Емельянова, М. На пути к профессии : Роль педагогической практики в профессиональном становлении студентов [Текст] / М. Емельянова> // Дошкольное воспитание : Научно-методический журнал. - 2006. - N9. - С. 99-101 . - ISSN 0012-561X Рубрики: професійне становлення Кл.слова (ненормовані): СТУДЕНТИ -- педагогічна практика Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Дятленко, Т. Педагогічна практика в системі підготовки майбутнього вчителя-словесника [Текст] / Т. Дятленко> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2008. - N7/8. - С. 29-32 Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів-філологів навчання студентів Кл.слова (ненормовані): педагогічна практика Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
К89 Кузнецова, Галина Петрівна. Формування готовності до викладання української літератури в студентів філологічних факультетів у процесі педагогічної практики [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія і методика навчання (українська література) / Г. П. Кузнецова ; Інститут педагогіки АПН України (Київ). - К. : ІП АПН України, 2006. - 21 с. -
Рубрики: Викладання української літератури в ВНЗ Вища освіта автореферати дисертацій--українська література Кл.слова (ненормовані): педагогічна практика -- українська література Дод.точки доступу: Інститут педагогіки АПН України (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Б 77 Бойко, Алла. Упровадження інновацій як чинник оптимізації співвідношення педагогічної теорії і практики / А. Бойко> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 8/9. - С. 15-22 : портр. - Бібліогр.: 19 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Модернізація освіти Освіта--інновації Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): педагогічна інноватика -- педагогічна практика Анотація: У статті обґрунтовано специфіку співвідношення педагогічної теорії і практики в умовах модернізації системи освіти України. Схарактеризовано найбільш значущі для практики праці вчених та діяльність з упровадження інновацій Національної академії педагогічних наук України. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний) |
Сафарян, Світлана. Теорія та практика особистісно орієнтованого навчання [Текст] / С. Сафарян> // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 3. - С. 28-33. - Продовження. Початок: 2012. - № 2. Рубрики: навчання особистісно орієнтоване Кл.слова (ненормовані): особистісно орієнтоване навчання -- педагогічна практика -- види навчання -- когнітивна практика -- емоційно-ціннісна практика -- практика самовизначення -- практика самореалізації особистості -- суб’єктна практика -- валеологічна практика -- виховна практика -- практика індивідуального вибору -- креативна практика -- особистісна модель -- розвивальна модель -- активувальна модель -- формувальна модель -- вільна модель Анотація: У статті розповідається про впровадження в навчальний процес особистісно орієнтованого навчання. Розкриваються сучасні моделі педагогічної практики та види навчання. Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1) Вільні: НМК іноз. мов (1) |
Онищенко, Наталія. Організаційно-методичні засади педагогічної практики в системі професійного становлення майбутнього вчителя / Н. Онищенко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 11. - С. 28-33. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів--педагогічна практика Кл.слова (ненормовані): педагогічна практика -- дидактична практика -- навчально-виробнича практика -- переддипломна практика -- професійне становлення -- майбутні вчителі -- вищі навчальні заклади Анотація: У статті аналізуються організаційно-методичні засади педагогічної практики у вищому навчяальному закладі, розкривається її значення в системі професійного становлення майбутнього вчителя. Висвітлюються особливості організації педагогічної практики у вищих навчальних закладах різних країн світу. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Савченко, О. Впровадження інновацій - об’єкт педагогічної теорії і практики / Олександра Савченко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 10. - С. 79-80. Рец. на Бойко А. Упровадження педагогічної інноватики в практику виховання : монографія / Алла Бойко. - Полтава : ПНПУ ім. В. Г. Короленка, 2011. - 384 с. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Виховання--педагогічні інновації Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): педагогічна інноватика -- виховання -- монографії -- рецензії -- педагогічна наука -- педагогічна практика Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Куліненко, Лілія. Педагогічна практика: компетентнісний підхід / Лілія Куліненко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 1. - С. 63-68. - Бібліогр.: 13 назв. Рубрики: Підготовка вчителів--практична підготовка--вища освіта навчання студентів--практика Кл.слова (ненормовані): педагогічна освіта -- вища освіта -- компетенції -- педагогічна практика -- компетентнісний підхід -- майбутні вчителі -- громадянська практика -- громадянське виховання -- громадянська компетентність -- організаторські компетенції -- трудові компетенції -- метод проектів -- проектна діяльність -- підготовка до професійно-педагогічної діяльності Анотація: Компетентнісний підхід в організації педагогічної практики розглядається в реальних умовах формування майбутнього вчителя; особлива увага звертається на проблему <формування> громадянських, організаторських та трудових компетенцій майбутнього вчителя. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Кузнецова, Г. Наукові основи професійної вправності вчителя-словесника від ретроспекції до сьогодення [Текст] / Галина Кузнецова> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 42-50. - Бібліогр.: 28 назв. Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів української мови та літератури Кл.слова (ненормовані): студент-словесник -- вчитель-словесник -- педагогічна практика -- наукові основи педагогічної практики -- професійна вправність Анотація: У статті з'ясовано наукові основи формування професійної вправності майбутніх учителів-словесників у процесі педагогічної практики. Зосереджено увагу на генезі становлення методичних умінь, які є основою готовності до педагогічної діяльності. Визначено типи готовності: змістово-теоретичний, змістово-процедурний, змістово-операційний, змістово-технологічний (креативний). Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільних прим. немає Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий |
П 88 Пузеп, Л. Г. Влияние педагогической практики на формирование мотивационной и компетентностной готовности выпускника педагогического вуза к будущей профессиональной деятельности [Текст] / Л. Г. Пузеп, А. И. Ривера, Ю. А. Терещенко> // Вестник Московского университета. Серия 14. Психология : Научный журнал. - 2013. - N 3. - С. 127-135. . - ISSN 0201-7385. - ISSN 0137-0936 Рубрики: Професійна компетентність Кл.слова (ненормовані): студенти-педагоги -- готовність до професійної діяльності -- педагогічна практика Дод.точки доступу: Ривера, А. И.; Терещенко, Ю. А. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 82 Проскунін, Володимир. Деякі аспекти змісту й організації педагогічної практики студентів в умовах неперервної педагогічної освіти / В. Проскунін, О. Бабенко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 3. - С. 24-28 : фотогр. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Педагогічна практика студентів--зміст і організація Майбутні вчителі--педагогічна практика Кл.слова (ненормовані): педагогічна практика -- студенти-практиканти -- карта роботи -- неперервна педагогічна освіта Анотація: У статті розглянуто деякі теоретичні й практичні аспекти організації педагогічної практики студентів, визначено ефективні форми роботи із спрямування молоді на здобуття педагогічної професії й організації педагогічної практики студентів у загальноосвітніх навчальних закладах. Дод.точки доступу: Бабенко, Оксана Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Я 72 Яременко, Лілія Анатоліївна. Необхідність удосконалення навчальної практики майбутніх педагогів на базі позашкільних закладів освіти [Текст] / Л. Яременко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 1. - С. 59-64. - Бібліогр. в кінці ст. 11 назв Рубрики: Освіта--позашкільна освіта Кл.слова (ненормовані): педагогічна практика -- позашкільна освіта -- педагоги-позашкільники -- керівники творчого об'єднання Анотація: Теоретичне навчання студентів у вищих навчальних закладах обов'язково має поєднуватися з їх майбутньою самостійною роботою. Тому вже в стінах ВНЗ студенти повинні навчатися самостійно організувати не тільки навчальний процес, але й позашкільну роботу. У статті узагальнюється досвід Інституту гуманітарно-технічної освіти Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, у якому розпочато підготовку фахівців за спеціальністю "Позашкільна освіта". Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Безлюдна, Вікторія Валеріївна. Тенденції розвитку професійної підготовки вчителів іноземних мов у вищих закладах освіти (60-ті рр. ХХ століття) [Текст] / В. В. Безлюдна> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - № 1. - С. 240-243 Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів іноземної мови--професійна компетентність Історія педагогіки України, 20 ст. 2 пол. Кл.слова (ненормовані): професійна підготовка вчителя -- іноземна мова -- педагогічна практика -- навчальні плани Анотація: На основі аналізу історико-педагогічної літератури, постанов уряду обґрунтовано сновні тенденції розвитку професійної підготовки учителів іноземних мов: ослаблення ідеологізації змісту педагогічної освіти; удосконалення якості підготовки майбутніх учителів за рахунок дисциплін та їхнє розширення; вивчення іноземної мови з об’єднанням усіх аспектів в один предмет; удосконалення навчальних планів, програм і підручників для педагогічних вишів. Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Є примірники у відділах: всього 5 : ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2) Вільні: ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2) |
Б 60 Биковський, Ярослав. Студенти-драгоманівці пізнають секрети майбутньої професії педагога-позашкільника / Я. Биковський> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 5/6. - С. 77. . - ISSN 0131-6788
Кл.слова (ненормовані): позашкільна освіта -- туристсько-краєзнавчий напрям -- студенти-позашкільники -- педагогічна практика Анотація: Досвід підготовки педагогів-позашкільників у Національному педагогічному університеті імені М. П. Драгоманова. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
З-93 Зузяк, Тетяна. Практична професійно-педагогічна підготовка вчителів у вищих педагогічних закладах м. Вінниці (1920–1930 рр.) / Т. Зузяк> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2018. - № 9/12. - С. 71–76. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 0131-6788
Кл.слова (ненормовані): інститут народної освіти -- навчально-дослідна школа -- педагогічна практика -- педагогічний технікум -- професійно-педагогічна підготовка Анотація: На основі архівних та науково-літературних джерел проаналізовано історію становлення вищих педагогічіних закладів м. Вінниці (1920–1930 рр.). Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |