Т 52 Толочек, В. А. Динамика и условия профессионального становления субъекта в социономических профессиях / В. А. Толочек, В. Г. Денисова, Н. И. Журавлева> // Психол. журн. - 2011. - Т. 32, № 6. - С. 41-48. - Библиогр.: 29 назв. . - ISSN 0205-9592 Рубрики: професійна діяльність психологія професійної діяльності Кафедра психології Кл.слова (ненормовані): професійна кар’єра -- професійне становлення -- еволюція -- суб’єкт -- соціальне середовище -- мікросередовище -- мезосередовище -- макросередовище Дод.точки доступу: Денисова, В. Г.; Журавлева, Н. И. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Б 73 Богданова, Наталія. Проблема формування творчої особистості / Н. Богданова> // Укр. мова й л-ра в сучас. шк. : наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2012. - № 1. - С. 53-57. - Бібліогр.: 10 назв. Рубрики: творча особистість Кл.слова (ненормовані): особистість -- формування особистості -- формування творчої особистості -- творча особистість -- соціальне середовище Анотація: У статті досліджується основні чинники формування та існування творчої особистості, підкреслюється роль соціального середовища, культури, навчального процесу, виховання та самовиховання. Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний) |
Л 13 Лавренко, О. Формування соціальної активності підлітків шляхом використання виховного потенціалу педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського / Олена Лавренко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 7. - С. 54-57. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: соціальне виховання Кл.слова (ненормовані): соціальна активність -- соціальне середовище -- педагогічне проектування -- учнівське самоврядування Анотація: У статті наголошується на важливості виховання у сучасних підлітків соціальної активності. Запропоновано досвід педагогічного проектування навчально-виховного процесу, в якому значну роль відведено діяльності органів учнівського самоврядування. Зазначається, що в основу виховної роботи щодо формування соціально активної особистості має бути покладено особистісно-розвивальний підхід, СПрямований на соціалізацію учнів та розвиток їхніх потенційних можливостей. Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (1 прим.) Видання є лише у відділах/філіалах |
Б 40 Безпалько, О. В. Вектори розвитку соціальної педагогіки в Україні [Текст] / О. В. Безпалько> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2012. - N 3. - С. 14-22. Рубрики: Соціальна педагогіка виховання соціальне Кл.слова (ненормовані): соціальність -- соціальне середовище -- дисертація -- навчальна дисципліна -- соціальна робота -- соціум -- соціальна мобільність Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 60 Соловьёв, И. О. Многохарактерность действия и принципы моделирования среды в пространстве-времени профессионального образования / И. О. Соловьёв> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 4. - С. 149-159. - Библиогр.: 13 назв. . - ISSN 2073-8528 Рубрики: Особистість--середовище--освіта Кл.слова (ненормовані): простір -- середовище -- соціальне середовище -- самореалізація -- структура середовища -- професійна освіта Анотація: Особистість розвивається у взаємодії з середовищем, і його вектор визначає результативність професійної діяльності. У сучасній педагогіці та психології представлено різноманітність визначень і співвідношень простору та середовища, у зв'язку з чим розглядається один з варіантів у поєднанні з хронотопом освіти, а також принципи проектування і моделювання освітнього простору та середовища. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Жундрикова, Светлана Владимировна. Повышение квалификации социальных педагогов / С. В. Жундрикова, Д. А. Парнов> // Соц. педагогика : науч.-практ. журн. для соц. работников и педагогов. - 2013. - № 1. - С. 111-120. . - ISSN 2220-6051 Рубрики: Соціальні педагоги--підвищення кваліфікації Кл.слова (ненормовані): соціальне здоров’я -- соціальне середовище -- соціально-педагогічна підтримка -- соціальний педагог -- підвищення кваліфікації Анотація: У статті представлено програму курсів підвищення кваліфікації соціальних педагогів, розроблену в Методичному центрі Західного окружного управління Департаменту освіти м. Москви. Дод.точки доступу: Парнов, Дмитрий Андреевич Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
М 27 Марков, В. Н. Субъект и среда [Текст] / В. Н. Марков> // Мир психологии : Научно-методический журнал. - 2013. - N 4. - С. 41-50. Рубрики: Психологія особистості Кл.слова (ненормовані): середовище проживання -- соціальне середовище -- культурне середовище -- простір Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Р 15 Радул, Валерій. Соціально-професійне середовище у формуванні якісних характеристик особистості / В. Радул> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 4/5. - С. 27-31. - Бібліогр.: 13 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Особистість--формування Кл.слова (ненормовані): освітнє середовище -- педагогічне середовище -- соціальне середовище -- соціально-професійне середовище -- навчально-виховне середовище -- простір -- соціальна активність -- мобільність -- саморегуляція -- життєдіяльність Анотація: У статті дано характеристику соціально-професійного середовища як різновиду середовища в цілому. Середовище розглядається як простір. Особистісний розвиток пояснюється саморегуляцією, яка можлива на основі суб’єктивного досвіду. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
С 59 Соколова, Г. Психологічний супровід учнів із синдромом Дауна в процесі соціальної взаємодії / Ганна Соколова> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - С. 28–36. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 2312-2781
Кл.слова (ненормовані): розумові вади -- діти з синдром Дауна^ -- психологічний супровід -- соціальна взаємодія -- соціальні навички -- корекція поведінки -- соціальне середовище -- практичні навички Анотація: Представлено теоретичний аналіз спеціальної психолого-педагогічної літератури з питань психологічного супроводу учнів із синдромом Дауна. Визначено роль психологічного супроводу в процесі соціальної взаємодії таких учнів. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Т 56 Томаржевська, І. Профілактика та корекція емоційно-поведінкових порушень у молодшому шкільному віці / Інна Томаржевська> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 5/6(611-612). - С. 40–43. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): агресивність -- емоційні стани -- агресивна поведінка -- емоційно-поведінкові порушення -- емоційні порушення -- дезадаптація -- психокорекція -- емоційно-особистісні порушення -- страх -- тривога -- соціальне середовище -- молодші школярі Анотація: У статті розглянуто провідні емоційно-особистісні і поведінкові порушення у молодших школярів, зокрема тривогу, страх і агресію. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |