Власова, З. И.
    Влияние кризиса трех лет на познавательное развитие дошкольника [Текст] / З.И. Власова // Психология обучения. - 2007. - N10. - С. 39-53
Рубрики: психологія дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
пізнавальний розвиток -- АВТОНОМНІСТЬ -- САМОСТІЙНІСТЬ


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.1
В 18


    Варфоломеева, О. В.
    Взаимодействие специалистов ДОУ в ходе реализации комплексного подхода к педагогическому процессу [Текст] / О. В. Варфоломеева, Е. В. Савельева // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2012. - N 8. - С. 40-44. . - ISSN 1726-0973
ББК 74.1
Рубрики: Корекційна педагогіка--дошкільники--порушення мовлення
   Дошкільна освіта--корекційна робота

Кл.слова (ненормовані):
мовний розвиток -- пізнавальний розвиток -- освітній процес -- логопедичні групи
Анотація: Стаття розповідає про корекцію мовного і загального розвитку дітей дошкільного віку.


Дод.точки доступу:
Савельева, Е. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Бєлєнька, Ганна.
    Експериментально-дослідницька діяльність дітей у природі як технологія пізнавального розвитку / Г. Бєлєнька // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 11. - С. 10-21.
ББК 74.105
Рубрики: Дошкільне виховання--екологічне виховання
   Дошкільна освіта--дослідницька діяльність дошкільника

Кл.слова (ненормовані):
пізнавальний розвиток -- значення та зміст -- особливості пізнавального розвитку -- методи експериментування -- досліди -- структура дослідів -- технологічні карти дослідів -- експериментально-дослідницька діяльність -- технології пізнавального розвитку


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




   
    Сучасні п’ятирічні діти: проблеми та особливості розвитку [Текст] // Дошкільне виховання. - 2013. - № 7. - С. 5 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.100.41
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Дошкільна освіта в Україні--конференціїї, семінари, наради
   Дошкільний вік--діти 5-го року

Кл.слова (ненормовані):
пізнавальний розвиток -- мовленнєвий портрет п’ятирічки -- художньо-естетичний розвиток дитини -- фізичний розвиток -- ігрова діяльність -- п’ятирічна дитина
Анотація: Всеукраїнська конференція "Сучасні п’ятирічні діти: проблеми та особливості розвитку" відбулася 4 червня 2013 року. В ході конференції розглядалися різні аспекти розвитку дітей п'ятирічного віку: роль відеоігор у формуванні пізнавальної активності, особливості пізнавального, мовленнєвого, художньо-естетичного, фізичного розвитку, ігрової та трудової діяльності, а також виявлення й розвиток нахилів та задатків 5-річної дитини.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


376-056.36:616.899.015.3](477)
Л 63


    Лисенкова, І.
    Психолого-педагогічні умови організації корекційно-розвивального середовища для дітей із порушеннями розумових функцій / Ірина Лисенкова // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 3. - С. 20–27. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--розумова відсталість
Кл.слова (ненормовані):
діти з порушеннями розумових функцій -- корекційно-розвивальне середовище -- психолого-педагогічні умови -- пізнавальний розвиток -- емоційний розвиток -- корекційно-педагогічний процес -- активність дитини
Анотація: Розкрито особливості навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами, зокрема з порушеннями розумових функцій. Визначено, пріоритетного значення в навчально-виховному процесі сучасного навчального закладу набувають питання організації корекційно-розвивального середовища. Воно є варіативним, тематичним, мобільним, дієвим і має тенденції до розвитку й динаміки відповідно до пізнавального та емоційного розвитку дитини. Основний акцент у статті зроблений на експериментальне дослідження ефективності запропонованих психолого-педагогічних умов організації корекційно-розвивального середовища для дітей із порушеннями розумових функцій у сучасних навчальних закладах України з інклюзивним навчанням.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Підлісна, Юлія
    Павучок-молодець, математики знавець : заняття з математики за вальдорфською методикою для дітей різновікової групи [Текст] / Юлія Підлісна, Лариса Мельник // Дошкільне виховання. - 2020. - № 9. - С. 14-16 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток математичних уявлень
Кл.слова (ненормовані):
дидактична гра -- мовленнєва гра -- пальчикова гра -- пізнавальний розвиток -- життєва компетентність -- розвиток математичних уявлень
Анотація: Подано розробку заняття з математики за вальдорфською методикою, мета якого - ознайомлювати дітей із цифрою 8; удосконалювати навички лічби в прямому і зворотному порядку; закріплювати знання про величину та геометричні фігури; спонукати до відтворення числових і просторових уявлень за допомогою рухів тіла; формувати в дітей математичну та сенсорно-пізнавальну компетенції; розвивати тілесну моторику, асоціативно-образне й логічне мислення, мовлення, увагу, пам'ять, кмітливість.


Дод.точки доступу:
Мельник, Лариса

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Скрипник, Віра
    Пригоди непосидючих одиничок : формування базових уявлень про числа і цифри в дітей дошкільного віку [Текст] / Віра Скрипник // Дошкільне виховання. - 2020. - № 9. - С. 8-10 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток математичних уявлень
Кл.слова (ненормовані):
ознайомлення з цифрами -- ознайомлення з числами -- пізнавальний розвиток -- математичний розвиток
Анотація: Ознайомлювати дітей із цифрами і числами починають з молодшого дошкільного віку. Найважливіше, про що вони дізнаються: що числа виражають кількість предметів (відповідають на питання скільки?), а також що на письмі їх позначають спеціальними знаками - цифрами. Аби діти засвоїли цю інформацію, варто наочно продемонструвати їм відмінність між поняттями "число" і цифра" та зв'язок між ними. Авторка пропонує формувати ці базові математичні уявлення засобами унаочненої казки.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Імбер, Вікторія
    Маленькі геометрики : ознайомлення дітей з геометричними фігурами за методом повного фізичного реагування [Текст] / Вікторія Імбер // Дошкільне виховання. - 2020. - № 9. - С. 3-7 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток математичних уявлень
Кл.слова (ненормовані):
рухова активність -- пізнавальний розвиток -- математичний розвиток
Анотація: З перших днів життя діти сприймають інформацію про навколишній світ через тіло. Цей спосіб є для них природним, тому аби допомогти дошкільнятам краще засвоїти складний навчальний матеріал, варто залучити їх до рухової активності. Таку можливість дає метод повного фізичного реагування. Авторка розповідає, як використовувати його на практиці, та пропонує покрокові розробки з вивчення площинних геометричних фігур.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.091.313-044.247](477)
П 84


    Прошкуратова, Т.
    Система інтегрованих завдань [Текст] / Тамара Прошкуратова, Любов Пиліпко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 11/12(617-618). - С. 56-58. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--інтегровані курси
Кл.слова (ненормовані):
інтегроване навчання -- інтегровані завдання -- підготовка до школи -- ігрова форма -- пізнавальний розвиток -- мовленнєвий розвиток -- підготовка руки до письма -- художньо-естетичний розвиток -- дитина 5-6 років
Анотація: У статті наголошено, що програма підготовки до школи складена у вигляді проєкту, який допоможе дитині в ігровій формі ознайомитися з навколишнім світом, розвивати логіко-математичну, комунікативну, емоційну компетентність, сприятиме розвитку уваги, пам’яті, самостійності. Завдання підібрані таким чином, щоб відбулося чергування різних видів діяльності – усних, практичних, творчих.


Дод.точки доступу:
Пиліпко, Л.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)