П 24 Педагогіка і психологія професійної освіти [Текст] : науково-методичний журнал. № 3. липень-серпень / Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Львівський науково-практичний центр. - Львів : [б. в.], 2002. - 253 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 9.20 грн. Зміст: Основні напрями досліджень з педагогічних і психологічних наук в Україні . - С .10-39 Дидактика, методика і технології навчання . - С .40-185 Психологія . - С .186-214 Проблеми виховання . - С .215-243
РУБ 37(05) Рубрики: Вчитель--діяльність--підготовка Інформатика--курс навчання Сучасні освітні технології Студенти--атестація Професійне мислення Основи педагогіки і психології--курс Релігієзнавство Вчитель трудового навчання Професійна культура Професіоналізація Гуманістичне виховання Сімейне виховання Охорона праці--курс Дод.точки доступу: Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України; Львівський науково-практичний центр Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Д13 Давидович, Віктор Олександрович. Професійна адаптація випускників профтехучилищ на виробництві [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.04 -теорія та методика професійної освіти / В. О. Давидович ; Тернопільський державний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка. - Тернопіль : ТДПУ ім.В.Гнатюка, 2003. - 20 с. -
Рубрики: професійна адаптація автореферати дисертацій--педагогіка Кл.слова (ненормовані): ПТУ -- соціалізація -- професіоналізація Дод.точки доступу: Тернопільський державний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
> Шифр: ВШ-3/2009/10 Журнал 2009р. N 10 Тацій, В. Національна юридична академія України імені Ярослава Мудрого - лідер юридичної освіти в Україні / В. Тацій. - С.5-13. Мельник, С. Економ іка знань. Світовий досвід та перспективи впровадження в Україні / С. Мельник, В. Матросов. - С.14-25. Решетніченко, А. Управління процесами розвитку пізнавальної діяльності як умова забезпечення якості вищої освіти / А. Решетніченко, С. Шевченко. - С.34-43. Жалдак, М. Формування системи інформаційних компетентностей майбутніх учителів інформатики у процесі навчання в педагогічному університеті / М. Жалдак, Ю. Римський, М. Рафальська. - С.44-52. Коноваленко, В. Дотримання авторських прав у навчальній літературі і наукових публікаціях / В. Коноваленко. - С.53-60. Кліменко, В. Професіоналізація і психологія викладача вищої школи / В. Кліменко. - С.106-112. Огаренко, Т. Аналіз особливостей попиту на освітні послуги з метою прогнозування / Т. Огаренко. - С.86-98. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВШ-3/2010/1 Журнал 2010р. N 1 Левківський, К. Якісна освіта - запорука самореалізації особистості / К. Левківський. - С.5-14. Швалб, Ю. Психологічні аспекти компетентного підходу в освіті / Ю. Швалб. - С.31-36. Побережна, Н. Діагностика впровадження інформаційних технологій у процес навчання студентів / Н. Побережна. - С.43-52. Шаповалова, Л. Професіоналізація як один із напрямів розвитку сучасної вищої освіти у Франції / Л. Шаповалова. - С.59-70. Про запровадження у вищих навчальних закладах України європейської кредитно-трансферної системи: Наказ МОН України 16.10.2009 р. № 943 . - С.75-91. Питання стажування аспірантів, докторантів, наукових і науково-педагогічних працівників у провідних вищих навчальних закладах та наукових установах в Україні та за кордоном: Постанова Кабінету Міністрів України 21.)(.2009 р. № 1015. - С.92-94. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 47 Кліменко, В. Професіоналізація і психологія викладача вищої школи [Текст] / В. Кліменко> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2009. - N 10. - С. 106-112. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Психологія вищої школи Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ш 24 Шаповалова, Л. Професіоналізація як один із напрямів розвитку сучасної вищої освіти у Франції [Текст] / Л. Шаповалова> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2010. - N 1. - С. 59-70. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: вища освіта в зарубіжних країнах Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Франція--освіта Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 79 Кредісов, Анатолій Іванович. Менеджмент для керівників [Текст] : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / А. І. Кредісов, Є. Г. Панченко, В. А. Кредісов. - К. : Знання, 1999. - 556 с. - ISBN 966-7293-63-7 : 24.50 грн. Зміст: Суть і складові менеджменту . - С .19-40 Менеджмент і суспільство: Соціальна обумовленість, етика і відповідальність . - С .41-88 Корпоративна природа менеджменту . - С .89-112 Кл.слова: корпорація Еволюція менеджменту . - С .113-150 Професіоналізація менеджменту . - С .151-180 Кл.слова: бізнес-освіта Система менеджменту . - С .181-216 ОСНОВНІ ФУНКЦІї МЕНЕДЖМЕНТУ Планування - пріоритетна функція менеджменту . - С .219-265 Організація в системі менеджменту . - С .265-292 Мотивація - найважливіша функція менеджменту . - С .293-318 Лідерство . - С .319-352 Контроль в управлінні : 353-366 Менеджмент підприємницьких проектів . - С .369-420 Управління персоналом . - С .420-452 Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності . - С .453-506 РУБ 33 Рубрики: Кафедра економічної теорії Менеджмент--підручники та посібники для ВНЗ Філософія бізнесу підприємництво Лідерство--в бізнесі (психол.) Менеджмент прикладний Бізнес - план Управління персоналом Дод.точки доступу: Панченко, Євген Григорович; Кредісов, Вячеслав Анатолійович Примірників всього: 5 фб (1), Ч.З.№2 (3), аб (1), ав Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (3), аб (1) |
Х 85 Хотинец, В. Ю. Этнокультурные особенности профессиональной рефлексии / В. Ю. Хотинец, А. И. Троянская> // Психол. журн. - 2011. - Т. 32, № 3. - С. 57-73. - Библиогр.: 27 назв. . - ISSN 0205-9592 Рубрики: психологія професійної діяльності самоорганізація Кафедра загальної та практичної психології Кл.слова (ненормовані): професійна рефлексія -- професіоналізація -- цінності культури -- етнокультурні особливості Дод.точки доступу: Троянская, А. И. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: С596840/2011/4 Журнал 2011р. N 4 Губенко, Олександр. Біполярна структура інтелекту і механізми творчої діяльності / О. Губенко. - С.3-14. - Библиогр.: с. 20. Мельник, Оксана. Специфіка інструментарію історико-психологічного дослідження / О. Мельник. - С.26-35. - Библиогр. в конце ст. 9 назв. Чепак, В. Соціологія освіти у сучасному науковому дискурсі / В. Чепак. - С.36-43. - Библиогр. в конце ст. 12 назв. Траверсе, Т. Професіоналізація політичної діяльності: психограма політика / Т. Траверсе. - С.44-51. - Библиогр. в конце ст. 18 назв Колісник, Олексій. Духовний саморозвиток і духовне здоров’я особистості / О. Колісник. - С.52-68. Романенко, Юрій. Технології зомбування в оціалізації тоталітарних суспільств / Ю. Романенко. - С.69-77. Вольфовська, Тетяна. Технології продуктивних інтерпретацій політичної інформації як чинник розвитку неупереджених ставлень молоді / Т. Вольфовська. - С.78-85. Козаченко, Ольга. Особливості стилів життя сучасної багатопоколінної сім’ї (на прикладі Львівської області) / О. Козаченко. - С.86-94. Вітенко, Юлія. Сучасна українська молода сім’я в етноментальному вимірі / Ю. Вітенко. - С.95-105. - Библиогр. в конце ст. 11 назв. Шедяков, Володимир. Хибні соціальні величини в інформаційних обмінах постсучасності / В. Шедяков. - С.106-114. - Библиогр. в конце ст. 12 назв. Швець, Дмитро. Управління вищою освітою та напрямки реформування освітньої системи в Україні / Д. Швець. - С.123-132. Ровенчак, Ольга. Зміни професійних / посадових і класових/ майнових індентичностей українських мігрантів / О. Ровенчак. - С.133-143. Андрєєва, Тетяна. Освіта батьків і здорове харчування дітей / Т. Андрєєва. - С.144-151. - Библиогр. в конце ст. 18 назв. Корх, Віра. Психологічні чинники формування механізмів соціального пізнання у підлітків / В. Корх. - С.152-161. Волошко, Наталія. Побудова психодіагностичних методик "здоровий спосіб життя" : когнітивний і поведінковий компоненти / Н. Волошко. - С.162-169. Макаренко, Олександр. Розвиток етнопсихологічних аспектів творчості Григорія Сковороди в роботах його послідовників / О. Макаренко, А. Балабан. - С.170-180. - Библиогр. в конце ст. 16 назв. Бондаревська, Ірина. Теоретичні підходи до вивчення соціальної ідентичності / І. Бондаревська. - С.14-25. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Т 65 Траверсе, Т. Професіоналізація політичної діяльності: психограма політика [Текст] / Т. Траверсе> // Соціальна психологія. Український науковий журнал. - 2011. - N 4. - С. 44-51. - Библиогр. в конце ст. 18 назв Рубрики: Політична культура політики видатні Кл.слова (ненормовані): особливість політика -- психограма -- професійна політична діяльність -- суб’єкт політики -- портрет політика Анотація: У статті розглядається проблема професіоналізації політичної діяльності. Йдеться про професійно значущі властивості особистості сучасного вітчизняного політика. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 11 Дічек, Наталя Петрівна. Диференційований підхід до навчального процесу : спроба ретроаналізу / Н. П. Дічек> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2011. - № 4. - С. 28-33. - Бібліогр.: 21 назв. Рубрики: історія педагогіки Росії до 1917 р. Кл.слова (ненормовані): диференціація в освіті -- професіоналізація в освіті -- гендерний підхід -- конфесійність в освіті -- приватна ініціатива в освіті -- суспільно-педагогічні рухи Анотація: У статті обгрунтовано міркування про те, що диференціація в освіті у Російській імперії ХІХ ст. еволюціонувала від політико- й елітарно орієнтованих державних форм організації навчання молоді через виникненя суспільно та економічно вмотивованих їх різновидів (головне - навчальних закладів приватної форми власності) до створення часткових, зумовлених результатами психологічно-педагогічних досліджень і зміною парадигми ставлення до особистості, індивідуалізованих варіантів освітніх закладів. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Т 22 Тарутіна, Зінаїда Євгеніївна. Підготовка професіоналів в умовах глобалізації, Інтернету і нової хвилі прогресу в точних науках / Зінаїда Тарутіна> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 2. - С. 50-54. - Бібліогр.: 10 назв. Рубрики: Професіоналізм--поняття--формування Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): професіонал -- професіоналізація -- біла мозкова речовина -- сенситивні періоди -- креативне мислення -- дивергентне мислення -- проблемне навчання -- вища освіта -- старша школа Анотація: Досліджено поняття "професіоналізм" і традиційні методи його формування у системах сучасної освіти. Наведено докази того, що новітні відкриття у дослідженні мозку успішно пояснюють існування сенситивних періодів, процеси професіоналізації мозку і розвитку його креативних здібностей під час проблемного навчання. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 17 Калашнікова, Світлана Андріївна. Європейська політика модернізації вищої освіти: ключові орієнтири / Світлана Калашнікова> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 2. - С. 80-84. - Бібліогр.: 9 назв. Рубрики: Вища освіта--модернізація Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): врядування -- інституційна автономія -- інституційний профіль -- лідерство -- модернізація освіти -- професіоналізація управління -- стратегія розвитку Анотація: У статті на основі аналізу базових документів Європейського Союзу висвітлено ключові орієнтири та параметри, що визначають сучасні процеси модернізації Європейського простору вищої освіти. На їх основі автор обгрунтовує необхідність розбудови в Україні наукової та навчальної інфраструктури для професіоналізації управління вищою освітою. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 26 Дегтярьов, Сергій Іванович. Освітній рівень цивільних службовців у першій половині XVIII ст. [Текст] / С. І. Дегтярьов> // Київська старовина : Науковий історико-філологічний журнал. - 2012. - N 3. - С. 33-39 . - ISSN 0869-3595 Рубрики: Історія України, 18 ст. історія педагогіки України, 18 ст. Кл.слова (ненормовані): професіоналізація -- бюрократія -- чиновництво -- цивільні службовці -- нижча юридична освіта -- дячеські школи -- цифірні школи Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ц 34 Целых, М. П. Возникновение и развитие психоаналитического подхода в социальной работе США / М. П. Целых> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 10. - С. 93-102. - Библиогр.: 20 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: психологія--соціопсихологія Кафедра психології США--психологія Кл.слова (ненормовані): психоаналіз -- теорія психоаналізу -- психоаналітичний підхід -- соціопсихологія -- соціальна робота -- професіоналізація соціальної роботи Анотація: У статті розглядаються питання історії виникнення і розвитку психоаналітичного підходу в соціальній роботі США. В статье рассматриваются вопросы истории возникновения и развития психоаналитического подхода в социальной работе США. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Калашнікова, Світлана. Професійний розвиток керівників вищих навчальних закладів: діяльність Європейської платформи модернізації вищої освіти / Світлана Калашнікова> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 2. - С. 95-101. - Бібліогр.: 15 назв. Рубрики: Вищі навчальні заклади--керіники ВНЗ Кл.слова (ненормовані): модернізація -- реформування -- вищий навчальний заклад -- управління -- керівник ВНЗ -- колегіальне навчання -- лідерство -- професійний розвиток -- професіоналізація управління ВНЗ -- менеджмент -- професійна підготовка -- міжнародний проект -- Європейська платформа модернізації вищої освіти -- проект MODERN Анотація: У статті на основі аналізу нормативних документів Європейської Комісії, наукових праць європейських експертів та інформаційно-методичних матеріалів Європейської платформи модернізації вищої освіти виявлено особливості й обґрунтовано актуальність реалізації короткотермінових програм професійного розвитку керівників вищих навчальних закладів, а також сформульовано відповідні практичні рекомендації щодо реалізації таких програм в Україні. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Тарутіна, З. Є. Потенціал використання досягнень точних наук в освіті / З. Є. Тарутіна> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2013. - № 2. - С. 2-5. - Бібліогр.: 10 назв. Рубрики: Підлітки--психологія Освіта--наука--інтеграція Кл.слова (ненормовані): головний мозок -- перебудова мозку -- підлітковий вік -- професіоналізація мозку -- екранна інформація Анотація: Висвітлено кілька найважливіших відкриттів у галузі точних наук, що стосуються розвитку головного мозку людини і змін програм його діяльності. Зосереджено увагу на перебудові мозку в підлітковому віці і явищі глибокої його "професіоналізації" протягом 25 років життя. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 (вільний) |
Л 83 Луговий, Володимир. Професійний розвиток керівників вищих навчальних закладів України: виклики та перспективи / Володимир Луговий, Світлана Калашнікова, Жаннета Таланова> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 3. - С. 51-59 : табл. - Бібліогр.: 24 назви. Рубрики: Вищі навчальні заклади України--керівники ВНЗ--професійний розвиток Кл.слова (ненормовані): вищий навчальний заклад -- керівник ВНЗ -- вища освіта -- лідерство -- підвищення кваліфікації керівників ВНЗ -- професіоналізація управління -- ефективність управлінської діяльності -- європейські простори вищої освіти і досліджень Анотація: У статті на основі аналізу реалізації в Європі та Україні Болонського процесу, заходів Європейської Комісії, зокрема програми "Темпус" і програми "Тюнінг", праць зарубіжних і вітчизняних експертів з реформування вищої освіти, провідної європейської практики та досвіду виконання в квітні-травні 2013 р. Пілотної програми підвищення кваліфікації керівників вищих навчальних закладів України розглянуто проблему професіоналізації управління вищою школою щодо підвищення ефективності управлінської діяльності. Визначено й обґрунтовано шляхи, принципи та перспективи побудови національної моделі професійного розвитку конкурентоспроможних лідерів вищих навчальних закладів у контексті створення європейських просторів вищої освіти і досліджень. Дод.точки доступу: Калашнікова, Світлана; Таланова, Жаннета Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Б 17 Базиков, М. В. Конференция по психологии конфликта / М. В. Базиков, И. Е. Задорожнюк> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 4. - С. 161-164. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Психологія--з’їзди, конференції Кл.слова (ненормовані): конфлікти -- онтологічний підхід -- професіоналізація -- цикл професіоналізації -- людський потенціал -- людський капітал -- суб’єктивне благополуччя Анотація: Міститься інформація про п’яту науково-практичну конференцію «Людина і світ: психологія конфлікту, невизначеності та ризику інновацій», яка відбулася 17-19 квітня 2014 р. на базі Удмуртського державного університету. Дод.точки доступу: Задорожнюк, И. Е. Є примірники у відділах: Прим. 1 (вільний) |
К 26 Карпенко, Євген. Вікова та педагогічна психологія: Актуальні студії сучасних українських учених [Текст] : навч. посібник / Є. В. Карпенко. - Дрогобич : Посвіт, 2014. - 152 с. - Бібліогр.: с. 133-137. - ISBN 978-966-2763-69-0 : 18.00 грн. РУБ 156(075.3) Рубрики: Вікова психологія--підручники та посібники для ВНЗ Педагогічна психологія--підручники та посібники для ВНЗ Психологія дошкільника Психологія молодшого шкільного віку Психологія підлітка Психологія юнацького віку Психологія дорослості Психологія навчання Психологія виховання Психологія педагогічної діяльності Майбутній психолог--професійне самовизначення Професіоналізація--майбутній психолог Кафедра психології Кафедра загальної та практичної психології Примірників всього: 1 Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |