Дем’яненко, Наталія. Теорія і практика контекстного навчання: освітній простір педагогічної магістратури / Н. Дем’яненко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 3. - С. 12-16. - Бібліогр.: 16 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Навчання контекстне--магістратура Вища освіта--освітньо-кваліфікаційні рівні--молодший спеціаліст, бакалавр, спеціаліст, магістр Кл.слова (ненормовані): компетентнісний підхід -- контекст -- контекстне навчання -- освітнє середовище -- квазіпрофесійна діяльність -- педагогічна магістратура -- освітньо-кваліфікаційні рівні Анотація: У статті обгрунтовано співвідношення компетентнісного підходу і контекстного навчання у вищій школі як методології і практики; доведено переваги освітнього середовища контекстного типу на рівні педагогічної магістратури; розкрито роль квазіпрофесійної діяльності у переході від навчальної до професійної реалізації майбутнього магістра педагогіки вищої школи. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Дем’яненко, Наталія. Проєктування інтегрованої технології ситуативного моделювання в педагогічній магістратурі [Текст] / Н. Дем’яненко> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2021. - N 1/2. - С. 55-61. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Підготовка майбутніх тьюторів Вища освіта--технологія ситуативного моделювання Кл.слова (ненормовані): професійна підготовка тьюторів -- інтегрована освітня технологія -- ситуативне моделювання -- проектування -- освітня технологія -- заклади вищої освіти -- педагогічна магістратура -- тьюторинг Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |