74.202.245
П 14


    Паламар, С. П.
    Креативний підхід до навчання гуманітарних предметів учнів основної школи / С. П. Паламар // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2012. - № 4. - С. 29-31. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 74.202.245
Рубрики: Гуманітарна освіта--методика навчання--креативний підхід
   Дидактика навчання

Кл.слова (ненормовані):
предметні компетентності -- учні основної школи -- предмети гуманітарного циклу
Анотація: У статті розглядаються способи формування предметних компетентностей в учнів основної школи на основі креативного підходу до навчання. Обгрунтовано діалогічні параметри роботи з художнім текстом.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.202.8
В 23


    Ващенко, Лідія.
    Про оцінювання предметних компетентностей учнів основної школи [Текст] / Л. Ващенко // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2013. - N 3. - С. 16-22.
ББК 74.202.8
Рубрики: Оцінювання--оцінювання компетентностей учнів
   Викладання біології в школі--оцінювання компетентностей учнів

Кл.слова (ненормовані):
структура компетентності -- компетентності учнів -- оцінювання компетентностей -- предметні компетентності


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.202
К 52


   
    Ключові предметні компетентності школяра як засіб формування сучасної особистості / О. Денисюк [та ін.] // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 11. - С. 59-63 : табл. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.202
Рубрики: Навчання--предметні компетентності
Кл.слова (ненормовані):
моніторинг -- функціональна грамотність -- якість освіти -- навчання учнів -- предметні компетентності
Анотація: У статті розглядається питання проведення моніторингу з використанням тестових завдань специфічного змісту як один з методичних прийомів для формування у школярів предметних компетентностей.


Дод.точки доступу:
Денисюк, Оксана; Казарян, Ірина; Лямічев, Віталій; Титаренко, Наталія

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.202.242
С 13


    Савченко, Олександра.
    Упровадження компетентнісного підходу в початкову освіту : здобутки і нерозв’язані проблеми / О. Савченко // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 4/5. - С. 12-16 : табл., рис. - Бібліогр.: 18 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.202.242
Рубрики: Початкова освіта в Україні--компетентнісний підхід
Кл.слова (ненормовані):
початкова освіта -- компетентнісний підхід -- компетентнісна освіта -- предметні компетентності -- ключові компетентності
Анотація: У статті досліджено питання запровадження компетентнісного підходу в початкову освіту в контексті модернізації змісту Державного стандарту. Розкрито взаємозв’язок предметів у формуванні в молодших школярів ключових і предметних компетентностей та обґрунтовано пріоритетність формування у них ключової компетентності – уміння вчитися.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


373.3.042.2-056.45(477)
Г 12


    Гавриш, І.
    Розбудовуючи Нову українську школу: теоретико-методологічні основи реалізації компетентнісного підходу в освіті в науково-педагогічному проекті "Інтелект України" / Ірина Гавриш, Артем Ткачов // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 8. - С. 2–5. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Обдаровані діти--педагогічні проекти
Кл.слова (ненормовані):
Інтелект України, проект -- академічно здібні учні -- інноваційний освітній проект -- обдаровані діти -- проектні класи -- компетентнісний підхід -- компетентнісно орієнтована освіта -- предметні компетентності -- системний підхід -- синергетичний підхід -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про здійснення шкільної початкової освіти на засадах компетентнісного підходу в умовах реалізації науково-педагогічного проекту "Інтелект України". Компетентнісна освіта академічно здібних і обдарованих учнів.


Дод.точки доступу:
Ткачов, А.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.014.3(477)
С 13


    Савченко, О.
    Початкова освіта в контексті ідей Нової української школи / Олександра Савченко // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2018. - № 1/2. - С. 3–7. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Початкова школа--реформування освіти
Кл.слова (ненормовані):
реформування освіти -- Нова українська школа -- державний стандарт -- початкова освіта -- типова освітня програма -- зміст початкової освіти -- формувальне оцінювання -- науково-методичний ресурс -- вчителі початкової школи -- предметні компетентності
Анотація: У статті йдеться про законодавчі засади і наукові підходи розроблення Державного стандарту початкової освіти і типових освітніх програм для 1–2 класів. Обґрунтовано алгоритм проектування змісту початкової освіти: мета – прогнозування обов’язкових результатів цього рівня освіти у Державному стандарті – прогнозування очікуваних результатів у типових освітніх програмах за циклами навчання (1–2 класи; 3–4 класи) – засоби їх досягнення (зміст, методи, середовище). Визначено роль формувального оцінювання у початковій школі; проблеми створення нового науково-методичного ресурсу для вчителів.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


37.016:34
Б 82


    Борисенко, О. А.
    Шляхи формування предметних компетентностей на уроках правознавства [Текст] / О. А. Борисенко, Т. Ю. Германовська // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 27. - С. 7-9.
УДК
Рубрики: Викладання правознавства в школі--формування предметних компетентностей
Кл.слова (ненормовані):
уроки правознавства -- предметні компетентності -- формування компетенцій


Дод.точки доступу:
Германовська, Т. Ю.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


37.011.3-051
В 11


    Вівсяна, І. А.
    Підготовка учителя до формування предметних компетентностей учнів із історії [Текст] / І. А. Вівсяна // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 1/2. - С. 9-13. - Бібліогр.: 11 назв.
УДК
Рубрики: Вчитель історії--професійна компетентність
Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка вчителів -- предметні компетентності -- історична компетентність учнів -- сучасний вчитель історії
Анотація: В статті йде мова про проблеми методичної підготовки вчителя історії, а саме, формування професійної компетентної особистості.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)