К49 Клименко, Наталя Олександрівна. Формування мотивів навчально-пізнавальної діяльності студентів вищих навчальних закладів гуманітарного профілю [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.04 - теорія та методика професійної освіти / Н. О. Клименко ; Луганський національний педагогічний університет імені Тараса Шевченка (Луганськ). - Луганськ : ЛНПУ ім.Т.Шевченка, 2005. - 20 с. -
Рубрики: Професійна освіта навчання студентів автореферати дисертацій--професійна освіта Кл.слова (ненормовані): навчально-пізнавальна діяльність -- мотивація -- формування мотивів -- проблемне навчання -- комунікативне навчання Дод.точки доступу: Луганський національний педагогічний університет імені Тараса Шевченка (Луганськ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
К56 Коваль, Василь Іванович. Методика розвитку пізнавальних інтересів учнів 5-8-х класів у процесі вивчення історії України [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія та методика навчання історії / В. І. Коваль ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2005. - 20. -
Рубрики: викладання історії автореферати дисертацій--історія України Кл.слова (ненормовані): проблемне навчання -- краєзнавчий матеріал -- дидактичні ігри -- екскурсійно-пошукова робота Дод.точки доступу: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
О-76 Остапенко, С. А. Проблемне навчання на уроках української мови та літератури [Текст] / С. А. Остапенко> // Вивчаємо українську мову та літературу : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 11. - С. 2-5. Рубрики: Навчання--проблемне навчання Викладання української літератури в школі--види навчання Уроки української мови--проблемне навчання Кл.слова (ненормовані): уроки української мови -- уроки української літератури -- проблемне навчання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Л 11 Ліждвой, Людмила. Взаємозв’язок і взаємоузгодженість. Наступність дошкільної та початкової освіти [Текст] / Л. Ліждвой> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2011. - N 11. - С. 16-21. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--наступність у навчанні Кафедра дошкільної освіти Кл.слова (ненормовані): пізнавальні здібності -- розумове виховання -- творче мислення -- проблемне навчання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Р 69 Ромашкіна, Ганна. Розвиток творчої компетентності особистості шляхом застосування інноваційних технологій [Текст] / Г. Ромашкіна, А. Васильченко> // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 4. - С. 37-40. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Інноваційні технології--проблемне навчання Творча компетентність--учні Розвиток особистості--творчість Кафедра іноземних мов Кл.слова (ненормовані): інноваційні технології -- проблемне навчання -- творча компетентність -- розвиток особистості -- творчість -- проблемні ситуації -- гуманістичний підхід -- пізнавальна самостійність Анотація: У статті розповідається про гуманістично зорієнтоване навчання та пізнавальну самостійність учнів. Розглядається технологія проблемного навчання. Дод.точки доступу: Васильченко, Алла Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1) Вільні: НМК іноз. мов (1) |
З-67 Зламанюк, Людмила. Розвивати інноваційний потенціал учня [Текст] / Л. Зламанюк> // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2012. - N 4. - С. 22-26. Рубрики: Навчання інноваційне Навчання--методи--форми--засоби Кл.слова (ненормовані): розвиток особистості учня -- проблемне навчання -- технології навчання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Т 22 Тарутіна, Зінаїда Євгеніївна. Підготовка професіоналів в умовах глобалізації, Інтернету і нової хвилі прогресу в точних науках / Зінаїда Тарутіна> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 2. - С. 50-54. - Бібліогр.: 10 назв. Рубрики: Професіоналізм--поняття--формування Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): професіонал -- професіоналізація -- біла мозкова речовина -- сенситивні періоди -- креативне мислення -- дивергентне мислення -- проблемне навчання -- вища освіта -- старша школа Анотація: Досліджено поняття "професіоналізм" і традиційні методи його формування у системах сучасної освіти. Наведено докази того, що новітні відкриття у дослідженні мозку успішно пояснюють існування сенситивних періодів, процеси професіоналізації мозку і розвитку його креативних здібностей під час проблемного навчання. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
О-56 Ольшанська, Оксана. Реалізація технології проблемного навчання на уроках української літератури : з досвіду роботи вчителя-словесника / О. Ольшанська> // Укр. мова й л-ра в сучас. шк. : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2012. - № 10. - С. 34-38. Рубрики: Викладання української літератури в школі Кл.слова (ненормовані): уроки української літератури -- інноваційна значущість -- технологія проблемного навчання -- проблемне навчання -- способи розв’язання -- проблемні ситуації -- алгоритм -- засвоєння знань Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний) |
А 69 Аношкіна, Галина. Формування в учнів бажання і вміння вчитися / Г. Аношкіна> // Укр. мова й л-ра в сучас. шк. : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2012. - № 10. - С. 39-41 : табл. Рубрики: Методи навчання метод проектів Кл.слова (ненормовані): проблемне навчання -- наочні методи навчання -- ігрові технології -- гра -- метод проектів -- інформаційно-комунікаційні технології -- контроль -- бажання вчитись Анотація: В статті розповідається про формування в учнів засобами навчального предмета розуміння необхідності освіти, здатності здобування знання, застосування їх на практиці, грамотно працювати з інформацією, критично мислити, бути комунікабельним і контактним. Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний) |
Шапран, Юрій. Формування професійної компетентності майбутніх учителів біології шляхом застосування особистісно орієнтованих технологій / Ю. Шапран> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 11. - С. 42-46. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів біології--формування професійної компетентності Підготовка майбутніх вчителів біології--особистісно орієнтовані технології Кафедра біології Кл.слова (ненормовані): вчителі біології -- професійна компетентність -- ключові компетенції -- особистісно орієнтовані технології -- проблемне навчання -- проблемні ситуації Анотація: У статті висвітлюються питання формування професійної компетентності майбутніх вчителів біології у процесі використання проблемного навчання як особистісно орієнтованої педагогічної технології, запропоновано різні види проблемних ситуацій з урахуванням специфіки організаційних форм навчання у вищій школі. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
С 79 Стецик, Сергій. Інноваційні технології навчання фізики у старшій школі [Текст] / С. Стецик> // Фізика та астрономія в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2013. - N 1. - С. 5-10. Рубрики: викладання фізики в школі Кл.слова (ненормовані): технології навчання -- проблемне навчання -- особистісно орієнтоване навчання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Борисенко, Валентина. Проблемні завдання на уроках української мови [Текст] / В. Борисенко> // Укр. мова й л-ра в сучас. шк. : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2013. - № 3. - С. 17-22. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Уроки української мови--проблемне навчання Кл.слова (ненормовані): проблемне навчання -- проблемне завдання -- проблемна ситуація -- проблемний підхід -- технології навчання -- навчально-пізнавальна діяльність -- проблемне запитання -- проблемна задача Анотація: У статті акцентується увага на важливості проблемного навчання як основного засобу активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів, обгрунтовується доцільність використання проблемних завдань на уроках української мови. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Г 12 Гаврилюк, В. С. Використання інтерактивних технологій на уроках географії : Майстер-клас для слухачів курсів підвищення кваліфікації вчителів географії [Текст] / В. С. Гаврилюк> // Географія та економіка в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2013. - N 9. - С. 2-15. Рубрики: Викладання географії в школі Інтерактивні технології навчання Кл.слова (ненормовані): проблемне навчання -- екологічна освіта Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 15 Наволокова, Н. П. Характеристика педагогічних технологій у схемах [Текст] / Н. П. Наволокова> // Біологія : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 34/36. - С. 2-15. Рубрики: Педагогічні технології Кл.слова (ненормовані): традиційне навчання -- проблемне навчання -- ігрові технології навчання -- особистісно орієнтоване навчання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 14 Гайдученко, М. Розвиток пізнавальних інтересів на уроках біології [Текст] / М. Гайдученко> // Біологія і хімія в рідній школі. - 2014. - N 1. - С. 30-34. Рубрики: викладання біології в школі Кл.слова (ненормовані): уроки біології -- критичне мислення -- проблемне навчання -- інтерактивні методи навчання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 47 Познанська, Н. Ф. Активізація пізнавальної діяльності учнів [Текст] / Н. Ф. Познанська, Ф. С. Познанська> // Фізика в школах України : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 7/8. - С. 10-17. Рубрики: пізнавальна діяльність учнів Кл.слова (ненормовані): навчальний процес -- технології навчання -- проблемне навчання -- ігрові форми навчання Дод.точки доступу: Познанська, Ф. С. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 15 Наволокова, Н. П. Характеристика педагогічних технологій [Текст] / Н. П. Наволокова> // Біологія : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 15. - С. 2-8. Рубрики: Педагогічні технології Кл.слова (ненормовані): традиційне навчання -- проблемне навчання -- класно-урочна система навчання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 11 Сєрякова, В. І. Індивідуальний підхід в умовах проблемного навчання [Текст] / В. І. Сєрякова> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 24. - С. 2-6. Рубрики: Навчання--методи--форми--засоби Викладання історії в школі Кл.слова (ненормовані): теоретичне понятійне мислення -- проблемне навчання -- теоретично-образне мислення -- сучасний урок історії Анотація: Автор статті Сєрякова В. І. розповідає про відмінності проблемного і класичного традиційного навчання. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ш 95 Шульга, Олексій. Методика застосування проблемного навчання на уроках історії та його значення [Текст] / О. Шульга> // Історія в рідній школі. - 2014. - N 11. - С. 39-41. Рубрики: Викладання історії в школі навчання проблемне Кл.слова (ненормовані): уроки історії -- проблемне навчання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 75 Дробишев, Є. Ю. Створення проблемних ситуацій на уроках органічної хімії у профільних класах із допомогою експерименту [Текст] / Є. Ю. Дробишев> // Хімія : науково-методичний журнал. - 2014. - N 23/24. - С. 20-25. Рубрики: Викладання хімії в школі уроки хімії Кл.слова (ненормовані): проблемне навчання -- експеримент на уроках хімії Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |