Н 73 Нові технології навчання [Текст] : наук. - метод. зб. Вип. 30 / Ред. кол. В. О. Зайчук (гол. ред.), О. Я. Савченко, М. Ф. Дмитриченко та ін. ; Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти. - К. : НМЦ ВО, 2001. - 254 с. - ISBN 5-8238-0603-5 : 6.90 грн. Зміст: Коровайченко, Ю. М. Фактори нормативного забезпечення дистанційної освіти / Ю. М. Коровайченко. - С .3-8 Величко, О. Г. Навчальний план з фундаментальних дисциплін: розклад закнять на завтра / О. Г. Величко, В. І. Шатюха. - С .8-17 Морзе, Н. В. Динстанційна технологія як основа сучасних інформаційних технологій у навчанні / Н. В. Морзе. - С .32-42 Романовська, Ю. Ю. Особливості японської системи вищої освіти / Ю. Ю. Романовська. - С .42-58 Рябов, С. Г. Громадянська освіта як педагогічна інновація / С. Г. Рябов. - С .58-63 Бєлавіна, Т. І. Сучасні аспекти становлення культури громадянської та соціальної відповідальності учнівської молоді / Т. І. Бєлавіна. - С .63-73 Свистун, В. І. Експериментальна перевірка критеріїв економічної підготовки студентів / В. І. Свистун. - С .80-89 Головко, М. В. Загальні тенденції та психолого-педагогічні проблеми запровадження сучасних технологій навчання / М. В. Головко. - С .89-98 Антонюк, Р. І. Мовний аспект у формуванні національного світобачення та виховання особистості / Р. І. Антонюк. - С .98-105 Жорнова, О. І. Щодо персональної нормативності сучасного студента: проблеми вимірювання та формування / О. І. Жорнова. - С .105-114 Великожон, М. В. Самопізнання у професійному становленнні офіцера як педагога / М. В. Великожон. - С .121-130 Сидорчук, Л. А. Історично-правові засади виникнення наукового напряму "безпека життєдіяльності" / Л. А. Сидорчук. - С .130-138 Становська, Т. В. Психолого-педагогічні аспекти формування професійної спрямованості старшокласників на професії сфери управлінської діяльності / Т. В. Становська. - С .140-150 Ущенко, В. Професійна освіта: з думкою про майбутнє / В. Ущенко, В. Чагін. - С .150-157 Зеленський, К. В. Рейтинг як форма індивідульного підходу до всебічного розвитку особистості / К. В. Зеленський. - С .166-170 Зеленський, К. В. До питання ліцензування і акредитації спеціальностей / К. В. Зеленський. - С .170-173 Харсуненко, М. В. Проблема політичного виховання молоді як соціальо-політична проблема сучасного суспільства / М. В. Харсуненко. - С .173-178 Мойсеєва, Л. О. Роль самостійної роботи в розвитку мислительної діяльності студентів при вивченні курсу української літератури / Л. О. Мойсеєва. - С .178-181 Орлов, В. Ф. Теоретико-методологічні засади розвитку художньо-естетичної свідомості вчителя мистецьких дисциплін / В. Ф. Орлов. - С .181-190 Драченко, В. В. Інтегративні тенденції у вивченні предметів художньо-естетичного циклу / В. В. Драченко. - С .190-196 Щербініна, О. М. Виховання виконавського стилю як чинник розвитку творчої особистості майбутнього вчителя музики / О. М. Щербініна. - С .196-201 Гусейнова, Л. В. Виховання професійних якостей у процесі формування виконавської культури майбутнього вичтеля музики / Л. В. Гусейнова. - С .202-207 Теремова, Т. І. Про місце науково-пошукової роботи в системі національного виховання та естетичної освіти студентів / Т. І. Теремова. - С .213-216 Балута, Л. І. Психолого-педагогічний аналіз формування особистості студентів та профілактика їх соціальної поведінки / Л. І. Балута. - С .224-229 Супрун, М. О. Теоретико-практичний внесок наукової школи професора І. Г. Єременка у розвиток корекційної педагогіки / М. О. Супрун. - С .229-234 Хоменко, Л. О. Контрольна робота як складова частина дистанційного забезпечення ефективності навчання латинській мові / Л. О. Хоменко. - С .248-251
РУБ 378(4УКР) Рубрики: Вищі навчальні заклади Дод.точки доступу: Зайчук, В. О. \ред.\; Савченко, О. Я. \ред.\; Дмитриченко, М. Ф. \ред.\; Ляшенко, О. І. \ред.\; Федяєва, А. М. \ред.\; Баженов, В. А. \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти Примірників всього: 2 Ч.З.№2 (1), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (1), фб (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 211 с. - 11.60 грн. Зміст: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Гончарова, О. М. Проблеми інформатизації освіти / О. М. Гончарова. - С .6-10 Виговська, С. В. Теоретичні аспекти та педагогічні умови оптимізації професійного становлення студенток вищих навчальних закладів / С. В. Виговська. - С .10-14 Бондаренко, Ю. І. Виявлення авторської позиції у літературних творах історичного жанру: методичний аспект проблеми / Ю. І. Бондаренко. - С .14-20 Головань, Т. О. Проблема використання різних моделей навчання у процесі формування інтересу до правознавства / Т. О. Головань. - С .20-24 Глазиріна, В. М. Зміст навчання як педагогічна категорія / В. М. Глазиріна, В. М. Караваєва. - С .24-31 Глазиріна, В. М. Самостійна робота студентів як чинник професійної підготовки майбутніх фахівців / В. М. Глазиріна, В. О. Снітковська. - С .31-35 Коваленко, Є. І. Гуманістичні тенденції у вітчизняній педагогіці / Є. І. Коваленко. - С .35-40 Безхлєбнова, О. А. Антропософські засади щодо формування та реалізації змісту курсу нової історії / О. А. Безхлєбнова. - С .40-44 Павченко, В. Аспекти модернізації традиційних компонентів історичних студій / В. Павченко. - С .44-48 Чуткий, А. І. Вища гуманітарна освіта вУкраїні: погляд на проблеми очима викладача і студентів / А. І. Чуткий. - С .48-51 Краснощок, А. В. Проблема періодизації історії педагогіки України / А. В. Краснощок. - С .51-54 Закалюжний, В. М. Роль прикладного змісту навчального матеріалу у формуванні мотивації учіння фізики / В. М. Закалюжний. - С .54-57 Василюк, А. В. Освіта в суспільстві знань / А. В. Василюк. - С .57-63 Отич, О. М. Художньо-естетичний розвиток особистості в системі професійної освіти: теорія і практика / О. М. Отич. - С .63-68 Білоусова, Н. В. З історії розвитку поняття самовдосконалення особистості / Н. В. Білоусова. - С .68-73 Турянська, О. Ф. Позитивна "Я-концепція" особистості як психологічний критерій ефективності особистісно-орієнтованого навчання історії в школі / О. Ф. Турянська. - С .73-77 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ТА ВИХОВАННЯ Баранков, О. Г. Застосування інтерактивних технологій навчання історії у сучасній шкільній практиці: перспективи та проблеми / О. Г. Баранков, Ю. В. Кузьменко. - С .77-81 Брижатенко, О. Ігрова діяльність як фактор творчого розвитку старшокласників на уроках історії / О. Брижатенко. - С .81-84 Горохівський, П. Вивчення історії української національної і державної символіки у 7-9 класах загальноосвітніх шкіл / П. Горохівський. - С .84-90 Дудка, Р. А. Викладання курсу античної історії у класичних університетах / Р. А. Дудка. - С .90-93 Желіба, О. В. Використання програми Power Point у навчанні історії / О. В. Желіба. - С .93-97 Луняк, М. О. Методика використання статистичних звітів під час викладання курсу "Кримінологія" та суміжних дисциплін / М. О. Луняк. - С .97-102 Мицик, Л. М. Викладання історії як складова громадянської освіти у вищій школі / Л. М. Мицик. - С .102-108 Пилипенко, О. Є. Сучасні методи та технічні засоби навчання історико-правовим дисциплінам у вищій школі України / О. Є. Пилипенко, Н. М. Пилипенко. - С .108-111 Шевченко, С. І. Інформаційні технології навчання ознайомлювального читання студентів / С. І. Шевченко. - С .111-115 Селюнін, С. М. Рейтинг силових вправ для розвитку м’язів рук і плечового поясу / С. М. Селюнін, М. М. Красновид, С. М. Коченко. - С .115-119 Булавенко, С. Д. Економічна освіта як засіб формування соціально адаптованої особисості / С. Д. Булавенко. - С .119-124 Чудовська, Г. Й. Інноваційні підходи до вивчення менделізма (Моногібридне схрещування. Курс загальної біології) / Г. Й. Чудовська. - С .124-131 Юрченко, Н. Н. Организация учебно-поисковой работы студентов в процессе изучения методики преподавания русского языка в начальных классах / Н. Н. Юрченко. - С .131-136 Сорокіна, Н. В. Мовленнєві механізми іноземної мови / Н. В. Сорокіна. - С .136-139 Носаченко, І. М. Сучасні підходи до економічної освіти в ПТНЗ будівельного профілю / І. М. Носаченко. - С .139-141 ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА Баранков, О. Г. Підготовка майбутніх учителів історії та правознавства до роботи в полікультурному освітньому середовищі / О. Г. Баранков. - С .142-147 Стеченко, Т. О. Психологічні передумови формування у майбутніх учителів професійно-орієнтованої англомовної граматичної компетенції в усному мовленні / Т. О. Стеченко. - С .147-153 Артьоменко, О. І. Педагогічна культура викладача вищих наук як умова оптимізації професійнох підготовки майбутніх фахівців / О. І. Артьоменко, В. М. Глазиріна. - С .153-156 Кочерга, О. М. Проблема особистісного розвитку підготовки вчителя початкової школи в умовах педагогічного училища / О. М. Кочерга. - С .156-158 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Акіншева, І. П. Методи викладання соціальної історії в європейських школах / І. П. Акіншева. - С .159-163 Крапив’янський, С. М. Сторінками методичного журналу учителів Республіки Білорусь "Історія: проблеми викладання" / С. М. Крапив’янський. - С .163-167 Крапив’янський, С. М. Українські та білоруські національні меншини І пол. ХХ ст. у дзеркалі новітніх білоруських та українських підручників з історії / С. М. Крапив’янський, В. В. Мартиненко. - С .167-171 Самойленко, О. Г. Освітньо-виховні функції та методика викладання історії за щоденниками М. М. Бережкова / О. Г. Самойленко. - С .171-174 Кривобок, О. П. Григорій Зенгер і Петро Люперсольський як автори навчального плану історичного відділення Ніжинського історико-філологічного інституту 1882 року / О. П. Кривобок. - С .174-177 Новгородський, Р. Г. Соціалізація дитини в умовах "Школи дії" В. Лая / Р. Г. Новгородський. - С .177-183 Чувакова, Т. Г. Альтернативні шляхи підготовки вчителів у США / Т. Г. Чувакова. - С .183-186 Василенко, Т. А. Оцінка педагогічної системи Ф. Фребеля вітчизняними діячами дошкільного виховання / Т. А. Василенко. - С .186-191 Благінін, В. М. Реформування змісту шкільної історичної освіти України: радянський спадок і європейські перспективи / В. М. Благінін, М. В. Потапенко. - С .191-193 Кожуховська, А. І. Ідеї національного виховання в творчій спадщині О. П. Довженка / А. І. Кожуховська. - С .193-196 Баленко, Н. М. Освітня діяльність та історико-педагогічна спадщина А. С. Будиловича (1846-1919) / Н. М. Баленко. - С .197-204 Новгородська, Ю. Г. Особливості соціалізації особистості в педагогічній спадщині В. Сухомлинського / Ю. Г. Новгородська. - С .202-204 Марченко, Г. В. Екологічна спрямованість змісту історії в середніх школах Великої Британії / Г. В. Марченко. - С .205-207
РУБ 15 Рубрики: Студенти викладання правознавства Зміст навчання Самостійна робота студентів Професійна освіта викладання фізики Я - теорія Викладання історії Економічна освіта Викладання біології в школі Викладання кримінології Технології навчання Вчителі--підготовка Майбутні вчителі Викладачі вищих навчальних закладів Реформа школи Національне виховання Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Зенгер, Григорій \о нем\; Люперсольський, Петро \о нем\; Лай, В. \о нем\; Фребель, Фрідрих (видатний німецький педагог і теоретик дошкільного виховання, засновник перших дитячих садків ; 1782-1852) \о нем\; Довженко, Олександр \о нем\; Будилович, А. С. (1846-1919) \о нем\; Бережков, М. М. \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Ніжинський історико-філологічний інститут \о нем\ Примірників всього: 5 Ч.З.№2 (2), аб (1), ав (1), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (2), аб (1), ав (1), фб (1) |
Н 73 Новітні технології навчання [Текст] : Науково-методичний збірник / Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти. - К. : НМЦ ВО, 2003. - 248 с. - 20.00 грн. Зміст: Волинець, К. І. Інтегроване заняття - одна з форм нових педагогічних технологій / К. І. Волинець, В. Ф. Александрова. - С .3-9 Сазонова, Н. Г. До питання про необхідність запровадження модульно-рейтингової системи / Н. Г. Сазонова. - С .12-32 Крамаренко, Т. Б. Ділові ігри та проблемно-фахові ситуації як засіб набуття досвіду соціальної поведінки і формування професійної компетенції майбутніх юристів / Т. Б. Крамаренко. - С .32-40 Заверуха, Н. М. Методичні прийоми викладання екології у ВНЗ / Н. М. Заверуха. - С .48-57 Марценюк, С. М. Впровадження інноваційних, комп’ютерних методів навчання у Вінницькому технічному коледжі / С. М. Марценюк. - С .70-75 Головко, М. В. Загальні тенденції та психолого-педагогічні проблеми запровадження сучасних технологій навчання / М. В. Головко. - С .82-92 Зеленський, К. В. Рейтинг як форма індивідуального підходу до всебічного розвитку особистості / К. В. Зеленський, В. І. Козак, О. В. Синишин. - С .92-96 Коновалов, О. Ю. Методологічні аспекти розвитку інформаційно-програмного і програмно-методичного забезпечення навчального процесу / О. Ю. Коновалов. - С .96-103 Артюшенко, В. І. Інтеграція навчання і національного виховання в контексті сучасної освіти / В. І. Артюшенко. - С .103-109 Величко, Т. Г. Застосування модульно-блочної технології з рейтинговою системою оцінки / Т. Г. Величко. - С .119-125 Флегонтова, Н. М. Управління підготовкою студентів щодо організації дозвілля школярів на основі концепції соціально-етичного маркетингу / Н. М. Флегонтова. - С .133-143 Негруца, Н. А. Експериментальне дослідження шляхів і засобів формування екологічного світогляду студентів сільськогосподарських технікумів та учнів СПТУ економічних спеціальностей / Н. А. Негруца. - С .146-159 Проніна, Н. О. Шляхи гармонізації мотиваційної сфери студентства / Н. О. Проніна. - С .159-164 Бочан, І. О. Впровадження самостійної, індивідуальної роботи студентів як важливого чинника формування особистісно-орієнтованої системи навчання / І. О. Бочан. - С .164-168 Глазунова, О. Г. Структура процесу навчання на основі графічно-інформаційної технології / О. Г. Глазунова. - С .168-175 Рура, Л. В. Використання новітніх навчальних технологій підготовки молодшого спеціаліста у Миколаївському державному вищому училищі культури / Л. В. Рура. - С .175-177 Левченко, В. Д. Новітні технології навчання: пошуки, перспективи / В. Д. Левченко. - С .177-179 Виннічик, М. І. Виховна робота: система, досвід, інновації / М. І. Виннічик. - С .179-183 Земляк, О. В. Нові підходи до формування екологічної культури студентів / О. В. Земляк. - С .183-185 Озарчук, Л. В. Інноваційний простір системи підготовки молодших спеціалістів документально-інформаційної сфери / Л. В. Озарчук. - С .185-188 Никитюк, С. С. Тестування в інноваційній діагностиці знань / С. С. Никитюк. - С .188-192 Дерикоз, Б. В. Нові інформаційні технології і перспективи підвищення ефективності навчально-виховного процесу / Б. В. Дерикоз. - С .192-197 Рудік, Н. М. Метод ситуативного навчання в процесі викладання соціально-гуманітарних дисциплін / Н. М. Рудік. - С .197-201 Демчишина, Н. М. Проблемність як засіб удосконалення технології навчання / Н. М. Демчишина. - С .201-205 Дейнега, Н. В. Використання мультимедійних курсів у навчанні іноземної мови / Н. В. Дейнега. - С .205-208 Павлова, О. І. Формування навиків роботи студентів у нових економічних умовах / О. І. Павлова. - С .208-212 Кондратьева, Н. М. Використання інформаційних систем при викладанні предметів циклу економічних дисциплін / Н. М. Кондратьева. - С .212-215 Федько, А. В. Технологія проблемно-модульного навчання з урахуванням міжпредметних зв’язків / А. В. Федько. - С .215-219 Плаксіна, Н. М. Форми та методи інтенсифікації навчального процесу при вивченні іноземної мови / Н. М. Плаксіна. - С .219-222 Баюл, Т. П. Форми і методи контролю знань студентів в умовах сучасних навчальних технологій / Т. П. Баюл, Л. Т. Степанкова. - С .222-232 Сизов, В. В. Електронні технології в навчальному процесі / В. В. Сизов. - С .232--238 Костяєва, К. П. Юридична клініка як форма практичного навчання студентів-правовиків / К. П. Костяєва. - С .238-245
РУБ 378(4Укр) Рубрики: Викладання екології Комп’ютерні засоби навчання Технології навчання Інформаційні технології Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
> Шифр: ПП/2003/7 Журнал 2003р. N 7 Братусь, Б. С. Психологическое и нравственное пространство нормы / Б.С. Братусь. - С.1-4 Обухівська, А. Г. З історії діагностики відхилень у розумовому розвитку дітей / А.Г. Обухівська. - С.5-11 Рудомьоткіна, О. А. Матеріали курсу "Психологія особистості" для старшокласників / О.А. Рудомьоткіна. - С.11-23 Кл.слова: Стереотипізація, "СЕЛФ-рейтинг" Осухова, Н. Г. Возрождение из боли: психодрама в работе с подростками, пережившими насилие / Н.Г. Осухова. - С.24-34 Торохтий, В. С. Методика диагностики психологического здоровья семьи / В.С. Торохтий. - С.35-38 Ткачева, Р. В. Коррекция и развитие межличностных взаимоотношений в системе "ребенок - сверстники - взрослые". Из опыта работы / Р.В. Ткачева. - С.39-51 Джонсон, Д.В. Тренінг саморозкриття / Д.В. Джонсон. - С.52-63 Лозова, О. М. Бібліотерапевтичне спілкування з читачем. Бібліотекар чи бібліотерапевт: в межах і за межами компетентності / О.М. Лозова. - С.64-69 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ПШ2/2005/2 Журнал 2005р. N 2 Белобрыкина, О. А. Проявление дезадаптации в образовательном пространстве школы : причины, типы, возможности / О. А. Белобрыкина. - С.3-11. Кл.слова: школьная дезадаптация Окулич, Н. А. Психологическое здоровье : проблема диагностики / Н. А. Окулич. - С.12-23. Кл.слова: психология личности Бахурина, Е. С. Учебная мотивация и социально-психологическая адаптация учащихся профильных десятых классов / Е. С. Бахурина, О. А. Прутьянова. - С.24-33. Кл.слова: академическая успеваемость, эмоционально-личностная сфера учащихся Меньшиков, П. В. Психологические вопросы формирования мышления учащихся (на материале обучения математике) / П. В. Меньшиков. - С.34-39. Кл.слова: мыслительная деятельность Распределение внимания учителя начальных классов между учащимися на уроке . - С.40-44. Фирсанова, Е. Ю. Влияние родительско-детских отношений на успешность адаптации к школе / Ю. В. Евсеенкова, К. П. Суханова; К. А. Коврова ; Ю. В. Евсеенкова, К. П. Суханова; К. А. Коврова. - С.45-64. Кл.слова: наблюдение, социометрия, поведение детей, отношение к школе Евсеенкова, Ю. В. К проблеме теории и практики исследований интеллекта : некоторые аспекты теории успешного интеллекта Р. Стернберга / К. А. Коврова ; К. А. Коврова. - С.65-80. Кл.слова: успешный, практический, креативный интеллект, валидность Коврова, К. А. Авторская методика "Сказочные персонажи" (Сказкотерапия в системе работы психологической службы : разработка методики) / К. А. Коврова. - С.81-108. Кл.слова: психологическая характеристика сказочных героев, рейтинг сказочных персонажей Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Коврова, К. А. Авторская методика "Сказочные персонажи" (Сказкотерапия в системе работы психологической службы : разработка методики) [Текст] / К. А. Коврова> // Психология и школа : Ежеквартальный научно-практический журнал. - 2005. - N2. - С. 81-108.
Рубрики: казкотерапія Психологічна служба системи освіти Кл.слова (ненормовані): психологическая характеристика сказочных героев -- рейтинг сказочных персонажей Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПД1/2006/6 Журнал 2006р. N 6 Михайлычев, Е. А. Рывок в развитии психодиагностики: предпосылки оформления педагогической диагностики как науки (80-90-е годы ХХ века) / Е. А. Михайлычев, Г. Ф. Карпова, Е. Е. Леонова. - С.3-11 Михайлычев, Е. А. Тезаурус современного эмпирического исследования / Е. А. Михайлычев, О. Н. Кирюшина. - С.12-26 Аванесов, В. С. Рейтинг / В. С. Аванесов. - С.26-28 Новикова, Т. Г. Методические рекомендации по сопровождению работы с портфолию учащихся старшей профильной школы / Т. Г. Новикова, М. А. Пинская, А. С. Прутченков. - С.29-44 Манойлова, М. Исследование эмоционального интеллекта педагога / М. Манойлова. - С.45-58 Микляева, А. В. Программы групповой работы по проблеме диагностики школьной тревожности для детей разных возрастов / А. В. Микляева, П. В. Румянцева. - С.78-81 Лукьянова, М. И. Готовность учителя к личностно ориентированному взаимодействию: методика диагностики / М. И. Лукьянова. - С.82-109 Высоцкий, В. И. Синдром "профессионального выгорания" / В. И. Высоцкий. - С.110-120 Комплекс диагностических методик по определению профессиональной компетентности и мастерства педагога. - С.121-132 Темербекова, А. А. Диагностика уровня образования школьников в условиях дифференциации / А. А. Темербекова Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Аванесов, В. С. Рейтинг [Текст] / В. С. Аванесов> // Педагогическая диагностика : Научно-практический журнал. - 2006. - N6. - С. 26-28 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Білоцерківець, Н. "Книжка року" і рік української книжки [Текст] / Н. Білоцерківець> // Українська культура : Культурно-освітній та літературно-мистецький ілюстрований журнал. - 2007. - N3. - С. 3-4 Рубрики: книга Кл.слова (ненормовані): рейтинг книги Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: НО-1/2007/2 Журнал 2007р. N 2 Гусаров, В. Рейтинг как способ повышения качества образования / В. Гусаров. - С.124-127 Зиганов, М. Родители и школа: как обеспечить качество образования и чувство комфорта / М. Зиганов. - С.128-129 Фильчаков, Ю. Довузовское профессиональное образование в условиях рынка / Ю. Фильчаков. - С.130-133 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Гусаров, В. Рейтинг как способ повышения качества образования [Текст] / В. Гусаров> // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2007. - N2. - С. 124-127 Рубрики: якість освіти Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВШ-3/2006/5/6 Журнал 2006р. N 5/6 Григоренко, В. Методологія математики як компонента змісту освіти і джерело розвитку мислення / В. Григоренко. - С.28-33. Величко, О. Сучасний менеджмент якості науково-педагогічних працівників вищого навчального закладу / О. Величко, В. Іващенко, О. Ясев. - С.34-40. Нян, Кай Лю. Академічний рейтинг університетів світу / Кай Лю Нян. - С.67-77. Воронка, Г. Зарахування до закладів вищої освіти у Канаді та Великій Британії / Г. Воронка. - С.78-83. Воронько, О. Маркетинг на ринку освітніх послуг: поняття та сутність освітньої послуги / О. Воронько. - С.84-88. Бєлоусова, Т. Вища освіта і наука: анотований огляд періодичних видань / Т. Бєлоусова, З. Чернобровкіна. - С.110-121. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), ректор (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), ректор (1) |
Нян, Кай Лю Академічний рейтинг університетів світу [Текст] / Кай Лю Нян> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2006. - N5/6. - С. 67-77. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: вища освіта в зарубіжних країнах Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), ректор (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), ректор (1) |
> Шифр: П-2/2007/7 Журнал 2007р. N 7 Рейтинг вищих навчальних закладів України - 2007 "Софія Київська". - С.7-13 Коваленко, С. Геополітична доктрина Гетьмана Богдана Хмельницького / С. Коваленко ; О. Кравченко; Л. Сандулюк; В. Нагаєв; В. Гетьман. - С.38-43 Кравченко, О. Пошана святих у православній церкві / О. Кравченко ; Л. Сандулюк; В. Нагаєв; В. Гетьман. - С.44-45 Сандулюк, Л. Екологія та буття / Л. Сандулюк ; В. Нагаєв; В. Гетьман. - С.57-61 Нагаєв, В. Мистецтво управлінської діяльності і лідерство / В. Нагаєв ; В. Гетьман. - С.65-71 Гетьман, В. Гуманістика науково-пізнавального освоєння рекреаційних ресурсів природно-заповідних територій та об’єктів / В. Гетьман. - С.78-83 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Рейтинг вищих навчальних закладів України - 2007 "Софія Київська" [Текст]> // Персонал. Журнал інтелектуальної еліти : Науковий журнал. - 2007. - N7. - С. 7-13 Рубрики: вищі навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): рейтинг ВНЗ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВШ-3/2008/9 Журнал 2008р. N 9 Корлюк, С. Реальна автономія ВНЗ - основна умова розвитку вищої освіти в Україні / С. Корлюк. - С.3-11 Шинкарук, В. Системний підхід до дослідження інтеграційних процесів у вищій освіті України / В. Шинкарук, Х. Раковський, К. Метешкін. - С.12-28 Петров, Т. Рейтинг ВНЗ: погляд роботодавців / Т. Петров. - С.29-45 Чернишова, Є. Актуальні питання здійснення міжнародної діяльності в системі післядипломної освіти / Є. Чернишова. - С.46-54 Каленюк, І. Вища освіта в сучасному глобальному середовищі / І. Каленюк. - С.55-62 Бобух, Л. Закономірності організації і практика управління інформаційним простором / Л. Бобух, Т. Сиволап. - С.85-90 Жорнова, О. Суб’єктна активність студентів у подієвому вимірі повсякдення / О. Жорнова. - С.90-98 Семеног, О. надійна основа становлення педагогічної культури вчителя / О. Семеног. - С.99-100 Вища освіта і наука: анотований огляд періодичних видань. - С.112-124 Про затвердження Положення про відомчі заохочувальні відзнаки Міністерства освіти і науки України: Наказ МОН України №605 від 13.07.2008. - С.101-108 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Петров, Т. Рейтинг ВНЗ: погляд роботодавців [Текст] / Т. Петров> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2008. - N9. - С. 29-45 . - ISSN 1682-2366 Рубрики: вища освіта в Україні Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2009/9 Журнал 2009р. N 9 Ладивір, С. Допомогти дитині "створити себе". Співпраця методичної та психологічної служб в особистісно орієнтованій системі дошкільної освіти / С. Ладивір. - С.5-9 Каліцун, Н. Готуємо педагогів до роботи за Базовою програмою / Н. Каліцун. - С.10-14 Білецька, Л. Атестація педагогічних працівників як аспект діяльності вихователя-методиста дошкільного закладу / Л. Білецька. - С.15-25 Корнєєва, О. Рейтинг як мотивація особистісного зростання педагога / О. Корнєєва. - С.41-48 Калмикова, Л. Групова психолінгвотерапія у формуванні мовленнєвої діяльності дітей / Л. Калмикова. - С.49-60 Бернацька, О. Довіра як основний чинник успішної адаптації дитини у дошкільному закладі / О. Бернацька. - С.61-65 Даніліна, Т. Адаптація дитини до дитячого садка: тематичні тренінги / Т. Даніліна, В. Зедгенідзе. - С.66-70 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 67 Корнєєва, О. Рейтинг як мотивація особистісного зростання педагога [Текст] / О. Корнєєва> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2009. - N 9. - С. 41-48 Рубрики: Кафедра дошкільної освіти Заклади дошкільної освіти--вихователі Вчителі--оцінка діяльності вчителя Кл.слова (ненормовані): оцінка діяльності вчителя Анотація: Додаток до статті "Положення про рейтингування за програмою "Я - успішний вихователь" Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |