Василюк, А. До питання про парадигми освітніх реформ [Текст] / А. Василюк> // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2008. - N2. - С. 20-23 Рубрики: Освіта Кл.слова (ненормовані): освітні реформи Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 13 Савченко, Олександра. Професійна підготовка вчителя : погляд польською вченого / О. Савченко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 11. - С. 45-47 Рец. на Левовицький Т. Професійна підготовка і праця вчителів / Т. Левовицький ; пер. з пол. А. Івашко. - К.-Маріуполь: Рената, 2011. - 119 с. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Модернізація освіти професійна підготовка вчителів Кл.слова (ненормовані): вчителі -- підготовка вчителів -- професійна підготовка вчителів -- освіта -- модернізація освіти -- освітні реформи Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Ц 67 Ципко, Вікторія. Інтеграція України до європейського освітнього простору з позицій філософського виміру освіти [Текст] / В. Ципко> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2012. - N 6. - С. 44-51. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: освіта в Україні Болонський процес--Україна Кл.слова (ненормовані): освітні реформи -- реформування вищої освіти -- інтеграція України -- європейський освітній простір Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВШ-3/2013/8 Журнал 2013р. N 8 Прес-служба МОН України інформує. - С.3-6 : табл. Кл.слова: рейтинг ВНЗ, менеджер житлового будинку, Літній університет Брифінг ректора Київського національного університету імені Тараса Шевченка академіка НАН України Леоніда Губерського. - С.7-10 Кл.слова: Губерський Л. В., брифінг, підсумки вступної кампанії Козяр, М. Популяризуємо професію рятівника - одну з найпотребніших у світі / М. Козяр. - С.11-20. - забезпечення безпеки життєдіяльності Кл.слова: надзвичайна ситуація, техногенне навантаження на довкілля Ковалюк, Т. Стан підготовки ІТ-фахівців в Україні / Т. Ковалюк. - С.21-36. - Бібліогр.: 11 назв. : табл. Кл.слова: ІТ-освіта, ІТ-індустрія, якість підготовки ІТ-фахівців Гладченко, М. Особливості управління системою вищої освіти Нідерландів / М. Гладченко. - С.37-45. - Бібліогр.: 14 назв. Кл.слова: автономія, макроефективність, підзвітність Дзевицька, Л. Система освіти Австралії в контексті соціально-історичного розвитку / Л. Дзевицька. - С.46-55. - Бібліогр.: 8 назв. Кл.слова: народна освіта, освітні реформи, основний державний закон Приятельчук, А. Фундаментальність філософської освіти в контексті сучасних соціальних викликів / А. Приятельчук. - С.56-69. - Бібліогр.: 8 назв. Кл.слова: ідеальне, матеріальне, буття Яковенко, М. Естетичні спрямування сьогодення: аналіз тенденцій / М. Яковенко. - С.70-77. - Бібліогр.: 6 назв. Кл.слова: естетика, тенденції, типологія Чернишова, Є. Концептуальні підходи до реалізації ідеї тріумфу особистості у контексті її саморозвитку / Є. Чернишова. - С.78-88. - Бібліогр.: 18 назв. : табл. Кл.слова: вища освіта, людиноцентризм, менеджмент Балагура, О. Глобалізація морально-духовних цінностей в освітньому просторі / О. Балагура. - С.89-94. - Бібліогр.: 12 назв. Кл.слова: мораль, культура, освіта Чибісова, Н. Виховна робота як пріоритетний напрям діяльності приватних ВНЗ України / Н. Чибісова. - С.95-100. - Бібліогр.: 5 назв. Кл.слова: освіта, безперервна освіта, виховання Ткаченко, Н. Навчання фонетиці англійської мови у ВНЗ / Н. Ткаченко. - С.101-107. - Бібліогр.: 5 назв. Кл.слова: узагальнення, фонетичні правила, права дистрибуція Вища освіта і наука: огляд періодичних видань. - С.108-116 Кл.слова: вища освіта, наука, періодичні видання Удод, О. А. Перелік книг, яким надано гриф МОН України у червні 2013 року / О. А. Удод. - С.117-125 Кл.слова: перелік, книги, гриф МОН України Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 43 Дзевицька, Л. Система освіти Австрії в контексті соціально-історичного розвитку [Текст] / Л. Дзевицька> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 8. - С. 46-55. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: історія освіти в зарубіжних країнах Система освіти--освіта--Австрія Австрія--освіта--історія освіти Кл.слова (ненормовані): народна освіта -- освітні реформи -- основний державний закон Анотація: Висвітлена роль держави й церковних структур у законодавчому забезпеченні освтнього процесу в навчальних закладах Австрії в різні історичні періоди. Визначені зміст і основні напрями державного регулювання освіти, політичні та соціально-економічні чинники законодавчого освітнього простору Австрії. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
А 66 Андрущенко, Віктор. Європейський педагогічний досвід та національні традиції: гармонізація пріоритетів / Віктор Андрущенко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 3. - С. 5-11. - Бібліогр.: 13 назв. Рубрики: Вища освіта в Україні--ціннісні засади Вища освіта в Україні--євроінтеграція вища освіта в зарубіжних країнах Європа--вища освіта Кл.слова (ненормовані): системи освіти -- загальносвітові тенденції -- освітні реформи -- управління освітою -- децентралізація -- національні особливості -- інновації в освіті -- навчання протягом життя -- рамки кваліфікацій -- європейська освіта -- громадянське виховання -- толерантність -- доступність освіти -- нова парадигма освіти -- розвиток освіти -- стратегічна програма розвитку -- аксіологія Анотація: Аналізується процес реформування вищої освіти України; відзначається необхідність його узгодження із загальноєвропейськими і світовими нормами, напрацьованим досвідом. Підкреслюючи авторитет і значення європейських освітніх стандартів, автор наголошує, що орієнтація на них аж ніяк не означає відкидання вітчизняного педагогічного досвіду, який багато в чому може бути корисним і продуктивним для країн європейського простору освіти. Система освіти кожної з країн має свої національні особливості. Їх сутність визначається характером цінностей, сформованих народом і культурою впродовж історичного розвитку. Цивілізованою вважається система освіти, у якій національне корелюється із загальнолюдським, не випадає з історичного контексту, а розвивається разом з розвитком історії, цивілізації, культури. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ф 79 Формуємо спільноту "агентів змін" [Текст]> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 16/18. - С. 2-5. Рубрики: Підвищення кваліфікації--працівники освіти Кл.слова (ненормовані): EdCamp Ukraine (проект) -- ЕдКемп Україна (проект) -- Друга національна (не)конференція EdCamp Ukraine -- шкільні педагоги -- підвищення кваліфікації шкільних педагогів -- педагогічна майстерність -- освітні реформи Анотація: В статті йде мова про Другу національну (не)конференцію EdCamp Ukraine - унікальну подію з підвищення кваліфікації шкільних педагогів у руслі edutainment (education&entertainment), яка проходила в м. Харкові 9-10 квітня 2016 року. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Щ 93 Щудло, Світлана. Як виміряти освіту? [Текст] / С. Щудло, С. Курбатов> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2017. - N 1. - С. 84-85 . - ISSN 2078-1016
Вища освіта в Україні--з’їзди, конференції, семінари Кл.слова (ненормовані): система освіти -- наукові дослідження -- наукові конференції -- освітні реформи -- реформування освіти -- Емпіричні дослідження для реформування освіти -- освітні дослідження -- УАДО -- Українська асоціація дослідників освіти Анотація: У Києві відбулась І Міжнародна наукова конференція Української асоціації дослідників освіти (УАДО) "Емпіричні дослідження для реформування освіти в Україні". Мета конференції - актуалізація ролі освітніх досліджень, насамперед прикладних, для адекватного розуміння сучасного стану та оптимальних механізмів трансформації вітчизняної системи освіти, наукового обгрунтування освітніх реформ в Україні та забеспечення належного рівня якості освітньої діяльності. Дод.точки доступу: Курбатов, Сергій Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Я 45 Якимчук, О. Досягнення та суперечності реалізації "Національної доктрини розвитку освіти у ХХІ столітті" [Текст] / О. Якимчук> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2019. - N 1. - С. 62-67 . - ISSN 2078-1016
Кл.слова (ненормовані): освітні реформи -- освітнє законодавство -- нормативи якості освіти -- Національна доктрина розвитку освіти у ХХІ столітті Анотація: "Національна доктрина розвитку освіти у ХХІ столітті" дозволила визначити базові орієнтири, що спрямували українську освітню сферу на європейську інтеграцію та залучення західних навчальних стандартів. Процес утілення сформульованих принципів, цілей і пріоритетів виявився повним суперечностей і невдач, аналізу яких і присвячено дану статтю. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |