М 30 Марченко, О. В. Категорія освітнього простору як предмет методологічної рефлексії [Текст] / О. В. Марченко> // Мультиверсум. Філософський альманах. - 2011. - N 2. - С. 179-192 . - ISSN 2078-8142 Рубрики: Філософія освіти Освітній простір Рефлексія Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кафедра філософії та соціології Кл.слова (ненормовані): соціальний простір -- освітнє середовище -- педагогічні системи Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 89 Кузьмук, О. М. Середній клас у соціальній структурі українського суспільства [Текст] / О. М. Кузьмук> // Мультиверсум. Філософський альманах. - 2011. - N 6. - С. 222-230 . - ISSN 2078-8142 Рубрики: суспільство України Соціальна нерівність Кафедра філософії та соціології Кл.слова (ненормовані): середній клас -- статус -- соціальний простір Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 32 Пигалев, А. И. Социальное пространство и культура: философские аспекты / А. И. Пигалев> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 4. - С. 30-41. - Библиогр.: 19 назв. . - ISSN 2073-8528 Рубрики: Філософія--простір--соціальний простір Кл.слова (ненормовані): культура -- соціальний простір -- візуалізація простору -- конструювання простору -- просторові уявлення Анотація: Мета статті - аналіз деяких філософських аспектів концепції соціального простору. Обговорюються історія та еврістичний потенціал концепції соціального простору. Процес конструювання соціального простору простежується в контексті понять місця, шляху, території, центру світу. Значення переходу від аудіотактильного простору до візуального розглядається на основі теорії М. Маклюена. Підкреслюється, що культура постмодерну радикально змінює структуру соціального простору і породжує постмодерністську концепцію культурної географії. Дод.точки доступу: Маклюен, М. ( канадський філософ, філолог, літературний критик, теоретик впливу артефактів як засобів комунікації ; 1911-1980) \про нього\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
З-33 Запорожец, И. Ю. Пространство в жизни дошкольника и пространство его Я / И. Ю. Запорожец, Д. М. Логунцова> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 4. - С. 121-131. - Библиогр.: 19 назв. . - ISSN 2073-8528 Рубрики: Дошкільники--психологічний простір Кл.слова (ненормовані): дошкільники -- простір -- соціальний простір -- психологічний простір дошкільників -- психологічні кордони Анотація: Стаття присвячена вивченню взаємозв'язку та взаємовпливу розвитку структур самості дитини та її соціального і особистого простору на етапі дошкільного дитинства. Проаналізовано ряд авторських позицій щодо ключових термінів. Показано, що позиція "Я сам" є відправною точкою запуску рефлективно-динамічного процесу розширення як рамок соціального простору, так і індивідуально-психологічних кордонів дитини. Дод.точки доступу: Логунцова, Д. М. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
А 65 Андрєєв, Дмитро. Суспільнотворчий характер ЗМІ в конструюванні соціального простору [Текст] / Д. Андрєєв> // Віче : Теоретичний і громадсько-політичний журнал. - 2013. - N 8. - С. 3-5. Рубрики: Засоби масової інформації (ЗМІ) Кл.слова (ненормовані): соціальний простір -- політико-правовий дискурс -- комунікація Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 30 Петров, В. Е. "Дом, в котором все гармонично”: кинотеатр как метахора социального пространства [Текст] / В. Е. Петров> // Практична філософія : Науковий журнал. - 2015. - N 1. - С. 42-53. Рубрики: Соціальна філософія--соціокультурні засади Культурологія--кінотеатр--соціальний простір Кл.слова (ненормовані): соціальний простір -- просторові практики -- криза капіталізму -- кінематограф -- кинотеатр окраин -- спеціалізація кінотеатрів -- кінематографічний дискурс Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |