Скоробогатько, Марина
    Світ в об’єктиві: прийоми фототерапії в роботі з дітьми : тренінг для педагогів [Текст] / Марина Скоробогатько, Ірина Кудлатова // Дошкільне виховання. - 2018. - № 5. - С. 12-15 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--тренінги для вихователів
Кл.слова (ненормовані):
фототерапія -- використання фотографії -- медіатехнології -- арттерапія -- засоби навчання -- тренінги для педагогів ЗДО
Анотація: Подано тренінг для педагогів, мета якого - ознайомити педагогів з новим видом арттерапії - фототерапією; визначити можливості фотографії як корекційного та розвивального засобу; формувати в педагогів та практичних психологів мотивацію до впровадження прийомів фототерапії у роботу з дітьми; спрямувати діяльність педагогів на пошук використання фототерапії в освітньому процесі.


Дод.точки доступу:
Кудлатова, Ірина

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Гладун, Ольга
    Дитина з порушеннями зору в інклюзивному освітньому просторі : семінар-практикум для педагогів [Текст] / Ольга Гладун // Дошкільне виховання. - 2020. - № 1. - С. 17-19 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта
   Діти з особливими потребами--дошкільний вік--інклюзивне навчання

Кл.слова (ненормовані):
робота з колективом -- діти з порушеннями зору -- методична робота -- тренінги для педагогів ЗДО -- семінар-практикум -- інклюзивне освітнє середовище
Анотація: Створюючи інклюзивне освітнє середовище, важливо враховувати особливості сприймання довкілля вихованцями з різними порушеннями. Для цього педагогам необхідно пройти спеціальну підготовку. Про роботу семінару-практикуму для педагогів йдеться у статті. Мета його - сприяти розширенню досвіду педагогів, зокрема орієнтуванню в медичних аспектах офтальмологічних порушень; допомогти відчути, як бачать світ діти з різними порушеннями зору; уточнити специфіку організації розвивального середовища; розвивати педагогічну рефлексію, підвищувати психологічну компетентність у питаннях корекції розвитку емоційно-вольової сфери дитини з порушеннями зору.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Косаренко, О. В.
    Підвищення продуктивної взаємодії педагогів із дітьми з особливими потребами в сучасних умовах [Текст] : тренінг для працівників дошкільної освіти, які працюють із дітьми з особливими освітніми потребами: [мета тренінгу: підвищення продуктивної взаємодії педагогів щодо гармонійного розвитку та виховання дітей з освітніми потребами розвитку в закладі дошкільної освіти; формування вмінь та навичок до роботи з ними; підвищення професійної компетентності педагогів] / О. В. Косаренко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 7(67). - С. 26–31.
Рубрики: Діти з особливими потребами--педагоги
Кл.слова (ненормовані):
діти з особливими освітніми потребами -- взаємодія педагогів із дітьми -- заклади дошкільної освіти -- тренінги для педагогів ЗДО


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




   
    Як підготувати та провести тренінг [Текст] // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2021. - N 3. - С. 36-37.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами
Кл.слова (ненормовані):
тренінги для педагогів ЗДО


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Скрипка, Ганна.
    Тренувати, а не розповідати [Текст] / Г. Скрипка // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2021. - N 3. - С. 38-41. - Додаток: Орієнтовна програма тригодинного тренінгу.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами
Кл.слова (ненормовані):
тренінги для педагогів ЗДО


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)