П78 Проблеми адаптації вищої освіти в Україні до європейських стандартів і принципів Болонського процесу: Матеріали міжнародної наукової конференції 23-26 березня 2004 року. Ужгород (Україна) - Сніна (Словаччина) [Текст] / Міністерство освіти і науки України, Ужгородський державний інститут інформатики, економіки і права, Інститут держави і права ім. В. М. Корецького НАН України. - Ужгород : [б. в.], 2004. - 226 с. - ISBN 966-7186-97-0 : 25.00 грн.
РУБ 378(4Укр) Рубрики: Болонський процес Економічна освіта Вища освіта--Європейська система перезарахування кредитів (ECTS) Вища освіта в Україні--якість освіти Вища освіта в Україні--Болонський процес Комп’ютерні програми--захист законних прав Кл.слова (ненормовані): рівень знань -- кредитно-модульна система організації навчального процесу (КМСОНП) -- інтелектуальна власність -- підвищення якості освіти -- технології навчання -- Європейська система перезарахування кредитів (ECTS) Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Національна Академія Наук України; Ужгородський державний інститут інформатики, економіки і права; Інститут держави і права ім. В. М. Корецького НАН України; Братиславський економічний університет; Закарпатський регівональний центр соціально-економічних і гуманітарних досліджень НАН України Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Капрова, А. Г. Технология обучения восприятию города инвалидов по зрению [Текст] / А. Г. Капрова> // Педагогические технологии : Профессиональный журнал для технологов образования: научных работников, преподавателей и аспирантов педагогических образовательных учреждений, системы повышения квалификации, методистов и специалистов, а а также учителей, повышающих свою квалификацию. - 2006. - N1. - С. 80-83 Рубрики: Інваліди Кл.слова (ненормовані): технології навчання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Московкин, Л. В. Педагогические технологии в обучении русскому языку как иностранному [Текст] / Л. В. Московкин, А. Н. Щукин> // Русский язык, литература, культура в школе и вузе : Научно-методический журнал. - 2008. - N1. - С. 44-48 Рубрики: викладання російської мови у внз Педагогічні технології Кл.слова (ненормовані): ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ -- Дальтон-план -- екскурсійний метод Анотація: Приводятся примеры педагогических технологий, которые применялись и применяются в обучении русскому языку как иностранному: "Дальтон-план", бригадно-лабораторный метод, экскурсионный метод, технология взаимообучения. Дод.точки доступу: Щукин, А. Н. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
С41 Ситченко, Анатолій Люціанович. Теоретико-методичні засади аналізу художнього твору в шкільному курсі літератури [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени д-ра пед. наук : 13.00.02 - теорія і методика навчання(українська література) / А. Л. Ситченко ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2005. - 40 с. -
Рубрики: Викладання української літератури в школі--аналіз художнього твору аналіз художнього твору автореферати дисертацій--українська література Кл.слова (ненормовані): технології навчання -- етапи формування вмінь -- особистісний підхід Дод.точки доступу: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Я62 Янкович, Олександра Іванівна. Розвиток освітніх технологій у теорії та практиці вищої педагогічної освіти України (1957-2005) [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени д-ра пед. наук : 13.00.01 - загальна педагогіка та історія педагогіки / О.І. Янкович ; Тернопільський державний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль). - Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2009. - 42 с. -
РУБ 74 Рубрики: Вища педагогічна освіта--освітні технології Автореферати дисертацій--педагогічні науки--історія педагогіки Кл.слова (ненормовані): технології навчання Дод.точки доступу: Тернопільський державний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
П 48 Покась, В. Сучасний стан та перспективи подальшого розвитку інтернатних закладів освіти [Текст] / В. Покась> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2010. - N 4. - С. 68-77 Рубрики: Інтернатні заклади виховання дітей з вадами розвитку Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи Кл.слова (ненормовані): інтернатна освіта -- технології навчання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає Прим. 1 (Ч.З.№2) переплетений (див. ВОУ1/2010/ Подшивка № 1) - cвободен |
С 34 Сизова, О. Ф. Оптимізація інфраструктури загальноосвітнього навчального закладу: ресурси Mikrosoft для керівника, учителя, учня [Текст] / О. Ф. Сизова> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 2. - С. 55-57. Рубрики: Інформаційно-комунікаційні технології Управління технологіями Кл.слова (ненормовані): оптимізація інфраструктури -- програма Microsoft -- електронне навчання -- технології навчання -- операційна ефективність Анотація: Ця стаття є, певною мірою, введення у модель оптимізації інфраструктури загальноосвітнього навчального закладу, яка є набором найбільш успішних практик і методів підвищення ефективності ІТ-рішень й інтегрується з відповідними програмами підготовки спеціалістів у галузі ІТ. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 59 Линовицька, О. В. Основні функції освіти [Текст] / О. В. Линовицька> // Мультиверсум. Філософський альманах. - 2011. - N 8. - С. 222-235 . - ISSN 2078-8142 Рубрики: Філософія освіти Кл.слова (ненормовані): функції освіти -- інформаційне суспільство -- технології навчання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: Б649178/2012/7 Журнал 2012р. N 7 . - 122 Островерхова, Н. М. Аналіз уроку за новітніми технологіями / Н. М. Островерхова, І. М. Рожнятовська Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
З-67 Зламанюк, Людмила. Розвивати інноваційний потенціал учня [Текст] / Л. Зламанюк> // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2012. - N 4. - С. 22-26. Рубрики: Навчання інноваційне Навчання--методи--форми--засоби Кл.слова (ненормовані): розвиток особистості учня -- проблемне навчання -- технології навчання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Карабаєва, Ірина. Формуємо у вихователів мультисенсорний підхід до організації освітнього процесу / І. Карабаєва> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 2. - С. 33-38. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі Кафедра дошкільної освіти Кл.слова (ненормовані): технології навчання -- сенсорна система -- аналізатор -- органи чуття -- чуттєві пізнання -- майстер-клас -- навчання педагогів Анотація: Стаття про впровадження мультисенсорного підходу в роботі вихователів за розробленою новою технологією навчання дітей дошкільного віку за назвою: "Чую, бачу, роблю". Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1 |
С 79 Стецик, Сергій. Інноваційні технології навчання фізики у старшій школі [Текст] / С. Стецик> // Фізика та астрономія в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2013. - N 1. - С. 5-10. Рубрики: викладання фізики в школі Кл.слова (ненормовані): технології навчання -- проблемне навчання -- особистісно орієнтоване навчання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Борисенко, Валентина. Проблемні завдання на уроках української мови [Текст] / В. Борисенко> // Укр. мова й л-ра в сучас. шк. : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2013. - № 3. - С. 17-22. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Уроки української мови--проблемне навчання Кл.слова (ненормовані): проблемне навчання -- проблемне завдання -- проблемна ситуація -- проблемний підхід -- технології навчання -- навчально-пізнавальна діяльність -- проблемне запитання -- проблемна задача Анотація: У статті акцентується увага на важливості проблемного навчання як основного засобу активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів, обгрунтовується доцільність використання проблемних завдань на уроках української мови. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Голуб, Ніна Категорійний апарат сучасної української лінгводидактики: проблеми і перспективи (виступ на засіданні круглого столу з проблем методів навчання української мови) [Текст] / Ніна Голуб> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 3. - С. 2-6. - Бібліогр.: 10 назв. Рубрики: Викладання української мови--лінгводидактика Кафедра української мови Кл.слова (ненормовані): методи навчання -- прийоми навчання -- форми навчання -- засоби навчання -- технології навчання -- методика навчання -- українська мова Анотація: Автор привертає увагу до проблеми трактування і вживання ключових термінів у царині української лінгводидактики, розглядає відношення між термінами "метод" і "прийом", "метод" і "форма", "технологія" і "метод". Пропонує шляхи розв'язання порушених прблем і визначає наукові перспективи. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2) |
П 78 Про урок у технології "перевернуте" навчання - ідея проста і сучасна / уклад. І. С. Маркова> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2014. - № 9. - Актуальні діалоги. - № 9. - С.1-6. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: навчання--інформаційні технології Кл.слова (ненормовані): освіта -- перевернуте навчання -- технології навчання -- електронне навчання Анотація: Вчителі широко використовують у своїй практиці змішане навчання, під яким розуміють освітню технологію, що реалізовується в умовах поєднання очної форми й електронного навчання. Однією з таких технологій є "перевернуте " навчання. Описано переваги та недоліки навчання, чим відрізняється від традиційного. Дод.точки доступу: Маркова, І. С. \авт.-уклад.\ Є примірники у відділах: НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний) |
П 47 Познанська, Н. Ф. Активізація пізнавальної діяльності учнів [Текст] / Н. Ф. Познанська, Ф. С. Познанська> // Фізика в школах України : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 7/8. - С. 10-17. Рубрики: пізнавальна діяльність учнів Кл.слова (ненормовані): навчальний процес -- технології навчання -- проблемне навчання -- ігрові форми навчання Дод.точки доступу: Познанська, Ф. С. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 79 Стецик, С. Освітні технології як чинник індивідуалізації навчальної діяльності учнів [Текст] / С. Стецик> // Фізика та астрономія в рідній школі. - 2014. - N 2. - С. 17-24. Рубрики: Освітні технології Навчальна діяльність учнів Кл.слова (ненормовані): технології навчання -- саморозвиток особистості Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 14 Набока, Ольга. Професійно-орієнтоване навчання як інноваційна технологія підготовки майбутніх педагогів / О. Набока, С. Чайченко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 3. - С. 11-14 : рис. - Бібліогр.: 3 назви. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів--фахова підготовка Кл.слова (ненормовані): фахова підготовка педагога -- професійно-орієнтоване навчання -- технології навчання Анотація: У статті окреслено інноваційні підходи до організації фахової підготовки майбутніх педагогів у ДВНЗ "Донбаський державний педагогічний університет". Дод.точки доступу: Чайченко, Станіслав Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
М 33 Матат, Дарина. Нові технології: веб-квест [Текст] / Д. Матат> // Освіта України : Педагогічна газета. - 2014. - N 23 червня. - С. 10. Рубрики: Навчання--метод проектів--використання інформаційних технологій Кл.слова (ненормовані): технології навчання -- навчальні технології -- веб-квест Анотація: Як зацікавити сучасних учнів? Дайте їм завдання з елементами рольової гри і необхідністю використовувати мережу інтернет - і вони не залишаться байдужими. Про навчальну технологію веб-квест розповідає стаття. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 26 Мариновська, Оксана. Інтегроване навчання : технологічний аспект / О. Мариновська> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 4/5. - С. 32-36 : рис. - Бібліогр.: 11 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Навчання--інтегроване навчання Кл.слова (ненормовані): інтегроване навчання -- інтеграція змісту -- інтеграція -- технології навчання -- інтегровані уроки -- інтегрований підхід -- технологічний аспект Анотація: У статті розкрито теоретико-методологічні засади технології інтегрованого навчання, зокрема методологічний, теоретичний, технологічний та практичний концепти. Обґрунтовано цільові орієнтири технології, концептуальні ідеї, технологічна логіка й технологічний продукт. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |