378(4Укр)
П78


   
    Проблеми адаптації вищої освіти в Україні до європейських стандартів і принципів Болонського процесу: Матеріали міжнародної наукової конференції 23-26 березня 2004 року. Ужгород (Україна) - Сніна (Словаччина) [Текст] / Міністерство освіти і науки України, Ужгородський державний інститут інформатики, економіки і права, Інститут держави і права ім. В. М. Корецького НАН України. - Ужгород : [б. в.], 2004. - 226 с. - ISBN 966-7186-97-0 : 25.00 грн.
ДРНТІ
ББК 74.584(4Укр)я43
РУБ 378(4Укр)
Рубрики: Болонський процес
   Економічна освіта

   Вища освіта--Європейська система перезарахування кредитів (ECTS)

   Вища освіта в Україні--якість освіти

   Вища освіта в Україні--Болонський процес

   Комп’ютерні програми--захист законних прав

Кл.слова (ненормовані):
рівень знань -- кредитно-модульна система організації навчального процесу (КМСОНП) -- інтелектуальна власність -- підвищення якості освіти -- технології навчання -- Європейська система перезарахування кредитів (ECTS)


Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Національна Академія Наук України; Ужгородський державний інститут інформатики, економіки і права; Інститут держави і права ім. В. М. Корецького НАН України; Братиславський економічний університет; Закарпатський регівональний центр соціально-економічних і гуманітарних досліджень НАН України
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)



    Капрова, А. Г.
    Технология обучения восприятию города инвалидов по зрению [Текст] / А. Г. Капрова // Педагогические технологии : Профессиональный журнал для технологов образования: научных работников, преподавателей и аспирантов педагогических образовательных учреждений, системы повышения квалификации, методистов и специалистов, а а также учителей, повышающих свою квалификацию. - 2006. - N1. - С. 80-83
Рубрики: Інваліди
Кл.слова (ненормовані):
технології навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Московкин, Л. В.
    Педагогические технологии в обучении русскому языку как иностранному [Текст] / Л. В. Московкин, А. Н. Щукин // Русский язык, литература, культура в школе и вузе : Научно-методический журнал. - 2008. - N1. - С. 44-48
Рубрики: викладання російської мови у внз
   Педагогічні технології

Кл.слова (ненормовані):
ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ -- Дальтон-план -- екскурсійний метод
Анотація: Приводятся примеры педагогических технологий, которые применялись и применяются в обучении русскому языку как иностранному: "Дальтон-план", бригадно-лабораторный метод, экскурсионный метод, технология взаимообучения.


Дод.точки доступу:
Щукин, А. Н.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


371.315.6
С41


    Ситченко, Анатолій Люціанович.
    Теоретико-методичні засади аналізу художнього твору в шкільному курсі літератури [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени д-ра пед. наук : 13.00.02 - теорія і методика навчання(українська література) / А. Л. Ситченко ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2005. - 40 с. -
ДРНТІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)р
Рубрики: Викладання української літератури в школі--аналіз художнього твору
   аналіз художнього твору

   автореферати дисертацій--українська література

Кл.слова (ненормовані):
технології навчання -- етапи формування вмінь -- особистісний підхід


Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

74
Я62


    Янкович, Олександра Іванівна.
    Розвиток освітніх технологій у теорії та практиці вищої педагогічної освіти України (1957-2005) [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени д-ра пед. наук : 13.00.01 - загальна педагогіка та історія педагогіки / О.І. Янкович ; Тернопільський державний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль). - Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2009. - 42 с. -
УДК
ББК 74
РУБ 74
Рубрики: Вища педагогічна освіта--освітні технології
   Автореферати дисертацій--педагогічні науки--історія педагогіки

Кл.слова (ненормовані):
технології навчання


Дод.точки доступу:
Тернопільський державний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

74.6
П 48


    Покась, В.
    Сучасний стан та перспективи подальшого розвитку інтернатних закладів освіти [Текст] / В. Покась // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2010. - N 4. - С. 68-77
ББК 74.6
Рубрики: Інтернатні заклади
   виховання дітей з вадами розвитку

   Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи

Кл.слова (ненормовані):
інтернатна освіта -- технології навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільних прим. немає
Прим. 1 (Ч.З.№2) переплетений (див. ВОУ1/2010/ Подшивка № 1) - cвободен


73
С 34


    Сизова, О. Ф.
    Оптимізація інфраструктури загальноосвітнього навчального закладу: ресурси Mikrosoft для керівника, учителя, учня [Текст] / О. Ф. Сизова // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 2. - С. 55-57.
ББК 73
Рубрики: Інформаційно-комунікаційні технології
   Управління технологіями

Кл.слова (ненормовані):
оптимізація інфраструктури -- програма Microsoft -- електронне навчання -- технології навчання -- операційна ефективність
Анотація: Ця стаття є, певною мірою, введення у модель оптимізації інфраструктури загальноосвітнього навчального закладу, яка є набором найбільш успішних практик і методів підвищення ефективності ІТ-рішень й інтегрується з відповідними програмами підготовки спеціалістів у галузі ІТ.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


87
Л 59


    Линовицька, О. В.
    Основні функції освіти [Текст] / О. В. Линовицька // Мультиверсум. Філософський альманах. - 2011. - N 8. - С. 222-235 . - ISSN 2078-8142
ББК 87
Рубрики: Філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
функції освіти -- інформаційне суспільство -- технології навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: Б649178/2012/7
   Журнал

Бібліотека Шкільного світу [Текст]. Завуч. Бібліотека. - К. : Шкільний світ, 2007 -
2012р. N 7 . - 122
Зміст:
Островерхова, Н. М. Аналіз уроку за новітніми технологіями / Н. М. Островерхова, І. М. Рожнятовська
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.202
З-67


    Зламанюк, Людмила.
    Розвивати інноваційний потенціал учня [Текст] / Л. Зламанюк // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2012. - N 4. - С. 22-26.
ББК 74.202
Рубрики: Навчання інноваційне
   Навчання--методи--форми--засоби

Кл.слова (ненормовані):
розвиток особистості учня -- проблемне навчання -- технології навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Карабаєва, Ірина.
    Формуємо у вихователів мультисенсорний підхід до організації освітнього процесу / І. Карабаєва // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 2. - С. 33-38.
ББК 74.1
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі
   Кафедра дошкільної освіти

Кл.слова (ненормовані):
технології навчання -- сенсорна система -- аналізатор -- органи чуття -- чуттєві пізнання -- майстер-клас -- навчання педагогів
Анотація: Стаття про впровадження мультисенсорного підходу в роботі вихователів за розробленою новою технологією навчання дітей дошкільного віку за назвою: "Чую, бачу, роблю".


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1


22.3р10
С 79


    Стецик, Сергій.
    Інноваційні технології навчання фізики у старшій школі [Текст] / С. Стецик // Фізика та астрономія в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2013. - N 1. - С. 5-10.
ББК 22.3р10
Рубрики: викладання фізики в школі
Кл.слова (ненормовані):
технології навчання -- проблемне навчання -- особистісно орієнтоване навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Борисенко, Валентина.
    Проблемні завдання на уроках української мови [Текст] / В. Борисенко // Укр. мова й л-ра в сучас. шк. : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2013. - № 3. - С. 17-22. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 81.411.1-90
Рубрики: Уроки української мови--проблемне навчання
Кл.слова (ненормовані):
проблемне навчання -- проблемне завдання -- проблемна ситуація -- проблемний підхід -- технології навчання -- навчально-пізнавальна діяльність -- проблемне запитання -- проблемна задача
Анотація: У статті акцентується увага на важливості проблемного навчання як основного засобу активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів, обгрунтовується доцільність використання проблемних завдань на уроках української мови.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)




    Голуб, Ніна
    Категорійний апарат сучасної української лінгводидактики: проблеми і перспективи (виступ на засіданні круглого столу з проблем методів навчання української мови) [Текст] / Ніна Голуб // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 3. - С. 2-6. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 81.411.1-9
Рубрики: Викладання української мови--лінгводидактика
   Кафедра української мови

Кл.слова (ненормовані):
методи навчання -- прийоми навчання -- форми навчання -- засоби навчання -- технології навчання -- методика навчання -- українська мова
Анотація: Автор привертає увагу до проблеми трактування і вживання ключових термінів у царині української лінгводидактики, розглядає відношення між термінами "метод" і "прийом", "метод" і "форма", "технологія" і "метод". Пропонує шляхи розв'язання порушених прблем і визначає наукові перспективи.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2)
Вільні: Ч.З.№3 (2)


74.202.245
П 78


   
    Про урок у технології "перевернуте" навчання - ідея проста і сучасна / уклад. І. С. Маркова // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2014. - № 9. - Актуальні діалоги. - № 9. - С.1-6. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.202.245
Рубрики: навчання--інформаційні технології
Кл.слова (ненормовані):
освіта -- перевернуте навчання -- технології навчання -- електронне навчання
Анотація: Вчителі широко використовують у своїй практиці змішане навчання, під яким розуміють освітню технологію, що реалізовується в умовах поєднання очної форми й електронного навчання. Однією з таких технологій є "перевернуте " навчання. Описано переваги та недоліки навчання, чим відрізняється від традиційного.


Дод.точки доступу:
Маркова, І. С. \авт.-уклад.\

Є примірники у відділах:
НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)


74
П 47


    Познанська, Н. Ф.
    Активізація пізнавальної діяльності учнів [Текст] / Н. Ф. Познанська, Ф. С. Познанська // Фізика в школах України : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 7/8. - С. 10-17.
ББК 74
Рубрики: пізнавальна діяльність учнів
Кл.слова (ненормовані):
навчальний процес -- технології навчання -- проблемне навчання -- ігрові форми навчання


Дод.точки доступу:
Познанська, Ф. С.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.202.245
С 79


    Стецик, С.
    Освітні технології як чинник індивідуалізації навчальної діяльності учнів [Текст] / С. Стецик // Фізика та астрономія в рідній школі. - 2014. - N 2. - С. 17-24.
ББК 74.202.245
Рубрики: Освітні технології
   Навчальна діяльність учнів

Кл.слова (ненормовані):
технології навчання -- саморозвиток особистості


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.58.2
Н 14


    Набока, Ольга.
    Професійно-орієнтоване навчання як інноваційна технологія підготовки майбутніх педагогів / О. Набока, С. Чайченко // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 3. - С. 11-14 : рис. - Бібліогр.: 3 назви. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.58.2
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів--фахова підготовка
Кл.слова (ненормовані):
фахова підготовка педагога -- професійно-орієнтоване навчання -- технології навчання
Анотація: У статті окреслено інноваційні підходи до організації фахової підготовки майбутніх педагогів у ДВНЗ "Донбаський державний педагогічний університет".


Дод.точки доступу:
Чайченко, Станіслав

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.202.245
М 33


    Матат, Дарина.
    Нові технології: веб-квест [Текст] / Д. Матат // Освіта України : Педагогічна газета. - 2014. - N 23 червня. - С. 10.
ББК 74.202.245
Рубрики: Навчання--метод проектів--використання інформаційних технологій
Кл.слова (ненормовані):
технології навчання -- навчальні технології -- веб-квест
Анотація: Як зацікавити сучасних учнів? Дайте їм завдання з елементами рольової гри і необхідністю використовувати мережу інтернет - і вони не залишаться байдужими. Про навчальну технологію веб-квест розповідає стаття.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.202.245
М 26


    Мариновська, Оксана.
    Інтегроване навчання : технологічний аспект / О. Мариновська // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 4/5. - С. 32-36 : рис. - Бібліогр.: 11 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.202.245
Рубрики: Навчання--інтегроване навчання
Кл.слова (ненормовані):
інтегроване навчання -- інтеграція змісту -- інтеграція -- технології навчання -- інтегровані уроки -- інтегрований підхід -- технологічний аспект
Анотація: У статті розкрито теоретико-методологічні засади технології інтегрованого навчання, зокрема методологічний, теоретичний, технологічний та практичний концепти. Обґрунтовано цільові орієнтири технології, концептуальні ідеї, технологічна логіка й технологічний продукт.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)