей процес "на самоплив". Навпаки, враховуючи сучасні реалії, державна освітня політика має бути виваженою і цілеспрямованою і в цьому сегменті інтелектуального розвитку.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.58(4Укр)
Z99


    Іванова, Ольга.
    ХІІ Міжнародна науково-практична конференція "Пріоритети розвитку сучасної освіти: теорія, методологія, практика", [18-19 лют. 2014 р., Харк. гуманіт. ун-т "Народна українська академія", м. Харків] / Ольга Іванова // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 2. - С. 113-115
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: Вища освіта--форуми, конференції
Кл.слова (ненормовані):
міжнародна конференція -- науково-практична конференція -- сучасна освіта -- модернізація освіти -- безперервна освіта -- підготовка кадрів нової генерації


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.59
Z99


    Іванов, Сергій Аркадійович.
    Медійна й інформаційна грамотність як сукупність базових технологій у системі безперервної освіти [Текст] / С. А. Іванов // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 7. - С. 10-12.
ББК 74.59
Рубрики: Освіта--неперервна освіта--інформаційна грамотність
   Освіта--неперервна освіта--придбання знань

Кл.слова (ненормовані):
придбання нового знання -- придбання знань -- безперервна освіта -- післядипломна освіта -- інформаційна грамотність -- медіа технології -- інформаційні технології
Анотація: У статті розглядається медіа та інформаційні технології для придбання нових знань у процесі освіти людини впродовж усього життя. Представлено авторське визначення ключових понять “дані”, “інформація”, “знання”, “медіа”, “грамотності”.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74
К 26


    Карпець, Л. А.
    Безперервна освіта в контексті освітньої реальності інформаційного суспільства [Текст] / Л. А. Карпець // Практична філософія : Науковий журнал. - 2015. - N 1. - С. 167-172.
ББК 74
Рубрики: Освіта--неперервна освіта
   Кафедра педагогіки

Кл.слова (ненормовані):
безперервна освіта -- дистанційна освіта -- освітня реальність -- самоосвіта -- саморозвиток особистості


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


40
Н 34


    Гончарова-Ільїна, Тетяна Олександрівна.
    Акмеологічний аспект в навчанні дорослих іноземній мові [Текст] / Т. О. Гончарова-Ільїна // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки : Науковий журнал / Відп. ред. Г. В. Самойленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - Кн. 2. - С. 116-120
ББК 81.00я5
РУБ 40
Рубрики: Навчання іноземних мов
   Викладання іноземної мови

   акмеологія

Кл.слова (ненормовані):
безперервна освіта -- навчання дорослих


Дод.точки доступу:
Самойленко, Григорій Васильович; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 5 : фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (3)
Вільні: фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (3)


74.104
С 79


    Стеценко, Ірина
    Безперервна освіта педагогів: інтернет-ресурси [Текст] / Ірина Стеценко // Дошкільне виховання. - 2016. - № 7. - С. 16-18 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.104 + 74.59
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--підвищення кваліфікації педагога-дошкільника
   Вчителі--безперервна освіта--Інтернет-ресурси

Кл.слова (ненормовані):
дистанційна освіта -- безперервна освіта -- соціальні мережі -- соціальний сервіс -- електронні педагогічні журнали -- веб-форум -- блог -- електронна бібліотека
Анотація: В статті проаналізовано джерела дистанційної освіти для педагогів дошкілля - соціальні мережі Сoogle+, Facebook, Twitter; соціальний сервіс Pinterest; веб-форуми; блоги; електронні бібліотеки; сайти педагогічної преси. Вони надають змогу за найкоротший час дізнатися про нове в освіті, оперативно ознайомлюватися з досвідом колег, ставити запитання й отримувати на них відповіді, налагоджувати контакти, стежити за семінарами, конференціями та іншими очними і заочними освітянськими заходами.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)