Скоробогатько, Марина Світ в об’єктиві: прийоми фототерапії в роботі з дітьми : тренінг для педагогів [Текст] / Марина Скоробогатько, Ірина Кудлатова > // Дошкільне виховання. - 2018. - № 5. - С. 12-15 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--тренінги для вихователів Кл.слова (ненормовані): фототерапія -- використання фотографії -- медіатехнології -- арттерапія -- засоби навчання -- тренінги для педагогів ЗДО Анотація: Подано тренінг для педагогів, мета якого - ознайомити педагогів з новим видом арттерапії - фототерапією; визначити можливості фотографії як корекційного та розвивального засобу; формувати в педагогів та практичних психологів мотивацію до впровадження прийомів фототерапії у роботу з дітьми; спрямувати діяльність педагогів на пошук використання фототерапії в освітньому процесі. Дод.точки доступу: Кудлатова, Ірина Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Гладун, Ольга Дитина з порушеннями зору в інклюзивному освітньому просторі : семінар-практикум для педагогів [Текст] / Ольга Гладун> // Дошкільне виховання. - 2020. - № 1. - С. 17-19 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта Діти з особливими потребами--дошкільний вік--інклюзивне навчання Кл.слова (ненормовані): робота з колективом -- діти з порушеннями зору -- методична робота -- тренінги для педагогів ЗДО -- семінар-практикум -- інклюзивне освітнє середовище Анотація: Створюючи інклюзивне освітнє середовище, важливо враховувати особливості сприймання довкілля вихованцями з різними порушеннями. Для цього педагогам необхідно пройти спеціальну підготовку. Про роботу семінару-практикуму для педагогів йдеться у статті. Мета його - сприяти розширенню досвіду педагогів, зокрема орієнтуванню в медичних аспектах офтальмологічних порушень; допомогти відчути, як бачать світ діти з різними порушеннями зору; уточнити специфіку організації розвивального середовища; розвивати педагогічну рефлексію, підвищувати психологічну компетентність у питаннях корекції розвитку емоційно-вольової сфери дитини з порушеннями зору. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Косаренко, О. В. Підвищення продуктивної взаємодії педагогів із дітьми з особливими потребами в сучасних умовах [Текст] : тренінг для працівників дошкільної освіти, які працюють із дітьми з особливими освітніми потребами: [мета тренінгу: підвищення продуктивної взаємодії педагогів щодо гармонійного розвитку та виховання дітей з освітніми потребами розвитку в закладі дошкільної освіти; формування вмінь та навичок до роботи з ними; підвищення професійної компетентності педагогів] / О. В. Косаренко> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 7(67). - С. 26–31. Рубрики: Діти з особливими потребами--педагоги Кл.слова (ненормовані): діти з особливими освітніми потребами -- взаємодія педагогів із дітьми -- заклади дошкільної освіти -- тренінги для педагогів ЗДО Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Як підготувати та провести тренінг [Текст]> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2021. - N 3. - С. 36-37. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами Кл.слова (ненормовані): тренінги для педагогів ЗДО Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Скрипка, Ганна. Тренувати, а не розповідати [Текст] / Г. Скрипка> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2021. - N 3. - С. 38-41. - Додаток: Орієнтовна програма тригодинного тренінгу. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами Кл.слова (ненормовані): тренінги для педагогів ЗДО Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |