Г 17 Галяпа, Марія. Вивчення організації експериментально-дослідницької діяльності дошкільників / М. Галяпа, Л. Бондар> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 11. - С. 29-36.
Заклади дошкільної освіти--методична робота Кл.слова (ненормовані): освітні процеси -- експериментальна діяльність -- організація тематичного вивчення -- дитяче експериментування -- предметно-розвивальне середовище -- циклограми -- експериментально-дослідницька діяльність Дод.точки доступу: Бондар, Лариса Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Б 77 Бойко, Лідія. Міні-музей одного предмета / Л. Бойко, О. Гузь, Н. Чудовська> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 8. - С. 29-36 : фотогр. Рубрики: Музеї--дошкільні навчальні заклади Педагогіка музейна--дошкільники Кл.слова (ненормовані): міні-музей -- розвивальний простір -- пізнавальне середовище -- пізнання -- предметно-розвивальне середовище -- експозиції -- експонати -- проектна діяльність Анотація: У статті розглянуто питання організації пізнавальної діяльності дошкільнят в результаті створення міні-музеїв. Висвітлено їх сутність, завдання, принцип створення та роботи. Охарактеризовано міні-музей як складову проектної діяльності. Дод.точки доступу: Гузь, Ольга; Чудовська, Наталія Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Д 50 Дичківська, Ілона. Інклюзивна практика в дитсадку: організаційна модель / І. Дичківська> // Дошкіл. виховання : щомісяч. наук.-метод. журн. М-ва освіти і науки України для педагогів і батьків. - 2014. - № 2. - С. 5-9 : фотогр. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): інклюзія -- інклюзивна практика -- діти з особливими потребами -- дошкільні навчальні заклади -- структура інклюзивних дитсадків -- інклюзивні групи -- предметно-розвивальне середовище -- професіоналізм фахівців Анотація: Стаття присвячена проблемі навчання й виховання дітей з особливими потребами у дошкільних навчальних закладах. Висвітлено організацію структурних підрозділів інклюзивного дитсадка та розглянуто мету, завдання і зміст роботи кожного з них. Визначено та проаналізовано чинники реалізації інклюзивної практики в дитсадку. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
П 80 Пройдакова, Юлія. Загадковий світ предметів / Ю. Пройдакова> // Дошкіл. виховання : щомісяч. наук.-метод. журн. М-ва освіти і науки України для педагогів і батьків. - 2014. - № 2. - С. 21-23 : фотогр. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--пізнавальна діяльність Кл.слова (ненормовані): предметно-розвивальне середовище -- пізнавальна активність -- пошуково-дослідницька діяльність -- міні-музеї -- дослідницькі лабораторії -- пізнавальні заняття -- досліди -- спостереження -- дидактичні ігри -- дошкільники Анотація: У статті розглянуто проблему пізнання дошкільниками навколишнього світу через пошуково-дослідницьку діяльність. Висвітлено організацію предметно-розвивального середовища у дошкільному навчальному закладі № 427 м. Харкова. Подано розробку заняття-спостереження для старших дошкільнят, що має на меті формувати уявлення дітей про предметний світ, властивості різних матеріалів. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
М 69 Михайліченко, Тетяна. Рання профорієнтація дошкільників засобами економічного виховання / Т. Михайліченко, Г. Зюкіна, І. Гармаш> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 3. - С. 40-47 : фотогр. Рубрики: Дошкільники--профорієнтація--економічне виховання Дошкільне виховання--економічне виховання Кл.слова (ненормовані): рання профорієнтація -- економічне виховання -- професії -- вибір професій -- види трудової діяльності -- ставлення до праці -- економічне виховання -- економічні професії -- предметно-розвивальне середовище -- нетрадиційні форми роботи -- ігрова діяльність -- дидактичні ігри -- читання художніх творів -- театралізована діяльність -- спостереження -- екскурсії -- проектна діяльність -- робота з батьками -- дошкільники -- дошкільна освіта Анотація: У статті розглянуто проблему здійснення ранньої профорієнтації дошкільників засобами економічного виховання, що має на меті формувати елементарні уявлення дітей про світ економічних професій. Охарактеризовано форми роботи з дітьми в процесі економічного виховання, серед яких ігрова, театралізована, проектна діяльність, читання художніх творів, спостереження, екскурсії тощо. Висвітлено форми співпраці дошкільного закладу з сім'ями вихованців. Дод.точки доступу: Зюкіна, Галина; Гармаш, Ірина Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
С 13 Савчук, Олена. Дитсадок майбутнього: З досвіду проведення обласного конкурсу дизайн-проектів [Текст] / О. Савчук> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2015. - N 11. - С. 14-18. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--інноваційна діяльність Кл.слова (ненормовані): предметно-розвивальне середовище -- фізкультурно-оздоровче середовище Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 67 Корнєєва, О. Парк професій, або Як зацікавити дошкільників професіями дорослих / Оксана Корнєєва, Ольга Стягунова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 1. - С. 46–53. - Зміст: Тематична робота "Парк професій" ; Про які професії мріють діти ; Як допомогти дитині пізнати світ професій? ; Авторська творча майстерня ; Організаційно-методичне забезпечення ; Предметно-розвивальне середовище ; Технологічні карти – що це і для чого ; Структура ; Розвивальне середовище ; Партнерська взаємодія ; Методичний супровід ; Додаток 1 : Макет технологічної карти ознайомлення дошкільників з професією ; Додаток 2 : Технологічна карта ознайомлення дошкільників із професією художника.
Кл.слова (ненормовані): дошкільні навчальні заклади -- методика навчання -- трудове навчання -- професії -- авторська творча майстерня -- алгоритм -- ознайомлення -- предметно-розвивальне середовище -- методичний супровід -- технологічні карти -- художник Анотація: У статті подано досвід роботи дошкільного навчального закладу № 31 "Мир" міста Костянтинівки Донецької області щодо організації комплексної тематичної роботи "Парк професій". Дод.точки доступу: Стягунова, О. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |